Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

Es esmu mašīnai uz vāciju pats ar autobusu braucis pakaļ. Tiesa gan, tas nebija Renault, bet gan Alfa Romeo. Kas droši vien ir vēl sliktāk :D Bet neko, atdzinu. Ar visu Frankfurtes bāru tūri, nodokļiem, apdrošināšanām un reģistrācijām, loģistikas cipars nostājās ap 700 eiro. Ja atpakaļceļā negonkotu, būtu vēl lētāk tīri uz degvielas rēķina.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Robs

    20

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bruketajs

 

 

šitais ir foršs variants. Žēl, ka migalkas jau noplēstas.
 

Šitais motors ir paša nelabā konstruēts un ja cipars ir godīgs, vēl <100k noskries, ja ļoti regulāri mainīs eļļu. Bet ticēt, ka ambulancei Vācijā tik mazs noskrējiens, negribās.


Braucot pašam ir tikai 2 nianses:

Vācu valoda

Iespēja, ka auto nebūs labs un jāmeklē alternatīvie varianti 100km attālumā.

 

Kolēģis no Vācijas atdzina 2006. gada Scenic ar 2.0 benzīnu un ideālā stāvoklī - nebija kur piekasīties ar godīgiem 180k, bet izmaksas bija nezkapēc 1.5x dārgāk kā ss.lv, kas liek spriest par godīgumu pie mums... 

Cits no Holandes paņēma Espace un tapa piešmaukts tik smuki, ka bail atcerēties. Un ne jau no čurkām ņēma, bet Holanderiem, kas galugalā ir tas pats, jo tiem pīpētājiem mašīnas apkopes reliģija neļauj veikt.

Link to comment
Share on other sites

Labas mašīnas Vācijā ir dārgākas nekā pie mums, bet ja pērc sev, tad tas ir to vērts.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Es Lagunu neņemtu ar 1.9 vai 2.0 dīzeli ar to FAP, bet paņemtu ar F4Rt motoreli ar tiem 180 zirgiem, ieliktu labu gāzes iekārtu un brauktu klusi un mierīgi ... un ekonomiski. Bet tas vienmēr ir gaumes jautājums.

Jaunajām lagūnām fairs nav F4R dzinēji un ir Nissana 2.0 alumīnijnieki, kas prasa perfektu apkopšanu.


Pie mums gan cilvēki cer, ka ss.lv ir tā pati kvalitāte, kas mobile.de un cena ir lētāka neizskaidrojamu iemeslu dēļ. 

Link to comment
Share on other sites

To Alfu es pirku no privātā un bija tur viņai daži kasjaki, sākumā pat negribēju ņemt un meklēju alternatīvas. Tomēr tuvējā apkārtnē manā budžetā vispār nekā cerīga nebija, līdz ar to paņēmu to 155 

 

Jānožēlo nebija nevienu brīdi, nobraucu ar to mašīnu vairāk kā gadu un bija žēl pat pārdot neraugoties ka pat kādu sotaku uzvārīju beigās.

 

Bet nu risks pastāv - man divi paziņas nesenā laikā ar bembjiem iegrābās - viens pamanījās pusi mašīnas pārmetināt, bet otrs tagad mēģina tikt vaļā, lai izvairītos no sprauslu un turbīnas maiņas. Viens auto no holandes, otrs no vācijas, abi LV pirmie īpašnieki. Un tas puvušais tika pirkts riktīgi pa dārgo, dēļ retās krāsas un aprīkojuma.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Vācijā var par nelielām summām iegādāt Dacīti Hustler ar panīkulīgu 1.6 benzīnu, bet ja nav jālido, tad tīri ciešams un ērts auto. Pa gabalu smird pēc lētuma, bet ir viegli remontējams un ar samērā štengru piekari un augstu klīrensu.


Vēl no Krievijas var nedārgi nopirkt rebadge kitu, lai dacīte pārtaptu par renaultu... :D

Link to comment
Share on other sites

Nu vēl klāt atdzīšana un nodokļi, plus 1000, bet vismaz nebūs poļu-leišu konstruktors!

 

Es esmu pircis arī leišu konstruktoru - šķiltu amerikāņu lexus. Zini, tajā kantorī, kurā mēs viņu pirkām, tās mašīnas tika remontētas ļoti augstā līmenī. Bez maz ekskursijā pa boksiem veda - darbnīca strādāja kā konveijers - vienās durvīs razborka, tad ģeometrija, tad salikšana, krāsošana, utt. Plus vēl klientam pieejama visa informācija, cik ļoti nokrašots tas auto bijis un varēja izvēlēties - likt oriģinālos lukurus vai ķīniešu, likt aibagu, vai tikai nodzēst kļūdu utt.

 

Garantiju nekādu protams nedeva, bet vajadzības gadījumā piedāvāja līdz pierobežai atgādāt jaunas un lietotas rezerves daļas.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Es esmu pircis arī leišu konstruktoru - šķiltu amerikāņu lexus. Zini, tajā kantorī, kurā mēs viņu pirkām, tās mašīnas tika remontētas ļoti augstā līmenī.
  :shok: , tālāk nemaz neturpināšu! 
Link to comment
Share on other sites

nezinu kā tagad, bet savulaik bija izdevīgi no usa biku uzsistus auto vilkt + leišu reģistrācija /sertifiācija/remonts bija lētāk kā te. Man čoms ar uzsistām sānu durvīm jauno voyageri atvilka - 15 k nopirka, 4 k remonts (jaunas elektriskās sānu  durvis )  + sertifikācija leišos. kopā 20K par gadu vecu auto max komplektācijā ar 30K nobraukumu. LV tāds maksāja 2x virāk. 

Link to comment
Share on other sites

Ar to leišu RX pēc gada lietošanas pārdodot tika nopelnītas 4 štukas. Neraugoties, ka tika vēl pirkta dārga gāzes iekārta, 19 colu ziemenes un sidzene ar radio lokāciju. Tai laika viņi te bija mega populāri un jauns salonā maksāja ap 80k

 

Mašīna laba, tikai tā lcd info sistēma kā no nabagmājas viņam bija.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Par tēmu, interesanti kas ir ar tām cp lagūnām. Ir gerai?

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Par tēmu, interesanti kas ir ar tām cp lagūnām. Ir gerai?
 

To lietotāju izglītības līmenis ir nožēlojams un servisa intervāls ir garais, bet nu nekas katastrofāls jau nav. Jāskatās katru individuālo gadījumu... 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, ne vienmēr izglītība ir tieši proporcionāla intelektam. Man viens pazīstams IT maģistrs neprot wifi AP nokonfigurēt, bet tas jau nenozīmē, ka visi IT maģistri ir tupi. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kopā 20K par gadu vecu auto max komplektācijā ar 30K nobraukumu. LV tāds maksāja 2x virāk.
Ja palaimējas, tādus tiešām var dabūt. Ja nepalaimējas, tad beigās iegrūdīsi tik daudz un nopisīsies pa servisiem vai pa garāžu līks, ka beigās vēl rokas bučosi tam, kas par pašizmaksu tev viņu paņems. Un jau jaunāks autiņš, jo interesantāki prikoli var būt apslēpti - elektronikas problēmas, nomaskēti dzinēja errori, utt, utjp. Bez nopietnas diagnostikas tos sistos nedrīkst ņemt nēkādā gadījumā.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Inspektors Caps

Svarīgākais ir nevis fakts, ka ir veikta tāda nopietna operācija, bet gan tas, cik kvalitatīvi tā ir veikta. Ja izmēri ir vietās, metinājumi, šuvju apstrāde, krāsošana un vadu un citu sīkumu salikšana ir kārtīga, tad pat tāds auto var kalpot ilgi un bez problēmām.

Link to comment
Share on other sites

Aha, kā tad. Kālab CSDD apskatēs "piekasās" metinātām nesošajām konstrukcijām?

Ir vietas, ko nav vēlams metināt, lai nebūtu tā, ka smuks auto pie sadursmes "sadalās reizinātājos". Kalpošana ir viena lieta, bet drošība sadursmes laikā ir pavisam cita...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Piekasās graizītiem lonžeroniem un citiem idiotismiem, kas ir nepieņemami. Grīda zem pakaļējā beņķa ir ar daudz lielāku šķērsgriezuma laukumu un metinājuma esamības nozīme vairs nav tik liela.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...