Jump to content

Pārdod Audi A6 C5 2.8 Benzīns/Gāze Quattro


Recommended Posts

Pārdodu Audi A6 C5 2.8 Quattro
Vizuāli un tehniski labā stāvoklī. 

TA līdz 2015. gada 6. janvārim. 

Pirms 35 tūkst. km mainītas zobsiksnas komplekts. 
Pirms 30 tūkst. km apkopē mainīta ātrumkārbas eļļa un filtrs. 
Pirms 12 tūkst. km priekšā jauni Zimmerman bremžu diski un Ferodo bremžu kluči. 
Pirms 7 tūkst. km mainīta motoreļļa Shell Helix Ultra sintētiskā eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, salona filtrs, gāzes filtrs, degvielas filtrs. 
Pirms 6 tūkst. km mainītas piekares daļas. 
Pirms 4 tūkst. km aizmugurē jauni Zimmerman bremžu diski un Ferodo bremžu kluči. 

Gāzes patēriņš pa šoseju no 9 līdz 11 litri, Rīgā no 14 līdz 16 litri. 
Ekonomiskāks un jaudīgāks nekā jebkurš šī modeļa dīzelis, bez dārgām apkopes un remonta izmaksām, kas raksturīgas šāda gada dīzeļiem. 

Oriģinālā audiosistēma ar Pionner magnetolu, kas atbalsta USB. 

Ādas salons ar regulējamu rokas balstu. 

Cena 3 000 €, runājama tikai un vienīgi pie apskates. Tālrunis - 22134930

 

post-80757-0-23812400-1402246381_thumb.jpg

post-80757-0-26491500-1402246398_thumb.jpg

post-80757-0-98538700-1402246402_thumb.jpg

 

Vairāki attēli - ss.lv - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gcfcb.html?0.41056643798947334

Edited by klaawz
Cenu arī vajag ielikt
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Lai kādas nebūtu ekstras, par tādu cenu 16 gadus vecu autiņu būs ļoti grūti pārdot.  Būs jāmeklē audi fans, ne-dīzelists,

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
osscar

nu tak cena pilnīgs kosmoss....jādala ar 2. Noteikti telefons karsts par tādu cenu :D

Link to post
Share on other sites

Ja šī cena kosmoss, tad kā tu raksturo pārējo piedāvājumu cenas līdz pat 4 200 EUR?

Un protams, ka var nopirkt tādu pa 2x mazāku cenu un pēc tam remontos ielikt tikpat, tā kā izvēle katra paša rokās.

Edited by klaawz
Link to post
Share on other sites
osscar

man nekas nav jāraksturo :D  saprotu, ka vajag atsist ieguldīto gāzes aparātu un citas detaļas, bet cena bezcerīga.


un 98 gada tavs ir visdārgākais ar 2.8 ss.lv. tā ka nav ko betonēt par 4000. pa 4000 jau var paķert 2005 gada passatu vai ko tādu.

Link to post
Share on other sites

Cena +/- ok, ja nav nekādu defektu. Pirms nedēļas pats pārdevu savu tādu pašu sedanu tikai bez gāzes un manuālā kārba pa 2400eiroo. I to vēl bija 2 gribētāji rindā uz to auto.  

 

Jā, vecs auto, bet komfortabls un kvalitatīvs.

Link to post
Share on other sites

osscar - kāds sakars gadam ar auto cenu, tu laikam tiešām no auto neko nesaproti, gan jau pats pērkot skaties tikai krāsu un gadu, un vai šofera pusē zem saules sarga ir spogulītis.

Link to post
Share on other sites

Ar divi varbūt i nevajadzētu dalīt, bet +-1k gan un kārba šiem nekāda un lumīnija hadene tādai masai...un varbūt numura zīmi nomainīt, tad, kad man tāda bija, biju jauns un smuks...  Kaut gan vizuālais diezgan nice! Veiksmi pārdošana!

Link to post
Share on other sites
osscar

nu varbūt ne 2, bet 1K toč pa daudz. Ta ko autors gaidīja, reklamē te savu lamatu un vēl mēģina pierādīt, ka adekvāts cipars. JA pirktu auto, tādam kosmonautam nemaz nezvanītu. ja pērk lietotu auto, tāpat cilvēks rēķinās,ka  700-1000EUR jāiegulda...tavas slavas dziesmas nevienu neinteresē. JA interesētu nereklamētu te savu grabažu.

Link to post
Share on other sites

japiekrit ka gadam +/- nav super liela starpiba,jaskatas jau pats auto modelis.ja jaizvelas shads vai arii 2011 gada vaz kalinka tad es izveletos shadu.

bet nu par to modeli personigi es tos 3k eirikus nekad nedotu lai arii taa butu tirgus cena.

Link to post
Share on other sites
Kaspars12

Uzliktā gāze neiet kopā ar mazo nobraukumu!

 

īsi par situāciju!

Cosmonaut%20with%20a%20Carlsberg%20beer%

Edited by Kaspars12
Link to post
Share on other sites

Manuprāt nebija te jēgas likt iekšā te, te tik nories un neko citu.

Skatos A|S elvē jau arī esi ielicis un SSā

Edited by kicker
Link to post
Share on other sites
osscar

ss.lv jau bija ielicis vispirms, te tik pareklamēja.

Link to post
Share on other sites

Kaspars12 - ir papīri par gāzes likšanu, uzlikta, kad nobraukums bija 234 355 km 2012.gadā. Pats reāli gadā braucu ap 10 - 15k km, tā kā strādāju centrā uz darbu braucu ar sabiedrisko un auto izmantoju dažreiz vakaros, ja vajag uz kādu veikalu un brīvdienās uz laukiem aizbraukt.

 

Un par cenu nevajag visiem uztraukties, ja kāds grib reāli pirkt un ir nauda, tad zvani, tiekamies un par cenu vienosimies.

 

P.S. Ja kas pārdodu, jo ir iepirkts nākamās paaudzes A6 un šis vairs nav vajadzīgs, tā kā nesteidzos ar pārdošanu un cena, kā jau rakstīju - runājam pie apskates un ar naudu kabatā.

Edited by klaawz
Link to post
Share on other sites
Copmanis

A ko jūs cepaties, nesaprotu, kādēļ vispār kaut kas šeit jākomentē, ja pat neviens netaisās pirkt, tad vēl tādi kā oskars jau pērk tikai nobraukumu + izlaiduma gadu, mašīnu mūsdienās vairs neviens nepērk. Es šodien meklēju c5 Avant, sedans man par mazu, nauda atvēlēta 3500 Eiro visādiem remontiņiem + apdrošināšanai utt.

Edited by Copmanis
Link to post
Share on other sites

 

 

kad nobraukums bija 234 355 km 2012.gadā

 

Pats tam tici? Paskatoties uz salonu un beņķiem tur jau ir pusļimons+. Varbūt pats neesi tinis, bet vismaz nevajag reklamēt tādus skaitļus. 

Link to post
Share on other sites

Es jau nesaku, ka tas ir auto kopējais nobraukums, bet kad tika uzlikta gāzes iekārta.

Oriģināli varētu būt kādas 2x lielāks, jo krēsli tomēr nav nekur cauri un stūre arī nav nemaz tik traki nolietota, un arī klimata pogas nav nodilušas(varbūt mainītas).

Link to post
Share on other sites
itanium

Tik sālīti nemaz nav.

Man sanāk kaut kas tāds : http://i.snag.gy/eT1XY.jpg

98. gada Audi A6 vidējā cena, balstoties uz 852 pārdošanas sludinājumiem no ss.lv kopš 2013. gada jūnija, ir ~2700 €.

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites

duksis - Es laikam esmu akls, ka neredzu nekādu caurumu.

Rīt speciāli tev sabildēšu no visiem stūriem, lai TU redzētu, ka nekas tur nav caurs.

Cerams ka tu nedomā to "bļembu", kur rakstīts virsū Airbag, man šķiet.

Edited by klaawz
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Tai mašīnai nobraukums varētu būt oriģināls, jo tradicionāli 2.8L benzīns sedans nav darba mašīna, ar ko braukt 100-200km dienā. 

Link to post
Share on other sites

Atbilstoša cena. Ja mulsina gads un cena, tad droši skatieties opeļa virzienā.  Pirms ziemas/ziemas laikā droši varētu prasīt arī vairāk un būtu pircējs.. quattro zinies. Godīgi sakot Audi pirkt bez quattro.. nekad. Ir citi interesantāki auto ar parasto piedziņu pār Audi.

 

Piekare neizturīga? 500 eur lai pārlasītu pilnībā priekšas piekari ar Lemforder vai meyle hd detaļām. 50-80k km izturēs Latvijā. Saliksi lētās sviras un jau pēc 10 k km būs beigta. Šeit arī šis stereotips radies ka piekare neizturīga. Neatmaksājas likt tos lētučus. 

 

Tiptroniks nāca Quattro versijās, Multitroniks FWD versijās. Multitroniks ir neizturīgs un problemātisks. Tiptronikam nav problēmu.

 

Šiem V6 motoriem slimība - eļļas noplūde gar vārstu vākiem un pāris citām blīvēm. Braukt netraucē.

 

 Spārnu arkām ir tieksme rūsēt, ja laiciīgi nepamana/negrib pamanīt. Viss cits tip top.

 

 

 

Šis noteikti nav kapeikpisēju auto.. jo pašas detaļas lētas, bet lai nomainītu... nākas daudz atstāt $. Kā jau bijušam premium klases auto.

 

Ja pirktu vēlreiz šādu auto, tad noteikti pārbaudītu arī izpūtēja stāvokli. Šim te ir "divi" izputēji kā jau v veida motoram.

Edited by krishax
Link to post
Share on other sites

Priekšējās arkas rūsē toč pa vidu, jo tur meistari salikuši švammveidīgas herņas, nezinu kāds ir to patiesais pielietojums, taču praktiski tās švammes notur mitrumu tajās vietās un tāpēc arī tur izrūsē. Pirms pāris gadiem savam 95.g. A6, C4 nomainīju priekšējos spārnus un uzreiz izravēju tos sū.. ārā.

 

Gribēju pie reizes apjautāties, no jaunākiem Audi, cenā ap 8k, kuri ir labākie varianti (nu mazākas iespējas ieķerties uz brāķi, viegli plīstošs etc.). Vieni ir minējuši, ka 2,7D esot baigi labie, citi, ka 3.0D labu labie, bet 2,7D kakas, nezinu nemaz kam ticēt, kādas ir Jūsu versijas attiecīgajā cenu grupā, universāļiem, dīzeļiem? (Dīzelis, jo mājās ir Zs.)

Link to post
Share on other sites

2.7D vs 3.0D apkopju izmaksu ziņā identiski. Principā identiski dzinēji.  Ieberzties var uz sprauslām, bet nu tas gandrīz jebkuram mūsdienu dīzelim jāņem vērā. Vienreiz nomaini un aizmirsti par tām.

 

Tomātkārbai hidromufta var izbeigties. 500-600e nomaiņa Cēsīs "Recro" servisā. Salabo un aizmirsti.

 

Manuālajai kārbai dubultmasas spararats var izbeigties. Runā, ka resurss aptuveni 250 000k km. Nomaiņa tik pat cik automāta remonts. Salabo un aizmirsti.

 

Pirms pirkšanas nooooteikti pilnu diagnostiku un ne jau kaktu servisā.

8000 eiro priekš C6 daizeļa ir par maz... ja vien neesi gatavs tuvākajā laikā ielikt remontos un apkopēs vēl vismaz 2000 eiroo.

Link to post
Share on other sites
_dunduks_

 

 

Ieberzties var uz sprauslām, bet nu tas gandrīz jebkuram mūsdienu dīzelim jāņem vērā. Vienreiz nomaini un aizmirsti par tām.

Ja vien sprauslas nepaspēja izdedzināt virzuli. Un cik to sprauslu tajā motorā ir? Ak jā, 6x ~400 EUR

Bet citādi piekrītu, nomaini mašīnu uz jaunu, un aizmirsti :D

Link to post
Share on other sites
vecaiskleperis

Kāpēc uzreiz jādirš kaut kas par kosmosu? Ļoti adekvāta cena.

Reāli saka ja ir manuālis, tad var rēķināt +1keur uzreiz klāt, jo šie audi tomāti naturāli sūkā.

 

Pirms gada tika iegādāts 2000.gada c5 avants , 1.8T, 132kw quattro par 3.300ls ar LPG, likās dārgi, bet tie mēsli ko citi pāŗdeva, nu sorry....

nobraukti 25k km, nomainīti stūres pirksti, ak jā, jauns stūres reikas sūknis, bet nu tas uz palikšanu.

Ja liek labas daļas, tad minimums ir tie 80k km, arī LV. 

Mašīna visā visumā labā stāvoklī, orģinālie bremžu diski(cilvēks nav taupījis uz detaļām), ir arī pāris oriģ sviras virsū.

Viss piekares komplekts LEMFORDER 400euro, priekš 100 000k km slikti? Manuprāt nemaz nav tik slikti.

Vot huļi bāzt batonus ausīs uzreiz, tas ka V veidīgie 2.5 dīzeļi kopā ar automātiem tirgojās pa limonādēm( ar reālo nobraukumu pie miljona, vēl varbūt salīmēts no vairākām mašīnām kopā), kam viss pēc kārtas sprāgst nost, tad tomāts, tad motoram kapi, nemaz nerunājot par to, ka viss pārējais arī ir daudz vairāk nolietots.

Benzīns ar ručku, tam arī var būt pa šiem gadiem 20 0000 nobraukums diezgan reāli.

 

Oscar, davaj, kas labāks ir pa šo cenu? 3000 euro kategorijā?

Link to post
Share on other sites

Tā ir kvatra, tomāts, LPG = cena ir ok. Būtu vēl kūtiņa, vispār cenas tam auto nebūtu (:

Link to post
Share on other sites
vecaiskleperis

Tas hujdaj, lai arī 2008. g. izskatās sūdīgāk, kaut kā krāsas nesapas, aizmugures bamperis špaktelēts, pat uz bildēm daudz kasjaki un rūsa sitīs ātrāk cauri nekā 10 gadus vecākam audi ( labi, nerunāsim par priekšējiem spārniem)

Ir braukts ar tādu, nedaudz vecāku. Nu neteikšu, ka biju baigā sajūsmā.

Tad vēl rēķini klāt  atvešana, pirmā reģistrācija, 1k eur. Un  noteikti vēl šis tas jānomaina.

Link to post
Share on other sites

Ja jau šitam ir cena kosmoss, tad teiksiet par bmw e39, kuram cena normālam auto ir ap 4000 vidējā? (Savā laikā tiešais konkurents šim modelim) Arī uzpūsta?

 

Par Audi C4 nemaz nerunāsim.. vēl joprojām lietotie iet tādās pašās cenās kā C5.. un pērk.

 

Katram auto ir savs pircējs, te nav ko diskutēt.

Ne jau Jums šis auto ir jāpārdod, ne arī - jāpērk. No stress par cenu.

 

Vienīgi tas, ka dažiem galvenais ir dajebkā nokļūt no punkta A līdz B, citiem to pašu veicot ar baudu un komfortu un kā zināms, par komfortu ir jāmaksā..

 

Gads te neko nenozīmē, pat ne ekstras. Jāskatās reālais auto stāvoklis. Šiem auto jau standartā nāca viss , kas vēl mūsdienās daudziem ražotājiem skaitās ahujenā extra  :grin:

Edited by krishax
Link to post
Share on other sites
androidz

Kā kalpo automāti uz šiem Audukiem? Kaut kā bieži ir dzirdēts par VW grupas automāšīnu nedienām ar automātiem.

 

A cena kā jau cena, ja auto tiešām tiptop stāvoklī normāla cena. 

 

p.s. IMHO šim Audi sedanam ir nesmukākais dupsis pasaulē!

Edited by androidz
Link to post
Share on other sites

Par bagāžnieka vāku, tā jau gaumes lieta, sākumā arī nevisai patika, bet tagad jau esmu pieradis.

Parasti daudz mazāks resurss ir multitronic ātrumkārbām, bet šī ir tiptronic un pagaidām problēmas nav bijušas, ir tikai mainīta eļļa un filtrs, kaut gan pats Moller saka ka šiem nav vajadzīgs mainīt eļļu, bet tomēr tas ir ieteicams, ja grib braukt ilgāk nekā līzinga periodu.

Reāli ir dzirdēts, ka var nobeigties hidromufte, kas ir kaut kas līdzīgs manuālās kārbas sajūgam, bet to var tepat restaurēt ar garantiju un braukt tālāk.

Un šādas kārba nav tikai VW grupas auto, arī tā gada vairākiem BMW, te ir saraksts - http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP_transmission

 

Bet nu lietota auto iegāde vienmēr ir laimes spēle un jābūt gatavam uz sliktāko variantu, lai nebūtu tā, ka nopērc kaut kas saplīst un tagad stāv sētā, gaida kamēr sakrās naudu remontam.

Pats arī nesen nopirku A6 C6 2004.gada ar automātu, aizvedu Moller uz diagnostiku it kā viss ok, pabraucu kādu nedēļu un secināju, ka kaut kas nav kārtībā, aizbraucu uz kārbas servisu un secināja, ka tā mufte iet uz beigām un ir jāmaina. Reāli pašas muftes restaurācija izmaksā 200 EUR.

Edited by klaawz
Link to post
Share on other sites

Autoram - neņem galvā te pārgudros, kas smejas par cenu , mani te ar mēģināja pagājšnedēļ nolikt, kad vienu velo tirgoju - lika visādus piemērus, kur pilnīgu mēslu varot 2x lētāk dabūt (psc, Audi vietā piedāvāt Hjundaju, pietam jau pēc bildēm - konstruktoru) un kronēja mani par Kosmonautu - pircējs atradās 3 dienās - neko nekaulēja un paņēma ar prieku!

Veiksmi tirgošanā;

 

Pavērojiet labāk, ļaudis, kā cenas krītas visām tām jaunajām a/m - tagad kaut kādi 2006-2008.gada hujdaji, KIA un citas miskastes maksā 15%-20% no sākotnējās cenas -  tas gan ir ārprāts! Cilvēks laimīgs paņēmis savu japāni līzingā - paiet 3 gadi, izdomā - varētu tirgot, izrādās līzinga atlikums ir tirgusx2 - nu i tad brauc ar savu klaburkasti līdz līzinga beigām un tad var utilizēt vai atdot, kā jau teicu par 15% no iegādes cenas:D

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Lasot visus tos komentārus tajā audistyle topikā un šeit, rodas jautājums - Kas skaitās laba, jauna un salīdzinoši lēta uzturēšanā, automašīna, ja lielai daļai šie audi 2006-08-09. gadam skaitās nereāli dārgi, ar dārgiem remontiem un vispār labāk nepirkt? :) Kādas tad skaitās daudz labākas alternatīvas līdzīgā klasē/cenā? 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
itanium

S80 esot lētaks uzturēšanā, kā arī uzticamāks.

Klase viena, cena zemāka, salons man patīk labāk.

 

Cita klase, bet tie paši izmēri : Ford Mondeo.

Uzturēšanā un iegādē lētāks, arī esot uzticamāks un atkal man salons izskata ziņā patīk labāk. Pieļauju, ka audi salons ir kvalitatīvāks un salonā mazāk trokšņu no ceļa dzirdami.

 

Tajā paša whatcarā audi a6 uzticamības reitings ir 2/5. 

Fordam un Volviķim 4/5.

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites
Autoram - neņem galvā te pārgudros, kas smejas par cenu , mani te ar mēģināja pagājšnedēļ nolikt, kad vienu velo tirgoju - lika visādus piemērus, kur pilnīgu mēslu varot 2x lētāk dabūt (psc, Audi vietā piedāvāt Hjundaju, pietam jau pēc bildēm - konstruktoru) un kronēja mani par Kosmonautu - pircējs atradās 3 dienās - neko nekaulēja un paņēma ar prieku! Veiksmi tirgošanā;   Pavērojiet labāk, ļaudis, kā cenas krītas visām tām jaunajām a/m - tagad kaut kādi 2006-2008.gada hujdaji, KIA un citas miskastes maksā 15%-20% no sākotnējās cenas -  tas gan ir ārprāts! Cilvēks laimīgs paņēmis savu japāni līzingā - paiet 3 gadi, izdomā - varētu tirgot, izrādās līzinga atlikums ir tirgusx2 - nu i tad brauc ar savu klaburkasti līdz līzinga beigām un tad var utilizēt vai atdot, kā jau teicu par 15% no iegādes cenas:D

 

 

kia /hujdajs nemaz nav japani...bet korejieshi.Japanjiem vertiba saglabajas varteikt vislabak no visiem auto!

bet arii hujdajam un kiai ir dazi super-labi modelishi kas izturibas/uzticamibas zinja labaki par to tavu audi/vw

Edited by kmna
Link to post
Share on other sites

Tas viss jau atkarīgs, ko pats lietotājs vēlas no tā auto.

Man, piemēram, ir svarīgi, lai būtu Quattro, jo kā pamēģināju pa grunts un ziemas ceļiem, tad vairs negribu pārkāpt uz FWD, varbūt vēl var padomāt par RWD.

S80 man šķiet, ka tomēr ir vienā klasē ar A8 un S60 ir vienā ar A6.

Ir sēdēts blakus braucot ar Ford pa bruģi, skaņas izolācija un piekare ir noteikti sliktāka.

 

Un par uzticamību ir grūti spriest, ja vienīgi salīdzina divus jaunus auto, kas tiek lietoti pilnīgi identiskos apstākļos. Piemēram, automašīnu var lietot mācītājs braucot tikai no/uz baznīcu pa asfaltētu ceļu vai bijušais rallija braucējs. Mācītājās teiks ka auto ir ļoti uzticams un nekas neplīst, bet rallists jau varbūt būs pusi mašīnas remontējis un teiks ka mašīna baigais mēsls, visu laiku jāremontē.

Edited by klaawz
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...