Kitai Ierakstīts Aprīlis 28, 2014 Share Ierakstīts Aprīlis 28, 2014 Sveiki. Citroen C4, 1.6 HDI (dīzelis), 2005. g. Kas varētu būt pie vainas, ja gāzējot ''špļauj" tad melnus, tad baltus kvēpus. Kad labi ''pastiepj'' ar 2 vai 3 ātrumu, tad dūmainība normalizējas. Domāju, ka skatē būs slikti, bet pirms tam labi pārgāzēju un atgāzes uzrādīja kā ideālas. Izčekoju, ka bijušajiem saimniekiem ir bijušas problēmas ar atgāzēm, bet drošivien pirms dzina atrādīt nebija labi izgāzēts. Kas varētu būt vainīgs? Jauda laba, patēriņš tāpat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 (labots) Ir tam dīzelim ļurbo? Uz diagnostiku biji?? Te var zīlēt ilgi un dikti. Ļurbo.. EGR, bet maz ticams IC pilns ar eļļu vrb Labots Aprīlis 28, 2014 - kicker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Aprīlis 28, 2014 Author Share Aprīlis 28, 2014 Protams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KSX Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 Melni dūmi parasti ir beigti smidzinātāji inžektoriem, degviela netiek pietiekami labi atomizēta lai pilnībā sadegtu. Balti dūmi var būt no turbīnas, kas laiž izpūtējā eļļu. Vēl balti dūmi var būt no pārāk liela dīzeļa daudzuma, bet tad to var pavisam viegli noteikti jo izplūdes gāzes ļoti smird pēc dīzeļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 (labots) Ja TA nav problēmu iziet (kaut vai pēc kārtīgas pagāzēšanas), tad nemeklē problēmu, kur viņas nav. Ikdienā uzsilušu dīzeli ir veselīgi 'pagriezt' mazliet vairāk un viss būs 'čiki-piki'! Labots Aprīlis 28, 2014 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 (labots) Kā reiz šodien gāju skati ar A4 B6, bet benzīns, izp*sa par atgāzēm, aizbraucu pēctam uz savu kantori tur samērīt, tur viss čotka, nu neko, braucu atkal, otru reizi pieslēdza pie cita aparāta un viss kārtībā, atvainojās, bet tas laiku man neatdod kurš tika pazaudēts stāvot rindā. Aizbraucot uz to skati, kā būs būs, ja nē tad uz diagnostiku pa taisno, ja nebiji, jo no iepriekšējās atbildes neiebraucu, vai tas par manu jautājumu vai nosvītorto teikumu par ļurbo. Labots Aprīlis 28, 2014 - kicker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 Kas varētu būt pie vainas, ja gāzējot ''špļauj" tad melnus, tad baltus kvēpus Q: kas rodas sadegot dīzeļdegvielai? A: kvēpi... Q: kādā krāsā kvēpi? A: melnā... Q: ko dara kvēpi un izpūtēja sieniņām? A: nosēžas un uzkrājas... Q: kas notiek, ja uzgāzē un palielinās izplūdes gāzu spiediens? A: kvēpi no izpūtēja tiek izpūsti skaistā melnā mākonī... Q: epta bļa... tas ir dīzelis, tam IR dabiski dūmot... tas, ka modernajos dīzeļos, pateicoties lielam spiedienam, dīzeļdegviela tiek izsmidzināta ļoti smalki un atgāzēs kvēpu daļiņas ir tik smalkas, ka nav ieraugāmas ar aci, nemaina lietas būtību - dīzeļi rada melnus kancerogēnus kvēpus, kas izgulsnējas uz izpūtēja sieniņām un uzgāzējot izlido atmosfērā... bet dīzelis jau tagad skaitās moderni un ekAnomiski, tāpēc brauciet ar saviem dīzeļiem un pirdiniet pilsētās smalkās kvēpu daļiņas... elposim to mēslus uz veselību ar pilnu krūti un visi kopā pēc 20 gadiem draudzīgi slimosim ar vēzi svētā Dīzeļa vārdā... balti dūmi gan var liecināt par ko citu, piem. tosola noplūdi... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Aprīlis 28, 2014 Share Aprīlis 28, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Risinājums ir braukt tā, lai tie kvēpi nenosēstos izplūdē. Dīzeļiem nepatīk zemi apgriezieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost_az Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Par melnajiem dūmiem dīzelim es neuztrauktos. Bet vajadzētu atrast cēloni baltajiem dūmiem. Ja tas ir tikai startējot aukstu dzinēju, tad vēl nav tik traki, bet braucot (vai siltam dzinējam) - tas nav normāli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 melnie dūmi var rasties arī, ja padilis augstspiediena degvielas sūknis, un tas dot par daudz degvielas uz cilindra, kur tas vis pilnībā nespēj sadegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 tāpēc brauciet ar saviem dīzeļiem un pirdiniet pilsētās smalkās kvēpu daļiņas Uz kādu degvielu grasies pārsēdināt komerctransportu? Tiem cits patēriņš un izmešu apjomi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Skarbākais ir tas, ka it kā visus smagi pārbauda apskatē(un paldies, dievam, kāds 525tds, a6 2.5tdi un pārējo sugu traktors atkrīt, ar tvaikiem no motora pārsega), bet tāpat ir pilnas ielas ar smirdošajiem un kvēpošajiem. Man, tāpat kā citiem, ir pilnīgi pie kājas vai tas ir taupīgi vai stilīgi vai griezes moments lielāks - mums rūp tas, lai nav jārij tā draza, braucot aiz "kvēpos ir spēks". Un smagākais ir tas, ka cilvēku, kas šādi painteresējas, kāpēc viņa dīzelis kūp un ko lai dara, ir pat pārāk maz. Lūk, atkal sacepos pa šo te stulbo tēmu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Aprīlis 29, 2014 Author Share Aprīlis 29, 2014 (labots) To dīzelim ir jādūmo es saprotu. Pašam ir D5 (Volvo) dīzelis, aukstu pielaužot un pārgāzējot izsit melnus dūmus, bet ļoti minimāli, bet šajā gadījumā ir tādi dūmi ka teju aiz mašīnas nekā redzēt nevar. Sakāt, ka vajag biežāk izgāzēt - piekrītu, tiek pārgāzēts, bet tāpat pēc dienas, divām pielaižot tāpat ja gāzē sit stipri dūmus. Tā kā īsti normāli kaut kas nav, kaut arī skatē teica, ka viss ideāli - pats vēl noprasīju. Labots Aprīlis 29, 2014 - Kitai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost_az Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 šajā gadījumā ir tādi dūmi ka teju aiz mašīnas nekā redzēt nevar. Šajā gadījumā arī melnie dūmi ir "jāārstē"! Sāc ar normālu diagnostiku. (Par Volvo - tam droši vien ir kvēpu filtrs, tāpēc melnais dūms mazāk redzams, bet šim - nav). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 (labots) Man nekas diži nedūmo, vismaz neesmu novērojis. Bet man ik dienas sanāk nogāzto 100+, no kuriem vismaz puse ārpus apdzīvotām vietām. varbūt tāpēc. Motorītim gan vēl tikai 240k km. Kvēpu filtrs ar man it kā esot. Labots Aprīlis 29, 2014 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Uz kādu degvielu grasies pārsēdināt komerctransportu? Vācijā komerctransports ļoti plaši pāriet uz CNG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Aprīlis 29, 2014 Author Share Aprīlis 29, 2014 Par Volvo - tam droši vien ir kvēpu filtrs, tāpēc melnais dūms mazāk redzams, bet šim - nav Nē, nav ne vienam ne otram. Volvo kvēpu filtrs, tāpat kā vairumam auto parādās pēc 2005. g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Vienam ir bijis tā, otram šitā... Brauc uz diagnostiku, varu ieteikt cilvēku pie kā aizbraukt, ja interesē, bet var jau arī te turpināt zīlēt un minēt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Kvēpi tas ir nesadegušais ogleklis. Ja dūmo pastiprināti tas normāli nav! Degvielas patēriņš noteikti ir lielāks jo daļa vienkārši lido ārā caur izpūtēju nesadegusi. Pie vainas būs kaut kas no dīzeļu klasikas: Kompresija cilindros Sprauslas Augstspiediena sūknis. Pat diagnostika nebūs lēta. Jo tikai ar pieslēgšanu pie datora nekas nebūs līdzēts. Remonts arī būs dārgs. Tāpēc tik daudzi dīzelisti brauc piedūmojot pasauli.. Ps. Ja eļļa sadeg tad parasti ir zili dūmi. Balti dūmi parasti tosols nokļūst cilindros, galvas blīve? Ja tā, tad nu ielidojums uz apaļu ciparu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 visbiežāk balti dūmi ir no kondensāta izpūtējā Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 (labots) Kvēpi tas ir nesadegušais ogleklis. Ja dūmo pastiprināti tas normāli nav! Degvielas patēriņš noteikti ir lielāks jo daļa vienkārši lido ārā caur izpūtēju nesadegusi. Pie vainas būs kaut kas no dīzeļu klasikas: Kompresija cilindros Sprauslas Augstspiediena sūknis. Diemžēl nē. Pie vainas būs pats banālākais cēlonis - pavecs dīzelis. Pagājušogad pusgadu pavadīju braucot pa visiem iespējamiem servisiem un veicot diagnostikas ( tai skaitā - uz 2 specializētiem dīzeļa servisiem), pat turbīnu ņēmu nost un devu restaurēt - un dabūju atpakaļ ar komentāru, ka restaurācija nav bijusi nepieciešama, tikai neliela apkope, mēģināju nomainīt EGR, sprauslu diagnostiku taisīju 3 dažādos servisos... Sausais atlikums tam visam diemžēl ir viens - ja ikdienā pārsvarā pārvietojos pa pilsētu - nepieciešams pāris reizes mēnesī pagāzēt uz 4-5k rpm un problēma pazūd pati no sevis... Labots Aprīlis 29, 2014 - LPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Turbīnai ar dūmiem nav nekāda sakara. Kompresijai cilindros gan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Beigtai turbīnai varētu būt tiešs sakars ar dūmiem pie vidējiem apgriezieniem... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rememberme Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Balti dūmi parasti tosols Tad vajadzetu kristies tosola liimenim un tosola ba4okaa vajedzeetu buut melnaam putaam. Arii eļļas liimeņa ''šķupam'' vareetu buut pielipušas putas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Kas tā par perversiju - "remontēt' vai "diagnosticēt" auto dzinēju BOOT forumā??? Vai tiešām Tu domā, ka šeit Tev kāds pateiks tiešām daudz maz reālu problēmas risinājumu? p.s. Man personīgi liekas, ka lielākā Tava auto problēma ir veids, kā Tu to mēģini "remontēt"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Aprīlis 29, 2014 Share Aprīlis 29, 2014 Kā jau te viens minēja, apskaties ieplūdi, vislabāk pie interkulera, vai zemākajā vietā, vai nav pilns ar eļļu (mazliet var būt). Ja eļļas ir daudz, tad izskatās, ka turbīnai gals pienācis. Ja beigts augstspiediena sūknis vai sprauslas, tas dūmi parasti ir melni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridao Aprīlis 30, 2014 Share Aprīlis 30, 2014 Balti dūmi var būt no turbīnas, kas laiž izpūtējā eļļu Varbūt vispirms vajag apgūt auto uzbūves un dzinēju darbības pamatus lai nav jāraksta tādas stulbības Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Aprīlis 30, 2014 Share Aprīlis 30, 2014 L. cien. ridao - domāju, ka Jums būtu jāapgūst dzinēja turbīnas uzbūves pamatus! Diez kā pēc Jūsu domām tiek eļļota un dzesēta turbīna? Nu varu mazliet paskaidrot - tas notiek ar motoreļļu un, ja turbīna ir bojāta, tad ir iespējams, ka eļļa nonāk izplūdes kolektorā un var parādīties balti dūmi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Aprīlis 30, 2014 Share Aprīlis 30, 2014 Ja turbīnai kirdik, vajadzēja kristies jaudai un pieaugt patēriņam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KSX Aprīlis 30, 2014 Share Aprīlis 30, 2014 Ir bijis, ka turbīnai liela brīvkustība un un eļļu laiž cauri litriem, bet jaudas zuduma nav, dūmu gan bij nejēgā daudz. BTW tiem, kas nezina, tad ja eļļa iziet cauri cilindriem, daļēji sadegot, tad ir zili dūmi. Bet ja tek pa taisno izplūdē, tad nāk balti dūmi. Ja nāk antifrīzs cilindros, tad arī ir balti dūmi, bet tiem ir specifiski salda smarža. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!