Jump to content

Kvadraciklu izvēle...


Recommended Posts

Sveiki, vēlos iegādāties kvadraciklu sev izklaidei, bet nav nemazākās nojausmas kādu firmu skatīties, kādas fīčas meklēt utt... Cenu diapazons visai liels, sākot no pārsimts Eiro līdz pat padsmit tūkstošiem. Gibas kaut ko pa vidu... Vēlams lai var arī pa ielu gāzt.

Link to comment
Share on other sites

Diez vai šis būs īstais forums, kurā jautāt par kvadracikliem. Tev uz kādu motobraucēju forumu.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Vispirms izdomā kādam svaram(vecumam domāts),piedziņa 4x4 vai 2x4,izmantošana(pa kurieni braukt) ,vadītāja apliecība (kāda kategorija vai vispār bez).Tas lai zinātu par kādu motora tilpumu iet runa.Un vidējais cik vari atļauties (plānots tērēt).Tad varētu sākt domāt ko ieteikt.

 

bet nav nemazākās nojausmas kādu firmu skatīties
Tas nu pēdējais paliek kad zin vispār ko grib meklēt.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Firma tiešām būtu tas mazākais. Liekas, ka visas ir vienlīdz labas. Protams, ja runa ir par top zīmoliem - kawasaki, polaris, can am, utt.

 

Cenu nosauci no pārsimt eiro līdz padsmit tūkstošiem eiro - pa vidu. Tas būtu ~ 6000 euro?

Liekas, ka pa to ciparu neko sliktu īpaši nopirkt nevar.

Skatāmies uz 4x4. (parasti to var atslēgt un braukt 2x4 režīmā arī)

Piedziņa uz katru riteni atsevišķi.

Nu vēl labs pluss ir, ja motors ar diviem cilindriem.

 

Pašam lielāka saskare ir ar Polaris firmas kvadru.

Apkopes nav dārgas (ja pats taisa, nezinu ko prasa servisos). Apkopes gan biežas - ik pēc 100 motorstundām.

Apkope izmaksā ~25 euro.

Vienīgi, ja sanāk plastmasas saplēst, tad gan ieslēdzas labs cipars - nezinu kā ir ar citu firmu kvadriem.

Link to comment
Share on other sites

i ko nah ar to kvadru vienā vietā darīt, ja nebrauc sačos? gribi vizināties ar 4x4 paņem ņivu, būs lētāk i drošāk

Link to comment
Share on other sites

 

 

gribi vizināties ar 4x4 paņem ņivu, būs lētāk i drošāk
Jo nē esi braucis,tādēļ tāds viedoklis.Varbūt autoram saimniecībā nepieciešams.
Link to comment
Share on other sites

Tikai nekādā gadījumā pat nedomā skatīties ķīniešu/korejošu/citu sūdu virzienā. Tikai normāls japānis/austrietis/kanādietis.

Par pārējo - nu 4x4 un 2x4 ir divas PAVISAM dažādas lietas. Vien ir traktors, otra ir vairāk krosam.

Par pārējo - dažādi moto forumi.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kvadrai vajag B kategoriju. Lai pa ielu var gāzt, vajadzēs reģistrēt, numuru iegūt un ceļa nodevas maksāt. Par tehnisko skati nepateikšu.

 

Vot nav skaidrs ko dara tie bērnu izmēru kvadru lietotāji ar zāles pļāvēju iekšdedzes dzinējiem... kur tie ierakstās.

 

Bet vispār kvadrai nav jēdzīgs pielietojuma, Rīgā vispār korķos sēdi kā ar auto, tikai nekomfortabli, auksti, slapji un smirdīgi. Ja ir lauki, tad cita runa.

Link to comment
Share on other sites

Ja man nebūtu kur likt naudu, es kādu Can Am Commander paņemtu priekš izklaides. Tas vairs nav kvadra, tāds bagijs, mazdžips. Toties drošāk, kā arī pierasta vadība.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Žaks Noriss

@@Tufjord, iet ar pliku B kategoriju kā smērēts. Laikam arī B1 derēja, tās var iegūt no 16 gadiem vai kaut kāda tamlīdzīga nianse bija. Nezinu nevienu kas vispār būtu B1 iegūšanu apsvēris.

 

Cik google saka, tad zem 45 km/h un zem 15 kW (20 zs) B kategoriju nevajag. Tas attiecas uz manu nezināšanu par bērnu kvadrām.

Link to comment
Share on other sites

B kategorija ir...Rīgā nedzīvoju un pa pilsētu doma nav braukt, priekš tam ir auto...

Cena varētu būt no 3'000 līdz 5'000 Erikiem...

Doma vairāk pagāzt pa mežu un meža ceļiem... Kā sacīt, izbaudīt dabu un svaigu gaisu, un iebraukt tur, kur ar auto grūti...

Nav ne jausmas par to 4x4 vai 2x4...Baigā atšķirība tanī caurgājamībā? Gluži dubļu vannās nav doma dzīt kvadru...

Kā ir ar uzrāvienu? Tie krosam domātie labāk ceļ? (pie nosacījuma ja motori vienādi)

Un cik tur CSDD tajos nodokļos aptuveni sanāk? Ja pārdesmit Ēriki, tad nav tik traki.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja vari 5k eur nolikt par izklaides ķerru saulainiem vasaras sestdienu vakariem, tad CSDD nodevas nebūs šim pasākumam šķērslis.

 

Pirmreizējā reģistrācija varētu būt dārga, bet ceļa nodevas, skate, numuri utt., gan būs salīdzinoši nieki.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Man liekas, ka b kategorija der neatkarīgi no jaudas (800 cm3 toč der b kat.)

Pavizināties jau forši, bet ja paārdies, tad bākā virpulis tik tā iemetas.

 

Es skatītos uz CFmoto vai Can am.  Pa pielsētu vizināties ir forš can am spyder (ellīgi dārgs), pa laukiem kāds kantaināks cfmoto. Ja lūzt , tad visiem remonts būs paliels.

 

Edīte: pa mežiem močīt spīzdīgie cfmoto īsti neder, viņīem pie lielām slodzēm patīk lūst (nu vismaz 2 vienādiem 800-tajiem tas bija skaidri redzams, vienīgais glābiņš bija tirgotāja garantija, kas sedza gan kārbas, gan motora maiņu, gan visādus štruntus. pamokot tikai pa vīkendiem vismaz 1x mēnesī kāds no viņiem ripoja uz remontu. izskatās jau smuki, bet ja lauž, tad arī lūst.)

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

intervall

Ja gribi tādu, ko pamocīt, skaties uz kādu raptoru.


 

 

sākot no pārsimts Eiro līdz pat padsmit tūkstošiem

Šis gan neizklausās nopietni.

Atnāci "krāniņu pastaipīt" ? 

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Cik google saka, tad zem 45 km/h un zem 15 kW (20 zs) B kategoriju nevajag. Tas attiecas uz manu nezināšanu par bērnu kvadrām.

Ko jūs normāli cilvēki te murgojat? Līdz15kW tieši tikai ar B kategoriju.Virs no 24 gadiem un A.

 

Tufjord - lūdzu nejauc kvadru ar motociklu.

Manta ko jaukt? Bet Tev gan saprašanas pa tēmu nav.

 

Man liekas, ka b kategorija der neatkarīgi no jaudas (800 cm3 toč der b kat.)

Nākošās muļķības.800cm3 un nebūs virs15 KW? Nu iespējams,ka dotie biedri vadītāja apliecību kā netradicionāli ieguvuši...Te arī rakstīs http://www.csdd.lv/lat/vad_kva/vaditaja_apliecibas_sanemsana/

Labots - Tufjord
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

vispirms vajag kaut kur iznomāt un pabraukāties, tad redzēsi , vai gribēsi braukt....

esmu pamēģinājis ar mazo kvadru un enduro, un teikšu, ka ar mocīti var braukt mežā sēnes lasīt, un ir ļoti feini pabraukāties.....

par lielajiem kvadriem nezinu, bet tas mazais bija nepatīkams, baigā slodze uz rokām, nekad nepirktu tādu mēslu....

Link to comment
Share on other sites

Tādi pa vidu ar 400cc un izturīgiem motoriem ir honda trx400ex un suzuki 400 ltz.

Labots - @rmands
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Tufjord, nu nafigam Tu sevi tā pazemo?

Pagaidām vienīgais, kurš te raksta muļķības esi TU!

 

No likumi.lv:

N103_PIEL_3.jpg

 

No leišīem, bet varbūt Tev vieglāk saprotama:

vairuotojams.jpg

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Ok, vienīgais, ko pareizi teici ir par tiem 15kw. Bet nu lūdzu par tiem 800cm3 un zem 15 kw:

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude

Marka, modelis: CFMOTO TERRALANDER 800

Reģistrācijas numurs: TF****

Nākošās apskates datums: 04.09.2015

Nobraukums: 2957

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

CO (%): 0.00

CO paaugst.(%): 0.00

HC (ppm): 0.

Lambda: 0.

Degvielas veids: Benzīns

Motora maksimālā jauda (kW): 14.8

Motora tilpums (cm3): 800

Pilna masa (kg):

Pašmasa (kg): 478

 

 

Detalizētais vērtējums:

 

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

202 1 Neprecīzi noregulēts labais tuvās gaismas lukturis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Motora maksimālā jauda (kW): 14.8
Kur tādi KW? Es redzu 47KW.Varbūt akls vai cits modelis,bet vienalga nereāli izklausās 800mc3 un 14.8KW.Kā saki. http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/cfmoto/2013-cfmoto-terralander-800-ar151341.html

 

 

csdd ar norādīta maksimālā jauda 14.7 kW, bet reāli ir vairāk
Līdzīgi darīja ar piekabēm,norādot mazāku kravnesību lai palīstu zem B.
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Lai piereģistrētu kā ne traktoru viņam ir tādiem jābūt.

Nēesmu meklējis, kā ir viņus reģistrējot, kā traktorus (ar NEzaļajiem numuriem).

Link to comment
Share on other sites

Arī ar 4 taktu ķipa 50cc mopēdiem daroties līdzīgi, lai iekļautos mopēdkategorijā.

 

atkarīgais, tepat pirki vai sūtīji pa taisno? cik labi/slikti nostrādāts?

Link to comment
Share on other sites

Par kategorijām - Tufjords brauc auzās.

Citāts no Ceļu satiksmes noteikumiem - par kategorijām: "1.3. B1 - tricikli un kvadricikli;"

Un B1 ir zem B. Labojums: "3. Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, atļauts vadīt arī A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus."

Tātad - lai brauktu ar kvadraciklu - vajadzīga A, B1, B, C1, D1, C vai D kategorijas vadītāja apliecība.

Labots - Ghost_az
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Pirkti tika te pat iekš LV, kad tikko parādījās un pērkot vairāk par vienu devās laba atlaide. Un pirmajiem paveicās tikt pie ideāliem garantijas noteikumiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par kategorijām - Tufjords brauc auzās. Citāts no Ceļu satiksmes noteikumiem - par kategorijām: "1.3. B1 - tricikli un kvadricikli;"
Tieši tā.līdz 15KW jaudu,bet ne virs.Tam ir vajadzīga A un tā neiet zem B.Ja pārsniedz 15KW.
Link to comment
Share on other sites

Budžets domāts jaunam vai lietotam kvadram?

 

Ir braukts ar Polaris 850, mazlietotam cena varētu būt ap 6000-7000 euro. Mazlietots manā izpratnē skaitās kādas 50 stundas darbināts.

Zirgi gan dafiga ~ 80. Ceļ arī kā zvērs. Uz asfalta ar pilnu gāzi priekšējie rati iet gaisā. Svars ~350 kg.

Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

 

 

ot nav skaidrs ko dara tie bērnu izmēru kvadru lietotāji ar zāles pļāvēju iekšdedzes dzinējiem... kur tie ierakstās.
Ierakstās dibenzelliasos kā rolleristi, kas pa vakariem nejēgā gāzē gar tavu māju
Link to comment
Share on other sites

grizliji ir labi svētdienas izbraucieniem, lauku darbiem un arī sportam. uzticami un izturīgi, jaudīgi. bet viņi arī maksā nejēgā (dārgais, dārgā apakšas gals).

 

lai pa ielu "gāstu" vajag piereģistrēt kā traktortehniku un nokārtot traktora tiesības.

Link to comment
Share on other sites

par traktoriem šamos jau kādu labu laiku nevar piereģistrēt.

ka tik yamahas nebija tās, kur kvadru vajadzēja pilnīgi vertikāli piecelt, lai varētu tiltos eļļu saliet (lai varētu līdz lūpai saliet).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Zirgi gan dafiga ~ 80. Ceļ arī kā zvērs. Uz asfalta ar pilnu gāzi priekšējie rati iet gaisā. Svars ~350 kg.

No 0-100 apmēram 7.5 sekundēs kas nav visai iespaidīgi. 

Labots - Design
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...