Jump to content

Pārdod Saab 9.5 Aero, 2,3l benzīns, 2007.g.


donis7
 Share

Recommended Posts

Tēvs pārdod auto:

2007.g. Saab Aero (jubilejas modelis) 2,3l benzīns, manuālā kārba, nobraukums 100'000km (nav kruķīts, tēvs ikdienā brauc Rīga - Gauja). Bonusā esot sezonu brauktas ziemas riepas uz saviem lietajiem diskiem (šķiet,ka Michelin - katrā ziņā nekādas lētās nav), vēl ielicis brīvroku sistēmu (bluetooth), ādas salons (melns ar gaiši zilām iešuvēm), 6CD. Vid degvielas patēriņš, ko rāda kompis 8,4l - brauc 50% šoseja, 50% Rīga. Lūka, borta kompis - respektīvi viss ir :)

6'000EUR

Ja ir interese, droši sūtiet ziņu šeit vai donis7@inbox.lv

post-83369-0-19010800-1403811628_thumb.jpg

post-83369-0-72765200-1403811638_thumb.jpg

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

Kā zini, ka nav kruķīts? Mūsdienās tam pat vairs nevar ticēt, ja nu vienigi par tiem, kas tiešām tikko no fabrikas

Link to comment
Share on other sites

Šajā forumā Saab, pie tam aero? :O vēlu veiksmi atkauties no pārmetumiem :) Ir gadījies braukt, sava maģija tajos Saabos ir :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Copmanis

Esmu SAAB fans tieši ar šādu pārvietojās kolēģis un tas vidējais patēriņš ir tik tiešām tāds arī ir. Pa pilsētu 11 un bijis pat 15litri :D Minimālais 7,6 liti uz 100. Auto labs, ērts, neplīst, nerūsē, detaļas kvalitatīvas...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Šmukšj autiņš, sētā viens uz mata tieši tāds pats stāv, jāpapeta nummurs, moška tieši tas arī ir :superstition:

Link to comment
Share on other sites

Nav kruķīts - auto pirkts jauns no salona. Tiek pārdots, jo ir vēlme iegādāties jaunu auto.

Link to comment
Share on other sites

androidz

100K? Tas nozīmē ka lielākais SAAB apkopes izdevums - ķēdes maiņa, vēl tālu tālu priekšā. Labs piedāvājums. Iemet saab forumā, bus lielāka jēga. Ja tas nav A4 ar gāzi, te nav ko piedāvāt :)

 

Žēl ka nav vagons, brauktu skatīties.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

 

 

Žēl ka nav vagons, brauktu skatīties.

+1

kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes?

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes?

Bez problēmām strādā ar gāzi. Viens no maniem rūc un neklepo. 


 

 

Bā, smuks auto, tik žēl, ka manuālis

Jā, automāts būtu laba opcija.  


 

 

Diemžēl es par gāzi nemācēšu atbildēt. Paldies par ieteikumu par Saab forumu

Protams prasītos arī precīzāks opciju saraksts, piem., kādi beņki apsildādiem, ventilējamie utt. Jo borta dators, tas ir aptuveni kā pateikt - mašīnai ir riteņi.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes?

Kas tur ko nestrādāt  - Opeļa motors ar Saab uzlabojumiem.

 

 

100K? Tas nozīmē ka lielākais SAAB apkopes izdevums - ķēdes maiņa, vēl tālu tālu priekšā.

Oficiālo servisa intervālu studijā... ;) Cenu arī var piemest klāt...

Taču.. par spīti dārgajām detaļu cenām un attālo radniecību ar Opeli, Saab ar uzviju atgriež ieguldīto piķi, jo ir ērts, dinamisks labi vadāms... tā teikt, ne pavisam ne Opeļu un Passsssātu klases auto. Nu un ja tiešām tikai 100k noskrieti, kas, man liekas ir pārbaudāms, ja ir tech2 un bosch ESI-Tronic diag tool, tad cena arī ir mīļa.

Link to comment
Share on other sites

man atkal patīk SAAB sedani, Vagoni pēc baigām kūtiņām izskatās, bet ietilpīgi gan - viedoklis subjektīvs - katram, protams savas vajadzības :) Bet šis auto tiešām labs izskatās, krāsa ar nav standartSAAB'a, bet automāts gan būtu laba extra - pats 80% pa pilsētu braucu, tāpēc Automāts pilsētā ir bauda :)

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Ir apsildāmie beņķi, elektriski regulējami, dalītā klimata kontrole - priekšējiem ar temperatūras uzstādīšanu, aizmugurē - manuālā ventilācija.

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

androidz
Oficiālo servisa intervālu studijā... Cenu arī var piemest klāt...

Oficiālais 150K, ejot līdz 200K un vairāk. Jaunajiem (šis ir jauns) ejot vēl ilgāk. Bet jāmēra ķēdes nostiepums. Ķēdes maiņa ir sālīta - 600 - 700 EUR. 

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Kas tur ko nestrādāt  - Opeļa motors ar Saab uzlabojumiem.

Šaubos, ka 2.3 ir kāds liels sakars ar opeļiem. Bet tā vai savādāk gāzi liek virsū, balons labi iekārtojas rezerves riteņa vietā.

Jaunākos 9-3 gan sāka likt opeļa 2 (vai 1.8, kas ir tas pats 2.0) litru dzinējus, kā pluss tiem atkrīt ķēdēs maiņa. 

Link to comment
Share on other sites

Labs piedāvājums!

 

No opeļa šiem nāk 2.2 dīzelis un 3.0 benzīns. 3.0 dīzelis ir no isuzu, bet 1.9 dīzelis no Alfa Romeo, ja nekļūdos (jaunākiem 9-3 bija točna, piet tam biturbo)

 

Šķiet 2.0 un 2.3 benzīnnieki bija paša saab izstrādātie.

 

Jāizvairās ir no 3.0 dīzeļa (ja interesē kādēļ, gūglējiet paši,) 2.2 dīzelis arī nav nekāda pērle (man tāds Omegai ir, ir nācies pačakarēties) savukārt Alfas dīzeļi esot pat ļoti ok.

 

Benzīnniekiem kā jau turbo benzīnniekiem - var nākties remontēt turbīnu, var nākties mainīt ķēdi, var nākties mainīt aizdedzes bloku, kas vecajiem saabiem plīsa ne pa jokam. Savukārt, ja lietas labas eļļas, kas regulāri mainītas un sekots līdzi sveču stāvoklim, no tā visa var izvairīties.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

androidz

Ķēdi var nomērīt, aizdedzes bloks kalpo ļoti ilgi, bet es katram gadījumam pa 50eur nopirku lietotu rezervei, turbīna, nu kā jau turbīna, var aiziet pie dieviem gan dīzelim, gad benzīnam.

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Cik noprotu, tagad jaunajiem visiem nav vairs jāuztraucas par siksnas/ķēdes maiņu, jo paredzēta krietnam noskrējienam. Otrajam Superbam specenē ir 540t.km. nobraukumam.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Cik noprotu, tagad jaunajiem visiem nav vairs jāuztraucas par siksnas/ķēdes maiņu, jo paredzēta krietnam noskrējienam. Otrajam Superbam specenē ir 540t.km. nobraukumam.
Tu pilnīgi un absolūti nepareizi noproti! 

Sakars superb un saab ir tik liels, ka sakrīt divi burti nosaukumā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...