Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

androidz

 

 

Ar e36 brauc tikai tikko ieguvuši tiesības želejnieki!
Vēl viens ģēnijs... 
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Robs

    20

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bruketajs

Da vispār - zamocījuši te ņemties - katram ir sava gaume autiņu jomā. Vācijā, piemēram ar X5 braukā pensionāri, bet pie mums - kuiļi celtnieki, kam braukšanas kultūra ir neizrunājams vārdu salikums. Neies jau tālab apvainot konkrēto marku. Mūsu valštelē ir mūdži pie jebkura auto stūres. 

Tā derēs?

Link to comment
Share on other sites

Nez, imo vienīgais tru penzonāru autombilis ir Volvo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nez, imo vienīgais tru penzonāru autombilis ir Volvo.
Neko debilāku dzīvē neesmu dzirdējis! Pašam bija S80T6 biturbo ar 272ZS, tīra pensionāru mašīna!  :)
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

S80T6 biturbo ar 272ZS, tīra pensionāru mašīna!

Nu ja. Tas, lai nospiežot pedāli nobītos no rēciena, un vairāk nespiestu.

Link to comment
Share on other sites

T6 ir turbotantiņām. Un tā kā Latvija ir penzionāru zeme, markas popularitāte ir likumsakarīga. 

 

Bija tas joks ka cipars aiz volvo modeļa burta apzīmē īpašnieka vecumu. 

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Tas laiks jau sen garām - Volvo V un S sērijas vecās (bet nepārprotami uzticamās) miskastes ir savākušas pjedestāla pirmās vietas.

Tas ir tikai tīnīšu fantāzijās. Cik stabu nošķiļ un grāvju izvago veci BMW un cik Volvo? Un tie, kuriem 70 km/h relatīvi tukšajā Madonā liekas baigi bīstamā braukšana, kā reizi ir pensionāri.

 

Jā, mļe, pa 2 amortizatoriem uz katru riteni...

Ja cilvēks, runājot par auto kopumā, ar vārdu "amortizācija" saprot tikai amortizatorus, tad tas skaidri parāda, ka viņš no auto uzbūves nesajēdz gandrīz neko. Ja sajēgtu, tad saprastu, ka vibrācijas amortizē arī bukses piekarei, dzinēja rāmim, dzinējam, pat logu tīrītāju mehānismiem u.c., dažādi elastīgi materiāli salona plastmasām, pat vadu un trubiņu stiprinājumi utt. Un, jā, iedomājies - arī amortizatori ir dažādi. Tiem vecajiem Volvo lielākajai daļai, tuvojoties 20 gadu vecumam, vēl ar vien ir un normāli strādā visi rūpnīcas amortizatori.

 

 

 

Un tā kā Latvija ir penzionāru zeme, markas popularitāte ir likumsakarīga.

Reālā likumsakarība ir tāda, ka Latvija pēc klimata ir ziemeļu zeme ar sliktiem ceļiem, kā dēļ tauta arī izvēlas piemērotu auto.

 

Nez, imo vienīgais tru penzonāru autombilis ir Volvo.

Jo? Es zinu īsto iemeslu, kādēļ sociālie gejeļi tā domā, bet vai Tu pats zini?

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Inspektoram capam sāp, ka volvo sauc par penzonāru auto :D:D:D:D


Brīdis, kad tu nopērc Volvo ir brīdis, kad viss skaistais tavā dzīvē beidzas, un sākas nožēlas pilna eksistence, gaidot neizbēgamās, skumjās beigas... :D

 

Volvo - auto cilvēkiem, kas beidzot ir sapratuši II un III pensiju līmeņa iemaksu jēgu.

 

Volvo - kad tu un tavi zobi ir divi atsevišķi vienumi.

 

Volvo - jo es vēl atceros Ulmaņlaikus.

 

VOLVO - kad jāmeklē brilles, lai atrastu zobus.


Ok, re ku vēl viens


ec7f0adbbee0d5e8a48d05edc73d3898.jpg


Ok, šis topiks, šķiet, ir nogalināts. Volvisti šņukstēdami aizbēguši spēlēt bingo un klausīties radio ziņas vienkāršā valodā.

Labots - Smii
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tevi laikam kāds pensionārs ar Volvo ir stipri apbižojis, ja tev ir tādi kompleksi iedzīti, jūtu līdzi! :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nu īsts LOLVO :lol:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Vienam bembisti ar šrotiem ir tie sliktie, citam volvisti. Avotu vairs neatradīšu, bet šā gada sākumā bija ceļu policijas statistika, kuri tad visvairāk izraisa avārijas. Pirmjajā vietā bija audi, veco gadu audi ar jauniem šoferīšiem. Tālāk sekoja opeļi un laikam tad volvo, bmw atstājot vien poeciniekā.

Tas ja šķiet, ka bmw visur taisa sūdus, ir preses panākts, ja ir kāda auto avārija kur iekļuvis bmw markas auto, to parasti parāda un uzsver. Bieži redzēts, tajā pašā degpunktā, ja avāriju izraisījis nezināms auto, ilustratīvi attēlots bmw. Smieklīgi, bet tā to potē prese.

Link to comment
Share on other sites

Long John

Cik var atreferēt štruntīgu žurnāllistu glupības... :yahoo:

Neatceros precīzi, ja nemaldos, BMW angliskā devīze bija "The Ultimate Driving Machine".

Cik nu ir gadījies galīgi nenojātus bembjus pastūrēt, manuprāt, autiņš tiešām ir tīkams braucējam. Man arī principā vairums BMW patīk- gan dizains, gan ergonomika.

Ja vēl apvieno diezgan lielu izturības resursu motoriem un ritošai, nav nekāds brīnums, ka mazbudžeta brauktkāriem  jauniešiem "mazie" E36 BMW ir topā- vecāki modeļi ir pārāk sagrabējuši, jaunākie- pārāk dārgi.

Bet braukšanas kultūra jau ir pavisam cita runa... :(   

Kurš no mums kādreiz negrib atcerēties jaunību un bik patrakot- labi, ka ar saprātīgiem gadiem parasti nāk arī "saprātīga" braukšanas prasme...   :TBS:

 

P.S. Bet stereotipam par Volvo kā penšu auto atļaušos nepiekrist- manuprāt, populārie V70 (kādreiz 740, 850 utml)  ir  pārāk lieli un smagi (ar attiecīgu ceļa nodokli) , kā arī gana ēdelīgi priekš penža budžeta.

Kādreiz arī man lielais 740 volvo bija viens no maiņas variantiem, bet ar izbrīnu konstatēju, ka lielais dūšīgo ziemeļnieku vāģis galīgi neder gara auguma cilvēkiem- es ar saviem 1,94 knapi ielīdu pie stūres, arī aizmugurē garajiem pavisam neērta sēdēšana. :sorry:  

Vismaz es, penža statusā "iebraucot", no lielā Audi A6 pārkāpu uz krietni mazāku, bet pietiekami ietilpīgu VW Variant, esmu apmierināts un uzskatu, ka tas vairāk atbilst vidusmēra penža iespējām un vajadzībām.

Viena lieta ir regulāri transportēt ģimeni ar bērniem, ratiņiem utt, pavisam cita-  tikai paretam savu (un dažreiz sievas)  penža pēcpusi...  :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Vecais labais fakts - avārijas neizraisa automašīna, bet gan šoferis, kura spējas netiek līdzi ambīcijām.

Volvo nav penšu auto, bet Volvisti ļoti pārspīlē tā auto uzticamību un vēl jo vairāk dinamiku. Sevišķi tiem dīzeļvolvo, kam pulkstenī ir 220t, bet dzīvē jau sen šķērsoti tie 500, līdz kuriem, kā apgalvoja te viens Volvo speciālists, dzinējam nekas nav jāremontē. 


BMW jaudas, izsvarojuma un pakaļpiedziņas dēļ nav piemērots pumpainajiem, kas līdz tam tikai ar instruktoru sēdējuši pie stūres. Pārējiem savs kaifs no tā vadīšanas ir. 


 

 

Kāpēc tas spameris vēl ir dzīvs?

Tikko atnāca reports no FB, ka viņu lapa ir aizvākta.  

Link to comment
Share on other sites

Paceļot veco tēmu par dīzeļu dūmošanu, un tiem, kas karsti iestājas pret to. Tikko paskatījos reģistratora ierakstus, nu dūmo kā skursteņi ziemas spelgonī, kā nu kurams protams, citam jau uzsākot, citam tikai apdzenot, bet smird ibio, tad jau labāk piržu salonā.

Kas tur bija ar tiem ogles filtriem, ir jēga? Jeb recilkulācija only way?

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

@@Smii, viss skaidrs ar Tevi. Es vienkārši nebiju lietas kursā, ka Tvaiķenē tagad ļauj lietot internetu. Es Tev, savukārt, pastāstīšu no kā radies mīts par "pensionāru auto".

 

Viens fakts ir tāds, ka tiek piedēvēts 700 sērijas kantaino modeļu 80-to gadu dizains, kas, starpcitu, tajā laikā tāds arī bija modē, tikai tā laika Volvo kalpoja un rādījās apkārt ilgi, atšķirībā no citiem, kas jau bija izmiruši. Taisnība, ka vēl arī 900 sērija bija pārāk kantaina, bet tai pat laikā ļoti ātri tika paralēli palaists krietni modernākais 850 modelis, kuru vēl pēc dažiem gadiem feisliftoja un pārsauca par S/V70. Uzreiz pēc tam 1998. gadā vēl izlaida S80, kam ir pilnīgi cits dizains, pie tam savs unikāls, nevis kā daudzām vienādajām apaļajām bezgaumīgajām spaiņa krāsas bulciņām, kas tagad braukā pa ielu un ko pa gabalu ir pat grūti atšķirt. Lai vai kā, tā ir jau 20 gadus sena vēsture, tikai "viedajiem" prātiem aizdedze kavējas par gadiem 20.

 

Otrs fakts ir "nepatīk sievietēm". Sievietēm, savukārt, Volvo nepatīk divu iemeslu dēļ. Pirmais ir iepriekš minētais "kantainais dizains", kura gan gadus 20 jau vairs nav, bet.. sieviešu loģika! Otrs ir tas, ka liela (ja ne lielākā) daļa Volvo ir universāļi un tas ir šī ražotāja viens no galvenajiem uzsvariem. Lielai daļai sieviešu kaut kādu psiholoģisku (laikam, iedomājoties kantainu vibratoru) iemeslu dēļ nepatīk vertikālas aizmugurējās durvis. Savukārt, tas, kas nepatīk sievietēm, nepatīk arī gejiem, jo viņiem ir sieviešu domāšana, un podkablučņikiem, jo viņiem nav mugurkaula un sekojoši arī sava viedokļa vispār.

 

Tad kas palika pāri? Gudri vīrieši un sievietes ar mugurkaulu un jā.. pensionāri, jo viņiem tas viss jau ir pofig. Ironiski, ka zinu sievietes ar Volvo 850 (universāli!), C30 (T5!), S40, S60 (T5!), S80, un visas ir gudras, sievišķīgas UN skaistas. Korelācija ar prāta spējām tur ir acīmredzama...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lielai daļai sieviešu kaut kādu psiholoģisku (laikam, iedomājoties kantainu vibratoru) iemeslu dēļ nepatīk vertikālas aizmugurējās durvis. Savukārt, tas, kas nepatīk sievietēm, nepatīk arī gejiem, jo viņiem ir sieviešu domāšana, un podkablučņikiem, jo viņiem nav mugurkaula un sekojoši arī sava viedokļa vispār.

 

Tātad, ja man nepatīk Volvo, esmu gejs un padebīls vīrietis? o_O super loģika

 

Jaunie S90 un XC 90 dizaina padevušies, bet 90o gadu Volvo tiešām liekas garlaicīgi pēc dizaina un bez jebkādas dvēseles, kaut arī ļoti īsu brīdi (2mēnešus) tika brauks ar S80 T6.

Link to comment
Share on other sites

Atnāk vecis (V) pie psihoterapeita un sūdzas, ka viņam visur pediņi rādās, ko lai dara. Dakters (D) izvelk bilžu čupiņu un parāda vienu bildi - tur dzērves kāsī lido:

 

D: ko jūs šai bildē redzat?

V: Pediņus

D:?

V: Nu kā - vesels bars izkārtojušies kāsī un viens otram dibenā blenž...

 

Dakters pameklē citu bildi - mednieks ar mdījumu.

 

D: un šeit?

V: pediņš

D: ?

V: nu ja jau medībās iet... tur jau vieni veči - sadzeras un sākas...

 

Izvelk citu bildi - kareivji ierindā stāv.

D: bet šeit?

V: pediņi visi!

D: ?

V: nu paskaties, cik cieši viņi visi viens otram klāt stāv, tā maigi un erotiski saspiedušies..

 

Visbeidzot dakters noplāta rokas

 

D: Nu bet ko teiksiet par mani - precējies, 3 bērnu tēvs?

V: pediņš

D:?

V: Nu tak skaidra lieta - no kurienes ta jums bildes šitādas???

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tātad, ja man nepatīk Volvo, esmu gejs un padebīls vīrietis? o_O super loģika

 

Jaunie S90 un XC 90 dizaina padevušies, bet 90o gadu Volvo tiešām liekas garlaicīgi pēc dizaina un bez jebkādas dvēseles, kaut arī ļoti īsu brīdi (2mēnešus) tika brauks ar S80 T6.

Par gaumi nestrīdas, tikai ne šeit.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ironiski, ka zinu sievietes ar Volvo 850 (universāli!)

Arī Latvijas SABI drifta teamā bija viena blonģinka ar lielu un kantainu Volvo.... nu un?...  


Bet ir arī sliktākas mašīnas par Volvo universāli - Voyagerveidīgie "sumo cīkstoņi" - ko par tādiem večiem pateiksi?

Link to comment
Share on other sites

Skolā 1. septembris. Skolotāja iepazīstas ar bērniem, un jautā kas par ko grib kļūt. Viens par policistu, otrs par lidotāju. Te Pēterītis ceļ roku.

Skolotāja tam jautā: “Un tu, Pēterīt, kas būsi?

"Es būšu seksologs. "

"Kā tā?"

Pēterīts pasauc skolotāju pie loga: “Redziet, tur lejā divas sievietes ēd saldējumu, viena laiza, otra sūkā. Kura no viņām ir Precējusies?"

Skolotāja atbild: “Laikam tā, kura sūkā. "

"Nē, tai, kurai ir gredzens uz pirksta! Un tādas kā jūs es ārstēšu. "

Link to comment
Share on other sites

androidz
Bet ir arī sliktākas mašīnas par Volvo universāli - Voyagerveidīgie "sumo cīkstoņi" - ko par tādiem večiem pateiksi?

To ka tev būtu jāaiziet atrādīties pie psihiatra.

 

Usver, man liekas tavus mājienus nesaprot.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Oskars Feldmanis

Atradu šo veco tēmu un mani tā uzrunāja, jo arī pats 5 gadus nobraucu ar Laguna II, 1.9dCi. Universāli.

 

īsumā:

 

Regulāri maini eļļu un veic minimālās apkopes un par motoru tev vispār nebūs jāuztraucās. Ļoti ērts un patīkams salons. Ritošā, pēc maniem novērojumiem, uz Latvijas ceļiem plīst mazāk, vai tik pat kā citiem autiņiem. (tikai neviens bembists neatzīsies cik patiesībā ir pavadījis laiku remontos un kādu piķi savā mašīnā iegrūdis - hint. vismaz 3x vairāk, kā es savā Renī)

 

Viena lieta - milzu mīnusi platmasām nepatīk, tas gan netraucē smuki pielaist arī pie -32C. Tomēr ņem vērā, ka par lieliem mīnusiem Reņa mazās plastmasas detaļas ir pārsteigtas un aizsalušu logu labāk vaļā nevērt. 

 

Bet tie ir sīkumi, un tas arī ir iemesls, par ko cilvēki piesienas. Motors ir uzticams, ritošā arī. Salons very nice, ietipība milzīga. Padomāts par visādiem sīkumiem, lai braucējam būtu ērtāk.

 

Pēcvārds - esmu pārsēdies uz 2008.g Volvo un... un... nu nostaļgija man ir pēc Renault. Kaut kas viņā bija tāds, kas man ar viņu braucot lika justies labi. 

Link to comment
Share on other sites

Tikko mainīju e39 priekšējos amortiņus. Ar savirzi, atbalsta gultņiem, piļņkiem un atboiņikiem kopējais rēķins saskrēja 250 euro. Es nezinu vai tas ir daudz vai maz, pēdējo reizi to darīju pirms 7 gadiem Accord. Imo bija tāpat. 


Priekšējie bremžu kluči ar maiņu 80 eiro. Tas ar visiem sensoriem. Aizmugurē - ar diskiem un stavbremzes lokiem 140.


Tas tā, par izmaksām regulārajām. 


Protams, to visu var darīt arī dārgāk. Saliekot sporta billsteinus rēķins būtu par pāris simtiem lielāks. Tas pats ar klučiem - tā kā priekšējie diski jau iet uz beigām un ar nākamajiem klučiem tiks mainīti, neiespringu. Bet varēja likt arī spooooorta klučus par sotaku. Lai gan mana pieredze liecina ka tas spooorts kluču gadījumā vairāk tiek piedāvāts placebo formā.

 

 Tā kā tas uzturēšanas lētums vai dārdzība ir stipri relatīvs jēdziens. 


Par tiem Volgo -  es nesaprotu, ko jūs cepaties. Nopirkāt penzionāru auto,  tak samierinieties. Nevis padariet sevi par apsmieklu, stāstot, cik viņš jauneklīgs :D

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Par tiem Volgo -  es nesaprotu, ko jūs cepaties. Nopirkāt penzionāru auto,  tak samierinieties.
Nu tev tā trauma ir ahujena liela  :)  
Link to comment
Share on other sites

androidz

Ne tikai viņam, te ir vairāki tādi.

 

p.s. šodien uz Brīvības ielas, viens bābietis ar subāru parāva pa kreisi, tieši zem maniem riteņiem, brīnumainā kārtā izdevās izvairīties no sadursmes iebraucot pretējā braukšanas joslā, labi ka bija tukša, nu ko laikam jāsāk heitot visi subaru un bābieši šoferi...

Link to comment
Share on other sites

Es nevienu neheitoju. Man tak pajāt, ar ko jūs braucat.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

Savukārt, tas, kas nepatīk sievietēm, nepatīk arī gejiem, jo viņiem ir sieviešu domāšana, un podkablučņikiem, jo viņiem nav mugurkaula un sekojoši arī sava viedokļa vispār.

 

nu un pie kuriem tad tagad pieslieties, pie smukajiem vai gudrajiem? ja nepatiik universaalji, dzhipi un mazmashiinas :)

Link to comment
Share on other sites

uh kādi kari :D  man volvo nepatīk, tas ka izskatās iekšā / ārā samērā "vecmodīgi"/..2000+ gadu auto nav lukturi ar lēcām? ta sarī man nepatīk...BMW tādi bija jau 80 to beigās ja pareizi atceros ...salons ar to zaļo apgaismojumu ar tāds klasisks. Nē nu tā jau auto labs protams, ja nav jauno D5 problēmas ar siksnām..dēl kurām čoms  dabūja dzinēju mainīt...imho pārvērtēti  tie volvo...bet nu ja jaunu varētu atļautie sgan jau ņemtu - jaunais universāls ir  glīts ( kā viņš tur bija V90) 

Link to comment
Share on other sites

Eku ir volvo v90

 

18NOV14_FOTD_cover-1000x414.jpg

 

Pirms pāris gadiem ss.lv diezgan lēti '(1000 eur) šāds stāvēja, ar ādu, 3.0 benzīnu, automātu. Toreiz nepaņēmu un joprojām nožēloju.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Nu šo topiku nosaukt par offtopiku, tas būtu apvainojums offtopikam. Atsauksmes par Renault Laguna, jopta...

Link to comment
Share on other sites

lagunām ir problēma ar to  kredīt kartes izmēra pulti...lodējas vaļā kontakti...regulāri vienam viņu lodēju :D

Link to comment
Share on other sites

2.2 ir gemaroijnis motors. no tā pa gabalu jāturas.


problēmas ar eļļošanu, bieži mirst, ēdelīkāks par 2.0 bet ne ko niknāks. Dārgs apkopēs - kvēlsvecēm netiek klāt ut.t...

Link to comment
Share on other sites

Nu vēl klāt atdzīšana un nodokļi, plus 1000, bet vismaz nebūs poļu-leišu konstruktors!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

.regulāri vienam viņu lodēju
 

Pasaki lai tas āmurs beidz tās atslēgas bikšu kabatās turēt un vairāk nebūs jālodē.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...