Jump to content

amfiton 25y-202c


theGOLD
 Share

Recommended Posts

Sveiks.

 

Gribu uzzinaat visu sikaak par sho stiprekli, vinsh ar s90 sapas?

 

Kaada tam ir jauda?

 

Shobriid vinsh ir noklaajies ,kaa pieliek vadus visu sasleedz, vinsh saak kliegt. spalga, grieziiga, skalja skanja(kaadus 2men. skaneeja bez probleemaam)

 

Ir veerts taisiit? cik vareetu maksaat? Ir kaads sakariigs kantoris/meistars? un cik pasham stipreklim reaalaa veertiiba?

post-98113-0-39501700-1400879132_thumb.png

Labots - theGOLD
Link to comment
Share on other sites

 

 

Gribu uzzinaat visu sikaak par sho stiprekli, vinsh ar s90 sapas?   Kaada tam ir jauda?

Un, protams, Google tev ir bans, vai ne? 5 sekundes un... Номинальная мощность - 25Вт., Максимальная - 50вт. При нагрузке в 4 Ома.

Link to comment
Share on other sites

theGOLD

tas nebija vieniigais ko es gribeeju uzzinaat, topikaa bija vairaaki jautaajumi.

Link to comment
Share on other sites

Korpuss ļoti smuks, iekšā ... es šajā korpusā ieliktu čipampu un priecīKs lietotu, protams, bairīti plītēt un S90 lecināt pa istabu nebūs piemērots.

Link to comment
Share on other sites

Vitalii

da ненадо грузить....35AC-90 kustina ka nemetās.

 - ir kollekcijā >> pārbaudītas darbā - un neprāsās tam verķim ''locekļa'' amputācija.

RRR_'' U 101 '' labi var amputēt uz briketi, šamais pat uzprasās uz tādu manipulāciju !!!

 

kālab lai metāla traņus mestu laukā, da ielikt tikpat labi var Motorollas traņus...un OK !!!

Parasti mirst Elektrolītiņi aiz diožu tilta.

cena: apmēram 25-30 ls varētu būt...tikai mans viedoklis.

Labots - Vitalii
Link to comment
Share on other sites

Chernobil

  Normāls aparāts priekš mājas, 90nieces kustina labi, dzīvoklim pietiek, tusiņiem laikam pamaz. Pašam ir divi, viens tāds, kā bildē, tikai bez pārslodzes diodēm, 002., tikai 25 w. Otrs ir jaunāks, ar plastmasas paneli, arī 002, jau ar tora trafu, lielajiem diviem filtra kondiķiem, jauda jau 35w. Abi skan labi, kaut gan dažādi. 

  Pirmajam tika nomainīti kondensatori (saliku lētos ķīniešu), bija ar zemēm pie ieejām kaut kas samudrīts, pārējais kārtībā. Skaņa (pie S-90D) varbūt ir tāda nedaudz pūkaina, mīksta, bet labāka nekā R - 7111, var klausīties ilgstoši.  R - 7111 pēc 10 - 15 min. sāk krist uz nerviem (IMHO).

   Ar otro bija interesantāk. Pie tām pašām AS burtiski pirmajās minūtēs sāka tākā "spiest uz ausīm", atceraties, RRR pārnēsajamās magnetolās bija tāda fīča - razširenije stereobazi - ilgi klausīties nevarēja, krita uz ausīm. Tā nu viņš vairākas reizes tika klaus īts, grozīts un pētīts, līdz vienreiz iekrācās, iešņācās un apklusa. 

   Izrādījās, ka pie vainas bija elektroniskais, vai ka tur viņu nosaukuši, komutators. Ieeja tika pievienota pa taisno pie preda, un viss nostājās savās vietās. Skaņa dzidrāka, nekā pirmajam, nedaudz piepaceltas vidējās augšas, ( ne Maranza skaņa), bet ar tembriem var labi sagriezt labāku. 

   Fona mūzikai (Radio 2) neko labāku nevajag, arī CD ir normāli, kur nu vēl magnetofoniem, kuru man nu ir sakrājusies krietna kaudzīte (laikam jau kādi 15 būs).


 

 

  Ir veerts taisiit? cik vareetu maksaat? Ir kaads sakariigs kantoris/meistars? un cik pasham stipreklim reaalaa veertiiba?

 

   Diez vai, visi šie vecie krievu pastūži ir kaut ko vērti tikai tad, ja tos vari salabot pats, kaut ko tajos uzlabot (a rakt tur ir daudz ko, ja ir interese un laiks) , ieguldot nelielas naudiņas, vēl kolekcijai vai nostalģijai. 

   Likt iekšā čipkluci - nu nezinu, varbūt neesmu dzirdējis labu čipampu? Kāpēc - mēģināšu izteikt savus argumentus, bet citreiz.


Vēl no šīs sērijas ir Lorta 75 - 101 un līdzīga izskata kaste Kumir 202, kurš arī tika iegādats ka neejošs tikai kastes dēļ priekš konstruktora. 

Defekts izrādījās pazaudētā zagluška aizmugurē, kas savieno predu ar jaudas galu.

Skaņa briesmīga, dzelžaina, gaida savu rindu uz rakšanu.

Lorta arī skan kaut kā jocīgi, arī būs jārok. 

  Šiem te abiem shēmas ir gandrīz identiskas ar nultās klases aparātiem, bet, acīmredzot ,saliktas detaļas ar švakākiem parametriem un uz augstāko klasi neizvilka, a pieprasījums ta tai laikā bija da uz jebko, tāpēc arī ražoja un veikalu plauktos putekļus nekrāja. 

   Tatad, konstruktoriem garajiem ziemas vakariem.

Link to comment
Share on other sites

Nē nu protams, kristiskajās vietās aizvietot МЛТ rezosturus, vai zaļos ВС ar metālfilmu, tranzistoru brīnumus uz  "и их зарубежные аналоги", elektrolītus uz kaut vai Samwha, bet labāk uz ELNA - un sanāk labu labais aparāts. Tikai vai ieguldītais darbs ir tā vērts, ja neuztur muzeju. Iepriekšējam rakstītājam mājās daudz visa kā, un tas ir hobijs, bet ja man jāizvēlas - totāla elementu maiņa vai čipampot, es izvēlētos pēdējo.

Link to comment
Share on other sites

Chernobil

 

 

totāla elementu maiņa vai čipampot, es izvēlētos pēdējo.

 

   Torni, jāmācās jau arī kādam, kurš nav profesionālis šinī jomā, tie krievu ampi ir labu labais konstruktors šādām izdarībām, nav žēl arī sačakarēt, pēc tam jau nav nekad par vēlu to čipu tur iemudrīt. 

   Nesen tāds obloms sanāca, ka pašam par sevi šķērma dūša sametās.  7000šais Maranzs pamazām atņirdzās. Tu jau teici, ka vācietim viņš bijis kritis un, ka jaudas gala plate slikti ventilējas, līdz ar to aizdomas uz kaut k;adu nekontaktu bija. Tā arī bija - pa 4 traņi katrā  pusē pirms izejniekiem bija daļēji atlodējušies. No karstuma. 

  Nu cik tur tā darba - lodāmuru rokās un uz priekšu. Un te tev nu bija - traņu kājiņas lodējas labi, bet pie celiņa folijas - neparko. Tikai vienreiz pieliekot lodāmuru, dažās vietās jau atlīmējās celiņi, starpas starp celiņiem  šauras, vietām pienācās izmantot nezināmas izcelsmes krievu fļusu, ar kuru parasti lodēju tikai zemes vadus pie bleķa korpusa, velns viņu zin, ko laika gaitā un karstumā viņš var apēst. 

   Vārdu sakot, kaut kā jau salodēju, strādā, bet labi padarīta darba sajūtas un garantijas, cik ilgi šis lodējums kalpos, nav. Lodēju un lamāju ķīniešus, kuri ar visu Maranza supervizēšanu, tomēr pamanījušies iesmērēt sliktu foliju, ....vai arī vairs nemāku lodēt.  :glare:

   Ar to vēl nebeidzās lažas. Arī šīs plates barošanas vadam ir nekontakts - izskatās ka visās iespējamajās vietās -gan lodējums, gan šteķeeris, gan vada un šteķera savienojums. Laikam būs jāpielodē pa taisno, arī tur būs čakars,  tik tuvu viens otram tās lodējuma vietas, ka.... :heat:

   Un tas pats vēl arī ar signāla vadu pie šīs plates.

   Tā ka čakars ir ar visiem aparātiem, ne tikai krievu. 

   Čipu ielikt laikam ir vienkāršāk. 

   Varbūt kādam no forumiešiem ir kādi citādi paņēmieni, kā tādas vietas lodēt? Varbū kāds ir mēģinājis uzlabot šādām kastēm ventilāciju jeb dzesēšanu, pārāk neizkropļojot to kasti, jo nav nekādas ticības, ka pēc kāda laika viņi atkal neatlodējas, jo visi šie 8 traņi karst spēcīgi plus vēl 8 izejnieki. Maranzi jau visi silst labi, cik ir lasīts. 

Link to comment
Share on other sites

Man ar viens tāds marantzs (7000 shēma, bet modelis cits) laiciņu gāja, tad nobira. Vienam kanālam bliež laukā izejniekus. Nočakarējos bet vainu neatradu. Stāv tagad bēņiņos.

Link to comment
Share on other sites

imho ja tā kasrt, ka lodējas vaļā - tur ir problēmas siltuma novadē no traņa uz radiatoru. likt labākas attiecīgi dārgākas starplikas, temp starpībai starp traņa korpusu un radiatoru nevajadzētu pārsniegt 10 -15 grādus imho. Ja lobās celiņi nost - es liktu vada dzīslu uz tuvāko veselo vietu un apvītu + pielodētu pie traņa kājas. ...Nevar šos likt plauktā + vēl sedziņu ar puķupodu virsū :D vajag  gaisa cirkulāciju.....tumbas paliek tupākas, pastūži pieput....un tiek kurināti lai tās tumbas vilktu..rezultātā svilst....es atbalstu tikai lodētus vadu savienojumus savās konstrukcijās - nekādu štekeru.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tur ir problēmas siltuma novadē no traņa uz radiatoru.

Oskar - tur ir cita problēma - tiem traņiem nav radiatoru. Tie nav izejniki, kas karst. 

Link to comment
Share on other sites

nu draiveru traņiem ar mēdz būt mazi radiatoriņi, ja nav - vajag pielikt!

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, es tiem Marantziem parasti izravēju tos priekšgaleniekus laukā un uzskrūvēju uz Argusa http://www.argus.lv/shop/productinfo/A025223 radiatoriņiem, uz kājām saveru kembrikus, lai papildus svars ir uz plati, ne uz lodējumu vietām, un tad lieku atpakaļ. Ja laukā lodējot ar zeķi noņem alvu, iekšā vienmēr ir lodējies ideāli, ar mazo lodstaciju un tievo galu, parasto lodalvu no Argusa. Moš tev kautkāda augsttemperatūras ROHS bezsvina alva? Man nekad nav neviens celiņš nomucis. Priekšgalenieki ir plastmasas korpusā bez kolektora izvada, tāpēc pastu ziežu, starpliku nelieku un nav bīstami, jo radiatori nav zem sprieguma.

Link to comment
Share on other sites

Chernobil

 

 

...Nevar šos likt plauktā + vēl sedziņu ar puķupodu virsū

 

Nu tur šīs sekas ir radušās vēl pirms manis un, vai, ilgstošā laika periodā.

 

 

radiatoriņiem, uz kājām saveru kembrikus, lai papildus svars ir uz plati, ne uz lodējumu vietām,

 

 

Da nav tur tik vienkārši - karināt radiatoru uz traņa un visu to svaru tikai uz traņa kājām un lodējumu laikam nav good , kaut kāds atbalsts tai konstrukcijai būtu vajadzīgs.

Link to comment
Share on other sites

es tak saku - kārtīgi nekūstoši kembriki, kuru garums ir tāds, lai tranzistora un radiatora svars balstītos uz tiem. Pārbaudīts, strādā.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...