Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

Klau, ja grib pirkt Volvo S60 (1st. ed.) ar manuālo kārbu , tad kādu motoru labāk pirkt priekš 50:50 pilsēta / šoseja? 

Patēriņš ir svarīgs, bet, ja starpība 1 litrs, bet baigi iet, tad, protams, nav būtiski. 7-9 vidējais jauktajā ciklā ir OK.

9+ litrus vidējo uz šosejas baigi nealkstu. :)

Teiksim tā... nav baigā vēlme baigi tērēties... ja benzīnu var nopirkt pa 3000, bet dīzeli pa 5000 vai vairāk, tad pērku benzīnu. (nobraukums varētu būt max 10000 km gadā, tātad, neliels).

Bet mašīnu vajag, lai taupītu laiku, kad citas nav, un brīvdienām.

 

+ varbūt kāds var ieteikt kādu uzticamu placi, kur noteikti ir vērts iemest aci.

 

Budžeta nav, bet nu 3000-4000 (bez remontiem) būtu ļoooti patīkama cena. Būtībā adekvāta priekš pielietojuma. 

 

+ kur labāk (lētāk, bet labi) remontēt Volvo, bez Mūsa motors :D :D

 

+ vai ir vērts skatīties uz bezīns / gāze šim modelim?

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Bruketajs

    39

  • Bonifacijs

    20

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu pats jaucies, izdomā ko gribi! Volvo motori pie pareizas apkalpe ir mūžīgi, man ģimenē ir 370K un  340K, bez lieliem remontiem. Volvo ir dārgi, bet ja nomanīsi pie tavas dzīves tur nebūs  ko manīt!

Gāze ir tiem draugiem, kas grib rādīt, ka viņi var, bet īstenībā nevar! Ja Volvo liek gāzi, kāpēc nevar apskatīties FIAT 500, super auto, patēriņa nav. Gribās izlēkt es varu Volvo, nu nestrādā īsti tās gāzes iekārtas ar tiem Vovo motoriem, jo tur tā elektrona nav īsti gudra, palasiet Volvo Draugu grupā!

Link to comment
Share on other sites

Klau, ja grib pirkt Volvo S60 (1st. ed.) ar manuālo kārbu , tad kādu motoru labāk pirkt priekš 50:50 pilsēta / šoseja?

Pašam bija 2.4 automāts.. švaks un ēdelīgs - neiesaku.

Čomam bija 2,.5 Turbo ar manuālo kārbu - šeit cēliena un patēriņa attiecība bija daudz patīkamāka.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

 Ja Tu nopērc autiņu LT, Tu jau esi muļķis jo viņi vienu taisa no trīs, negribu nevienu jau apvainot, bet līdz Vācijai ir tikai klāt 1500 km, Tur remonts pēc negadījuma ir iespējams, bet to neuzrādīt ir krimināls pasākums, kamēr PL un LT to izmanto!

 

Spriežot pēc

 

 

 

 
  • Intereses:Atrast sētnieka darbu par 2500 eur (nevairāk par 4 stundām diena), tīrību garantēju! Es neesmu maita, cenas zinu!!!

man kļūst skaidrs, kurš te ir muļķis. Negrasos taisnoties tāda cilvēka priekšā, kura vienīgais sapnis ir kļūt par labi apmaksātu sētnieku. Brauc labāk uz Īriju, iespējams tev viss izdosies.

 

 

 

Par tēmu:

 

Lietotas automašīnas cenu diktē nevis tās kvalitāte, vai aprīkojums, bet gan pieprasījums pēc tās. Tikai un vienīgi.

 

Līdz ar to ir pilnīgi iespējams nopirkt ļoti labu auto par 1000e un galīgu miskasti par 5000e

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

sisadmin

Es ņemtu Audi vai Volvo. Un izvairītos no franču mašīnām, Ford.

Labots - sisadmin
Link to comment
Share on other sites

shark

 

S60 benzīns ar manuālo ir labs variants. Ja gribi bez turbo, tad meklē 2.4 ar 170 Zs nevis 140 Zs. Atšķirība patēriņā nebūs liela ;)

Pēc pieredzes, ar 850 T5 var uz šosejas mierīgi 100 km/h braucot 7 l/100 km dabūt ;)

Ja gribi ko jaudīgāku, tad meklē 2.4T vai 2.5 T ar aptuveni 200 Z/S. Tajā cenā jaudīgākais ir T5 ar 250 ZS. Un patēriņš arī aptuveni 7-8 litri uz 100km. Pilsētā būs vairāk noteikti.

 

meeri

 

Vai tik tev nebija 140 ZS versija, ja bija tik švaks?

 

 

Volvo motori ir ilgmūžigi. Ir redzēts viens 850 T5, kuram ir 700k odometrā, bet vēl ļoti labi bez problēmām, jo visu mūžu remontēts MMR ;)

Labots - KBoy
Link to comment
Share on other sites

 

 

man kļūst skaidrs, kurš te ir muļķis. Negrasos taisnoties tāda cilvēka priekšā, kura vienīgais sapnis ir kļūt par labi apmaksātu sētnieku. Brauc labāk uz Īriju, iespējams tev viss izdosies.
Vai tad es tev lūdzu taisnoties?  :shok:

Uz Īriju arī kaut kā nevelk, jo kaut kā arī šeit ir labi. Un sapņi jau ir dažādi! :)  

Link to comment
Share on other sites

KBoy, thx par komentāriem, noteikti noderēs. (:

 

Gāze ir tiem draugiem, kas grib rādīt, ka viņi var, bet īstenībā nevar!

 

Oki, tad gāzi nē, bet, manuprāt, 3000-4000 eiro mašīna neparāda nekādu varēšanu. Tā tāda tautas mašīna vien ir. Varēšānu parāda (ja grib) ar 10+ x dārgākām. ;)

 

Man vecākiem ir volvo, un patēriņš (vasarā) ir vismaz 9 litri uz šosejas. Nedēļā sanāk ~100 eiro atstāt Statoilā. Un ja parēķina, cik tur varētu ietaupīt, ja brauktu ar gāzi.... :/

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Ārpus Rīgas mazpilsētās 3000 - 4000euro vērta mašina ir diezgan šika 10+ mašinas uz rokas pirkstiem skaitāmas pārsvarā visi braukā ar 2000euro vērtām mašinām, kā arī lielā vairumā vecie passati, audi 80 u.c

 

Par gāzi runājot es domāju, ka tas ir nepareizais veids, lai ekonomētu, nopirkt 3 litru bendzīnu, lai viņu pārtaisītu par gāzi hmmm...

Link to comment
Share on other sites

Varbūt es esmu dumjš, kāpēc ir jāpērk auto ar lielu motoru un pēc tam ir jāmēģina likt virsū gāze, lai ieekonomētu naudu. Tad varbūt uzreiz ir jāpērk auto ko tu vari uzturēt? Vari benzīnu ok, vari dīzeli arī ok, bet apzināti pirkt un pēc tam mocīties, NESAPROTU! :resent: 

Un ja runa iet par 3-4K, ja nevar atrast LV, tad Vācijā ir pilna pakaļa ar tiem autiņiem, nobraukta pa viņu ceļiem un ar viņu apkalpēm. Plus ir tāds, ka par pircēja maldināšanu tur var izmest no biznesa un uzrauties uz baigiem sodiem. Un, piemēram, ja zini VIN numuru ļoti daudzi autorizētie dīleri iedos info par DE auto.

Neticami, bet MB LV pārstāvis pēc VIN iedeva info, pa telefonu, par DE mašīnu. :shok: 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Dumjš, dumjš :)

Ar gāzi un lielu motoru braukt ir kaifs un nav tur nekādas mocīšanās

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs  Jau esi tik kruts, ka vari nopirkt to lielo motoru, kāpēc tad ir tā jāpazemojas un tā gāze jāliek? Brauc un kaifo!!!!

Bet mums jau gribās izrādīties ar to ko, nevaram pavilkt! Nu kurš ārzemēs pirks lielos motorus un liks to gāzīti, lai parādītu kaimiņam cik Tu esi kruts, nu neviens!

Link to comment
Share on other sites

3 litru benzīns/gāze izmaksu ziņā ir aptuveni tas pats, kas 2 litru dīzelis. Diez ar ko ir feināk braukt 3 litru benzīnnieku vai 2 litru turbodīzeli? Apkopju ziņā benzīna motori vienmēr būs izdevīgāki...

Link to comment
Share on other sites

Apkopēs benzīna motors vienmēr būs lētāks, ar noteikumu, ka nav nojāts līdz nullei!

Link to comment
Share on other sites

jema pa paaris gadiem atpalicis cilveeks...shitie tupie texti,ka kaads kko nevar pavilkt,sen nebija dzirdeeti... 
Un veel kaa var pavilkt tikai vai vajag,ja uz shobriidi ir pieejams labas gaazes iekaartas,kas nesamazina jaudu,bet konkreeti iekonomee tavus izdevumus.

Link to comment
Share on other sites

Tu vispār saproti, par ko es runāju?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es bez gāzes baraucu līdz tam ar vel lielāku un ēdelīgaku motoru, bet pie auto maiņas pasākuma piesviedu vēl 700 Ls klāt un uzliku gāzi kas nu jau ir dubultā atmaksājusies. Patreizējais pateriņš ir ap 6 eur uz 100 km pat mazāk - lai kaut ko ietaupītu vel vairāk man būtu jabrauc ar kaut kadu dīzeļlamatu - no šejienes jautājums NAHRENA?  Tas ir tas pats kas mājā apkuri ierīkot nevis kā visi centralo, bet teiksim izvelēties visdārgāko - elektrību. Silts jau būs abos gadījumos, tik izmaksas nesalīdzināmi lielākas. Nu nez vai kaimiņi sitīs uz pleca un teiks vot tu gan krutais esi, ar elektrību sildies!!! Drīzāk grozīs pirkstu pie deniņiem. Tas pats ir ar autiņiem  - nu esmu pats pārbaudījis un varu drosi un pamatoti teikt ka braukt ar benzīnu  vai dīzeli bez gāzes ir vienkārši stulbi

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es drīzāk teiktu ka tieši nabagi nevar atļauties ar gāzi braukt  - jo raugi, ja autiņu neesi nopircis vienkārši izvelkot no kabatas skaidru naudu un esi saistīts ar kaut kādu līzingu, tad protams partaisīt svešu -līzinga devēja autiņu + sakasīt vēl ap 1000 eur skaidrā par gāzes iekārtu... nu nemaz nav tā ka ir tik viegli cilvekiem kam tas naudas īsti nav, pie tam apzinoties ka tā ir nopietna investīcija auto vertība kura atmaksasies vien pie pietiekami intensīvas lietošanas

Link to comment
Share on other sites

Puikas STOP, man nekas nav pret gāzi, es te mēģinu runāt par to, ka pie mums LV ir tendence pirkt mašīnas ar lielajiem motoriem un tad mēģināt ekonomēt, bet varbūt uzreiz var nopirkt mašīnu, kuru tu vari apmaksāt izdevumos?

guess Cilvēks, kas nopērk Porsche Cayenne un ieliek gāzi ir bezgala kruts, bet tā sevi pazemo, ka vārdi trūkst!

Link to comment
Share on other sites

Cayenes ir dazhaadas,leetas un daargas:)
jema,brauc auzaas konkreeti...Esi lietas kursaa,ka auto ruupniicas piedaavaa gaazes iekaartas?

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
Nu kurš ārzemēs pirks lielos motorus un liks to gāzīti, lai parādītu kaimiņam cik Tu esi kruts, nu neviens!

 

Lielo motoru pērku ne jau lai pazīmetos, bet tīri praktisku un pragmatisku apsvērumu dēļ - man bij vajadzīgs vizuāli smuks D klases sedans ar labu aprīkojuma līmeni un īstas ādas salonu braukšanai tālus gabalus pa šosejām, tai skaitā pa sliktas kvalitates segumu, tai skaitā ziemā pa sniegiem un ledu, obligati ar ļoti labi strādajošu salona apsildes sistēmu un klimata kontroli, braukšanai pa valstīm ar tradicionāli ļoti zemu degvielas kvalitāti un tendenci ua sveša īpašuma piesavināšanos.

 

Tātad autiņam ir jābūt vismaz priekšpiedziņas, tas nedrīkst būt dīzelis (siltums ziemā+degvielas kavalitate), tas nedrīkst būt MB BMW AUDI (lai nenozog un nedemolē), tam ir jābūt top komplektācijā, lielam motoram (droša apdzīšana, lielaks motora resurss, mazāka iespēja ka nokauts, ziemā ātrak dod siltumu salonā). 

 

Honda Acord 2.4 benzīns, 6mt, tjūnēta gan no āra gan salons pārlikts uz īstu ādu, 17" augstprofila riepas, daudzsviru sporta piekare ar lieliem gājieniem gan priekšā gan aizmugurē, klimats, navigacija, lūka, subwoofer utt. tam visam pietrūka vien gāzes lai varetu droši liet Ai-92 benzīnu kas tiek patērēts vien 3 minūtes pie auto palaišanas un neko ļaunu motoram tukšgaitā griežoties nodarīt nepaspēj. Iespēja nobraukt vismaz 1300 km bez uzpildes, ja tāda nepieciešamība rodas. Nu nezinu, vari nosaukt citu autiņu kas var izpildīt visas šīs prasības???

Nu kas liedz tam Cayanistam uzlikt slēptu gāzes iekārtu kā manam auto un neviens nemaz i nezinās ka autiņam ir gāzes iekārta, krutie draugi tak paši nebrauc gāzes stacijās, nejauši nesatiksi

 

Cayane liekas īsti neesmu redzējis gāzes stacijā, bet padārgu autiņu ir pietiekami

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Pilna Riiga ar cajeneem uz gaazes,tikai  vairums 3.2 benziiniem,kas vien taads VW Touaregs vien ir un kaada probleema,ja vinji brauc uz gaazi?:)Jaabuut pilniigam iiblim,lai neliktu iekshaa un dubultaa paarmaksaatu par degvielu.
Tuliit atnaaks jema un pateiks lai dzhipa vietaa njem ford focus... :D kkaadi aizspriedumi moka cilveeku.
Saldus sapnjus!

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cayenes ir dazhaadas,leetas un daargas:) jema,brauc auzaas konkreeti...Esi lietas kursaa,ka auto ruupniicas piedaavaa gaazes iekaartas?
 Tev ko lētāka Cayenes ar 3.2L ir lēta, tad man ar tevi nav ko runāt, jo tik bagāts es vēl neesmu, un ja Tu iesaki pirkt tādu auto un pēc tam ekonomēt uz benzīna ar gāzes iekārtu, jo vēl vairāk!

Vienīgā cienījamā mašīna ar rūpniecisko gāzes iekārtu bija S80 2.4L bifuel, tur gan bija metāns, nevis LPG.

Es visu laiku runāju par jaudīgajiem zvēriem, nevis par darba zirgiem. Dabiski LPG dot nenormālu ekonomiju, pie lielajiem gabaliem.

Link to comment
Share on other sites

Runājot par Cayenne stulbāk ir nopirkt to ar 3.2 motoru (kas ir krietni par mazu priekš tādas masas), nekā 4.5 gribot ieekonomēt uz degvielas izmaksām.

 

BTW ir zināmi vismaz 3 Cayenne īpašnieki, kas uzlikuši gāzi, ir arī Infinity FX un citi luksus klases auto ar gāzi. Stulbi ir neekonomēt, tur kur tas ir racionāli iespējams un nerada cita veida problēmas.

 

Bet protams tās jau ir tikai manas domas, vienēr būs kāds, kas teiks, ka gāze sux, dīzelsi/benzīns FTW...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tuliit atnaaks jema un pateiks lai dzhipa vietaa njem ford focus.
Un ja nav noslēpums, Tu arī brauc ar Cayene ar gāzi? Kaut kā tā reakcija ir ļoti sāpīga?
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Reakcija ir "sāpīga" tāpēc ka  tiek uzskatīts ka kāds (jema) domā nepareizi (subjektīvi)

Link to comment
Share on other sites

KSX kurš gāzes iekārtas licējs garantēs tava Infinity, Cayenes motora nenokaušanui ar gāzi, uz pilnu atbildību, nevis diršanu?

 

 

Reakcija ir "sāpīga" tāpēc ka  tiek uzskatīts ka kāds (jema) domā nepareizi (subjektīvi)
 Ok, nu iepējams es kļūdos, tad paskaidrojiet man lauku puisim, kur?
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu kļūdies kaut vai tur ka tas kas var atļauties Cyane uzlikt daudzcilindru motoram gāzi, tas jau galīgi vairs nebūs 1000 eur kā 4cilindiniekam, tam nospļauties par garantiju uz motoru, ja tas maita nonīks, tad nopirks vietā citu motoru un visticamāk ka sai operācijai pilnīgi pietiks no ietaupītas summas braucot ar letaku degbielu un vel jūtami pāri paliks

Link to comment
Share on other sites

Redz tiem ,kam ir tādi auto gāzi arī liek normālos kantoros, kur svarīgākais ir kvalitāte, nevis cena. Gāzes kantorus tādi cilvēki parasti izvēlas no paziņu ieteikumiem, nevis iet un meklē ss labākos piedāvājumus. Ja pārbūvē kvalitatīvi, tad problēmu nav, visi brauc un ir laimīgi. Bet nu kapeikpisējiem kas ekonomē uz apkopēm, nemaina eļļas, sveces, filtrus utt. protams ka būs problēmas un vaina jau ir gāzē, nevis tajā, ka sveces nav mainījuši 100k km un eļļa jau ir melnāka par melnu, benzīns arī no Baltkrieviem (kannas) labākajā gadījumā 92...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Honda Acord 2.4 benzīns
Par tādiem es nedomāju, labs jaudīgs motors, tur viss ir ok, gāze dot ekonomiju. Es te vairāk par tiem, kas pērk virs 3L un tad sāk ekonomēt!!!  :sorry:
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tā gāze no benzīna tvaikiem nemaz tik stipri neatšķiras - tur runat par to ka benzīna tvaiki lūk eļļo a gazes ne... nu nezinu, pie mūsdienu sintetiskajām eļļām, pie atsevišķi uzstādītas vārstu eļļošanas sistēmas... nu ja arī dilst tur kas kripatiņu ātrāk, tad tam visticamāk nav pilnīgi nekadas praktiskas nozīmes - autiņu ātrak nomainīs, nekā nodils tur kaut kas. Cita lieta ka gāze ir drusku karstāka, tas gan - dzesēšanas sistēma ir jātur ideālā kārtībā lai savas muļķības dēļ nenosvilinatu kaut ko, taču tur jau arī ir vēl tas ka ar gāzi braucot eļļa netiek piesārņota ar darvu un citiem mesliem, arī pēc 10 000 km nobraukuma tā motorā ir seltaina un caurspīdīga nevis piķa melna. Īsti neesmu interesējies kā tieši tas tur ir, bet pieļauju ka ilgstoši ar gāzi braucot motors tiek no iekšpuses izmazgāts un iztīrīts no visam nogulsnēm un tiek ar eļļu dzesēts kā jauns no rūpnīcas

Link to comment
Share on other sites

 

Bonifacijs Tas, kas var to Porsche nopirkt, nevis nozagt naudu priekš viņa, nu neliks nekādu gāzi, nekad, viņam neinteresē tās kapeikas ko viņš var ieekonomēt! Cits stāsts būs par Opeli vai kā guess teica par Ford Focus.

 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Es te vairāk par tiem, kas pērk virs 3L un tad sāk ekonomēt!!!

 

Nu tas jau ir arī no auto markas atkarīgs, ja man vajadzetu BMW vai MB, tad noteikti ņemtu kaut ko tipo 530 vai MB 3.2 dzinēju, jo tur jau 2.5 ir priekš letākajām auduma salona versijām, kā gribi lai ir pa pirmo zorti, tā laipni lūdzam 3.0+++

Link to comment
Share on other sites

Drīz jau būs tā, tu brauc ar benzīnu un guli ar sievieti, Fī,  cik Tu mums esi pretīgs, lai manas actiņas tevi neredzētu!  :shok: 


 

 

Nu tas jau ir arī no auto markas atkarīgs, ja man vajadzetu BMW vai MB, tad noteikti ņemtu kaut ko tipo 530 vai MB 3.2 dzinēju, jo tur jau 2.5 ir priekš letākajām auduma salona versijām, kā gribi lai ir pa pirmo zorti, tā laipni lūdzam 3.0+++
A kam tev tas lielai motors, vecs C200 Kompresors ar 163ZS un patēriņu ap 7L benzīnu traucē! Nav mums ceļu, nu nav jau kur skriet! 
Link to comment
Share on other sites

Neviens jau nesaka tev likt gāzi, katrs pats izvēlas, bet nevajag nolikt citu cilvēku izvēli, kas ir balstīta uz racionāliem apsvērumiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Neviens jau nesaka tev likt gāzi, katrs pats izvēlas, bet nevajag nolikt citu cilvēku izvēli, kas ir balstīta uz racionāliem apsvērumiem

Kur tad es tādas muļķības rakstīju? Es runāju par to neracionālo rīcību pirkt ļoti lielu motoru un tad ekonomēt un lielīties!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Domāju ka ar Cyane braucejiem un pircējiem nav tas viss tik vienkarši - pircējam kurš viņu perk no salona un doma izmantot vien 2-3 gadus līdz nākošajai maiņai iespējams gāze galīgi nav aktuāla, jo nepagūs atpelnīties un uz kopejām pilnīgi jauna auto līzinga izmaksam skatoties ekonomija uz degvielu būs pilnīgi nenozīmīga, taču otrajās un trešajās rokās esot, tb 4++ gadus veciem autiņiem tā situacija var būt pilnīgi cita un arī pircēju maksātspējas kategorija arī iespējama jau ar daudz lielaku amplitūdu. Tur jau var paradīties varianti tipo jaunais kriebs no deviņstāvenes nopirka iztērējot pilnīgi visu savu naudu, jauns censonis paņēma līzingā lai padižotos un tipo tiktu pieņemts savu bagato paziņu pulciņā, kads kas vinneja loterija vai mežu pardeva izdomaja atļauties labu auto un ta bez gala un katram persionāžam var būt pilnīgi cita motivacija izvēlēties šādu auto

 

Nu piemēram man viens brauc ar smuku  Range Rover dzipu kuru nopirka izraujot no savas firmas apgrozamos lidzekļus, jo redz bagaznuieka var darboņiem daudz instrumentus sakramet uz objektu vest un pasutitajiem skiet ka solida firma ja sefs ar tadu autio brauc, a pats skraida un visu laiku kunkst ka lai vinjam atrak samaksa par to un sito jo redz naudas ka nav ta nav un vid uzlicis inkaso uz kontu par nodoklju laicigu nenomaksasanu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tev ir 100% taisnība, bet par ko es te visu vakaru runāju!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tur au ta lieta ka liels motors + gaze nu galigi nav irracionali - tas ir lētak nekā kaut kads 1.6D, kaut vai tapec ka tas tipo ekonomiskais dizeļmazulis būs uz stipri vien jaunaka, mazaka un jutami dargaka autiņa, pieskaitot tam klāt vēl stipri iespējamos dīzeļremonta kreņķus, problemas aukstās ziemās, čakaru ar smirdošam rokam pie uzpildes, degvielas kvalitātes problēmam tālos braucienos..... finalā tas mazulis sanāk jūtami dārgaks nekā liels benzīns + gāze

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...