Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

 

 

Liela daļa no franču auto sliktās slavas ir dēļ mūsu ceļiem (kuru te nemaz nav, franču izpratnē) un sāls uz tiem.

Bija reiz Peugeot 306, rūsu nepazinu, jo virsbūve cinkota.

Renault Thalia 2005. gada, katru ddienu dzīta Rīga-Jūrmala, arī rūsa nav problēma. Jā, aizmugurē arkā apakšā krāsa nodauzīta līdz gruntij, rūsa nav. Priekšā plastmasas spārni, rūsa vispār neiespējama. Serviss prasījās pāris reizes gadā (apmēram 20kkm pa gadu), tad kaut ko piekarei, aizmugurē kaut kā lokus pabieži nācās mainīt, vieni aftermarket vispār pa vienu dienu izjuka (atdalījās dilstošā daļa no metāla pamatkonstrukcijas). Bet ne jau tur franči vainīgi, kādi poļi vai ķīnieši. Nu jā, laikam tagad kaut kas ar vienu lambda zondi, uz skati būs jāpieķīlē.

Renault Grand Scenic 2008. gads. Rūsu nemanu pēc 2,5 (nopirku tipa mazlietotu 2012. gadā janvārī) ziemām arī dzenāta Jūrmala- cauri visai Rīgai katru ddienu. Piekarei pa 60kkm mainītas tikai priekšējās stabilizatora atsaites. Reizi mēnesī vismaz dabū arī grants ceļu. Jā, elektromehāniskā rocene ir problēma, troses mēdz ierūsēt, lieto vai nelieto, un troses mainēs kopā tikai ar visu mehānismu (tā ir tikai Grand versijas problēma, īsajam nav tādu). Nu jā, ne vienmēr nostrādā pogas uz durvīm, ar ko var aizslēgt durvis, nākas iet līdz bagāžnieka pogai, ja slinkums karti vilkt ārā no somiņas. Nācās pirkt oriģinālo slotiņas štoku, tur tāds pasažiera pusē sarežģīts mehānisms štokma, lai nosedz visu logu. Vairāk nekā. Ā, vēl mainīti kluči aizmugurē, derēja no Audi kaut kādi, līdz ar ko bija servisā uz vietas.

Tas tā, par tiem franču auto, kas bijis saimniecībā, un kuri vēl aizvien kalpo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Bruketajs

    39

  • Bonifacijs

    20

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Aizmugurējā logu tīrītāja cena 700 lvl + darbs

 

:D pie dīlera visu pērkot tā varētu būt. 

pastāv taču normāli autoveikali un nejau oridžinal vienmēr vajag, neba ar to mašīnu visu mūžu brauks.

Link to comment
Share on other sites

Tornis

Citroniem sāls saēd hidropiekares manžetes, ABS un amortizatoru pozīcijas sensorus un tad iestājas vakars uz ezera. Auto piekare uzvedas kā epilepsijas slimnieks. C5.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis

Kas tā par slimīgu vēlmi nopirkt varžēdāju pārmudrītos auto un pēc tam žēloties, ka plīst un tas dārgi izmaksā???

Es jau nesaku, ka jāpērk ir Lada, vai kas tamlīdzīgs, BET vai tad nav daudz citu sakarīgu auto?

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
pliku vecu arhaisku Volvo

Tāds "plikais" Volvo 850 jau no 1992. gada ir standartā aprīkots ar: ABS, SRS (priekšējiem) un SIPS (sānu) spilveniem, apsildāmiem spoguļiem un aizmugurējo logu, elektriskiem logiem priekšā.

Lielākajai daļai ir arī: klimata kontrole vai vismaz kondicionieris, visi elektriski logi, elektriski regulējami spoguļi, borta dators, kruīza kontrole, pretbuksēšana.

Retāk: elektriska lūka, elektriski regulējami krēsli, autonomā apsilde.

 

Par arhaiskumu tas pats.. 5 cilindri šķērsām, apvienota kārba+diferenciālis, daudzpunktu elektroniska iešprice, ECU, MAF (gaisa masas mērītājs), lambda zonde, katalizators, kā rezultātā tie visi vēl šobaltdien ir krietni zem atgāzu normām un patēriņš uz šosejas no 7-8 l/100km tāda izmēra un jaudas auto... Šodien tā ir norma, bet tur jau tā lieta - tie Volvo ir tādi paši! Par konstrukciju, uzticamību, kārtīgi (nevis kā jaunajiem) cinkotu virsbūvi un citām lietām nemaz nerunāsim. Salīdzini ar citiem to gadu un pat 10 gadus vēlākiem auto, un tad skaties, kas patiesībā ir arhaisks un pliks...

 

Manuprāt par to ka amerikāņu auto ir vienīgie auto nav vērts strīdēties

Gandrīz no krēsla novēlos! :D Nav jau tā, ka amerikāņiem nav neviena laba auto, bet pamatā viņiem ir laba komplektācija un slikta inženierija. Pa valstīm ņemot, labākie auto ir vācu, zviedru un japāņu. Pie tam, ja vācieši ar komplektāciju taupa, tad zviedriem un japāņiem tā parasti ir līmenī.

 

govs ta liela - 5arkautko metri gara un 2arkautko tonnas smaga

Kā man besī šitās tirgussievu līmeņa basņas - paskaties taču specifikāciju pirms raksti! Tie populārie 1996-2000 un 2001-2007 ir 4,7-5,1 m un 1600-1700 kg, kas būtībā ir normāla universāļa parametri.

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Lūk Volvo 9xx un 7xx tiešām jau ir arhaisms. Tie ir pilnīgi citi auto. Ja nespēj tos tehniskās lietās atšķirt no 850 un jaunākiem, tātad no tehnikas nejēdz vispār neko.

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Caps par vecajiem volvoo daudz kam piekrītu

Nu jūtūbē var ne to vien atrast, 

Link to comment
Share on other sites

versatile
Lūk Volvo 9xx un 7xx tiešām jau ir arhaisms. Tie ir pilnīgi citi auto. Ja nespēj tos tehniskās lietās atšķirt no 850 un jaunākiem

Tātad, sevišķi neinteresējas par arheoloģiskajos izrakumos atrodamiem auto.

Atvēru joka pēc ss.lv - 850ie pirmajā lapā 94.-96. gads, 940ie - 94.-97. gads.

Vikipēdija saka, ka 900. serīja no 90. līdz 98. gadam, 850ie - 91.līdz 97.

Neredzu pamatu apgalvot, ka viens ir arhaisms, otrs nav. Tiesa, kā jau teicu, neesmu interesējies salīdzināt, tomēr loģika saka, ka viena ražotāja vienā laikā izlaisti autiņi nevarētu būt dramatiski atšķirīgi uzbūves ziņā.

Ta tavā video viņš dabū puslīdz vienmērīgu frontālu sitienu; fifthgear testēja 50% virsmas sadursmi, kas ir daudz smagāka, bet reālāka situācija.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Neredzu pamatu

Tur arī ir tā problēma. Spried tikai kā mājsaimniece vai "mārketinga speciālists".

 

 

 

loģika saka, ka viena ražotāja vienā laikā izlaisti autiņi nevarētu būt dramatiski atšķirīgi uzbūves ziņā

Visiem gadās murgaini periodi un Volvo pārejas posms tolaik bija tāds. Loģika šoreiz palīdz tikai tiem, kas to var pielietot tehnikai. Da bāc, 9xx/7xx ir aizmugures piedziņa ar tiltu, dzinēju gareniski un virsbūves priekšas konstrukcija nav projektēta speciāli domājot sadursmēm. 850 ir priekšpiedziņa, dzinējs šķērsām un sadursmē iet zem virsbūves, speciāli, par sadursmēm domājot, konstruēti lonžeroni, tiem priekšā speciāla "sliede" saturam daļējā sadursmē, pastiprinājumi durvīs un jumtā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kā man besī šitās tirgussievu līmeņa basņas - paskaties taču specifikāciju pirms raksti! Tie populārie 1996-2000 un 2001-2007 ir 4,7-5,1 m un 1600-1700 kg, kas būtībā ir normāla universāļa parametri.

 

Par basņām varēji nepukstēt. Tiek izmantots Chrysler Town and Country 3.8 2001 AWD, un zinu cik viņš ir garš, cik plats un cik sver pilns un tukšs, kā arī, cik maksāju katru gadu CSDD par atļauju pārvietoties par LV sagruvušajiem ceļiem.

post-846-0-66805100-1399728673_thumb.png

 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Town & Country ir divas versijas - SWB (īsie) un LWB (garie). Tāpat analoģiski ir Voyager un Grand Voyager, no kuriem tautā populārais protams ir parastais īsais. Tāpat arī AWD jau nu nav tipiskais variants. Tev varbūt ir garais ar AWD un plus vēl CSDD iebāzuši pašmasu no maksimālās iespējamās komplektācijas, kas, ja tāda nav, ir appisiens, bet tieši tā jau ir CSDD būtība. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Neredzu pamatu apgalvot, ka viens ir arhaisms, otrs nav.

 

Neskaties tikai uz gadiem ;)

850 ir pilnīgi savādāka tipa auto, salīdzinot ar 940. 850 ir priekšpiedziņa vai AWD, 5 cilindru motori, kuri ir šķērsām.

940 ir 4 cilindru motori, aizmugurējā piedziņa. Principā tehniskā puse ir gandrīz tāda pati, kā 1985 vai pat vēl senāka :D

Protams, ar gadiem nāca vairāk elektronikas, savādāki motori, bet vienalga tie bija 4 cilindru motori.

 

Un par to Video runājot. Man pētot izskatijās, ka tam Volvo nav motora, jo vispār arī šitie ar garenisko motoru ir ļoti izturīgi ;)

Un komentāros arī ir rakstīts par to, ka tam Volvo nav motora ;) 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

850 ir priekšpiedziņa, dzinējs šķērsām un sadursmē iet zem virsbūves
Tāpat kā jaunākiem, skaidrs.

Vienkārši nav bijis aktuāli interesēties par 90.gadu sākuma volvo, thats it. Tagad zināsim :)

Link to comment
Share on other sites

Kā reizi ripinos ar 92. gada 850 volvo. Autiņam tiešām nav ne vainas. Nav ne rūsējis ne ceļā pievīlis. Tērē ap 8 vai nedaudz virs uz 100. Tas ir mazāk nekā 10 gadus jaunākai vektrai ar 2.0 motoru. Jebkuru lampiņu varu samainīt pats dažu minūšu laikā.  :grin:

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Town & Country ir divas versijas - SWB (īsie) un LWB (garie).
T&C tiešām ir arī īsie?

 

 

Par basņām varēji nepukstēt. Tiek izmantots Chrysler Town and Country 3.8 2001 AWD, un zinu cik viņš ir garš, cik plats un cik sver pilns un tukšs, kā arī, cik maksāju katru gadu CSDD par atļauju pārvietoties par LV sagruvušajiem ceļiem.

Nu pastāsti lūdzu kā tas kraislers ekspluatējas? Kāda apetīte, kā remontu izmaksas, ir kaut cik dinamisks, gaitas īpašības (īpatnības)? Lopiņu viņam neskatoties uz dzinēja tilpumu nav daudz. Baigi jau man patika ka tajā drapakā ja izmest trešo beņķu rindu var neizjauktu lisapedu iedapūt iekšā, nu un vispār...

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Tāpat kā jaunākiem

Tie jaunākie pēc tam dzima no 850 bāzes. :) Pirmās paaudzes S/V70 vispār ir tas pats 850 ar feisliftu un jaunām salona plastmasām.

P.S. Neņem ļaunā par "mājsaimnieci". Vienkārši jau pierasts, ka te dorņi detalizētus skaidrojumus "nedzird" un tikai lej savu lejamo...

 

 

 

Jebkuru lampiņu varu samainīt pats dažu minūšu laikā.

Gluži jebkuru nevar gan... Spidometram jānoņem paneļa augšpuse, kas kādu brīdi prasa! :D Cita lieta, protams, ka tās tur deg daudz gadus no vietas. :)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

cik plats un cik sver pilns un tukšs, kā arī, cik maksāju katru gadu CSDD par atļauju pārvietoties par LV sagruvušajiem ceļiem.

Sver gandrīz kā Hummer H3 - tagad zinu, kāpēc no vietas nekustās... :D [trollface] 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu pastāsti lūdzu kā tas kraislers ekspluatējas?

 

Būs garš offtopiks, bet rīta kafiju dzerot, varu kaut ko arī uzklabināt. :)

 

Tiek ekspluatēts 2001 gada 3.8L pilnpiedziņas Crysler Town and Country komplektācijā LXI, kas skaitās gandrīz pilnākā komplektācija ar kožu/rožu, elektriskie/apsildāmie sēdekļi, 3 zonu klimatkontrole, elektriski vadāmas sānu/aizmugures durvis (arī no pults). Līdz Limited (pilnākā komplektācija) pietrūkst 2 šoferu sēdekļu/spoguļu atmiņa un orģinālais DVD griestos.

 

Komforts liels. Var sakrāmēties iekšā septiņi (sešiem gan ir daudz ērtāk) un ērti izbraukt uz visām pusēm. Bagāžai vieta tādā gadījumā vairs nav, bet uzmetot uz jumta kasti, tā problēma tiek atrisināta (arī patēriņš lielāks nepaliek).

Ja izmet vidējo rindu ārā un aizmugurējo (trīsvietīgo) sēdekli pārliek vidējās vietā, tad ir piecvietīgs autiņš ar LIELU bagažnieku. Ja izmet viena sāna sēdekļus laukā, tad iegūst 4 cilvēk vietas un vietu 3 velo (4 neesmu mēģinājis). :)

Ja izmet visus beņķus ārā (izņemot vadītāja un blakussēdētāja), tad sanāk ap 4m2 liels bagāžnieks, kurā brīvi ir ieliekami 2 motocikli (vienīgi augstums dažiem moto ir šķērslis).

 

Jauda ikdienai (218hp no 3.8L) pilnīgi pietiek, arī piekabes esmu vilcis bez lielām problēmām. Kubatūra liela, motora apgriezieni mazi (pie 100km/h ap 1800rpm), tāpēc motors ilgmūžīgs.

Līdz 2000 gadam tāds pats motors nāk ar 180hp.

 

Apetīte ir laba, tāpēc jau gadus piecus braukāju ar gāzi. Bet visādi citādi, spied tik pedāli, izbaudi komfortu un skaties kā krītas līmenis bākā. Ikdienā Rīga/ārpusRīga 50/50 patēriņš ir ap 16L/100km gāzes (pārvietojot 3-4 cilvēkus). Benzīns  būtu ap 14L/100km. Nauda ziņā vari izrēķināt pats 1L LPG = 0.536€

 

Dzenāju pilnpiedziņas chrysler, jo sanāk braukāt pa ārpuspilsētas "ceļiem", kas ziemā tiek aimirsti notīrīt un vasarā nolīdzināt. Bet ikdienā tā pilnpiedziņa nafik nav vajadzīga, tikai palielina auto smagumu un sanāk lielāks ceļa nodoklis, jo priekšpiedziņa ar pretislīdes funkciju ir gandrīz tikpat laba kā AWD.

Klīrenss nu tāds - gribi pilpiedziņas autiņu, pērc džipu. :)

 

Vājā vieta ir hadene, jo autiņš nav viegls, bet hadene ir lēta, tāpēc gadā ap 50-100€ hadenē nejutīsi. Detaļas pietiekamā daudzumā ražo dažādi ražotāji, tāpēc nav jāiespringst uz orģināliem.

Cits stāsts ir automātiskā kārba, bet tās izturība ir atkarīga no iepriekšējā saimnieka.

 

Tendence rūsēt ir priekšējam kapotam un pakalējam bagažnieka vākam, pārējam tā minimāli, ar piebildi, ja autiņš nav bijis sists.

 

Tas tā - īsumā.

 

 

 

 

tagad zinu, kāpēc no vietas nekustās... :D

 

Tā varētu teikt, bet pie luksaforiem ziemā visādi wanabe raceri paliek zili no skaudības, jo AWD piedziņai vienass piedziņa līdz netur, lai arī cik jaudīgs būtu motors. Bremzēšanas sacensībās protams tiek zaudēts vienos vārtos. :D

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Cik bieži sveces maini? Un kā ir klāt tikšanu tām trijām tālākajām?

Link to comment
Share on other sites

Sveces mainu kad autiņš sāk sliktāk ar gāzi iet. Precīzi nepateikšu ik pa cik km, bet reizes 4 mainījis esmu. Pirmo reizi atdevu servisā, pārējās mainīju pats, jo zinošāks cilvēks ieteica variantu ar logu tīrītāju mehānisma demontāžu (viss izdarāms stundas laikā). Var arī bez tā, bet tad ir vajadzīgas ginekeloga iemaņas. :D

Link to comment
Share on other sites

androidz

Paldies par aprakstu.

Nezināju, kas pakaļējo 3 vietīgo beņķi var ielikt pa vidu. Trīs rindas īsti nav vajadzīgas, bet liels bagāžnieks nekad nevar būt pārāk liels.

Pilnpiedziņā ir bez visādām hitrožopam hidromuftēm? Godīga pilnpiedziņa? Pilnpiedziņa atslēdzama?

Kur ir novietots gāzes balons? Zapaska viņam gadījumā nekarājās apakšā, zem grīdas? Vismaz 2002 gada īsajam tā ir.

 

Manās acīs tieši benžas ir labākais, nejau tāpēc ka ir iebildumi pret dīzeli, bet tāpēc, ka dīzeļi nāk tikai ar manuālo kārbu, a to džostiku raustīt man negribas. Gāze gan ir must have tādam aparātam.

Link to comment
Share on other sites

Aizmugurējo trīsvietīgo beņķi vidū ielikt var, bet vidējos dalītos uz aizmuguri dabūt nevar.

Ir tirgū sastopami chrysleri ar diviem trīsvietīgiem beņķiem, kas principā ir divi trīsvietīgie aizmugurējie, bet tad autiņa tehpasē ir jābut vietu skaitam 8, citādi astoņus vizināt nedrīkst. Varbūt var septiņvietīgam ielikt kādā šrotā nopirktu aizmugurējo trīsvietīgo un CSDD pārreģistrēt kā 8 vietīgu. Bet ja grib vizināt daudz cilvēkus, tad labāk meklēt kādu busu (Multivan/Transporter utt), jo visērtāk Chryslerā ir 6 cilvēkiem.

 

Pilnpiedziņa caur viskomuftu (kā VW syncro) - lietotājam neatslēdzama - pieslēdzas, kad priekša izbuksē. Ikdienā tu brauc ar priekšpiedziņu, kurai līdzi griežas pakaļa, gatava jebkurā brīdi pieslēgties. Ziemā plakaniski ir jāmāk dabūt, bet kad dabū, tad skats ir pa rubli. :DApmēram šādi.

 

Gāzes balons 62L, aizmugurē zem grīdas, zapaskas vietā. Nav augsts, bet plats, tāpec, kā zemākā vieta autiņam nesanāk. Zapaska aizmugurē guļus aiz beņķiem (īsajam šitais cauri neiet - vieta par mazu). Ir variants arī jumta kastē, ja tā ikdienā ir uz jumta. Var arī iztikt ar putām un kompresoru.

No 2005 gada (tiem kam beņķi laižas grīdā) zapaska ir mašīnas vidū apakšā, starp vadītāju un blakussēdētāju. Tiem balonu apakšā neviens sakarīgs gāzes kantoris neliek, bet tiek ziedota viena ielaižamā beņķa kabata.

 

Dīzeļi vecie 2.5 "daudzgalvainie" ir jūtīgi uz pārkaršanu, un jā, tikai ar manuāli. Jaunie CRD 2.5 ir ar manuāli, 2.8 ir ar automātu.

Benzīni (līdz 2008) 3.3 un 3.8 ir automāti. 2.4 un 3.0 ir manuāļi.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Paziņām ir 2002 gada 2.5 CRD, laikam kaut kas ap 400K pa latviju nobraukti, dzinējam tikai viena sprausla mainīta, iespējams arī nemaz nevadzēja. Dīzelis tiešām izturīgs, un velk arī neslikti. Ziemā bija problēmas ar lekšanu, bet cik saprotu novērsa ar kaut kāda devēja nomaiņu. Bet rūsē gan maita, bet ņemot verā ka no dzimšanas brauc pa LV un vēl nav izpuvis pilnībā, bleķi kaut ko tur.

 

2.8 CRD ar automātu ar citiem paziņām, bet nu tas nav variants - strebj viņš līdz 15l pilsētā ar īsiem pārbraukumiem. Tad jaut tiešām labāk benžogazss.

 

Forši bubļiki ar minivenu :)

 

Ar piecām vietām pilnīgi pietiek, ja tā padomā, var būt 5x gadā manā autiņā brauc 5 cilvēki. Tomēr otrās rindas bēņķi ir pa kārtu ērtāki.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Šovakar došos apskatīt vienu Volvo S80 2.4 + gāze ar svaigu TA. 

Ir kādi ieteikumi kam pievērst uzmanību?

 

Un vēl jautājums par Mondeo (Mk3) :

TDDI (115 zs) vai TDCI (130 zs)? Viens motors(Duratorq I4), bet dažādas degvielas padeves sistēmas. 

  • TDDI esot mazāk ekonomisks, nīgrāks uz ceļa, skaļāks, bet vienkāršāks un līdz ar to arī lētāks uzturēšanā. Problēmas ar sprauslām esot krietni retāk novērojamas nekā TDCI
  • TDCI esot klusāks, jaudīgāks, bet vairākiem esot problēmas ar sprauslām un degvielas padeves sistēmu, attiecīgi - ja kaut kas plīst, tad remonts esot kosmoss. Uz Mk3 palaišanu vēl neesot bijis dabeigts.

Abiem arī esot novērojamas DMF (Dual Mass Flywheelproblēmas, kā nomaiņa esot visai dārgs prieks.

 

Šādu kopsavilkumu uzraku, parokoties pa dažiem ārzemju forumiem. Problēma tāda, ka teju vai katrā postā un forumā ir atrodamas pretrunas.

 

Kādam ir kas par šo sakāms? 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar kādu mērķi? Primāri ir nepieciešams iekāpt un izbraukt ar to autiņu, vai strādā autiņa pamatfunkcijas, piemēram, ātrumkārba. Arī der uzmest aci, vai bagāžnieku var aizvērt, darbojas signalizācija (ja vispār tāda ir) Ir protams, kaudze citu nianšu, kuras var konstatēt uz vietas. Lietots autiņš un ideālā stāvoklī mēdz būt reti, līdz ar to jāizsver, vai defektu novēršana būs ekonomiski pamatota. Ja autiņam ir skate, tad autiņš ir braucams. 

Lai atklātu sīkākus defektus, jābrauc uz stendu, kur paskatīsies sīkāk. 

 

 

Šovakar došos apskatīt
 
Link to comment
Share on other sites

itanium

Kāpēc? S80 masveidā nav novērotas problēmas ar kārbu.

Sludinājumā, protams, minēts, ka ātrumi pārslēdzas ļoti labi. 

Vai sanāks izbraukt pa kādu publisku ceļu, nezinu - auto noņemts no uzskaites priekš pārdošanas.

 

Visas klasiskās lietas, protams, pārbaudīšu.

signalizācija, logu pacēlāji, ventilācija, klimats/kondišķa, stiklu tīrītāji, gaismas, bagāžnieks. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

itanium

Man ir aizdoma, ka tas ir privātais.

Kaut kur visādā ziņā tiks mēģināts izbraukt. 

Kādam ir kas sakāms par to Mondeo, kas man pašam vairāk tīk?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Kāpēc? S80 masveidā nav novērotas problēmas ar kārbu.

Nezinu par S80! S60 kolēģim noplīsa, remontēja. Man pašam s70 (vecā 4robu) noplīsa. Kā arī paziņa stāstīja ka V70 ar D5 un automātu, ir ļoti priecīgs, kad var 8 litros uz 100km iekļauties. Vispār kaut kā pārāk bieži ir dzirdēts volvo + automāts = problēmas.

 

Bet tieši par S80 nav statistikas, man tikai draugam bija ar veco 2.5TDI un manuālo - bija izcili ekomisks un izturīgs dampis. 

 

Pats personīgi, ja pirktu Volvo ar automātu, noteikti aizdzītu pie kādiem kārbu meistariem.

 

Vēl moments kārbas sakarā, vajag izgāzt dažādos režīmos, vai neizlec kādas kļūdas. Manam bija tā - nopirku, viss čikiniekā, tomāts strādā kā nākas, kā iztricināju kārtīgāk ārpus pilsētas, tā izlec kļūda, pieslēdz kompim nodzēs kļūdu, kādu laiku atkal viss čikiniekā.

Link to comment
Share on other sites

itanium

 

 

Vēl moments kārbas sakarā, vajag izgāzt dažādos režīmos, vai neizlec kādas kļūdas. Manam bija tā - nopirku, viss čikiniekā, tomāts strādā kā nākas, kā iztricināju kārtīgāk ārpus pilsētas, tā izlec kļūda, pieslēdz kompim nodzēs kļūdu, kādu laiku atkal viss čikiniekā.
 

Paldies par info,

man kaut kas līdzīgs ar 900o SAAB ir - kā pilsētā nākas korķos pasēdēt, tā iesprūst pēdējajā ātrumā un uz priekšu knapi, knapi kust. Sanāca man vienu dienu pabraukāt pa izvaltas grants ceļiem : apgriezieni uz 3k un nemeta nost pat pēc pāris reižu izslēgšanas/ieslēgšanas. Palīdzēja vien apgriezienu pacelšana uz maksimālo. 

Link to comment
Share on other sites

Volvo benzīniekiem jāpievērš uzmanība droselei. Tā ir vājā vieta autiņiem ap 2k gadu. Pirmās pazīmes, ka iet uz beigām ir apgriezienu peldēšana tukšgaitā, kā arī apstājoties pie krustojuma apgriezieni uz īsu brīdi nokrīt līdz 500 un tad atpakaļ augšā ļidz normālam. Pēc tam tas viss progresē pat tik tāl, ka vienkārši slāpst nost. Problēma ir debilā droseles pozīcijas sensora konstrukcijā, kur ar laiku izdilst rezistīvais pārklājums. Maiņa izmaksā 500+ naudiņas

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

man kaut kas līdzīgs ar 900o SAAB ir -

Khmee pēc SAAB 9000 vai mandeo neliksies kā konservu bunža :) 

 

No 9000, būtu ļoģiski pārkāpt uz 9-5. IMHO labāku price/preformace atrast ir grūti.

Link to comment
Share on other sites

itanium

SAAB 900, un SAABu vairs nekad negribu redzēt :D

KSX paldies par informāciju. Pārbaudīšu apgriezienus tukšgaitā. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

SAAB 900, un SAABu vairs nekad negribu redzēt
 

Skaidrs, gadās :)

Link to comment
Share on other sites

Jā drosele ir vājā vieta. Bet uz Facelift, kas bija 2003. gadā, šī problēma tika novērsta.

Kāda gada Volvo ir?

Link to comment
Share on other sites

itanium

He, pa telefonu tika jautāts vai LPG. Atbilde - Jā.

Aizbraucu apskatīties - CNG. Laikam domāja, ka neuzķers.

dīvaiņi.

 

Rezultātā -  iztērēts laiks un degviela.

Labi, ka mans 90. gada civic no mīlestības pārtiek :D

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

CNG var pārbūvēt par LPG ;)

Tik nezinu, kādas tur ir izmaksas :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...