Jump to content

problema ar garantijas remontu


Saw
 Share

Recommended Posts

Sveiki , iesakiet kā rikoties sekojošā situācijā. Manam S2 parādijās problēma ka lādējoties viņš pārkarsa un atslēdzās padeve , aiznesu uz biti lai šie tālāk futbolē viņu. Pēc pāris ned. piezvana un saka ka viss ir gatavs. Aizbraucot un paņemot telefonu viņš pēc ieslēgšanās uzkārās, un tad vairāk vispār nesledzās, atdevu uzreiz atpakaļ uz remontu un šodien zvana un saka ka ir neatļautas programmmatūras dēļ m-plate aizgājusi par ko ir maksas remonts 2xx euro  

Link to comment
Share on other sites

Tu viņu norūtojis esi? Jebkurā gadījumā, tad ieslēdz muļķi, kas neko no tehnikas nesaprot un noskaidro, kas ir šī programmatūra+pasaki, ka vērsīsies PTAC ar iesniegumu:D - var nostrādāt!

Labots - zulus
Link to comment
Share on other sites

bet vai tu uztaisiji tā, lai rādās "nerūtots"? ja nē, tad 1) maksā; 2) pērc jaunu tel.

Servisā jau arī nav idioti - redz, ka rūtots un nemaz tālāk neiedziļinās - ierubī max ciparu!

Link to comment
Share on other sites

tristuris nerādijā , vienīgias ko tagad atradu ka verētu but palicis binary counter, ja vinu noresetotu , varētu diez dot velreiz atpakaļ ? :D 

Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

biju cyanogenmod uzlicis , tad uz remontu atliku atpakaļ stock. 

Kad liki CM, tur taču bija rakstīts, ka zaudē garantiju :)

 

Tas, ka uzliki atpakaļ STOCK, nenozīmē, ka esi visu "satīrījis"... 

Link to comment
Share on other sites

Vispār nesaprotu nax veikt šitādus eksperimentus pirms garantijas beigām - ja dari - rēķinies ar sekām. Es ar savu veco i9000 sāku eksperimentēt tikai tad, kad bija beigusies garantija un jau iepirkts cits vietā:D Pāris reizes dabūju gandrīz ķieģeli, bet beigās viss izdevās un iet labāk, kā tad, kad bija jauns:D jaunais lietotājs jau pusgadu bēdu nezin - a ja būtu nobrikojis neatgriezeniski - vismaz nebūtu škrobe.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Tāda ir latvānijas nākotne - ka tikai kādu apčakarēt, jo visi ir _idarasi, izņemot mani.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nav jau problēmu ar to ka neapzinos ka mainot rom var uztaisit brick , bet dotaja gadijuma telefonam bija problema ar lādēšanu jau otro reizi un pec remonta to vairs nevar ieslēgt , nesaskatu tur nekādu sastību ar to ka sen atpakaļ tika lietots cmod.  

Link to comment
Share on other sites

Ja pirmo reizi nododod remontā fakts nebija piefiksēts un uzreiz pēc remonta telefons nestrādāja, tad nav nekāda pamata braukt virsū par softu. varbūt paši uzlikuši ...


un vispār kā izskatās tas punkts garantijā par neatļautu programmatūru? ir saraksts ar tām programmām, kuras ir atļautas?

Link to comment
Share on other sites

Tak aizej uz to servisu/veikalu un sāc tēlot muļķi, ka liki tikai to,kas bija PlayStore vai kā viņu tur sauc - plikšķini acis, šur tur piemini PTAC utt. un lai Tev rakstiski uzraksta atzinumu kāds softs/legāls/nelegāls ir nokurinājis plati...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Nē, nav ko kasīties. Ej un prasi, kāpēc tad mainīja un laboja kautko pašā sākumā . Jo tagad tikpat labi viņi paši varēja uzlikt cm'u. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Īsumā par terminoloģiju un tās pielietošanu, kur grēko 90%, un daudziem izpratne ir palikusi 89.gada līmenī, tai skaitā arī nopietniem tirgotājiem:

 

Kas ir garantija? Garantija ir papildu saistības, kuras uzņemas tās devējs.Garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums.

 

Respektīvi ja ar ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos likums dod/jūs iegūstat tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas dienas pieteikt pārdevējam pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem, kas pārdevējam ir jānovērš bez maksas, tad garantija ir laiks virs šiem diviem gadiem. Piemērs: likums dod 2 gadus, pārdevējs sola 3 gadus garantiju = 2+3=5 gadi. Super. Tikai dzīvē kad to pasaki daudziem lielas acis, un pārdevējs sāk klepot, bet kā stāsta nezināšana neatbrīvo no atbildības.

 

Runājot par lietu un autorizētiem servisiem:

Nonāk items autorizētā servisā: servisa manuāļa punkts 1 - skatāmies mehānisku triecienu pēdas ir/nav. Ir uz redzēšanos. Nav ejam uz otro punktu: 2 mitrums/mitruma pēdas ir nav? Ir? Uz redzēšanos? Nav? Ejam tālāk uz 3 punktu: ir veiktas kādas sw modifikācijas? Nav? Un tikai tad, kad ir izieti šie 3 punkti, remontējam svapojam(maina), reports ražotājam līdz pat nomainīto detaļu vai plates nosūtīšanai. Ražotājs servisam apmaksā darbu un detaļas. 3 punktu neiziet? Uz redzēšanos, un ne vienmēr pat tiek piedāvāts maksas remonts. Autorizētam servisam ir jūtami mazāks čakars ar ražotāju ( un arī labāka apmaksa) nekā ar end useri.

 

Morāle vienkārša: ja ko nopirki divus gadus viņu saudzē un iekšā pats nelien, neizliecies gudrāks par rūpnīcas inženieru un programmētāju kolektīvu, viņiem tas nepatīk. 

 

Ceru ka izskaidroju populāri, ja gribat varat šo ierakstu izmanto kā sticky pie līdzīgām vaimanām

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Un kas ar to latvijas patērētāju aizsardzības likumu ka elektroprecēm vajag 2 gadu garantiju ? 

Ja pirmajā reizē ko mainīja, tad nav ko cirst.

Labots - nevertell
Link to comment
Share on other sites

 nevertell pirms piesauc likumu viņu izlasi, īsu izvilkumu ar skaidrojumu es uzrakstīju augstāk

 

edited:

Kas ir garantija http://www.ptac.gov.lv/page/139

ņirdzīgi ka PTAC pats sāk ar tekstu Vārds “garantija” sadzīviskā izpratnē atšķiras no likumā sniegtā šī vārda skaidrojuma

 

Kas ir 2 gadi, jeb tiesības pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem? (cilvēku valodā prece nestrādā, jānes lai salabo vai apmaina)

 

http://likumi.lv/doc.php?id=23309 27.pants 1.punkts

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

Tev īsti nesanāk tēlot umņiku.

 

Piemērs: likums dod 2 gadus, pārdevējs sola 3 gadus garantiju = 2+3=5 gadi.

 

Likums neko nedod, tas tikai prasa, lai tie 2 gadi tiktu nodrošināti. Ja pārdevējs "nodrošina" 3 gadus, tad prasība ir izpildīta.

 

Ja ražotājs vai pārdevējs precei vai pakalpojuma sniedzējs pakalpojumam ir devis garantiju, pēc šā panta pirmajā daļā minētā termiņa beigām patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem.

Labots - itanium
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

m2tv , es kko no teiksta nesapratu , pareizāk sakot saprotu savādāk: ja likums paredz 2 gadi , bet ražotājs dod 3 tad ierīce nav 5 gadi garantija , bet gan tā kas ir lielāka

Link to comment
Share on other sites

itanium neskaldīsim matus un nepiesiesimies pie sīkumiem, ja jau gribi pavisam precīzi tad likums mums kā patērētājiem  dod tiesības  Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu 

Link to comment
Share on other sites

2+3=5   <= tā jau vairs nav nekāda piesiešanās pie sīkumiem.

Pec tam cilvēki šādas gudrības salasās un neliek mieru nabaga pārdevējiem, servisu darboņiem, PTAC.

Link to comment
Share on other sites

Saw, atvainojos ja uzrakstīju ne gluži ar pirmo  acu uzmetienu saprotami. Problēma ir terminoloģijā. Vārds Garantija ir tautā lietots un mīļs, bet mūsu tieši likumu speci ir sapisušies meistarībā un visu sarežģījuši. Praktiski visā civilizētajā pasaulē vārds garantija arī to nozīme ka ražotājs vai paŗdevējs garantē 3 gadus apkalpot un bezmaksas novērst defektus, tikai mūsu likumdevējiem vārds garantija nozīmē ko citu.

 

 Piemēram Samsung ( ja nekas nav mainījies) jau dod savai precei 3 gadus bezmaksas defektu novēršanai un apkalpošanai, ja ir oficiālais un pareizi aizpildīts Samsung oriģinālais talons. Cilvēku valodā un Samsung gadījumā sanāk ka likums dod tev tiesības divus gadus kačāt savas pravas un Samsung uzmet vēl gadu pa virsu no sevis kā extra bonusu, un tieši šis gads ir garantija jo tas ir virs likumā noteiktā termiņa

Link to comment
Share on other sites

Sanāk, ka tu tikai piesienies pie vārda "garantija" izmantošanas.

Un vēl man pārmet...

Link to comment
Share on other sites

itanium viss jau tieši sākas ar to ka 90% tirgoņi ja vairāk ne vairāk nekuja nezin ( kamēr nav saskārušies vai arī tfu tfu tfu izdrāzti) tāpēc močī cilvēkam saprotamo bet no likuma viedokļa slideno vārdu garantija un pēc tam brīnās kāpēc atrauj kreņķi. Starp citu tirgoņi kuri negrib problēmas un ir gudri sen jau lieto viltīgu lietu pārdodot jebkuru preci: saucas Pircēja karte , bet idioti kuri uzprasās uz nepatikšanām vēl šodien štancē garantijas talonus. Un tagad izvelciet savus mobilo papīrus un paskataties kas tadd jums īsti ir Pircēja karte vai garantijas talons un pie reizes iepostojiet šeit kopā ar pārdevēja nosaukumu. Būs interesanti paskatīties. Varu derēt ka lielākā daļa internetveikali grēkos

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

man visiem telefoniem ģimenē garantijas taloni ir ķīniešu valodā :D kas tur rakstīts nesaprotu

(lielā mērā pateicoties tieši šādiem gadījumiem kā tēmas autoram, pašam gan tādas pieredzes nav)

Link to comment
Share on other sites

OK, tagad ko darīt Saw. Mācīt kā apčakarēt nav labi, bet nu tomēr, jo softiski reti kad var nokaut dzelzi ( kaut gan var) Bitē ņēmi ? Tātd baltais. Brauc uz TSC (Samsung autorizētais serviss) Mūkusalas 46 kopā ar Samsung talonu. Uztaisi skaistas actiņas , saki neko nezini, tu atdevi vienu reizi neviens neko neteica, tu atdevi otru reizi tevi pasūtīja. Neko nezinu, viss gruzīts no google play, ja meistariem būs labs prāts un negribēs kašķi ar end useri un nebūs ieraksta datubāzē par taviem grēkiem varbūt pievērs acis ka pašrocīgi softots. Mēģini spiest uz to ka nebija atteikums uzreiz ( kā jau te pieminēja), tobiš viņi paši pirmo reizi nolohojās. Citu variantu nav. Ja pasūta tad lai raksta oficiālu papīru , norādot iemeslus kādēļ atteikta apkalpošana


 

 

2+3=5   <= tā jau vairs nav nekāda piesiešanās pie sīkumiem. Pec tam cilvēki šādas gudrības salasās un neliek mieru nabaga pārdevējiem, servisu darboņiem, PTAC.

Tieši tā, ja tu man pateiksi 3 gadu garantija, es tev pateikšu ( un arī PTAC) tu baigi foršais tirgonis, divus gadus man dod likums tevi drāzt un tu vēl trīs gadus piemet klāt virs likumā noteiktā no sevis un tad  tu taisīsi lielas acis, ko tas krāns tev piesienas un gruzī.  Bet patiesībā tu esi nolohojies terminoloģijā piesaucot garantiju, un ja tu esi idiots tātad tevi vajag drāzt jo kā saka kamiņtauta"bez loha zhiznj ploha" . Piesauktie nabadziņi no šīm problēmām var easy izbēgt - ja pārdevējs nerunā lieku un par lietām kur slikti orientējas (vai vispār ni bum bum)


Atcerējos vienu precedentu, ja preci remontā nodod tirdzniecības vietā, ko arī ir darījis TC, nevis servisā. Ja tirdzniecības vieta pieņemot aparātu nav izdevusi papīru ka viņa apņemas nogādāt preci servisā tieši tāda kāda tā ir un saņemot nav iešķiebusi userim parakstīt papīru ka viņš ir saņēmis un pretenziju nav, tad teorētiski var izdrāzt Biti, ka viņa sajājusi pa ceļam. Ceļš garš: Prasījuma pieteikums Bitei (kā tirgotājam) -> neatkarīga ekspertīze (pašam jāapmaksā) -> iesniegums PTAC -līdz pat tiesai. Pa ceļam kaudze sarakstes un čakara. Šādu ceļu izgāja users augšminētajā precedentā un izdrāza tirgotāju, dēļ papīra neesamības par to ka tirgotājs apņemas nogādāt preci servisā tieši tāda kāda tā ir un saņemot nav iešķiebusi userim parakstīt papīru ka viņš ir saņēmis un pretenziju nav. Kas tur bija patiesībā, pie vainas users vai ražotājs, kas to lai zin, tikai pēc šī precedenta advancēti tirgotāji uzštancēja attiecīgas veidlapas un sāka kolekcionēt parakstus, lai viņus uz šo triku nepaķertu.

 

Reāli process ir nav viegls, un ņemot vērā ka TC tomēr nav bez grēka, nez vai viņam ir morālas tiesības izmantot šo shēmu. Lai viņa paliek zināšanai tām reizēm, kad tiešām savas vainas nav

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

un vispār kā izskatās tas punkts garantijā par neatļautu programmatūru?

Vismaz Trodeks/LMT/u.c. saistītajos garantijas talonos ir punkts par programmatūru. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vismaz Trodeks/LMT/u.c. saistītajos garantijas talonos ir punkts par programmatūru
 

Pieminētie kantori tā arī izsniedz papīru kurš saucas garantijas talons?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...