donis7 Ierakstīts Jūnijs 26, 2014 Share Ierakstīts Jūnijs 26, 2014 (labots) Tēvs pārdod auto: 2007.g. Saab Aero (jubilejas modelis) 2,3l benzīns, manuālā kārba, nobraukums 100'000km (nav kruķīts, tēvs ikdienā brauc Rīga - Gauja). Bonusā esot sezonu brauktas ziemas riepas uz saviem lietajiem diskiem (šķiet,ka Michelin - katrā ziņā nekādas lētās nav), vēl ielicis brīvroku sistēmu (bluetooth), ādas salons (melns ar gaiši zilām iešuvēm), 6CD. Vid degvielas patēriņš, ko rāda kompis 8,4l - brauc 50% šoseja, 50% Rīga. Lūka, borta kompis - respektīvi viss ir 6'000EUR Ja ir interese, droši sūtiet ziņu šeit vai donis7@inbox.lv Labots Jūnijs 27, 2014 - donis7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domugrauds Jūnijs 26, 2014 Share Jūnijs 26, 2014 Kā zini, ka nav kruķīts? Mūsdienās tam pat vairs nevar ticēt, ja nu vienigi par tiem, kas tiešām tikko no fabrikas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūnijs 26, 2014 Share Jūnijs 26, 2014 Kāpēc tiek pārdots? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Jūnijs 26, 2014 Share Jūnijs 26, 2014 Šajā forumā Saab, pie tam aero? :O vēlu veiksmi atkauties no pārmetumiem Ir gadījies braukt, sava maģija tajos Saabos ir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copmanis Jūnijs 26, 2014 Share Jūnijs 26, 2014 Esmu SAAB fans tieši ar šādu pārvietojās kolēģis un tas vidējais patēriņš ir tik tiešām tāds arī ir. Pa pilsētu 11 un bijis pat 15litri Minimālais 7,6 liti uz 100. Auto labs, ērts, neplīst, nerūsē, detaļas kvalitatīvas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūnijs 26, 2014 Share Jūnijs 26, 2014 Šmukšj autiņš, sētā viens uz mata tieši tāds pats stāv, jāpapeta nummurs, moška tieši tas arī ir Link to comment Share on other sites More sharing options...
donis7 Jūnijs 27, 2014 Author Share Jūnijs 27, 2014 Nav kruķīts - auto pirkts jauns no salona. Tiek pārdots, jo ir vēlme iegādāties jaunu auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 (labots) 100K? Tas nozīmē ka lielākais SAAB apkopes izdevums - ķēdes maiņa, vēl tālu tālu priekšā. Labs piedāvājums. Iemet saab forumā, bus lielāka jēga. Ja tas nav A4 ar gāzi, te nav ko piedāvāt Žēl ka nav vagons, brauktu skatīties. Labots Jūnijs 27, 2014 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulus Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Bā, smuks auto, tik žēl, ka manuālis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Žēl ka nav vagons, brauktu skatīties. +1 kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donis7 Jūnijs 27, 2014 Author Share Jūnijs 27, 2014 Diemžēl es par gāzi nemācēšu atbildēt. Paldies par ieteikumu par Saab forumu Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes? Bez problēmām strādā ar gāzi. Viens no maniem rūc un neklepo. Bā, smuks auto, tik žēl, ka manuālis Jā, automāts būtu laba opcija. Diemžēl es par gāzi nemācēšu atbildēt. Paldies par ieteikumu par Saab forumu Protams prasītos arī precīzāks opciju saraksts, piem., kādi beņki apsildādiem, ventilējamie utt. Jo borta dators, tas ir aptuveni kā pateikt - mašīnai ir riteņi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 kāds zin vai šiem motoriem patīk strādāt uz gāzes? Kas tur ko nestrādāt - Opeļa motors ar Saab uzlabojumiem. 100K? Tas nozīmē ka lielākais SAAB apkopes izdevums - ķēdes maiņa, vēl tālu tālu priekšā. Oficiālo servisa intervālu studijā... Cenu arī var piemest klāt... Taču.. par spīti dārgajām detaļu cenām un attālo radniecību ar Opeli, Saab ar uzviju atgriež ieguldīto piķi, jo ir ērts, dinamisks labi vadāms... tā teikt, ne pavisam ne Opeļu un Passsssātu klases auto. Nu un ja tiešām tikai 100k noskrieti, kas, man liekas ir pārbaudāms, ja ir tech2 un bosch ESI-Tronic diag tool, tad cena arī ir mīļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulus Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 man atkal patīk SAAB sedani, Vagoni pēc baigām kūtiņām izskatās, bet ietilpīgi gan - viedoklis subjektīvs - katram, protams savas vajadzības Bet šis auto tiešām labs izskatās, krāsa ar nav standartSAAB'a, bet automāts gan būtu laba extra - pats 80% pa pilsētu braucu, tāpēc Automāts pilsētā ir bauda Link to comment Share on other sites More sharing options...
donis7 Jūnijs 27, 2014 Author Share Jūnijs 27, 2014 (labots) Ir apsildāmie beņķi, elektriski regulējami, dalītā klimata kontrole - priekšējiem ar temperatūras uzstādīšanu, aizmugurē - manuālā ventilācija. Labots Jūnijs 27, 2014 - donis7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 (labots) Oficiālo servisa intervālu studijā... Cenu arī var piemest klāt... Oficiālais 150K, ejot līdz 200K un vairāk. Jaunajiem (šis ir jauns) ejot vēl ilgāk. Bet jāmēra ķēdes nostiepums. Ķēdes maiņa ir sālīta - 600 - 700 EUR. Labots Jūnijs 27, 2014 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
donis7 Jūnijs 27, 2014 Author Share Jūnijs 27, 2014 Atkārtoju - nav kruķīts, katra paša ziņā - ticēt vai nē... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Kas tur ko nestrādāt - Opeļa motors ar Saab uzlabojumiem. Šaubos, ka 2.3 ir kāds liels sakars ar opeļiem. Bet tā vai savādāk gāzi liek virsū, balons labi iekārtojas rezerves riteņa vietā. Jaunākos 9-3 gan sāka likt opeļa 2 (vai 1.8, kas ir tas pats 2.0) litru dzinējus, kā pluss tiem atkrīt ķēdēs maiņa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 (labots) Labs piedāvājums! No opeļa šiem nāk 2.2 dīzelis un 3.0 benzīns. 3.0 dīzelis ir no isuzu, bet 1.9 dīzelis no Alfa Romeo, ja nekļūdos (jaunākiem 9-3 bija točna, piet tam biturbo) Šķiet 2.0 un 2.3 benzīnnieki bija paša saab izstrādātie. Jāizvairās ir no 3.0 dīzeļa (ja interesē kādēļ, gūglējiet paši,) 2.2 dīzelis arī nav nekāda pērle (man tāds Omegai ir, ir nācies pačakarēties) savukārt Alfas dīzeļi esot pat ļoti ok. Benzīnniekiem kā jau turbo benzīnniekiem - var nākties remontēt turbīnu, var nākties mainīt ķēdi, var nākties mainīt aizdedzes bloku, kas vecajiem saabiem plīsa ne pa jokam. Savukārt, ja lietas labas eļļas, kas regulāri mainītas un sekots līdzi sveču stāvoklim, no tā visa var izvairīties. Labots Jūnijs 27, 2014 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Ķēdi var nomērīt, aizdedzes bloks kalpo ļoti ilgi, bet es katram gadījumam pa 50eur nopirku lietotu rezervei, turbīna, nu kā jau turbīna, var aiziet pie dieviem gan dīzelim, gad benzīnam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Cik noprotu, tagad jaunajiem visiem nav vairs jāuztraucas par siksnas/ķēdes maiņu, jo paredzēta krietnam noskrējienam. Otrajam Superbam specenē ir 540t.km. nobraukumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Cik noprotu, tagad jaunajiem visiem nav vairs jāuztraucas par siksnas/ķēdes maiņu, jo paredzēta krietnam noskrējienam. Otrajam Superbam specenē ir 540t.km. nobraukumam. Tu pilnīgi un absolūti nepareizi noproti! Sakars superb un saab ir tik liels, ka sakrīt divi burti nosaukumā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!