Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

Laiks mainīt auto.

Pēdējos padsmit gadus braukāju ar visādiem 90-o gadu BMW-E36,E34.Pēdējos 6 gadus ar Compactu.Tā jau autiņš ideāls,nebūtu tik tā rūsēšana.ZB ar to cīnīties.

Pašlaik izvēle kritusi uz Renault Laguna II(2001-2007)pusi.Cik izbraucu liekas simpātisks,ērts,kluss.Tā kā nevienam paziņam nav Renault ,tad gribētos uzzināt par šī modeļa plusiem un mīnusiem.Principā vienalga kāds motors,benzīns vai dīzelis(laikam jau 2.2 dīzeli nē - palasījos pa krievu forumiem,ar tiem ir lielas problēmas).

No franču auto bail nav - darba biedriem un radiem ir gan Peugeot 406,807 gan Citroen picasso,xsara,nevienam nekādas īpašas problēmas nav bijis,viss kā citiem lietotiem auto.

Gada vidējais nobraukums ir ap 8 tk km.90 % remontus veicu pats,veci BMW uz to ir pateicīgi.

Interesē to cilvēku viedoklis ,kuriem ir vai ir bijusi Laguna.Vai kuriem ir bijusi saskarsme ar šo auto modeli.

Kā alternatīvas var apspriest Citroen C2,Fiat Stilo Coupe,Alfa 147,Volvo V70,S80 ar Audi dīzeli,Opel Meriva,Zafira.

Paldies par atbildēm.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Bruketajs

    39

  • Bonifacijs

    20

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Renault pa lielam ir mēsls. Tad jau Volvo V70 ir 10x labāka izvēle.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Didzis

Pirkt franču auto, tā ir lielākā gkupība kādu vien var izdarīt. Ar remontu būs vieni vienīgi piedzīvojumi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jau no tava saraksta ir jāizvēlās, tad V70 vai S80.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Renault ir labs līdz remontam. 

Clio (2009 gads), piemēram, jebkuru spuldzīti tuvajās gaismās var nomainīt tikai servisā, pa dārgo ( ja pašam negribās skrūvēt bamperi nost vai strādāt kā ginekologam), siksnu, ruļļu un sūkņa maiņa pie 100t.km ap 300€ sīkajam 1.5 dīzelītim. 

Un ja pats remontēsi, nespēsi vien nobrīnīties, kāds idiots ir projektējis to autiņu, ka viss ir uztaisīts tieši tā un ne ar veselo saprātu. 

Vecie francūži vēl kaut kā bija remontējami, bet nu jaunie ir kronis visam. Tad jau tiešām labāk Volvo, Skoda vai nolāpītais Passāts. Degvielas tips pie tāda nobraukuma ir tikai benzīns - nav nevienas formulas, pēc kuras dīzelis atmaksātos uz <10k gadā - pat ja ar zagto "saļaru" pa 1€ litrā. 


 

 

Fiat Stilo Coupe,Alfa

Tie abi ir viens un tas pats - tikai cena priekš Buratinosiem atšķiras. Daži saka, ka Fiat tiek ražots pēc franču pasūtījuma, lai viņu mašīnas nebūtu pašas sliktākās uz planētas zeme. 

Link to comment
Share on other sites

itanium
(labots)

Tieši aizvakar biju aizbraucis uz Rumbulu pasēdēt pāris autiņos, lai beidzot būtu skaidrs, kas jāmeklē. Biju izložņājis visu auto.lv klāstu : bildes skatīties ir viens, bet iekāpt iekšā un izjust ir kas pavisam cits.

Iekāpu arī autora pieminētajā Lagunā un vairs noteikti nekāpšu. Viss mega lēts un aizmugurē pamaz vietas.

 

Mani favorīti : Volvo S80 2.5D vai 2.4D D5 un Ford Mondeo 2.0TDCI. 

Mondeo cietāki sēdekļi, bet tāpat ērts. Volvo sajūta kā kuģī, biju patīkami pārsteigts par ērtību un salona kvalitāti.

Volvo V70 aizmugurē sēdošajiem ir mazāk vietas nekā S80. Vismaz es galvu nevarēju iztaisnot.

S80, protams, ir dārgāks par mondeo.

Biju iekāpis arī to gadu 3. un 5. bembī, bet mani nepārliecināja. 3. pārāk mazs, 5. vienkārši nepatika. Abi divi iepriekš minētie man patika daudz labāk. 

No līdzīgām mašīnām vēl ir Audi A6, bet tas esot padārgs uzturēšanas ziņā.

Vēl ir VW Passat, kas ir padārgs iegādes brīdī, bet lēts uzturēšānā. It kā jau ok, bet salonā gan volvo, gan mondeo ir pārāks.

 

Varbūt kāds zinošāks var par abiem kaut ko pastāstīt? Plusus, mīnusus.

Salasījos visādus whatcar veidīgos apskatos, tur neko mega sliktu nesaka.

Kā ir ar volvo dīzeļiem? Var ņemt ar saucamo Audi motoru, vai jātēmē uz D5?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Triplazants

Ar 2.2 dci esmu nobraucis 180tkm bez nekādām problēmam.Galvenais liet labu eļļu. Autiņš leca pie -29 grādiem,kad citi nevarēja benzīniekus pielaist. Nezinu,ko esi lasījis bet konkrētais 2.2 dci (150hp,G9T) ir labākais dzinējs tam auto.

Link to comment
Share on other sites

Rainis

Es ar par VOLVO V70  Brachka jau vairakus gadus bez remontiem braukā (2.4 gāze)

Link to comment
Share on other sites

osscar

cik esmu saskāries ar franču Dīzeļiem. 2.2 toč nē, kaprīzi, dārgāki apkopēs, kvēlsveces piem viņam čakarīgi nomainīt.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

vai jātēmē uz D5

Jātēmē, grūti atrast labāku dīzeli.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesaku Volvo. Vienalga vai S80 vai V70, tehniski gandrīz vienādi.

Lētākais uzturēšanā būtu benzīns + manuālis. Ar gāzi vispār pa lēto var braukt.

Par Volvo automātiem sliktas lietas nav dzirdētas, bet kā jau visiem automātiem, kaut kad var pienākt gals, un automātiem gan remonts, gan lietota kārba nav tā lētākā.

Volvo ir labi dīzeļa motori! Bet ir tipiskās dīzeļu izmaksas, sprauslas, sūknis u.t.t.

 

Es ieteiktu benzīna motoru, jo pašam vispār tie dīzeļi nepatīk!

Link to comment
Share on other sites

markss

Arī vienu dienu noziedioju staigājot pa plačiem un skatoties apmēram ko gribu,principā,ko varu atļauties.Budžets jau nav nekāds lielais ap 3000 eur.Patīk BMW e39(dēlam tāds ir),bet pa to budžetu tādi aprūsējuši vien sanāk.Runāju ar paziņu kurš strādā Teh. apskatē.Viņa viedoklis - VW grupa ar vecajiem dīzeļiem,Volvo ,arī Citroen C2 neesot ne vainas.Par Lagunu teica,ka no reņiem labākais modelis.Pārējos manis pieminētos protams nolika..

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Всё говно кончается на о, пежо, рэно, алфа ромео. И опел!

Link to comment
Share on other sites

Trīs gadus braucu ar 2003g. Lagunu 2.2dci Grandtour Initiale Paris bez problēmām,mīnusus mīnusu praktiski nav,plusi ļoti laba salona skaņas izolācija,salona ādas  apdare ērta  laba nekas negrab,komplektācijā viss iespējamais kruizs,ESP,xenon utt.kuzavs nerūsē,ritošā daļa vinkārša un lēta kā golf2 utt.,par tādu naudu tu neko labāku nedabūsi,ja nu vienīgi kādu vecāu Volvo S80 .Mondeo patīk rūsai. Ja lagunu,tad 2.2dci vai 3.0benz.Initiale Paris, tās viennozīmigi labāk nostrādātas un bagātāk nokomplektētas

Link to comment
Share on other sites

Pašam ir tieša saskarsme ar autora minētajiem auto. Sev V70 D5, draudzenei francūzis Citroen C4 1.6 HDI.

V70 D5 - jau minēja, ka labāku, ekonomiskāku dīzeli neatradīsi. Varu apstiprināt, problēmu nekādu nav bijis. Ir ekonomisks, jaudas arī pietiek. Detaļas lētas, remonti arī, jo parocīgs. Zviedram vismaz nav bail pieskarties, lai pats ko saremontētu.

Citrons... o jā... Tiešām francūži uzprojektēt māk vienreizēji tizlas mašīnas.

1.6 dīzelis - jauda laba, ekonomija arī, bet lai tai dzendzelei kaut ko apmainītu principā tā ir jāizceļ ārā. Jau osscar minēja kvēlsveces. Ja volvim apmainīju pats pa 10 min, tad Citronam es nespēju pat atrast... :D aizdzinu uz autocentru - vīri sāka štukot kā vispār līdz viņām tikt, apmainīt un pēc tam salikt atpakaļ - rezultātā nočakarējas svētōgi un viss tas joks izmaksāja 160 EUR. 80 EUR kvēlsveces + 80 EUR darbs. Salīdzinājumam ar Volvo - par kvēlsvecēm ~22 EUR, sveces mainīju pats, jo tur easy, servī domāju vairāk par 10 EUR nepaprasītu.

Tālāk gribēju apmainīt degvielas filtru - pētīju manuāli (staprcitu, atšķīrās viss kā ir dzīvē), dabūju raut nost caurules un tad varēja rokas izlauzt, lai to filtru uzmauktu.

Nosprāga starteris, - atkal, lai pie viņa tiktu jāceļ motors ārā vai jāliek lietā akrobātika. Tad vēl citas lietas, kuras nemaksā lēti, tā kā pats meklēju, tad sazīmēju lētāk, bet ja izvēlētos tās cenas ko piedāvā par detaļām autocentrā ātri paliktu uz ielas.

Tā jau mašīna smuka, bet uzkatu, ka francūzi var pirkt fanātiķi. 

 

Par Fiat - draugs un viņa ģimene ir kritusi uz itāļu mašīnām. Viņš nesūdzas par Fiat un Lancia. Par alfu neesmu jautājis. Cik pats pabraucu ar Fiat - no aptuveni tas pats kas 3. golfs.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
(labots)
Citrons... o jā... Tiešām francūži uzprojektēt māk vienreizēji tizlas mašīnas.

 

Lūk, tieši tā. Ar gandrīz visām tām franču un itāļu lamatām ir viena un tā pati problēma.  projektēti un uzbūvēti čerež žo3,14u. Tie, kas ar tiem brauc un saka, ka nekādu problēmu ar remontiem nav, paši ir vai nu tehniski pilnīgi analfabēti un līkroči, kas pat lampiņu ved mainīt uz servisu un neko nejēdzot par remontizmaksām (to, cik tas izmaksātu normālai mašīnai), bez ierunām noskaita, cik serviss paprasa (teiksim 50 ērikus par lampiņas maiņu :sarkasms: , vai kā Kitai aprakstīja par kvēlsveču maiņu) vai nu VĒL nav ar nopietnākiem remontiem saskārušies.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Didzis

Tagad jau izaugusi paaudze, kura logu šķidrumu brauc liet servisā, bet lapiņu nomainīt, tas jau ir kosmos. Droši vien, tādam cilvēkam ir pilnīgi pofig kas par autiņu, ka tik smuki lukturi un krāsa. Ja pats  bišku ņemas kaut ar eļļas maiņu, tad jāturas pa gabalu no franču autiņiem." Lampiņa tiem jāmaina caur izpūtēju". Franču autiņi lai paliek ar ko Fantomasam braukt :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Labi, Didzi, nevajag, protams pārspīlēt. Logu šķidrumi, lampiņas un citi sīkumi OK, ko var darīt mājās un ko izveikt pašam būtu normāli pat svaigam autiņam, bet ir lietas, kas ir jāuztic servisam, kas zin ko un kā dara. Vecajam BMW E34 ar to problēmu varbūt nebija, bet nu nemainīsi tu 2010. gada 7. sērijas BMW motora eļļu pie sevis garāžiņā, tādas klases autiņi vairs neko neļauj sev darīt bez kompja pieslēgšanas ar visām no tā izrietošajām sekām...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu es teiktu ka japerk ir tads autiņš kas pašam patīk un ja nu ir ta ka tai Lagūnai ir koža roža un mega ekstras par sapratīgu naudiņu tad neredzu iemeslu ņemt pliku vecu arhaisku Volvo. Braukt ta būs jābrauc autiņa salonā, jalielas draugiem ar auto kopejo vizuālo un komfortu, a sveces lai maina kāds automehāniķis vai losis garažā, iedod viņam 80 EUR zobos un lai jājas, velak brauksi ar košu autiņu un priecāsies. Tas protams nenozīmē ka iesaku speciāli meklēt franču autiņu, taču ja gadās teicams eksemplars tad nav vērts no tā bēgt

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots)

°baigi interesants tas meklēšanas diapazons. sākot ar c2, iemetot mini busiņus sarakstā un beidzot ar lielo s80. Pēc manām domām pats pat nezini ko gribi.

 

Pats lagunu, lai ņemtu, tad tikai ar krutāko aprīkojumu un no 1mās pasaules valstīm.

Labots - Lappy
Link to comment
Share on other sites

markss

Es zinu ko es gribu,bet ir jau arī tādi cilvēki kā sieva :) .

Principā to C2 var izslēgt,jo tam ir tikai 4 sēdvietas,a dažreiz vajag piecas.

Tiem busiņiem jau ar tik nosaukums,vismaz Merivai,tik vien ir kā jumts pastiepts uz augšu.

Link to comment
Share on other sites

Copmanis

Pietiks zīlēt kafijas biezumos... Katrs te nīdīs to auto, ar kuru tam gājis viss sliktāk, savukārt otram tāds pats auto ir bijis viss labākais, tā pat arī katrs cildinās to auto, ar kuru brauc pats. Arī laguna var būt labāks par volvo, mēs neapspriežam jaunus salona auto, bet gan 8-10 gadus vecus auto ar nobraukumiem. Es varu pačukstēt, tas gan tāds liels noslēpums, bet teikšu atklāti, jebkurš auto salūzīs vai nu tas ir stūres pirksts volvo, vai tā ir alumīnija piekare audi, bet nu par to daudz labāk nerunāt, savādāk daudzi vilsies.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Opels vienīgais lietojamais vācu auto

Nez, es nesaku ka opelis slikts, bet "90 gadu labā slava" joprojām viņam seko kā tumša ēna. Kaut vai šī prozaiskā iemesla dēļ es sev opeli negribētu. Vārdam opel joprojām mūsu valstī tāda nievājoša pieskaņa. Bet, nu, kā saka - ar laiku jebkurš auto par opeli pārvēršas. 

Link to comment
Share on other sites

elxnis
(labots)

Ja tik ļoti nepatīk Opel, tad Zafiru var dabūt ar vēl kaudzi logo.

Chevrolet Nabira
Chevrolet Zafira
Holden Zafira
Subaru Traviq
Vauxhall Zafira

Labots - elxnis
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Vislabākais ir Opelis, kas ražots itālijā - jā, tāds sviests ir pieejams - saucas Opel Astra Bertone Edition - tam piemīt visas nīstākās Opel un Itāļu mašīnu īpašības - vienu tādu šovasar pa lēto notirgošu vai zem preses palaidīšu. Par laimi, tirliņi - Bertone, arī jau bankrotējuši.

Meriva - minivens uz mikroauto bāzes - vadāmība, kā lielveikala ratiņiem ar tendenci uz apgāšanos, viss no plastmasas un sintētikas un lūst un plīst. 

Attiecībā uz salīdzinājumu Volvo/Renault varu mēģināl parādīt šādu šķautni - pajauna Laguna, pret nofakotu un ar attītu odometru un slēptām kaitēm S80 - tajā brīdī jāsāk domāt par to, kurā pusē ir plusi, kurā mīnusi. 

Bet kā parasti iezīmējas letiņu tendence - jābrauc ar kaut ko iespējami lielāku un krutāku - S80 pēc būtības ir Volvo S klase un ja to var nopirkt pa lēto, tad cerēt uz godīgu darījumu, manuprāt, ir tīniski naivi.

Labi, ka neviens vēl nepieminēja neveiklo "bulku" - Grand Caravan aka Town and Country. Tie arī jau pilna Latvija.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

itanium
(labots)

Kas mums liedz Lagunu salīdzināt ar S80?

Autors budžetu nav minējis, kā arī S80 ir viņu favorītu sarakstā. 

 

S80 pēc būtības ir Volvo S klase

Pēc būtības, nē, drīzāk E klase.

 

Mondeo būs +- Lagunas cenā. 

Laguna pārdevēja teica, ka iesēdīšos Mondeo, un skriešu pie viņas atpakaļ Lagunu pirkt.

Skuj, iesēdos Mondeo un par to sūdu vairs pat domāt nevēlos.

Salons jauks, viss liekas pārdomāts. Ja neskaita pre-facelift modeļa viduskonsoli, tad ļoti labi izmantotie materiāli.

Labs un uzticams dīzeļa dzinējs. Esot gan vāja skaņas izolācija. 


 

 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, lagūnas pārdevējai, iespējams, bija iespēja salīdzināt tikai ar pirms tam īpašumā bijušo, hmm teiksim, Ford Escort.

Jebkurā gadījumā franču autiņi nekad nebūs vienā klasē ar zviedriem un vāciešiem. 

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nu nez, ja jau patīk e39 tad bik piekrāj un brauc bēdu nezinādams. Nav jau viņi pēdējā laidiena baisi daudz dārgāki par 3000Eur. Kaut kādus samukļītus franču meistarstiķus atstāj frančiem pašiem :grin:

Link to comment
Share on other sites

Īstenībā arī vecus auto pašam labot ir murgs un nevajadzīgs laika patēriņš - kaut vai, lai kādu ieēdušos skrūvi atskrūvētu jāpatērē pusdiena.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tornis

Varu tikai labāko teikt gan par iepriekšējo Laguna, gan Megane. Labi nopakotās versijas brauc labi, iekšā ērtas, lielais motors velk labi, automāts strādā labi. Tikai... kad jāremontē.... man tie bija firmas auto, bet nu ... lampiņas maiņa Megane savulaik pat 5th Gear tika rādīta ... nav tas auto praktisks un pašremontējams, lai pirktu vecu. Jaunu - nevaru sūdzēties :)

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Xp, ja nav instrumentu, iemaņu un rokas aug paši ziniet no kurienes, tad var arī 2 dienas seksot ar skrūvi. Bet savādāk vismaz man jebkuru skrūvi ir izdevies max 1h laikā dabūt ārā.

Link to comment
Share on other sites

Pārvietojos gan ar Zafira gan Town and Country. Par Townu neizplūdīšu, bet par Opeli gan varu pāris vārdus uzmest. Jā rūsē, bet piekare remontos nav dārga un īpaši arī nelūzt. 1.8 benzīns nav tas labākais motors, sevi uz priekšu velk, bet tas arī viss. Salona ērtībās ir plusi un mīnusi. 5 vietas ir, ja aizmugurē iebāž sīčus, tad var teikt ka ir 7. :)

Ja jāiesaka no vēlmju saraksta, tad droši vien ieteiktu Volvo. Sedans vai Vagons, tas pēc nepieciešamības.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Voyageram bija klubs un tie rīkoja pasākumu, kas saucās "Voyager sapņu rallijs" - laikam jau tik pa sapņiem ar to šķūni var raļļot...

Bet ja nopietni, visus, kas brauc ar voyagerveidīgajiem, cenšos apsmiet - tas tāds tipiskas amerikāņu daudzbērnu ģimenes auto. Par iespēju pamanīt no salona citus satiksmes dalībniekus un rēķināties ar tiem vispār paklusēšu - tāpēc vojāgeristi brauc, kā pusakli. 

Nu un Megānusa lampu maiņa ir nieks, salīdzinājumā ar Clio - kreisajam lukturim jāizņem akumulators ar visu tā kasti un jāatskrūvē drošinātāju kārba, ko pabīdot malā, iegūstam nedaudz piekļuves lampas patronai, bet labajam lukturim variantu nav - bamperi nost vai ginekologu talkā.


Esmu braucis arī ar kropluma etalonu - Renault Avantime, kas izskatās pēc hvz kā, bet... ļoti kluss un ērts un  diezgan ātrs ar to jaudīgo benzīna motoru... un ekstru daudzums salonā žilbina.. žēl tikai, ka visas pogas nevietā un ieslēdzas neloģiski un tas izskats...  


Bet ja nopitni, es pats ņemtu šādā situācijā vai nu Octavia, Superb vai Octavia RS, ko nu varētu pavilkt - taupīgi un tomēr ne pavisam draņķīgi. Protams, tikai ar dzirksteļaizdedzes dzinēju, tā teikt.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Bet ja nopietni, visus, kas brauc ar voyagerveidīgajiem, cenšos apsmiet - tas tāds tipiskas amerikāņu daudzbērnu ģimenes auto. Par iespēju pamanīt no salona citus satiksmes dalībniekus un rēķināties ar tiem vispār paklusēšu - tāpēc vojāgeristi brauc, kā pusakli.

Kas tas par bulšitu!?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Kas tas par bulšitu!?

Lūk, mana vecā galva... piemirsu uzreiz pateikt, ka manis pieminētie voyager īpašnieki (vai iedzīvotāji) parasti ar putām uz lūpām savu izvēli aizstāv, kas visu padara vēl interesantāku. Vai tas mani padara par trolli? Iespējams, bet vienalga jautri. 

Link to comment
Share on other sites

 Tad jau  visi Sharanisti,Galasxisti ,Alhambristi,Espaissisti pieder pie voyagerveidīgajiem.

 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
(labots)

Nu nē Espaisisti ir īpaša kategorīja - unikāls dampis ar vēl unikālākiem braucējiem, kaimiņu biroja vienā dāmīte blakus servisa ar regulāriem starplaikiem remontēja sadragātas vadītāja durvis (tur viss un apkārt tām ir no stiklaplasta) - nu tur vajag talantu kā remontejot tā regulari nokļūstot avarijās kurās dauza vadītāja pusi....

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Vienīgais Klarksons zināja, ko patiesībā ir jādara, lai tas braucošais izsmiekls pilnībā attaisnotu tā definējumu - Multi Purpose Vehicle...

 

:sarkasms:

 

renaultespacethumbnailjs6.8783.jpg

 

renaultespacethumbnail2el1.7902.jpg

 

Espace7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...