Jump to content

VELOSIPĒDS NO SPORTDIRECT


deniro
 Share

Recommended Posts

Ķēdes nsopriegošana izpaužās tā, ka kratoties pa bedrēm, ķēde nebūs kā "lecamaukla", nu labi, būs, bet mazāk.

Ar lēto spriegotāju novēroju, ka kratoties pa bruģi citreiz pārrauj pāri zobratiem, jo ķēde nesaspriegojas.

Par sliktumiem un labumiem. To ir diezgan grūti izstāstīt, to ir jāizbauda, pabraucot ar labāku, uz sliktāku atgrieties negribēsies. Bet kā jau minēju - autors joprojām nav pateicis - kādam mērķim velo vajadzīgs. Vai vispār jātērē tik liela summa, varbūt kautko pilnīgi pietiekamu var dabūt aī krietni lētāk.

 

Gribas zināt, kā tu gultņus jūti..

Par riepām un gaisu atsevišķs stāsts, gan spiediens, gan protektors ļoti atkarīgs no seguma pa kuru jābrauc. Pa pilsētu braucu gandrīz ar slikiem, spiediens ap 4 atm.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    8

  • Dupsis

    8

  • DeEK

    7

  • deniro

    13

Varbūt nedaudz pārspīlēju un nedaudz izjūtas no atmiņas izkritušas (neesmu uz velo sēdējis ~ 4 gadus), bet tā gultņu jušana izpaužas, kad ar velo, neminoties, ripo pa līdzenu, līkumainu ceļu - varēja just pretestību, taka kaut kas nedaudz bremzētu, lai gan tajā laikā tie velo lietotāji jau arī bija vienk. lietotāji. Labi, ja kāds vispār zināja, kas tie tādi gultņi un, ka šad tad velo arī jāuztaisa apkope.

Link to comment
Share on other sites

Nu man ir parasti lētākie gultņi, vinekārši pareizi saregulēti ar pareizām smērēm sasmērēti un nekādas pretestības ripojot pa taisnu ceļu un tā tam būtu jābūt. Ja gultņi bremzē, tad jābrauc uz servisu vai, jāregulē pašam

Link to comment
Share on other sites

versatile

Paša pieredze:

Nopirku par 200Ls Merida Matts 20 (Gandrā cena bija +100 Ls, šito nopirku atsaucoties pēc sludinājuma par Cube, aizbraucu uz vietas Kurbada ielā, tur čupa šito Meridu, jaunu - nu paripināju un paņēmu, visi doķi it kā bija).

Aprīkojums Acera.

Pirku 11. gada maijā.

Nomainīju sēdekli, lai gan defaultais nebija slikts, bet daudz braucot tomēr šaurāks un cietāks ir labaki. Stock riepas - traktorenes - ātri nodila uz asfalta, kas tikai loģiski. Uzliku pacietas CST ar pagludu vidu un raupjākiem sāniem, turējās baigi labi. Nopriku teju svaigu pāri par 5 Ls tajā pašā xc.lv

Ar sēdekli ilgi čakarējos, beigās paņēmu WTB ražojumu.

Pārslēdzējs - slēdzēji bija aceras, slēdži uz stūres vēl prastāki šimano. Stūres slēdži joprojām tie paši, bet aizmugurē gan uzliku lietotu Deore XT - man nepatika rāviens ar kādu pārslēdzās - ja sēž uz benķa, pofig, bet slodzē, kalnā minoties, gan nepatīkami. Ķēdes sitiens arī palika mazāk izteikts.

Lētais priekšejais amortiņš - RST Gila 100 - kaut kad arī strādā, pie +8 grādiem un mazāk amoriņš kļūst par cieto, bet reizēm tomēr nostrādā - neprognozējami. FOX, protams, maksā tikpat, cik viss velo. Kaut kad nomainīšu.

 

Ieteikumi - nepērc velo ar 24 ātrumiem, būs grūti vēlāk piemeklēt kasetes un ķēdes, kā arī pārslēdzējus. 27 vai 30 ir the way to go šodien.

Lētās detaļas dažreiz būs izturīgākas, jo kaut kur tur, tajā krutuma skalā, sāk pretdarboties izturība un svars - pati krutakā detaļa mēdz nebūt pati izturīgākā, drīzāk pati vieglākā. Tas tā, pēc tā, ka sporta riepas un ķēdes maina biežāk, nekā galīgos lētučus (kas ir 3x smagāki gan).

 

Baigi svarīgi ir rati - kādas rumbas, kādas aploces.

 

Noteikti šādā budžetā nevajag ņemt rāmja amortiņu - aizmirsti. Diemžēl, piedāvājums lv ir galvenokārt ar lētajiem priekšējiem amortiniem, nu, tad tāds arī jāmeklē - pilnais ridžīds nebūs viegli atrodams. Pēc tam dakšu nomainīsi.

 

Par izmēru - man ir 190cm un 20 collas ir drusku par mazu komfortablai braukšanai. labāk drusku lielāks velo, nekā mazāks. Uz 185cm 21 colla būtu ok.

 

Tālāk jau aiziet citi aksesuāri, sporta apģērbs utt - kas nav mazsvarīgs, ja vismaz šad tad gadās nobraukt vairāk kā 100km dienā. Ja brauksi 100km nedēļā vai mēnesī, tad pofig.

Tas Meridas rāmis nav diez ko sportisks, bet velo būs 100x labāks par tiem sportsdirekta variantiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ar pagludu vidu un raupjākiem sāniem,

 

kur varētu dabūt tādas riepas 28 collu?

Link to comment
Share on other sites

Es sev aizpagājušogad paņēmu fuji svētdienas izbraucieniem un teikšu ka ļoti patīk velo,viss strādā labi lai arī nav nekādi tur super pārslēdzēji,ripo ļoti viegli,šogad sievai domāju paņemt no 2014 gada modeļiem jo viņas vecais ķīnietis pa 150 eiro pirktais tiešām ir tāds mēsls ka no braukšanas nav nekādas baudas.

Link to comment
Share on other sites

Tagad jau MTB ar cieto dakšu lētajā galā praktiksi nav, visiem kaut kādu sūdu vismaz uzkrāmē, tip lai krutāk.

Priekš ikdienas kaut kādi V-brake noteikti labāk.

Skaties, lai ir alumīnija rāmis.

Pārslēdzējus vismaz ar Shimano uzrakstu vajadzētu, lai nav kāds galīgais ķīnīzers.

Skaties kādi paši pārslēdzēji uz stūres, vai patīk pašam pārslēgties. Man piem. tie grozāmie galīgi nepatīk.

Tad ir kaut kādi lētie, kas baigi jāspiež uz vienu pusi, nu ļoti smagi iet.

Pašam ikdienai vecs (kāds 2001. gads) anlen ar accera, nekāda vaina.

Sačiem, jā, ar tādu ir kā ir. Tam man cits velo, ar labāku aprīkojumu, hidrauliskām disku bremzēm un tml. Tās hidrauliskās ņem i labāk, arī pārslēgties tam jau var bez maz vai braucot stāvā kalnā. Ja ar to accera neiespējami, tad tam jau var.

 

Pastāsti, kam tev to velo tiešām vajag.

Iespējams, ka tev kādu tipa tūrisma velo labāk ar 28" ratiem, vai kādu pilsētnieku/komforta vispār. Citādi viena daļa laužu domā, ka mūsdienās tik MTB velo var nopirkt.

Link to comment
Share on other sites

MTB dakšai ir jābūt ar amortizatoru.

Link to comment
Share on other sites

varētu kāds paskaidrot, kas jums nepatīk tajā sportdirect veļukā, un iesakiet precīzi , ko labābu par to cenu. > Lightweight Alloy Hydro-formed Hardtail Frame

> Suntour XCT Alloy Front Suspension Forks - 80mm Travel with Pre-Load Adjuster and Mechanical Lockout

> 24 Speed Shimano Alivio Gears with Shimano Acera Rapid-fire shifters

> Front & Rear Shimano Hydraulic Disc Brakes

> 26" Quick Release Alloy Wheels

es neko tamlīdzīgu ātrumā par to cenu neatradu.

paigadā te vairāk tādu muldēšana par tēmu.

par lielumu - tur jau katram ražotājam savādāk. tam pašam spordirectam pielikti izmēri. mēri kāju un skaties. tur jau dafiga sīkumu. stūre , sēdeklis, rāmja ģeometrija, pedāļi kas visu var ietekmēt. man abi labi velosipēdi ir it kā izmēru mazāki. jūtos ērti . bet tas nu stipri individuāli.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

> Front & Rear Shimano Hydraulic Disc Brakes > 26" Quick Release Alloy Wheels

Te jau nekas nav pateikts. Mani vairāk uztrauktu rati, aploču izturība - te nav pat minēts, ka dubultās. Kādi klaņi, kas ar monobloku, ķēdi. Kādas rumbas - lētajām zobrati izgrauž caurumus, sākas brīvkustības...

Link to comment
Share on other sites

nekādu problēmu- labāku studijā. es vienīgi teicu, kā nav iekš lv netā redzamajiem par tādu cenu labāks. ir ? padalies. pagaidām neviens neko naav piedāvājis. tikai filozofija.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@@deniro, veikals Bruņinieku 73 ir kaut kāds utu kantoris, tur uz vietas nav ne tuvu tādas cenas, kā reklamē internetā. Pārbaudīts uz savas ādas. Žuļiki maigi izsakoties. 

Link to comment
Share on other sites

Tikko te nopirktu mazlietotu Gazele veļuku, par baisu naudu - 255e. Cena tāda, ka  var nopirkt arī nullīti kaut kādu lētuci, redzēs vai ir tā vērts.

 

Pozitīvi ka visi navaroti - kožarožadalītāklima utt.:

- dinamo māšīna,

- lukturs priekšā pakaļā

- padnoška, jeb kā tur viņu sauc

- dubļu sargi

- 7 ātrumi rumbā

- bagāžnieks

- pumpis

- priekš grozss (15e ar uzlikšanu)

- bremzes rumbā (nezinu vai tas ir pluss)

- zvaniņš

 

Smags gan maita, knapi savā drapakā iemānīju.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

es vienīgi teicu, kā nav iekš lv netā redzamajiem par tādu cenu labāks. ir ? padalies.

iepriekš te bija sludinājums xc.lv forumā ar tīri sakarīgu velo (noteikti ne sliktāku) par 200 Eur. Cietā dakša tikai pluss. Salicis cilvēks, kas zina ko dara (vismaz puslīdz). Ja tā nebūtu, būtu noriets tur forumā.

Link to comment
Share on other sites

man gan par to bija viedoklis. paturēju pie sevis. personīgi es piemaksātu tos 140 eirikus. nekā tur labāka (laba) nav. interesanti , kāpēc šitam neizvirzi pretenzijas par diskiem , kasetēm, ķēdi?

p.s. neesi pamanījis , ka tur pie sludinājumiem nerej?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cena tāda, ka  var nopirkt arī nullīti kaut kādu lētuci, redzēs vai ir tā vērts.

 

Tāda Gazelle jauna maksā ap 1800-1900 EUR, tā kā cena ir pat ļoti laba un tā tās lietotās gazeles arī pašā NL maksā. 


Un par bremzēm rumbā, ir gan pluss. Smilti netiek klāt pie bremžu klučiem un neskrāpē aploci vai bremžu disku. 7 ātrumu rumbām gan apkopes ir ķēpīgas, ieteiktu aizripināt pie kāda meistara, izpeldināt eļļā un tā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

7 ātrumu rumbām gan apkopes ir ķēpīgas, ieteiktu aizripināt pie kāda meistara, izpeldināt eļļā un tā. 

Nu solīja, ka apkopes ir veiktas. 


 

 

Tāda Gazelle jauna maksā ap 1800-1900 EUR

Nu manējā Gazelē nemanīju neko tādu, lai tas maksātu tik dārgi, bet liekas labi nostrādāts. Redzēs kā būs. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

man gan par to bija viedoklis. paturēju pie sevis. personīgi es piemaksātu tos 140 eirikus. nekā tur labāka (laba) nav. interesanti , kāpēc šitam neizvirzi pretenzijas par diskiem , kasetēm, ķēdi?
Tāpēc, ka budžeta atšķirība ir 150 Eur, kurus saprātīgi tērējot svarīgos mezglus var upgreidot kaut līdiz XT. Lietotiem, protams.

Te ir tas pats jautājums - vai pirkt jaunu Dacia Logan vai biš palietotu un drusku lētāku, teiksim, Volvo s40. Ja budžets ļautu pirkt jaunu Dacia, es ņemtu Volvo un par starpību risinātu iespējamās problēmas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

- dinamo māšīna,

 

šito sūdu vajag pirmo amputēt visiem velo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

androidz, 14 Apr 2014 - 15:38, teica: - dinamo māšīna,   šito sūdu vajag pirmo amputēt visiem velo.

 

Protams, ka bačas ir labāk, bet ja izbrauc ~3x reizes gadā (kā es), tad var nākties konstatēt, ka iztecējušas no stāvēšanas. A tam dinamo tomēr lielāka garantija, ka darbosies.

Link to comment
Share on other sites

Pārslēdzēji vismaz Deore vai labāki ..

 

Nu paskaidro man "neziņam" kāda galvenā atšķirība starp Deore un Alivio?

Link to comment
Share on other sites

Njā salasīt visu deore sērijas maksā labu kosmosu par kuru tiks lietas gaužas asaras, ja kāds urlēns izdomās nozagt velosipēdu.  :black eye:

 

Ap 2000 gadu nopirku 70ls vērtu riteni okey draņķis liels bet ar viņu bez nekādiem ieguldījumiem nobraucu 10 sezonas (uz skolu, darbu, veikalu) Pēcāk izmetu lai gan nomainot pārslēdzējus un pedāļu klaņus vēl varētu braukt ar viņu.

Vecie onkas ar vecajiem "stārķiem" gadus 20 brauc, nemaz nezinot nekādus "deore"  :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Norchello
Nu paskaidro man "neziņam" kāda galvenā atšķirība starp Deore un Alivio?

Pa lielam droši vien tāda pati,kā starp parasto Corsair Ram un tavējo Corsair XMS3

P.S Vienkāršāk pašam pagooglet "shimano alivio and deore"

Labots - Norchello
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši pērc  lētāko, kad vairs neripo, pērc jaunu. Viss.

 

Tas ir tieši tā pat kā audiofīlija -  cits var klausīties mūziku uz plastmasas datortumbiņām, citam arī 2000€ sistēma nebūs gana laba.

Link to comment
Share on other sites

Rumbas pārslēdzēji parasti, dzīvo ilgāk par pašu velosipēdu, par viņu apkopēm nēsmu neko dzirdējis.Pirms daudziem gadiem sievai nopirkām, no Rietavas tirga, Kad nogrieza pedāļu asi noprikām citu, ar parastiem slēdžiem. Seivastēvs vel tagat braukā.Šīs rumbas izjaugt, pārvāgt ir jābūt ļoti labam mehāniķim, tie kas stāsta par apkopi, ir ļoti uzmanīgi, jādzen mežā. Ir cilvēki kas to dara, bet neuz katra stūra.

Link to comment
Share on other sites

Galvenā atšķirība starp Deore un Alivio ir svars, ar Deore jau var piedalīties neprof. sacensībās, aizbrauc uz Biķeriem, tur ir Latvijas veloizlases tehniķis, viņš tevi pakonsultēs

Link to comment
Share on other sites

SRAM 9.0 pakaļā un 7.0 priekšā, daudz labāks risinājums nekā tur alivio,deors un cita šimano šņaga

Link to comment
Share on other sites

Būtībā nav jāmeklē kaut kur ellē ratā vellobraucamie, jo šeit pat (LV) var vajadzīgo mid-randžu iegādāties. Ja ir skaidrs kešs, tad -20%-30% atlaidi ar normālu pārdevēju var brīvi sarunāt. Bet vislabāk griezties pie tiem kantoriem, kuri paši ved iekšā.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Bet vislabāk griezties pie tiem kantoriem, kuri paši ved iekšā.

 

Piemēram?

Link to comment
Share on other sites

Piemēram?

1. X-Sports- vācu Corratec, spāņu Orbea....

2. Trek - Trek, Merida (laikam)

3. Veloprofs- Scott, KTM, slovāku Superior.

4. Veloserviss-GIANT, un visādi čehu/taivānas ričuki (rokmašīnas)

5. Elcor- Author ričuki

6. ZZK- pašu brends zzk un Specialized 

Par pārējiem- Gandrs, Burusports, cik zinu, tirgoja no iepriekšminētajiem. Ir arī sīkie kantorīši, kas mazās partijās šo to ved, bet tas sortiments mainās. Par cik esmu sen prom no velo biznesa, uz sitiena nepateikšu, ko kas vēl ko tirgo. Tad jāmeklē vecie kontakti :) ....

Čomam (vārdā Kalvis) ir veikals Brīvības gatvē 390 (Primum bike) tirgo itāļu - Adriatica un čehu- LeaderFox ričukus, var mēģināt pakaulēties.

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Papildinasu, ka elkor vel pasi ved ieksa daudz citus velosipedu brendus. Tur vienmer va rsarunat akdu skidonciku. Agrak tur stradaju.

 

ELKOR - SCOTT, AUTHOR, BERGAMONT, GHOST, FONDRIEST, TORPADO, Route66, Kettler

Link to comment
Share on other sites

Tā kā pats aizvakar kritu zagļu nežēlastībā, tad varu pateikt, ka riteni vajag pirkt tādu, kuru var atļauties pazaudēt. Nozagšanas risks tiem ir paaugstināts.

 

Un vajag padomāt arī kādiem mērķiem velo tiks lietots. Te jau atkal sanāca eksperti un pateica, ka viss zem 200 eur  ir pilnībā nelietojams mēsls, kas pavisam nav taisnība, ja ikdienā brauksi 5km uz un no darba.  To vispār latviešiem vajadzētu iemācīties  - ne vienmēr vajag taupīties un pirkt vislabākās preces, ja netaisies tos labumus līdz galam izmantot.

Link to comment
Share on other sites

@groove - varu piekrist daļēji, ja nozagšanas risks ir augsts (velo atstāšana uz ielas utt.) tad jā. Citādi - jādomā par savu labsajūtu lietojot kvalitatīvu preci nevis par to, ka kaut kad viņu kāds var nozagt.

Vajag sevi cienīt un uzskatīt, ka esi pelnījis visu labāko (to ko vari atļauties). Citādi sanāk ebreju stils - naudas kā spaļu, bet brauc ar vecu opeli, lai citi nenojauš cik turīgs :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu, brauksi 5km uz darbu, un čainawonderam nolūzīs pedālis, sapluinīsi bikses un kāju.

Vai vienkārši izlūzīs gabals no švakas riepas uz 30-40 km/h.

 

Man ar manu Meridu pie 40km/h paliek jokaini, bet pie 60+ jau sākas nopietns strjoms, ka es tādam ātrumam esmu par smagu un ritenis par švaku. Pr 65 ātrāk neesmu ripojis, kur sāk jukt ārā, nezinu.

Link to comment
Share on other sites

Nerunāju par čaina vonderu. Sakopts vecs pilsētas velo.

 

2/3 riteņbraucēju nebrauc uz 40, kur nu vēl 60 km/h un nemaina ātrumus braucot kalnā (diez vai vispār brauc kalnā). Takš to , tas, kas tev ir vajadzīgs, nav vajadzīgs visiem.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...