Jump to content

Kurā tankā atrodama vislabākā autogāze un degviela?


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Nez vai Tev tas koktēlis bākā palīdzēs, vairāk izskatās kāds elektrodatčikiem brīvgaitā dod nepareizu informāciju,Labāk aizbraukt uz labu servisu kur ņemas ar Subaru un uztaisīt datordiagnostiku. Katalizators diezvai  ja apgriezienos ir OK.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lambda zonde samērīta - viss kārtībā. Jautājums par to jaukšanu - ir kāds mēģinājis?

 

Dažreiz atgāzēm palīdz pilnībā neatlaist gāzes pedāli līdz galam, turēt drusku virs 1000 rpm, kad skate mēra atgāzes. 

Pie vainas varētu būt gaisa masas mērītājs - var mēģināt tīrīt.

Link to comment
Share on other sites

Diagnostiku uztaisīju - viss it kā ok. Gaisa mērītājs, mafs un map sensori taisa parasti savādākus gļukus - kādreiz ar rallijdampi ir tā kā iziets cauri. Kad mēra atgāzes servisā, tad kādu laiku paturot apgriezienos, pēc tam ir arī ok tukšgaitā. Tikko paskatījos ar obd softu (ir man tāds puļķis cau zilzobu) - kādas 5 minūtes rādīja atgāzes incomplete, pēc tam 10 minūtes rūcināju - visu laiku oki. Lab, mēģināsu šito joku ar E85 izveikt un tad jau manīs. Vispār laikam ne tai tēmā jautājumu pacēlu. 

 

P.S. Tur vēl kaut kāds katalizatora sensors izrādās ir un tas ar sākumā saka, ka nav labi, pēc laika, ka ok.

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Tikko virši izspēlēja joku.

Iepildīju par 5l vairāk, nekā balonam tilpums + pirms tam nebija pilnīgi tukšs. Pēc tā, kā griezās skaitītājs, i nelikās, ka tuvojas pilnam. Tad apnika ar savu naudu eksperimentēt un slēdzos nost. Pildos tur diezgan bieži, bet šitāds joks pirmo reizi.

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs , ''Virši'' ir saregulējuši skaitītājus. Izrādās ka ne tik man saskaitīja benzīnu vairāk kā pēc pases lien bākā, kaut iekšā bija vēl benzīns virs dzeltenās lampiņas līmeņa. Hm, kam vajadzētu pasūdzēties lai pārbauda/paaudzina?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tikko virši izspēlēja joku. Iepildīju par 5l vairāk, nekā balonam tilpums + pirms tam nebija pilnīgi tukšs. Pēc tā, kā griezās skaitītājs, i nelikās, ka tuvojas pilnam. Tad apnika ar savu naudu eksperimentēt un slēdzos nost. Pildos tur diezgan bieži, bet šitāds joks pirmo reizi.

 

Izskatās, ka neesi skolā pievērsis uzmanību fizikai, sevišķi gāzēm.

Link to comment
Share on other sites

Man līdzīgi gadījas Statoil,parasti ja balons tukšs var iepildīt 46-48 litri,bet te pēkšņi gāze vēl nav beigusies un var iepildīt 51.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Zin kā ir muļķis, pat baznīca pa muti norausies

 

Šitā top pilsetas leģendas par sagrozītiem skaitītājiem un to ka var uzpildīt vairak nekā bakas tilpums. Miljoniem brauceju ik dienas uzpildas un nekas, bet atrodas kāds kas bļauj ka ir uzpildījis bākā vairāk nekā teoretiski iespējams.

 

Tad nu lūk, muļķības tās visas ir. Jā teorētiski ir iespējams pieregulēt kadam sūknim skaitītaju lai izdala nepareizi, taču vajag tacu saprast kā tas darbojas - skaitītāji ir verificēti un kalibrēti, tos pēc DUS pasūtījuma regulē apkalpojošās firmas pie tam diezgan regulāri, vēl ir pietiekami liela iespēja kāda atbildīgā inspekcija randomā veiks pārbaudi un tas tieši tā arī notiek un vēl pie tā teiksim viena īpaši nepareizā sūkņa ik dienas pildas tūkstots un vairāk vadītāju, gada laikā līdz nākošajai pārbaudei tas būtu jau 365 000 uzpildes nu un tagat iedomajamies ka no visiem 365 000 klientu vienā konkretā stacijā visiem ir ieliets par 10 litriem mazāk - ta to tanku cilvēki nedēļas laikā nonestu, no kā arī var secināt ka nu nebūs nepareizs sūkņa rādījums pie vainas tam ka cilvēks uzpilda vairāk nekā ieiet bākā, bet gan kaut kāds apstākļu kopums kas ir devis pamatu uzskatīt ka ir ieliets vairāk.

 

Te būtu jāatceras tāda lieta ka degvielas bāka ir ar lielāku maksimālo ietilpību nekā norāda auto datos, bāku nekad neļauj uzpildīt pilnīgi pilnu, jo auto saulē var uzkarst un tādā gadījumā benzīns līs ārā pa uzpildes korķi, kas savukart ir sprādzienbīstami. Lai bāku neuzpildītu līdz galam ir viltīgas formas bikse no bākas līdz uzpildes korķim, kura var teorētiski savus 3-5 L degvielas iepildīt, taču praktiski ir uztaisīts tā ka sasniedzot noteiktu uzpildes līmeni tiek radīts degvielas šļāciens atpakaļ ar mērķi trāpīt uzpildes pistoles galā esošajā mazajā caurumiņā - kā šļakata trāpa tai caurumiņā, tā pistolē nostrādā ežektora mehānisms kas "atsit" pistoli un tā pārtrauc izdalīt degvielu. Tad nu lūk, pistoles ir dažādu ražotāju un dažādas formas, tas var iebāzt auto bākas atverē dažādā dziļumā un leņķī, tai skaitā tādā kad pistole atsit stipri vēlāk nekā ir paredzēts, ežektoram ir tāda cimperlīga atspere kas regulē cik strauji nostrādā un vai vispār nostrādā atsitējs. Stacijas ir dažāds, citās lieto vispār ķīniešu poddelkas pistroles kas vispār slābani nostrādā un protams ka tādās stacijās līdz pistoles atsitienam var uzpildīt jūtami vairāk degvielas, un ja sevišķi nepaveicas tad daļu vēl izliet uz asvalta.

 

Tas tiktāl bija bar benzīnu un dīzeli, a tagat par gāzes uzpildi - gāzes balonu uzpilda maksimums līdz 85% no tā tilpuma, nu varbūt 80%, ir piemirsies. Lai neuzpildītu vairāk ir paredzēta kaut kāda aizsardzība, kā tieši strāda nezinu nav bijusi vajadzība interesēties, bet 100 punkti ka tāda ir. Pati gāzes pistole neatsit, pal;iek variants ka gāzes balons sasniedzot kādu noteiktu līmeni piegriež ventili, vai gluži otrādi, uzpildes iekārta konstatējot palēninātu uzpildi pārtrauc padevi. Nudien nezinu kā tas strāda, bet nu veselais saprats saka priekšā ka tiesi auto pusē ir kaut kāda aizsardzība, par to liecina kaut vai vispārzināms fakts ka ja gribas uzpildīt vairāk gāzes konkrētajā stacijā tad vajag pakačāt auto un nudien ielien vēl vismaz pāris litri papildus, personīgi daudzkārtīgi pārbaudīts. Tad lūk uzpildes aizsardžību ir iespējams drusku piemānīt un tā nav absolūti precīza nu no šī vien jau var droši secināt ka +/- 3-5L gāzes līdz pilnam balonam pilnīgi ierakstas aizsardzības vidējā kļūdā.

 

P.s. es jau daudzus gadus pilnīgi precīzi pierakstu autiņu noskrējienus un uzpildes excell tabulās gan zināšanai gan ceļazīmju vajadzībai un vēl ne reizes nav bijis tā ka varētu teikt ka ir manāms ka tanks tevi ir apkrāpis vai ielējis vairak nekā ir bākas tilpums, pat vēl vairāk, ir vairākkart gadījies izbraukt pilnīgi tukšu gan benzīna gan gāzes bāku un tad uzpildīt līdz lūpai un tie rādītāji nav atšķīrušies starp reizem vairak par 2 L kas attiecīgi pilnīgi ierakstās bikses/pistoles un gāzes balona aizsardzības precizitātes  normās

Link to comment
Share on other sites

es ar te gribu ko piebilst, man arī gāze autiņā. Parasti ielien līdz 48litriem gāzes, kad DUS uzpilde atslēdzas. Bet balons jau 55-litrīgais un tur loģiski, ka varētu iepildīt vairāk par 48litriem. Jautājums vai visiem DUS ir identiska spiediena robeža, kad uzpilde apstājas.  Ja nē, tad te arī var rasties kāds papildus litrs uz vienu vai otru pusi.

       Vienreiz pildījos Ventspilī kaut kādā nezināmā DUS. Tur darbinieks pildīja atverot krānu. Pie 51 litra jau teicu, ka lai griež krānu ciet, ka pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

jap, te būtu labi ja kāds kas zina pastāstītu kā tieši darbojas gāzes uzpildes max apjoma ierobežotājs

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Jā, es pirmo reizi pildīju gāzi, lai tas liktos neparasti :(

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Gāzes balonā ir pludiņš, līdzīgi kā toletes bačokā. Strādā līdzīgi - neļauj pārpildīt.  

Link to comment
Share on other sites

Jā, es pirmo reizi pildīju gāzi, lai tas liktos neparasti

Es vienīgais nesapratu, ko tu pateici? 

 

p.s. es vairāk gāzi negribēšu, ja nu vienīgi tas nebūs kāds amīšu auto, kam sakarīgi dīzeļi nav pēc definīcijas, Chrysler T&C, Dodge Durango utt. :)

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Šitā top pilsetas leģendas par sagrozītiem skaitītājiem

Ja vēl par gāzi var pastrīdēties, tad par benzīnu... Ja bākas izmērs ir 55litri, bet ieleju 55,5 , pie tam uz signālpaneļa nedeg pat dzeltenā, nevis jau sakusi mirgot dzeltenā, kad var nobraukt vēl kādus 50km, tad tā nav leģenda, bet naturāla šmugulēšanās. Tā ka es ļoti bieži pildos kad sāk degt dzeltenā, tad citos tankos čekā max ir bijis 51litrs. Nu , jā ja esi no benzīna biznesa ( un varbūt pat saistīts ar "Viršiem'') , tad, protams neteiksi ka ja labi grib, visu var sakārtot/saregulēt (tas ēdinātavu kases aparātu gadijums tipisks piemērs).  Es laikam vēlreiz paprovēšos uzpildīties tajā pašā tankā- ja rezultāts atkārtosies, tad... 

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tai brīdī kad auto vai kāda cita cisterna uzpilda DUS tanku tas viss tiek uzskaitīts un vari man ticēt tur kļūda ir +/- 1 kg uz desmitiem tūkstošu un pat miljonu kg gadījumā ja runa ir par gāzes tankeri

Nu gan salēja... :D Noticētu, ja pats nestrādātu uz gāzes tankera... :) Mums neviens neko nesaka, ja starp mūsu (kuģa) ciparu un krasta ciparu atšķirība ir zem 0,5%.


 

 

karoče ir standarts +20c pie kura no litra ir zināms kg un ir noteikts

15 grādi, nevis 20.


 

 

Nu ne tak, sašķidrināta gāze ir auksta jebkurā gadījumā

Atkal jau muļķība - var būt silta, tikai tad spiediens palielinās.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

konosamentā ir norādīts ar precizitāti līdz 1 kg un tam ciparam var ticēt, minētā atšķirība ilgtermiņā nonivelējas līdz aptuveni nullei jo no reizes uz reizi būs gan pluss gan mīnuss, pie tam degvielai ir pieļaujamais izgarošanas procents un nez vai Tevis aprakstītajā brīdī prece reāli maina īpašnieku, saimnieks iekačāja bundulī 100 vienības un tad ilgstošā periodā ņem tās ar tankeriem pa 30 vienībām ārā. Nu protams ka no miljons kg uz tankera var būt mērījumu pielaide un nu nav tur absolūti precīzi tas miljons, taču nu nebūs tā ka pieved 100 cisternas ar 100 vienībām kravas un tankerī ar ietilpību 100 vienības puscisterna paliks pāri vai pietrūks

krievu standarts 20 grādi, varbūt jūs jau lietojat eurostandartu vai nu arī gāzei ir citādāk

muļķība ir domāt ka strādājot uz gāzes tankera esi degvielas eksperts, pamēģini to gāzi uzkarsēt līdz 200 grādi kā mazutu un tad spiedienu nomērīt...

var būt gadījumi kad kādam ir vēlme pakrāpties, nu teiksim kuģis pārvadā degvielu kuru var kaut kā piemērot kuģa dzinēju darbināšanai un tad mēģina nomuhļīt pāris tonnas bet ir charterparty utt vienošanās kādi tieši neatkarīgie eksperti kur un kā mēra un ja cipars nesakrīt tad raksta letter of nottice letter of protest un paraksta to par faktu ka teiksim krasts vai kuģis nepiekrīt daudzumam un vsje kuģis dodas uz nākošo ostu, tur to pārmēra ja vajag vairāku neatkarīgo ekspertu klātbūtnē, nu vispār tas ir sarežģīts process es pa vienkāršo tik uzrakstīju, doma tāda ka kapteiņa vai krasta protests oar daudzumu tiek vien nofiksēts uz papīra, taču pats kuģis netiek ne par minūti aizkavēts tā dēļ

Link to comment
Share on other sites

Jā, tiešām, norādīts ir līdz 1 kg. Bet kāpēc tam ciparam ticēt un domāt, ka tā ir absolūtā taisnība? Tu takš saproti, ka tur ir ļoti daudz faktoru, kas to ciparu (un precizitāti) ietekmē. Es teiktu, ka tas ir tikai aptuvens cipars. Diezgan precīzs, bet netuvu nav Tavs nosauktais +/-1 kg. Pietiek vienā no tiem parametriem (trims, sānsvere, temperatūras (mēra dažādās vietās), kuģis var nedaudz sūpoties (bet tas ir pietiekami, lai "līneāls" skraidītu +/-10 cm)) kļūdīties - un nekāda dižā precīzitāte nesanāk - bet kā jau teicu - svarīgi ir iekļauties 0,5% - tad viss ok.. Uz senākiem LNG kuģiem bija izgarošana (jo nebija pietiekami spēcīgu kompresoru, kas to visu apjomu spētu uzturēt -160 grādos). Liekas, ka viņiem pieļaujams bija 0,5% dienā (bet atgādīnu - liekas, jo pats uz tiem neesmu strādājis). Pats strādāju uz LPG kuģiem - izgarošana ir nulle. Absolūta nulle. Punkts. Viss kas izgaro - tiek savākts ar kompresoru, sašķidrināts un ielaists atpakaļ kravas tankā šķidra veidā. Lūdzu pastāsti - priekš kam būtu jākārsē gāzi līdz 200 grādiem uz kuģa?

Link to comment
Share on other sites

Ar LPG gāzes cisternām uzskaitē ir cita nelaime- gāzes frakcija. Ja škidro var nomērīt ar kādu štrumentu kas iemontēts mucā. Nu ar parastu lineālu var nomērīt tik ja ir tipa skata stikls, kad var redzēt vizuāli līmeni, bet parasti jau iekšā kāds pludiņtipa daikts ar vizualizāciju uz ārpusi. Nu nezinu vai tādus lieto tos stikla LPG mucām, jo spiediens un nedrošums. Bet gāzes daudzumu kas ir virs tā šķidrā....  Var jau lietot visādas pārejas tabulas utt, bet ja muca ir bijusi jauna un inertēta ar slāpekli, tad ir gan slāpeklis , gan LPG tvaiki. Cik un kādā proporcijā-vien debesu tēvam zināms. Tā ka ja kāds saka ar kadu ''lineāla'' tipa mērierīci var precīzi noteikt LPG daudzumu mucā ļoti kļudās .  Un te paverās lauciņš visādām darbībām, par kurām parasti nepļapā kontrolētājiem. Vienīgā reālā uzskaite ir ar svariem, transportā. Tipa nosvēra pilnu, nolēja, nosvēra tukšu. Tik nezinu vai to pielieto praksē. Laikam jau visi lieto skaitītājus . Cik kurš ko rāda , tas jau cits jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu redz, vienā vietā Tu piemini -160 grādus, citā saki ka es sakot ka gāze ir auksta runāju muļķības, tad nu lūk iedevu Tev mazuta piemēru kas nepārprotami norāda ka gāze kā degviela vienmēr būs auksta. Cik tas gāzes tankeris spiedienu iztur neesmu interesējies, bet nu uzpildes stacijā 16 bar būtu jabūt maksimālajam pieļaujamajam spiedienam, ja reiz ir pieeja tabulām, vari pats apskatīties cik grādi pēc celsija tas max būs. A normāli es domāju tur būs kaut kur 10-11 bar, šim ar apskaties cik ir temperatūra ja nav slinkums. Es ja kas te pec atmiņas rakstu, neizmantojot literatūru, varbūt ir sīkas neprecizitātes.

kas attiecas uz +/- kg, tas tas šijā gadījumā ir uztveres jautājums - es uzskatu ka ja uz papīra visas vietās ir 1 kg, par to arī tiek maksata attiecīga cena, un ilgtermiņā nekas nepazūd un nerodas klāt pie šī kilograma ka vien tas nav jau atkal ir precizēts ar 1 kg papīrā tad tas arī ir 1 kg. Tu savukart vēlies akcentēt ka tas kas ir pieņemts par kg etalonu teorētiski var būt drusku lielāks vai mazāks. Tas jau atgādina kā zemnieki rudenī tirgo kartupeļu maisus pa 25kg katrā - es nopērku  10 maisus un uzskatu ka man ir 250 kg kartupeļu, a Tu gribi kategoriski piesieties ka tur ir 246 kg :sorry:  :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Gāzes balonā ir pludiņš, līdzīgi kā toletes bačokā. Strādā līdzīgi - neļauj pārpildīt.

Šaubos gan ka ,gāzes balonā būtu tāda konstrukcija.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ar lineālu mēra šķidrumus kas nav zem spiediena (vai ir zem minimala spiediena - nu ir iespējama arī tāda variācija ja pavisam precīzi grib ņemt), kā tieši mēra gāzi es nezinu. Ir arī benzīnam elektriskās sistēma kas mēra tekošo atlikumu utt. taču tās vairāk ir domātas kontrolei un iekšējai lietošanai, akcīzes degvielu uzskaitei drīkst mērīt tikkai ar lineālu - tb sertificētu un ar derīgu verifikāciju apgādatu mērinstrumentu - ja kāds pamanas nosertificēt un noverificēt elekrisku sistēmu, nu tad jau var ar tādu darboties, bagāti tanki varbūt arī var to atļauties

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Šaubos gan ka ,gāzes balonā būtu tāda konstrukcija.

 

Nešaubies, bet aizej uz šrotu un izjauc kādu auto gāzes balonu!   

Link to comment
Share on other sites

Ar LPG gāzes cisternām uzskaitē ir cita nelaime- gāzes frakcija. Ja škidro var nomērīt ar kādu štrumentu kas iemontēts mucā.

Nekā tur sarežģīta - Tu zini mucas tilpumu; vari aprēķināt, cik aizņem šķidrā fāze. Gāzveida fāze = mucas tiplums - šķidrā fāze. Un gāzes (i mean - gāzveida fāzes) smagumu varēs izrēķināt, ja zināsi, cik spiediens mucā, jo spiedienu rada tieši gāzveida daļa, nevis šķidrums.

 

 

Nu redz, vienā vietā Tu piemini -160 grādus, citā saki ka es sakot ka gāze ir auksta runāju muļķības, tad nu lūk iedevu Tev mazuta piemēru kas nepārprotami norāda ka gāze kā degviela vienmēr būs auksta.

Baigi grūti ir sarunāties ar cilvēku, kam par visu vienmēr ir viedoklis un par visu grib pamūldēt, lai gan saprašanas nav. -160 grādi ir vajadzīgi priekš LNG, lai tankos nebūtu spiediena. Tie nav nekādi fully-pressurised vai semi-pressurised tanki. Gāzes ir dažādas. Parasti, ja vajag izvairīties no spiediena, gāzi atzdzesē bišku zem vārīšanās temperatūras. Propānu Tev nafig nevajag atdzesēt līdz -160. Pietiks ar -42.

Es piesienos tikai un vienīgi par to +/-1 kilogramu, jo tik precīzi to noteikt NEVAR. Rēķināsi vienu un to pašu kravas daudzumu divas reizes - ja katreiz reizi ņemsi visus iepriekšminētos parametrus pa jaunam - būs divi dažādi rezultāti. Tuvi, bet dažādi. Un nejau viena kilograma robežās.

Labots - Jorsh
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Jorsh nu Tu tak esi viens spoks! Ja kāds te muld par kilogramiem tad tas esi Tu pats - vari arī pārbaudīt - piezvani uz VID un pasaki ka akcīzes preces tankā ir par cik nu tiem kg mazāk vai vairāk nekā ir uz papīra - domāju ka VID tematiskās pārbaudes diena arī būs pēdejā Tava darbadiena kā konkrētajā uzņēmumā, tā nozarē kopumā. Degvielas skaits rezervuarā ir vienmēr konkrēts kilogramu skaits un nu nekādi ne savādāk, nav tāds pamērīsim tā un tad šitā, ar merīšanu var ampelēties pirms liec savu parakstu ar atstiprinājumu uz papīra kur precizitāte ir +-1 kg un nekādi savādāk. A ja mēģināsi ampelēties ar milimetru šur vai tur valsts amatpersonu klatbūtnē, tad jau atlikušo dienas daļu vari pavadīt rokudzelžos par mahinācijām sevišķi lielos apmēros un tādiem kā es būs ko ņemties lai dabūtu nost šos brasļetus no Tevis. Vajag taču arī saprast ka ilgstoši darbojoties kādā sferā tiek iegūti kā draugi ta naidnieki letei otrā pusē stavošajā organizācijā, ja būs draudzīga maiņa, palīdzēs nokluset, a ja trāpīsies naidnieks tad aizsūtīs lai pats sevi nenoliktu zem sitiena kādu zaļu dumju gurķi ar konkrētu mutisku uzdevumu uzrakstīt tādu un tadu protokolu un vsje, skrien pie 2-3 pakāpes augstāka priekšņieka ar lūgumu nobremzet lietu ja vispār vēl var pagūt, a ja nesanāk tad var nākties doties uz pavisam attāliem kabinetiem un ne jau tapēc ka kādam interesetu brīvmākslinieka personība un viņš vispar rūpētu, bet gan tāpēc ka ja gada laikā cirku uzrīkos vēl parītis tādu tad uzņēmumam jau no milzīgiem štrāfiem izvairīties būs nu ārkārtīgi dārgs pasākums

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Gāzveida fāze = mucas tiplums - šķidrā fāze.
Tu neizlasiji no mana topika vienu -jaunā mucā  VIENMĒR būs slāpeklis kurš nekur nepaliks ilgu laiku, jo parasti no mucas sūknē ārā škidro nevis gāzes fāzi . A tas nu nekadīgi nav LPG. Tā ka nu nebūs gāzes fāze tik LPG-visi PRECĪZI pārrēķini tipa gāzes fāzes LPG pie spiediena x blīvums ir y kg/m3  būs ar baltiem diegiem šuts. Pie kārtīga izmēra pustukšām mucām skaitļi būs nevāji. Nu mucā būs mazāk kā izrēķināts. Attiecīgi jau neuzskaitīts pārpalikums. Nu tas tā , lai saprastu ka dažas līetas ko prasa VID nav reāli ar precizitāti izdarīt. Tai paša laikā, ja velme, var apjāt  baudītājus un taisīt kreiso biznesu.
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

ir ir reāli precīzi visu VIDam parādīt nu kaut vai tāpēc ka citas izejas jau nemaz nav :) protams ka paliek pie produkcijas maiņas pārpalikumi kurus nevar tā pa taisno izsūknēt, ir mēsli tankos, un daudz kad cits kuru prasmīgi un laicīgi jānorok dokumentos kā norakstot tā dzejojot dokumentu dubultkomplektus, iekļaujot citas preces sastāvā, tur ir miljons situāciju un risinājumu variantu

a tā pa nakti neiznesīsi 20 litru kanniņu ar degvielu no termināla, tādus entuziaistus vaktē ne vien sava apsardze, bet arī muitnieki un robiņi ar nakts redzamības tālskatiem un noķer ar, ja kas :)

Kas attiecas uz slāpekli jaunā tankā, tad tad tas jau ir vajadzīgs spiediena pārbaudei, man liekas ka to pēc pārbaudes vienkārši izlaiž gaisā un paliek vien atmosfēras spiediens nu un tas ne jau nu diži no gaisa atšķiras, gan jaunkaut kāda formula to ņem vērā ja vien tam ir kāda nozīme. Tik vai nav vienalga kā ir izrēķināts ātrums kad tev polismens raksta kvīti par 64 km/h pilsētā - ir skaidri uzrakstīts 64 un tā ir absolūta patiesība neatkarīgi no tā ko rāda tavs spidometrs, navigātors un sievasmāte no pakaļējā beņķa

pie tam nu nebūs tai tankā tīrs slāpeklis, jo viņš ir padārgs, vispirms ar kādu putekļu sūcēju iepūš cik nu var un tad tik tērē skāpekli no baloniem

Link to comment
Share on other sites

Ja cisternā ir gaiss, tad tie ir daudzi desmiti kilogramu. Vienalga, slāpeklis vai gaiss.

Nu nevar izmērīt ar kilograma precizitāti.

Grāmatvedība var būt ar kilograma precizitāti. Bet tad tai ir maz kopīga ar realitāti. Tiek lietots kaut kāds vajadzības koeficients (pat Einšteins tādu ieviesa savā relativitātes teorijā, kad viņam likās, ka gali neies kopā).

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Ar šo indivīdu vari necensties argumentēti strīdēties, viņš te mēģina pacelt uz izprati, nevis fizikas likumiem. 

Link to comment
Share on other sites

Pārfrāzējot vienu teicienu: "Kurā tankā atrodama vislabākā autogāze un degviela? Tajā, kurā mēs nepildamies"

 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Kaut kā neviļus atcerējos kā Nasredins vai kas nu tur pasauca 3 savus dēlus un saka pirmajam - redzi šo kasti, vari to piepildīt? Šis saka jā, sakrauj tur akmeņus un saka, redzi tēvs kaste ir pilna. Tad nu tas griezas pie videjā dēla, vai vari to vēl vairak piepildīt, šis saka jā tēvs un un ieber starp akmeņiem smiltis, tagat nu gan kaste pilna, a te jaunakais muļķītis paņem un vēl uzmīž pa virsu - nekā nebija te vēl piemīzt var!!!

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vēl jau austrumu hanam bij uzdāvinātas trīs vienādas zeltā izlietas galvu skulptūras - viņš nevarēja saprast kāpēc 3 un vienādas? Tad Nasredins ar salma palīdzību parādīja - 1. galvai iebāžot salmu vienā ausī - izlīda pa otru, otrajai - ausī iekšā, pa muti ārā, trešajai salms tā arī palika iekšā... :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šodien nācās skatīt defektu, kuru sen nebiju sastapis, un kurš tiešā veidā saistīts ar degvielas kvalitāti. Auto, kurš ilgāku laiku ir manā aprūpē bija kļuvis nepatīkams. Braucot ir sajūta, ka kāds pa brīžiem pieturētu aiz astes. Uz vietas, strauji uzgāzējot, skaņa netīra, bet ne gluži tā, ka neietu kāds konkrēts cilindrs. Tomēr pēc sajūtām - izteikti aizdedzes defekts. Apskatot ar oscilogrāfu aizdedzes impulsus - tiešām aizdedzes pārtraukumi, tomēr ne vienā konkrētā, bet katru reizi citā cilindrā. Viss kļuva skaidrs izskrūvējot sveces. Sveču izolatori ķieģeļu sarkanā krāsā. Degvielas satāvā ir bijis kaut kas, kas pārklāj sveces izolatorus ar šo kārtiņu. Šī kārtiņa ir strāvu vadoša un dzirkstele reizēm nevis pārlec starp elektrodiem, bet enerģija noplūst pa izolatoru, kurš vairs nav izolators. Ar palielināmo stiklu uz izolatora var redzēt noplūdes ceļus. Defekts ir sen zināms. Dažādas mašīnas uz šādu defektu reaģē dažādi. Citām šis defekts gandrīz nav jūtams, ar citām braukšana kļust reti riebīga. Šāda problēma bija diezgan izplatīta gadsimtu mijā, bija zināmi konkrēti benzīntanki, kur tirgoja šādu benzīnu, kurš sveces spēja šādi sagandēt nedēļas laikā. Atšķirībā no tiem laikiem, kad šādu benzīnu tirgoja tankos, kuru nosaukumi tagad jau ir aizmirsti, šoreiz auto tiek pildīts tikai un vienīgi Statoilā. Mašīnai ir arī gāzes iekārta. Vienīgais kas nav zināms - vai pie vainas ir gāze vai benzīns.

Labots - M_J
Link to comment
Share on other sites

Bija tadz King Liepajas pusee. Pec pedejam nodokllu mahinacijam parpirka Lukol. Pats leju dizeli Statola kas ved pa tris vairak, apmaksa darbs. 

Link to comment
Share on other sites

Jorsh nu Tu tak esi viens spoks! Ja kāds te muld par kilogramiem tad tas esi Tu pats - vari arī pārbaudīt - piezvani uz VID un pasaki ka akcīzes preces tankā ir par cik nu tiem kg mazāk vai vairāk nekā ir uz papīra - domāju ka VID tematiskās pārbaudes diena arī būs pēdejā Tava darbadiena kā konkrētajā uzņēmumā, tā nozarē kopumā.

Kurš te kaut ko teica par kādu mahinēšanu? Kurš? Konusamentā iet krasta cipars un mūsu cipars īpaši nevienu pārāk nekrata. Bet neparto ir stāsts - viss tiek skaitļots pēc vislabākas sirdsapziņas - bet vienalga tās NAV superprecīzi. Pareizi te viens teica - tas, par ko Tu kasies - grāmatvedības cipars - kas tur patiesībā tankā - ne obligāti tas pats. Būs tuvu,bet ne obligāti līdz kilograma precīzitātei. Joprojām neaiziet?

 

 

Kas attiecas uz slāpekli jaunā tankā, tad tad tas jau ir vajadzīgs spiediena pārbaudei, man liekas ka to pēc pārbaudes vienkārši izlaiž gaisā un paliek vien atmosfēras spiediens nu un tas ne jau nu diži no gaisa atšķiras

Spiediena pārbaudei? :) Galīgi jocīgs??? :) :) :) Par sprādzienbīstamu maisījumu neesi neko dzirdējis, kad gaiss un degmaisījums ir pareizās proporcijās? Tas ir TIKAI UN VIENĪGI šī iemesla dēļ jaunā mucā. Ar benzīntanku mucām tā varētu būt, ka ilgi tas tur vēl būs, bet uz kuģa easy - kā tikko kompresorā tas iekļūst - kompresorā uzlec spiediens, iziet alarms un gāzes inžinieris soļo uz compressor room, lai izlaistu to atmosfērā (tikai slāpekli, jo to nevar sašķidrināt un iebāzt atpakaļ tankā).

 

 

Ja cisternā ir gaiss, tad tie ir daudzi desmiti kilogramu. Vienalga, slāpeklis vai gaiss. Nu nevar izmērīt ar kilograma precizitāti. Grāmatvedība var būt ar kilograma precizitāti. Bet tad tai ir maz kopīga ar realitāti.

exactly :)

Labots - Jorsh
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ne vienmēr tas būs krasta cipars, bet tas nu tā, a par pārējo jau ne reizes teicu ir viens neapšaubāmi pareizais un absolūti vienīgais cipars un ir dažādu personu nearko nepamatotas fantāzijas par to ka iespējams kartupeļu maiss ir pastāvējis saulē, drusku izžuvis un tāpēc par 200g vieglāks vai gluži otrādi lietus gadījumā, kas nekādā veidā nemaina maisa cenu, vērtību, noliktavas svaru un galu galā ceptu kartupeļu porciju un to uzturvērtību kalorijās apmēru. Tas ir uztveres un izpratnes jautājums, es tak arī nekur neapgalvoju ka kravas daudzums izmainīsies ja iemetīs tankā 3 vecus lietussargus un gumijas bumbiņu vai gluži otrādi paņems analīzēm litru šķidruma
Kas attiecas uz spiediena pārbaudi, tad tā ir obligāti jāveic un sanāk pat diezgan bieži, nu nepieņems tev remontdarbus bez tā, tāpat domāju arī kuģiem noteikti ir kaut kādi spiediena pārbaužu intervāli neskatoties uz dubultsienu rezervuāriem, nu negribas ticēt ka vienreiz pārbauda un tad līdz metāllūžņiem 50 gadus vadā bīstamus šķidrumus bez spiediena pārbaudes

 

 

Galīgi jocīgs??? Par sprādzienbīstamu maisījumu neesi neko dzirdējis, kad gaiss un degmaisījums ir pareizās proporcijās

 

Joks Tu tāds!!!! Kas tavuprāt ieplūst degvielas tankā laikā kad degviela tiek nolieta???? Kāds sēž un vaktē ar slāpekļa balonu? Jebkura degvielas cisterna ir aprīkota ar ventilāciju, kas ir pievienota ventilācijas mastam un aprīkota ar liesmu slāpētāju - kad degviela tiek nolieta pa to pieplūst svaigs gaiss no ārpuses, kad tanks tiek uzpildīts - pa to izplūst cisternā esošais gaiss, tāpēc arī ir masts lai šī gaisa plūsma būtu tālāk no biomassas ar cigareti zobos.  Cisternās, rezervuāros, krasta tankos un visticamāk arī tankeros spiediens rezervuāros ir tāds pats kā apkārtējā atmosfērā, savādāk tos tankus vienkārši kā tukšas alusbunāžas saspiestu atmosfēras spiediens. 

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Kravas tankus netestē uz spiedienu. Kravas līnījas gan. Un ne ar slāpekli.

 

"A pressure test to a minimum of the designed maximum working pressure for the pipeline is to be carried out. The preferred medium for this test is cargo, as opposed to nitrogen, due to the quantity of pressurising medium required on larger vessels."

 

http://www.liquefiedgascarrier.com/LPG-carrier-safety-inspection.html

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...