Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

itanium

 

 

CNG var pārbūvēt par LPG
 

Ja man melo, tas ir pietiekoši labs iemesls, lai uzreiz teiktu "Atā".

 

Vispār tika izmantots cits vārds, bet te tas tika aizstāts ar "dīvaiņi".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Bruketajs

    39

  • Bonifacijs

    20

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ronalds

Cng var pārbūvēt par lpg nomainot balonus un reduktoru. Bet tas parasti nav to vērts, jo oriģinālās cng/lpg sistēmas ir baigie draņķi.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

CNG var pārbūvēt par LPG

Pārdevējs stāsta pekstiņus, pietiekošs iemesls zaudēt interesi...

Link to comment
Share on other sites

itanium

Tika iegādāts 2002. gada 2.0D (TDCI) ford mondeo sedans.

Kādas apkopes parasti pēc auto iegādes veic?

Eļļas, filtru (degvielas, eļļas, gaisa) maiņas, ko vēl?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Zobene ar rullīšiem (ja tāda ir). Bet tā, iedod savā servisā, lai visu nočeko, kas un kā. Varbūt kaut kas ar steigu piekarē vai tml. jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

Ja esi no Rīgas, varu rekomendēt Dorfman servisu. Ņemas tieši ar fordiem un viņiem ir gan oriģinālās, gan arī aftermarket rezerves daļas un pārējie materiāli. Un kā ir braukt ar Ford pēc SAAB? 

Link to comment
Share on other sites

itanium

Daudz patīkamāk ;)

Piekare pirms mēneša labota. Uz servisu tāpēc pagaidām nedzīšu. 

Kā arī +- visu, ko var, mainu pats (ar tēta palīdzību).

Viņam gan gadus 25 un vairāk nav bijis dīzelis, tāpēc neko daudz par jaunajiem dīzeļiem nezin. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Šitam galvenais sūdīgu degvielu nelej, tad problēmām lielām nevajadzētu būt ar šo.

Link to comment
Share on other sites

Katru gadu pirms skates, uznāk doma par citu auto, bet kā skate garām, tā viss aizmirstās. Vienmēr ir aizbildinājumi, tādi kā, auto ir labi iepazīts, zini kas mainīts, zini auto niķus, kā tikt ar tiem galā, tāpēc, īsti negribas to visu no gala. Vienīgā bēda ar vecajiem auto, rūsa. Ja vienu gadu sametināsi, pēc 2-3 atkal būs auzas. Rūsas likvidācija ir ikgadējs pasākums, ja ne divas reizes gadā, savādāk ielaidīs, būs slikti. Gribās ekonomēt, jāliek gāzi, nekad nesapratīšu tos, kam pret gāzi alerģija, izdomā visādus nepatiesuss stāstus. Par stereotipiem, pagājušo gad gadījās riktīgi stereotipains tips uz ceļa, es ar savu veco žurku girbēju apdzīt jauno mersi ar vn FT-5767, kas vilkās uz 80km/h, brīdī kad dzenu, šis nelaiž garām, pat uz 140km/h, redzot ka nelaidīs, un pretī jau arī nāk auto, kārtojos atpakaļ, niknums liels, ko tas invalīds iedomājas, man auto atrodas ģimene, šis taisa avārijas situāciju, un pie stures vecis uz 50, uzkarinājis priekšējā stiklā krustu, laikam lai ātrāk pie tēviem nonāktu. Beidzās gan viss ok, jo šis atkal flegmoja pa priekšu, nodzinu viņu, pēcāk šis mani dzina, arī nelaidu garām, taču piebremzēju un palaidu, jo pretī viens brauca, neesmu jau tik nenormāls. Acīmredzot tam kroplim bija īsts naids pret bmw, nez ko gribēja pierādīt pret 83Kw motoru. Tas nu tā, par to, cik slimīgi daži uztver stereotipus.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Situācija pazīstama, katram pediņam liekas, ka jebkurš bmw uz ceļa grib ar viņu skrieties...

Link to comment
Share on other sites

androidz

Neļaut apdzīt, tā nav skriešanās, bet visliekākā cūcība, ko var izdarīt uz šosejas! 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

vecis uz 50, uzkarinājis priekšējā stiklā krustu

Krusts priekšējā stiklā ir urlu atpazīšanas zīme. Uzreiz 100% skaidrs ar ko darīšana.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jā,aizmirsu ierakstīt,ka jau kādu laiku (3 nedēļas) vizinos ar Renault scenic 2005 gada ar 1.9 dīzeli.Pagaidām jau liekas,ka ir labs.Augstu sēdi ,tālu redzi :) .Pēc nopirkšanas tika samainītas visas siksnas,ūdenssūknis,eļļas,filtri.Tika aplūrēta hadene utt.Nekādas šaizes netika atklātas.Vienīgais,kondicionieris nestrādā(šitajā karstumā!)Ātrumu nejūt,patēriņš smieklīgs,komforts kā jau frančiem.

Tika apskatītas arī dažas Lagunas,taču stāvoklis nevienai neatbilda cenai.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ā,aizmirsu ierakstīt,ka jau kādu laiku (3 nedēļas) vizinos ar Renault scenic

Velsati kā variantu neizskatīji? Biznesa klase ( klasi augstāks par Laguna or smt), bagātīga komplektācija 2003-2008.gads - izskatās labi, maksā lēti, jo aizspriedumu dēļ pārdot grūti ( visiem x5 vai kādu citu parketnieku padavai), nezog, praktiski nenokaujams. Mīnusi - nav super ekonomisks ( nu vismaz 3.5l ), cilvēki ar stereotipiem skatīsies kā uz dīvaini, vismaz līdz mirklim kamēr dabūs pasēdēt viņā vai pabraukt, nav lēta zobsiksnas nomaiņa

Link to comment
Share on other sites

labiitis

No kāda autoparka šoferīša padzirdēju, ka nevajag liet dīzeli, kas nāk no mažeiķiem... Tad paliek tikai krievu degviela un iestāde...

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nevajag taču visādas muļķības arī klausīt, it sevišķi tādā sutā.

Link to comment
Share on other sites

labiitis

Diemžēl nav gan muļķības. Un "vislabākās" atsauksmes tieši par statoil dīzeli.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nu lej NESTE. Tas pats dīzelis, tikai piedevas citas.

Link to comment
Share on other sites

Saakumu palasot taada sajuuta,ka ne pa renjiem,bet pa kkaadiem Jaguaariem iet runa...Viens pat pa 700 latiem aizmugureejo  slotinju esaot  remonteejis pajaunai mashiinai :sarkasms: 
Garsh staasts,bet manam renim defekti tika noveersti pat peec 5 gadiem pa garantiju,naacaas piemaksaat kko,bet ljoti maz... nesen tika nomainiita stures reika,kas izmaksaaju stipri leetaak nekaa piemeeram 2002 gada audi a4,renis 2007 gada...
Sajuugs arii iet uz beigaam,jau cenas iechekotas un intereses peec saliidzinaaju cik maksaatu tam pasham audi a4 un atkal renim kudish leetaak...
Renis pavisam noteikti saaks aatraak jukt nost nekaa audi vai VW,bet nu izmaksas remontos un auto iegaadee veinaada  gada izlaiduma auto renim buus leetaaka,taatad cenjiki adekvaati.

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

 

 

Saakumu palasot taada sajuuta,ka ne pa renjiem,bet pa kkaadiem Jaguaariem iet runa...Viens pat pa 700 latiem aizmugureejo  slotinju esaot  remonteejis pajaunai mashiinai

Neņem galvā - 99% no komentātājiem reni ir redzējuši garāmejot, tas gan netraucē izpausties ar saviem aizspriedumiem un saklausītām gudrībām. Visrēcīgāk bija lasīt Volvo motoru slavēšanu un reņu motoru noliegšanu - bet motors abiem stāv viens :)

 

 

.Nekādas šaizes netika atklātas.Vienīgais,kondicionieris nestrādā

Šito gan nesapratu: kā var apgalvot ka nav šaizes ja nopērk ar nestrādājošu kondišku??? Pirms pirkšanas kaut auto pārbaudīts vispār bija?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Visrēcīgāk bija lasīt Volvo motoru slavēšanu un reņu motoru noliegšanu - bet motors abiem stāv viens

 

Kaut kā neredzēju, ka kāds slavētu tos motorus, kurus Volvo izmantoja, bet nebija viņu, izņemot Audi 5 cilindru 2.5 TDI ;)

Pārsvarā tika slavēti D5 dīzeļi un visi benzīni, kuri Renaultos nekad nav bijuši. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienīgais,kondicionieris nestrādā(šitajā karstumā!)

 

Veči nepiedāvāja uzpildīt? Latos tas maksāja ~20LVL. Vai arī tika konstatēta nopietnāka problēma? Man pēc 6 gadiem nācās savai Škodai pildīt, arī šogad, bet šogad teicās kautkādas gumijas nomainījuši.

Link to comment
Share on other sites

Man bija svarīgāk nomainīt siksnas,eļļas.Kondicionieris var pagaidīt,nav jau mirstama kaite.

Link to comment
Share on other sites

 

 

visi benzīni, kuri Renaultos nekad nav bijuši
rindai volviķu kas pieminēti, 2.5l  bezīns ir identisks reņiem  

 

Man bija svarīgāk nomainīt siksnas,eļļas.Kondicionieris var pagaidīt,nav jau mirstama kaite.

Kondiška fiziski nosprāgisi vai tikai uzpildīšanas vaina?

Link to comment
Share on other sites

 

 

rindai volviķu kas pieminēti, 2.5l  bezīns ir identisks reņiem 
Volvo 2.5L ir vieni drošākajiem motoriem, nevelti viņus ar dažādām modifikācijām ražo jau 20 gadus, un ja reņos viņus lika iekšā, tad tas jau bija Volvo motors un reno tur nekāda nopelna nav.
Link to comment
Share on other sites

Varbūt neesmu dzirdējis, ka Renault izmanto volvo benzīna motorus. Renault motors tas nekādi nevar būt, jo tas ir Volvo veidots motors, kurš tika sākts piedāvāt 1991. Gadā iekš Volvo 850 ;)

Link to comment
Share on other sites

No wikipēdijas

N[edit]

Renault's N designation refers to the sourced all-aluminum Volvo modular 4-valve DOHC inline-4 -5 engines fitted in the Laguna and Safrane.

  • N7Q: 2.0l (1,948 cm3) Bore 83.0 mm (3.27") Stroke 90.0 mm (3.55") 10.5:1Cr 100/102 kW (136/139 bhp) 06/'95 → 03/'01
  • N7U: 2.5l (2,435 cm3) Bore 83.0 mm (3.27") Stroke 90.0 mm (3.55") 10.5:1Cr 121 kW (165 bhp) 07/'96 → 12/'00 (only Safrane)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Volvo 2.5L ir vieni drošākajiem motoriem, nevelti viņus ar dažādām modifikācijām ražo jau 20 gadus, un ja reņos viņus lika iekšā, tad tas jau bija Volvo motors un reno tur nekāda nopelna nav.

Ja pareizi atceros Volvo un Renault tak ir vai arī bija viens koncerns, tā ir kopēja izstrādne koncera ietvaros.Tas pat nav svarīgi skaitās viņi Volvo motori vai ne Volvo, fakts ir tas ka tie motori stāv abās markās un vienā laikā slavēt Volvo un nopelt Renault ar identiskiem dzinējiem ir nenopietni

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 pirmais Reno un Volvo centrs Riigaa atveeraas praktiski vienaa ekaa,vienaa dienaa...

P.S.meerim,lasiiju ka jaunas Lagunas tika tirgotas zem pashizmaksas,tapeec tas lielais procentuaalais kritums nav tik tragisks:)

Link to comment
Share on other sites

jā, noteikti zem pašizmaksas, turpini ticēt visādām pasakām.

Bet nu es nesaprotu, kāpēc būtu jāuztraucas par kaut kādu vērtības kritumu - nopērc autiņu pa 10 000, brauc 10+ gadus - ja laba, atdod bērniem vai vecvecākiem - ja nē- utilizē. Visekonomiskākais variants ilgtermiņā.

 

Reno parasti ir mazie motoro (2.0 vai mazāki), savukārt normālajos volvo ir 2.4+ litri.

Volvo vispār ir padārgas mašīnas - ja paskatās salonā, tad zem ~30 000 neviena nemaksā, un vērtības kritums arī ir ievērojams. (nezinu, cik maksā jauni reno)

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Interesanti no kaa tad rodas tie lielie zaudeejumi auto razhotaajiem un reizeem pat ar ruupniicu sleegshanu...
Tas ka tiek kkas tirgots ar miinus ziimi jau sen nav jaunums.

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

kā noprotu, tad tas pētijums tika veikts krievijā.. Pieļauju, ka LV situācija varētu būt nedaudz cita saistībā ar reliģiskas dabas jautājumiem.

Nerunāšu par auto kvalitāti, bet ja atmetam limuzīnu klasi un paskatamies cik maksā 5 gadus vecs renārs, citrons vai furds un cik tās pašas klases auto no vw, audi, volvo vai bmw, tad starpība ir diezgan ievērojama.Tiesa gan, janam autiņam arī cenas būs dažādas.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

interesanti, ko ar šo pētījumu viņi grib pierādīt?

1) jebkurš pircējs par preci maksā vai to pārdos par naudu, nevis procentiem. tāpēc salīdzināt kaut kādus procentus var tikai salīdzināšanas pēc. zaudējums vai izmaksas ir jāskatās reālās naudas vienībās.

2) un ja skatāmies reālās naudas vienībās, tad jaunie un mazlietotie auto vispār ir ārpus jebkuras konkurences. Pat ar visām remontu izmaksām  tāds vidusmēra 8-gadīgs auto, kurš pēc tam tiek tikpat ilgi lietots pie nākamā īpašnieka, izmaksās mazāk, nekā jebkurš no jaunajiem zaudēs vērtību (nerunāsim nemaz par apkopju izmaksām) pirmo divu gadu laikā. Ja vēl jaunais vai mazlietotais tiek pirkts līzingā un pieskaitām tā procentus ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

1) jebkurš pircējs par preci maksā vai to pārdos par naudu, nevis procentiem. tāpēc salīdzināt kaut kādus procentus var tikai salīdzināšanas pēc. zaudējums vai izmaksas ir jāskatās reālās naudas vienībās.

Te nu gan tu aplamības sarunāji. Salīdzinājums % ir visobjektīvākais, kā citādi tu objektīvii spēsi novērtēt piemēŗam Žiguļa un Ferrari cenu izmaiņas 

Link to comment
Share on other sites

Pieņemsism Ferrari cena krit 5% bet BMW 10% ko tas parada neko .... Realo vertibu parada teiksim cena lidz 10000 naudas vienibu ... 

Link to comment
Share on other sites

Es vēlreiz pajautāšu, kādēļ būtu jāuztraucas par auto vērtības kritumu? Ja tu gribi stilot un ik pa 2-3 gadi pirkt jaunu, tad maksā!

Pēc 10+ gadiem gandrīz jebkurš autiņš maksās tieši neko pret to summu, ko tu būsi par to samaksājis iegādes brīdī.

 

Auto nav investīcija, tāpat kā mājoklis, kurā tu dzīvo. Tie ir izdevumi par (ne)ērtībām.

 

+ auto cenu nākotnē var ietekmēt daudz dažādi faktori, kurus tu nevari ietekmēt - gan politiski, gan ekonomiski.

Līdz ar to mans personīgais secinājums - pērc to, kas patīk / vari atlauties :)

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Prakse rāda, ka nopērkot Lietuvā auto par 20 kiloeiro, atmuitojot, sertificējot un piereģistrējot LV, turklāt  gadu ar to braukājot pa Latviju, to var te pārdot par 29 kE.

 

 

Pasākums tika izveikts pērn.

Link to comment
Share on other sites

Prakse rāda, ka nopērkot Lietuvā auto par 20 kiloeiro, atmuitojot, sertificējot un piereģistrējot LV, turklāt  gadu ar to braukājot pa Latviju, to var te pārdot par 29 kE

  Ja Tu nopērc autiņu LT, Tu jau esi muļķis jo viņi vienu taisa no trīs, negribu nevienu jau apvainot, bet līdz Vācijai ir tikai klāt 1500 km, Tur remonts pēc negadījuma ir iespējams, bet to neuzrādīt ir krimināls pasākums, kamēr PL un LT to izmanto!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...