Jump to content

Luke
 Share

Recommended Posts

normundss

Par R18 BOMā skaidri rakstīts - 10k.

R14-R17 derēs tādi paši 22R kā tur jau citur tiek lietoti. Headerim rezistoru nav, jo tas ir domāts tikai vienam mērķim - Amanero USB moduļa pieslēgšanai bez kādiem papildus vadiem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    42

  • Tornis

    20

  • RudeWolf

    17

  • Luke

    50

 

 

R14-R17 derēs tādi paši 22R kā tur jau citur tiek lietoti.

Citur tiek lietoti lūk šie rezistori: http://www.digikey.com/product-detail/en/9-1614882-9/A103067CT-ND/2728618

Man gribas pasūtīt no Farnela, tāpēc, ka no Farnela, domājams, varētu dabūt ātrāk.

Tā nu interesē vai to rezistoru vietā var likt šos: http://lv.farnell.com/te-connectivity-neohm/cpf0603b22re1/resistor-0603-22r/dp/1697352

 

Headerim rezistoru nav, jo tas ir domāts tikai vienam mērķim - Amanero USB moduļa pieslēgšanai bez kādiem papildus vadiem.

Tas mani nedaudz izbrīna- vai tad Amanero i2s izeja ir kaut kādā veidā savādāka, atšķiras no citu ierīču i2s izejām?


 

 

man šis Udoo ir atklājums! Totāls zvērs!

Pērkot Udoo es biju domājis ar vienu šāvienu nošaut divus zaķus- iegūt network streemeri ar i2s un arduino kontrolieri. Vakar pasūtīju Cubietrux. Cerams, ka tam nebūs problēmas ar i2s izejām..

Link to comment
Share on other sites

normundss

 

 

Man gribas pasūtīt no Farnela, tāpēc, ka no Farnela, domājams, varētu dabūt ātrāk. Tā nu interesē vai to rezistoru vietā var likt šos: http://lv.farnell.co...-22r/dp/1697352

Dajebkurš tur derēs, kas pēc izmēra atbilst.  Kaut vai Ormixā paņem uz vietas: http://www.ormix.lv/lv/catalog/item/id/14623/

Ja neslēgsi klāt amanero, R18 var nelikt.

 

 

 

Tas mani nedaudz izbrīna- vai tad Amanero i2s izeja ir kaut kādā veidā savādāka, atšķiras no citu ierīču i2s izejām?

 

1. Ir zināms , ka Amanero tiek slēgts pa taisno uz pinheadera bez vada.

2. Ir zināms, ka Amanero izejās stāv 47R rezistori.

Tāpēc papildus R ieejās nevajag.

 

Citām ierīcēm

1. Nav zināms savienojumu veids un garums

2. Nav zināma izejas pretestība.

Tāpēc sirdsmieram ieejās ir ielikti papildus R.

Link to comment
Share on other sites

Šobrīd turpinu krāmēt kopā Buffalo 1. Tur man Legato darbina LCBPS http://www.twistedpearaudio.com/power/lcbps.aspx. Domāju, uz tā barošanu neiespringšu. Pašu Buffalo darbina LCDPS http://www.twistedpearaudio.com/power/lcdps.aspx

Tā kā ļauži runā, ka Buffalo ir ļoti jutīgs pret barošanu un šim pirmajam nav tridentu, tagad domāju, ka nez- gribētu pamēģināt Salas Reflektor-D http://www.diyaudio.com/forums/group-buys/258340-gb-salas-reflektor-d-power-supply-digital.html

Jūsu domas?

Nu vispār vienreiz it kā sagooglēju, kur viens bija pamanījies uzlikt arī pirmajam bifelim kaut kādus pāris tridentus, bet nu jebkurā gadījumā man tā šķiet, ka varētu mēģināt sākt ar labāku barošanu pašam bifelim.

Pārējās lietas tajā DACā darbinās parastie Argusā nopērkamie lineārie barokļi: http://www.argus.lv/shop/productinfo/A023889

Domāju, ar ko varētu labāk nobarot Acko reklokeri. Mājās man mētājas lūk šāds baroklis: http://www.audiophonics.fr/en/alimentations-alimentations-lineaires/audiogd-psul-alimentation-lineaire-discrete-5v-500ma-p-6645.html Tikai tas ir nevis +5V, bet gan -5V. Tā kā tam reklokerim ar Buffalo būs kopīgs gnd, vai es pareizi saprotu, ka Acko man ar to barokli īsti neizdosies darbināt? Cik man svarīgi būtu iespring uz reklokera barošanu??

Franču bodē, kur tuvākajā laikā gatavojos ko nopirkt, ir lūk šādi barokļi: http://www.audiophonics.fr/en/kits-modules-diy-alimentations-c-108.html

Nez vai kāds no tiem ir īpaši labāks par Argusa barokļiem? Kādus vēl barokļus varētu ieteikt?

Link to comment
Share on other sites

Viens muļķīgs jautājums par ekrāniem; No trafiem uz barokļiem lieku ekranēto vadu un domāju ko darīt ar to ekrānu- ne ko, vai vienot pie kastes. Ja pie kastes, tad vienu galu, vai abus?

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

Vai ir kāda nozīme tam- kuru? Laikam jau nav..?

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

erm. es laikam slēgtu pie kopējā zemes punkta šasijā (zvaigzne-zirneklis) to galu, kas tuvāk audio daļai. Empīriski.

Link to comment
Share on other sites

Ir kaut kādi pētījumi par to, cik dB tāds ekrāns spēj noņemt 50-100Hz un RF galā?

Link to comment
Share on other sites

 

 

es laikam slēgtu pie kopējā zemes punkta šasijā (zvaigzne-zirneklis) to galu, kas tuvāk audio daļai

 

Nu pat kā salodēju vadus, apstījos, ko esi Tu pa to laiku uzrakstījis, un izsecināju, ka esmu izdarījis pretēji tam, kā būtu darījis Tu.

Man gan tur īsti tāda kopējā zemes punkta nav. Es paņēmu vienkārši blakus trafam (vada source pusē) izrurbu caurumu kastes apakšējajam vākam un ar kaut ko līdzīgu samorezam iezemēju ekrāna vadu pie korpusa.

Link to comment
Share on other sites

ja godīgi, nesapratu, kas un kā, bet ja man ārējs baroklis tad daru šādi (konektori paši ir izolēti no korpusa) :

 

IMG-20141213-215912.jpg

 

 

tobiš pie masas viņi pievienojas tajā vietā kur star ground pie masas pievienojas - abās pusēs.

 

Kaut gan varētu arī vispār to ekrānu nepievienot - jo man 3 dzīslu vads, bet liekas pareizāk to pievienot, kaut domājams , pie nelieliem attālumiem nekas uz barošanas nevar uzklātie..nu var vēl ferītus salikt ja baidies no AF drazas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja godīgi, nesapratu, kas un kā, bet ja man ārējs baroklis tad daru šādi

Oskar, tas nav ārējs barošanas bloks. Viss te ir iekšējais. Runa iet par vadiem, kas nāk no trafa uz lineārajiem barokļiem.

 

 

nu var vēl ferītus salikt ja baidies no AF drazas.

Ferītus es, protams, arī esmu uzlicis.

Link to comment
Share on other sites

Nu tos imho vajag savit. Tas ari viss. Tas mazinas to izstarojumu.

Link to comment
Share on other sites

Ē, tagad esmu ticis līdz tam, ka jānovelk vads no Legato uz RCA socketiem. Vads ir ar divām dzīslām un ekrānu. Ē, atkal- kur vienot? :D


 

 

Nu tos imho vajag savit. Tas ari viss. Tas mazinas to izstarojumu.

Es ne ko neviju. Vienkārši novilku lūk šādu te kabeli: https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/assets/datasheets/supertronic-c-pur_eng_tds.pdf

Link to comment
Share on other sites

Nu es tada situacija ekranu uztveru ka korpusu , kasti un zemetu abos galos. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Šobrīd turpinu krāmēt kopā Buffalo 1. Tur man Legato darbina LCBPS http://www.twistedpe...ower/lcbps.aspx. Domāju, uz tā barošanu neiespringšu.

Tas Buffalo man jau ir tik pat kā kastē salikts. Vakar pašā vakarā intereses pēc izdomāju  pamēģināt pieslēKt pie Legato LCBPS vietā TPA Placid HD BP 2.1 http://www.twistedpearaudio.com/power/placidbp.aspx

Paklausījos pāris dziesmas ar DACu as is un tad mēģināju pārskrūvēt tos barokļus. Nočakarējos galu galā kādas padsmit minūtes, kamēr pieslēdzu Placidus LCBPS vietā. Domāju, nez vai sadzirdēšu atšķirību. Ieslēdzu, biju autā. Ne kad pat nebija galvā ienācis, ka barošanas uzlabošana I/V pakāpei var dot tiiik lielu "pienesumu". Kā diena pret nakti! Ir tiešām par ko padomāt. Saprotams, ka to Placidu es no Buffalo 1 kastes ārā neņemšu.

Te gan tikai paceļas jautājums ar ko barot IVY priekš Buffalo 3SE prodžekta (no tā tika aizņemts Placids). Apstījos tos Sjostroma regulatorus. Salikta SSR03 cena viņa mājas lapā ir, ē, ar pārāk daudz nullītēm. Nez vai kāds ir parēķinājis, cik BOM saskrietu tādiem Sjostroma regulatoriem, ja ņemtu tikai PCB? 

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

Jamam tak ir BOMs tieši priekš ELFAs. Saliec kopā un summu redzēsi. Man gan parasti kāda puse detaļu jau mājās mētājas. Nu jā, DAC analogajai daļai un IV prasās Sjostroms vai Salas. Ar LMku būs par īsu.

Link to comment
Share on other sites

Izrādās, Farnela artikula numuri arī ir. Nepaslinkoju- saliku visu grozā. Njā, lēti nav.. Bet nu- kam tagad viegli..


Man mājās mētājas viens Sharp System 8800 pastiprinātājs.

Pieliku beidzot tam normālas klemmes, arī RCA ligzdas un izdomāju, ka varētu pamēģināt biampingu, lai pakačā man basus uz vienām tumbām, bet ne kas īsti nesanāca. Nezinu no kā tas ierosinās vai kā, bet sanāk tā, ka nāk tam ārā ļooti lielas atraugas skaļu būkšķu veidā. Ir tāda sajūta, ka izsitīs skaļruņus. Kad pieslēdz to pastiprinātāju skaļruņiem pilnā joslā, vairs nebūkšķ. Tumbām ir pasīvie filtri. Nez, vai nepatīk varbūt tas, ka virs pārsimt Hz Z līkne uzkāpj vai kas, hvz.. 

Nu problēma vēl ir tāda, ka kreisas kanāls ir ļoti distortēts, bet tas tā.. Iepriekš nebija..

Tā Sharp shēma http://85.15.210.7/dazadi/sharp_sx-8800h_sch.pdfja nu kas.. 

Link to comment
Share on other sites

pirms tavas iejaukšanās skanēja ok > ? tā grūti diagnosticēt - jāņem laptops kā signāla ģenerators un jāskatās ar oscili , kas darās izejā ampam...DC offsets nav liels ? Principā biku atdvancētāks čipamps tas verķis ir.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
· Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Cik saprotu superDACs tiek veidots no moduļiem, kur katrā modulī ir viena mikroshēma, divi kondensatori un trīs rezistori, ja? :D Tas noteikti būs lielisks rezultāts...

http://www.pinkfishmedia.net/forum/showpost.php?p=1920535&postcount=34

Pie tam to dara cilvēks, kurš nav spējīgs diagnosticēt jau gatavu rūpnieciski ražotu parastu pastiprinātāju pat ar principiālo shēmu. Kur nu to, viņš pat nav spējīgs savienot zemējumu. Nu, gatavs inženieris, kurš Onkyo un citus tūlīt satrieks putekļos!

Link to comment
(labots) · Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Ē, un ko Tu ar to gribēji pateikt?

Mēģināšu minēt- Inspektors Caps beidzot ir uztaisījis super duper aparātu, par kuru jau pirms gada vai diviem plātījās, ka nu tūliņ tūliņ būs gatavs hiends, ar kuru salīdzinājumā no 3 rezistoriem būvētais Buffalo tāds krāms vien ir (vajagot tikai priborus ar ko nomērīt). Nu lūdzu, rādi nu zināmu to savu super klasi, vai arī jādomā, ka tā tāda viena kārtējā p1ūtīšana vien bija bijusi? :D

Labots - Luke
Link to comment
  • 2 weeks later...
Inspektors Caps
(labots) · Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Fakti par mani.. Mans DAC modulis uz nenoteiktu laiku ir apstādināts stadijā, kad ir par 90% izstrādāta principiālā shēma un par 10% PCB. Tas tādēļ, ka dažādi DAC pēc būtības vismaz eksistē un nav tā, ka nekā nebūtu, bet cits projekts, ko šobrīd taisu, ir unikāls pat globālā mērogā. Varu pateikt, ka tā nav aparatūra, bet Windows programmatūra.

 

Fakti par Tevi.. Nekas nav mainījies un Tu vēl ar vien no elektronikas nesajēdz pat tik, lai pareizi savienotu divus gatavus moduļus. Neatkarīgi no tā, cik daudz bezsatura ļer-ļer-ļer Tu šeit laidīsi, tas Tavu elektronikas sajēgšanu nepalielinās. Ja runā par Buffalo, tad to visvairāk sabojā tā pārprastā un pārspīlētā modularitāte, kur ir dalīts pēc principa "sadalīt visu" nevis domāts ar galvu par loģisku un tehniski pamatotu dalījumu moduļos. Bet šeit pat nav runa par to, cik labs ir Buffalo, bet par to, ka Tu pat to neesi spējīgs pareizi saslēgt! Tas nozīmē, ka, ja citi Tev ar karotīti ielies mutē, pie tam tiešām pareizas lietas (kas pats par sevi jau ir retums), tad Tev labākajā gadījumā ir cerības, ka Tev varbūt izdosies nesabojāt to, ko tas Buffalo var dot.

 

Ja uzskati, ka vispār kaut ko sajēdz no DACiem, tad lūk Tev jautājums.

Kurām no sekojošajām I2S savienojuma līnijām - BCLK, LRCLK, MCLK, DIN, DOUT - ir un kurām nav aktuāls jitter?

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
· Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

O, skatos, pat divas nedēļas nepagāja, ka izdomāji ko varētu te ietaisīt. :D

Arī faktus Tu jauc. Fakti par Tevi ir tādi, ka Tu neesi uztaisījis un parādījis NE KO! :D A tādi mutes bajāri, kas stāsta- o man te viss ir galvā un tūliņ, tūliņ būs jau otro gadu no vietas- tādi nāk un iet. Arī šajā tēmā ne jau Tu biji tas, kas ko jēdzīgu kādam pateica vai pamācīja, bet nu Tava aizskartā patmīlība mani smīdina. Vai Tev kāds te prasīja ko Tu domā par manām elektronikas zināšanām? Vai par to te bija vispār tēma? Nē! Bet savus kompleksus kaut kur, acīmredzot, vajadzēja izlikt. :D

Link to comment
Inspektors Caps
· Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Mutes bajārs ir tas, kurš saka, ka ir, bet patiesībā nav. Es augšā pilnīgi godīgi uzrakstīju kas kādā progresa stadijā ir, to skaitā par PCB 10% (kas nozīmē, ka tās faktiski NAV!!!), ko Tu laikam nespēj vai drīzāk negribi izlasīt, jo tad jau nevarēs paļerkstēt. Tu šeit sevi pozicionē kā baigo audio tehnikas zinātāju. Nu, tad pierādi, ka neesi nulle un atbildi uz manu vienkāršo audio tehnikas jautājumu, ko ierakstīju iepriekšējā postā. Uz priekšu, nekautrējies!

Link to comment
· Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Inspektor Cap, man viens čoms iesaka ignorēt Tevi. Neesmu vienīgais ar kuru Tu meklē kašķi, kuru apvaino un kuram te uzbrūc. 

Kaut gan jāpadomā- var jau arī labākai asinsritei nedaudz reaģēt uz Tavām provokācijām un pakašķēties, tikai nebūs ineresanti.

Cik Tev ir atļauts te postus dienā ierakstīt? Piecus, ja? Skatos, divus jau Tu esi šajā tēmā iztērējis. Gan jau kādā citā tēmā arī kādu citu apsaukājot vēl kādu būsi iztērējis. Šā vai tā Tu man nevarēsi pienācīgi atbildēt. :p Pie tam tāds ierobežojums Tev ir, pateicoties kādam citam, acīmredzot. Pēc mūsu iepriekšējā konflikta Tu dabūji banu uz dažām dienām, kurš jau ir ekspirējies. Domāju, tas skaidri norāda uz to, kas Tu esi par putnu. :D Nē, nu, protams, gan jau Tu vari mēģināt "labot" savus iepriekšējos postus, cerībā ka es vai kāds cits tos ieraudzīs, līdzīgi kā jau pierakstīji ar sarkanu jautājumu par i2s, bet nu es varu to arī neieraudzīt. :D

Par to mutes bajāru- pēc atmiņas- Tu jautāji pēc "priboriem", kurus Tev vajadzēs ap, ja pareizi atceros, Ziemassvētkiem pirms gada, ar ko Tavu super verķi nomērīt nevis es. Es pa šo laiku pāris skandas esmu uztaisījis, bet DIY DAC konstruktoru taistīt tad man pat tāda doma nebija, bet nu, tad es arī, lai Tu labāk justos, pateikšu, ka neesmu uztaisījis ne ko. Kaut gan DACa moduļus esmu pieslēdzis, acīmredzot, pareizi, jo tie skan. 

Pozicionēt es sevi nepozicionēju ne kā. Vienkārši rakstu vai uzdodu jautājumus par tēmām, kas man patīk un mani interesē. Ja kādam forumietim ir radies iespaids, ka es no akustikas vai vēl no kā kaut ko saprotu, nu tad jādomā, ka tam ir bijis kāds iemesls.. :p

Link to comment
Inspektors Caps
(labots) · Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Kārtējo reizi uzpļerkstēji tonnu bezsatura demagoģijas, tikai par par tēmu neko. Tu vismaz pats apzinies, ka Tu vienkārši katrā postā izdomā kaut kādus savus tīņa murgus, saģenerē ap tiem savus spriedelējumus, pats pamatojies uz tiem un tā ģenerē šeit tekstu, kuram galā nav nekāda satura? Vai tas Tev tā neapzināti jau zemapziņā ieaudzināts?

 

Piemēram, tā Tu tur saģenerēji kaut kādus savus blondīnes murgus par to, ko es cenšos kā labot, lai kāds ieraudzītu vai neieraudzītu. Kaut ko tādu izfantazēt vispār tikai kaut kāds infantīls skrīčš savā bērnišķīgajā pasaulītē. Tieši tāds, kāds Tu esi reālajā dzīvē... ;) (tas nav minējums) Un, protams, kā vienmēr, atbildēt uz jautājumu nespēji, un nespēji arī atklāti un godīgi pateikt: "Nezinu!" Modernā valsti un arī šo forumu iznīcinošā gļēvulība...

 

"Priborus" arī izstrādei vajadzētu. Tev ir? Tad iedod un palīdzi paātrināt to procesu, nevis te lec kā veca plate uz riņķi ap vienu faktu. Tiesa "pribori" šobrīd nav galvenā problēma, bet gan laika trūkums, bet tāpat tas paātrinātu lietas.

 

acīmredzot, pareizi, jo tie skan

Piesien kaķim bundžas un arī skanēs! Ja nesaprati - iebūvētā skaņas karte arī skan. DIY DAC taču netaisa, lai "kaut kā skanētu", vai ne? :)

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
· Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off
Hidden by kevins, Janvāris 14, 2015 - spam off

Nu ne Tev spriest par to kāds es esmu reālajā dzīvē, bet labot postus šeit ir tāda iespēja, ko, acīmredzams Tu esi darījis ar 145.to postu.

Mūsdienu pasaulē, kad ir pieejama kaudze informācijas, atrast atbildi uz kādu jautājumu varētu arī bērns un man nav problēmu arī pateikt, ka es ko nezinu. Vienkārši brīnos par to, cik aprobežotam cilvēkam ir jābūt, lai iedomātos, ka man būtu pienākums atbildēt uz "zināšanu testēšanas" jautājumiem katram pacanam. ;) Ne Tu esi tas, kuram man būtu kaut kas jāpierāda.

Vēl es brīnos par to, cik lielam vējam ir jāsvilpo galvā, lai pamestu par 90% izstrādātu projektu, neatkārīgi no tā vai ir laika, vai nav.. :)

Nu tie manis skrūvētie DACi gan jau kaut kā skanēs. Protams, ja es pareizi saprotu, tuvākajā laikā man nebūs iespējas salīdzināt ar Tavu izstrādājumu. Par to kā man pareizāk saskrūvēt savu dacu, ne velti uzdodu jautājumus šajā tēmā un priecājos par katru ieteikumu, kas man palīdzēs to skaņu uzlabot. Kad pirmo reizi ieraudzīju to, kad Inspektors Caps te ir kaut ko ierakstījis un nebiju izlasījis vēl pašu postu, pat nedaudz nopriecājos, padomājot, ka, ja jau jams savu DACu tipa būvē no nulles, tad gan jau kaut ko noderīgu būs pastāstījis vai ieteicis. Izrādījās, ka man nebija taisnība. :) Savukārt par mūsu "siltajām" attiecībām aizpagājušo gadu biju jau piemirsis, bet kā rādās- Tev šajā ziņā atmiņa ir labāka. :D

Link to comment
  • 2 months later...
Darkheart

Kurš šeit ir urbis caurumus/vītnes pastiprinātāja radiatoros? Gribētu šajā nedēļas nogalē piestiprināt pie alumīnija radiatoriem First One pastiprinātāja moduļus. Katram modulim nepieciešami 6 stiprinājumi. Dokumentācijā rakstīts, ka vajadzīgas četras M3 x 12mm un divas M3 x 10mm skrūves. Radiatorā vajagot 10mm dziļas vītnes. Tagad domāju, vai man doties iepirkt vītņgriežus, vai vienkārši izurbt caurumus un starp redelēm otrā pusē piestiprināt ar uzgriežņiem. Vēl viena opcija būtu lietot pašurbjošās skrūves. No instrumentiem man pieejama tikai elektriskā rokas urbjmašīna.

 

Vēl dokumentācijā minēts, ka izejas transistori jāizolē no radiatora ar kaut kādu "mica" izolējošo šeibu un visi tranzistori jāieziež ar silikona ziedi. Kāds var pateikt, kur tādas šeibas un ziede nopērkama?

Labots - Darkheart
Link to comment
Share on other sites

 

 

visi tranzistori jāieziež ar silikona ziedi
Ieej jebkurā dator-veikalā un nopērc termopastu, kas ir paredzēta procesoru radiatoriem. 
Link to comment
Share on other sites

šiem traņiem skrūves caurumi ir izolēti palstmasas šeibu nevajag, bet vajag vizlas (mica) plāksnīti + silikonu no abām pusēm. var likt tās silikona  lentas, bet to siltumvadītspēja ir sliktāka kā vizlai. pārbaudīts. es ar m3 skrūvēju, bet biku paurbjot trani var arī ar m4 pieskrūvēt - izolācija netiks bojāta.esmu arī ar m4 skrūvējis - nopietnāk, tik nevajag ar spēku pārcensties pārvilkt.  Mica plāksnītes var sadalīt vēl plānākās, jo tās sastāv no kārtām. Laba prakse, kad pieskrūvēts ar testeri pamērīt vai kolektors nav uz īso ar korpusu. ja alumīnijs - var iztikt bez vītnes - izurb caurumu teiksim 2.5 mm un tad  ar skrūvi iegriezīsi vītni. Alumīnijs ir mīksts - tāpēc labāk nepārvilkt - aprausi vītni. Var taisīt caurejošu urbumu un ar smuku melnu skrūvi no ārpuses pieskrūvēt caur radiatoru. bet  jāskatās vai abi traņi trāpa starp ribām. 


mica man ir biezā slānī kā reiz uz šo izmēru - pm un varu tev iedot - esmu darba dienās līdz 5 centrā. ja vajag ātrāk - varam runāt.


biju no čainas liekas 1000gab pasūtījis - dalu plānākās lai labāka siltumatdeve. izmēram nav nozīme - var ar šķērēm apgriezt. galvenais lai nav par mazu. TO247 korpuss tev laikam tranim vai to3P.  tie ir vienādi apm.  principā starp traņa palstmasas korpusu un radiatoru nav vēlama lielāka temp starpība, kā 10grādi.ja abi ir karsti. ar silikona lentu, man bija 20 grādi.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

nnoname

 

 

Ieej jebkurā dator-veikalā un nopērc termopastu, kas ir paredzēta procesoru radiatoriem.

 

Nu vispār jau tranzistoriem pastiprinātājos bišķi citas temperatūras kā cpu/gpu un parastās kompju pastas nebūs īsti košer

Link to comment
Share on other sites

silikona smēre maksā saņķikus, jā ķēpīgam bet nesažūs tik ātri kā termopasta. temp. jau plus =- tās pašas, parasti ampiem šutdown liek uz 70 grādi radiatoram. Nu tranim būs 80. kristālam vairāk.


Tikko pamēģināju - m4 var ar pāris piegājieniem tāpat ieskrūvēt neurbjot trani. izolāciju pamērīju - viss ok. IMHO lielajiem traņiem M4 ir daudz labāk par m3. vēl var košerīgu lielu šeibu pamest zem skrūves, bet tiem one laikam pie plates traņi ....

 

rekur bildes uzfočēju ar m4:

 

 

DSC00541.jpg

 

 

DSC00542.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu vispār jau tranzistoriem pastiprinātājos bišķi citas temperatūras kā cpu/gpu un parastās kompju pastas nebūs īsti košer

Ja tā ir mājas aparatūra, cik tad būs traņu temperatūra pēc laika līknes, viena diskotēka vakarā, un tālāk?  http://www.zalman.com/eng/product/Product_Read.php?Idx=221

Miera temperatūra procim ir lielāka! Par žūšanu, nu tas ir pilnīgs kaput, kas tā par silikona smēri, kas nežust un strādā visās temperatūrās? Tad runājam markām un vietām, kur viņas tiek izmantotas!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Tam "first one" modulim ir 250W RMS uz 4 omiem? Ar vienu pāri tranzistoru? Laikam tur ir IRFP240/9240. Nevājš optimisms.

Es nesaku, ka slikts pastūzis, visparastākā un gadu gaitā sevi labi parādījusi shēma (kuru gan neesmu redzējis :), bet pēc plates un detaļu skaita nav grūti iedomāties), kurai ir daudz izpildījumu. Bet ar vienu pāri galā vairāk par 80...100W, bet labāk 40..50..60W? Nu priekš kam? Un barošanu attiecīgi izvēlēties, lai lieki nesildītu istabu. Un tad arī nebūs briesmīgas problēmas ar vizlas plāksnīšu biezumiem, silikona lentu siltumvadītspēju un termopastas izvēli. Osscar pareizi saka - šitos korpusos bišķi ar urbīti un tad ar M4 skrūvi.

Link to comment
Share on other sites

inteens

Varbūt būšu nedaudz vecmodīgs, bet iztieku bez silikona izvirtībām ar krievu КПТ-8 termopastu. Ir smērēta arī uz CPU, nekāda vaina.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Laikam tur ir IRFP240/9240.

Lasu, ka tur ir: ALF16N16W/ALF16N20W http://products.semelab-tt.com/pdf/magnatec/ALF16N16W%20ALF16N20W.pdfun  ALF16P16W/ALF16P20W http://products.semelab-tt.com/pdf/magnatec/ALF16P16W%20ALF16P20W.pdf

Avots šeit: https://hifiduino.wordpress.com/2014/10/31/first-one-amplifier-module/

 

 

Un barošanu attiecīgi izvēlēties, lai lieki nesildītu istabu.

Aftars šim rekomendē SMPS. Labāk kačājot. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...