goicis Ierakstīts Aprīlis 2, 2014 Share Ierakstīts Aprīlis 2, 2014 Sveicināti!Ir radusies ķibele ar kuru nespēju tikt nekādīgi galā!!!Ir Audi 80 1,8S 88.gads karbiņš ar parasto čoku!Problēmas ir ar tukšgaitu.Braucot pa ceļu ar normālu ātrumu nav nekādu problēmu iet kā zvērs,bet problēma sākas kā nomet gāzi masina var noslāpt citreiz staigā apgriezieni,bet pats dīvainākais ir tas ka iemet pirmajā ātrumā uzdod čadu un tad reska atlaid gāzi piespied sajūgu un bremzes un masīna noslāpst.Vot kas tas par brīnumu?Mainīti ir trīs karbiņi, pārietas visas vakuma trubeles,mainīta aizdedze,zobsiksna stāv pēc atmetkas un uzlabojuma nav nekāda!Padalieties vai kādam nav gadijies līdzīgs gadijums!Paldies jau iepriekš!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Kādas kļūdas kompis met? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Kādā stāvoklī gumijas starpgabals starp karbūzi un kolektoru? No vecuma kādreiz tiktālu sasprēgā,ka atlec tā metāla plāksne pie kā skrūvējas karburators.Finālā rauj gaisu un līdzīgi simtomi.Pārbaudi tukšgaitā uzspiežot uz karbūzi.Vēl iespējams aizsērējusi degvielas padeve no bākas.Tas protams kas nāk prātā,ja nav problēmas pa lielo,pārkarsēts,plaisas vai galva liegta . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marter Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Brīvgaitas apgriezienu regulators 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Kaut kāds dačiks, tik jautājums kāds, rpm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 (labots) Gumija zem karbiņa jauna.Brīvgaitas apgriezienu regulators mēģināts vēl no diviem karbuļiem plus vienam nokniebts gals.PĀRKARSĒTS NAV!Rezultāts tāds pats! Labots Aprīlis 2, 2014 - goicis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moist Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 (labots) Man bija tieši tādi pati problēma. Un interesanti, ka neviens meistars tā arī to līdz galam nesalaboja.Brīvgaitas apgriezienu regulatora iztīrīšana nedaudz palīdzēja, bet vienalga slāpa nost. Esmu ieinteresēts redzēt, vai tev izdosies izdarīt ko lietas labā. Labots Aprīlis 2, 2014 - Moist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Ja vajag tiešām atrisinat tad brauciet uz Čiekurkalnu, serviss kas atrodas aiz veikala Čiekurs - AUDI fanāti ar oscelogrāfu vai nu ka to aparātu īsti sauc kas atradīs kur jums ir tas sapujušais vadiņš kura dēļ viss gļuko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Minējums tikai,bet kas ar sadalītāja vāciņu?Mikro plaisas arī dīvaini uzvedas.Pie apgriezieniem viss čikiniekā brīvgaitā pie maziem apgriezieniem motoriņam aritmija sākas .Un tukšgaitu neatregulēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 (labots) Moist!Man ar vakar ko tik viens meistars neizmēģinājās.Šodien pašam visa diena beigta.Rezultāts nulle un s.....i nervi!!!! TUFJORD.Sadalītāja vāciņš tika likts jauns un arī kas zem viņa.Rezultāta nekāda. Bonifacij!Tas priekš veca krāma bišku pa šerpu braukt uz Čiekurkalnu,bet tāpat paldies visiem,kas atsaucas! Labots Aprīlis 2, 2014 - goicis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Nu tad pameklē citu servi ar jēdzīgu elektriķi. Doma tāda ka ir aparāts neatceros kā tieši saucas - karoče pa vadu iet strāva kaut kā a tas aparāts var atrast kur ir sapujis vads kas strāvu vēl itkā vada, bet ir nopujis - tur zigzagi lēkā pa apaļu ekrānu un izejot no tā kā tiesi lēkā var atrast sapujušo posmu, to nomaina ar jaunu un viss ir čikiniekā. Tas servis tika 15 min laikā galā ar gļuku cīņai ar kuru es izterēju 5 gadus un 15 servisu apmeklējumus ar visa iespējamā nevajadzīgu nomaiņu sākiot ar svečvadien, sadalītja vāciņu, trubu uz gaisa filtru, lambda zondo un tā talāk pēc saraksta a īstā vaina bij tikai 20 cim garā vadiņā Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Man kādreiz bija Audi 100 83 g. ar 1.6 L, tam bija automātiskais čoks, ja sāk slāpt tad parasti bija ciet gumijas trubiņa, kas gāja no izplūdes kolektora uz karburātoru (nu cik atceros) Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 Jā bet kā jau minēju!bet pats dīvainākais ir tas ka iemet pirmajā ātrumā uzdod čadu un tad reska atlaid gāzi piespied sajūgu un bremzes un masīna noslāpst.Vai tas varbūt no kāda vada?Neticas,bet kas zin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Nu mans bedu stāsts bij apmeram tads ja pielaizas un sāk raustīties motors, tad 20 min. raustīsies, ja pielaiž un motors neraustas tad nobraucot 70 km sāks raustīties ta ka pabraukt nevar, savukart ja pēc tam apstajas uz 30 min., tad vai u pirmais vai nu otrais aprakstītais variants, taču saulainās dienās var būt izņēmumi un neraustīties vispār. Un finalā pats inčīgākais - braucot uz servisu raustas nejēgā, bet vēl nevienā servisa uz vietas nav raustījies.... 20 cm vadiņš viens no tiem kas regulē šprici vienam no cilindriem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Un tukšgaitā visu to izdara un nenospiež bremzes tad ir ok? Kā minējums, varbūt bremžu vaakuma pastiprinātājs ir beigts, rauj gaisu iekšā. Neatceros kā no kurienes šis ņem retinājumu. Bonifācij - te ir parastais karburātors, nevis šprice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Es tik kā piemēru par savu dampi. tas audis nezina cik pie konkretiem apgriezieniem ir jāieber auzas, vai nu nezin apgriezienus, vai nu vēl kaut kadu fakoru nezin, vai nu zin bet nevar, kas gan ņemot verā 3 karburatorus ir mazticams, tb tātad nezin vai nu ir vispar kaut kas pilnīgi idiotisks no serijas pie tik maziem apgriezieniem nespēj uzsūknēt benžu utt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 Arī tukšgaitā gļuko!Tukšgaitā,ka rūc[kautkā]tad bremžu pedāli vari spaidīt tas neko neietekmē,bet kā izdari aukstāk minētās darbības gaņģī,gāzi grīdā,reska atlaid gāzes pedāli,sajūgu nospied un pa bremzēm viss vāģis ir noslāpis.Ar to vakumnieku ar šodien nojēdzos.Nu nekā tur tāda nav viss šancē.Novienoju tās karbuļa trubeles nost no tās vakumnieka trubas.Rezultāts 0 Mēģināšu vēl nomainīt benžas sūkni,bet neticas,ka tas ir pie vainas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Nu nez, es jau nav uz kūdīsanu bet meklē vai nu dačiku vai nu kaut ko idiotisku Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Ļoti dumja doma, paskaties vecajiem audi bija mehāniskais apgriezienu ierobežotājs, atradās sadalītāja korpusā zem Holla devēja, pie lielajiem apgriezieniem uz centrbēdzes pamata likās pret massu, varbūt tas ir ieēdies un nenāk nost pēc uzgāzēšanas. Un tad jau vēl tev vajadzētu būt klāt vaakuma aizdedzes korektoram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 ir tāds štrunts tipo kļoķvarpstas stavokļa dačiks vai kaut kā tamlīdzīgi saucas tas benža sūknis tak sūknē un sūknē un kas paliek pāri aizsūknē atpakaļ uz bāku Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Bonifācij - ja tas ir 88 gada motors ar karburātoru, tad viņā bezīna sūkņa nav un domāju ka kloķenes devēja vēl nav, bet varu kļūdīties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 uuu, nu tad es eju gulēt, es te stāstu par 89 gada opeli... a audim lūk nekā no tā visa nav bijis... njaaa.... Ar labunakti!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 Tika likta cita aizdedze!Nekā!kļoķvarpstas stavokļa dačiks.pa tādu nekā toč nezinu.A tā vaine man uzrādās pēkšņi.Lēnām griezos apkārt atpakaļgaitā šis noslāpst.palaist bij grūti,bet kā pielēca tā ar šo gļuku.nomocijos pa krustojumiem pāra mēneši un nolēmu beidzot sataisīt,bet pagaidam neveiksmīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Tad meklē visās gumijas trubās, vai nu caurumus vai vardi! Nu tik vienkāršā motorā nekā cita jau nav. Vispār, kāds motora kods, tilpums? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 2, 2014 Author Share Aprīlis 2, 2014 Nē nu benžas sūknis viņam ir tur blakus eļļas filtram. Motora kods ja pareiz atceros NE Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 (labots) Es biju domājis, ka viņam nav elektriskais bākā, ka pie motora viņš ir, tas bez jautājumiem. Tad tev ir 1.8L ar 90 ZS motors Pameklē forumos, tepat LV vai googlē, parasti tās ir bērnu slimības, kas ir ļoti daudziem. Es tiešām neatceros visas nianses, jo man tas cigārs bija no 92 lidz 98 gadam, viss jau ir aizmirsts, bet problēmas ar vaakuma trubām visiem vēl ir tagad, neskatoties no modeļa. Labots Aprīlis 2, 2014 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Tur ir kaut kāds temperatūras devējs, kas mēdz izbeigties. Pretestība jāmēra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xirx Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Tikai nekvalificēts minējums - tā trubiņa, kas iet atpakaļ uz bāku, nav aizsērējusi? Tad, pārlejot, arī varētu slāpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Goijko Mitič ! Atslābsti, es jau teiktu, ka karbulis izdilis un tur neko nepanāksi. Šrotos jau tādi paši izdiluši karburatori. Benzīns "krievu" vai normāls? Vēl var teorētiski būt sīka plaisa vakumpastiprinātāja membrānā. Motors tur sūc gaisu papildus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aatrie Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 2 ieteikumi: noslēgt visas vakuuma caurules, kas nāk no ieejas kolektora vai paša karbūža un vada ārējās iekārtas (bremžu pastiprinātājs, aizdedzes sadalītāja leņķa korekrors, gaisa ieplūdes pārslēdzējs pie gaisa filtra u.c.), lai mazinātu iespēju motoram gaisu ieraut pa kādu lieku caurumu ārpus karburatora. Pēc apraksta par straujo bremzēšanu, aizdomas varētu būt par vakuuma pastiprinātāju. Viens pārbaudes veids - atvienot vakuuma cauruli, ielikt tajā korķi un atkārtot joku ar straujo bremzēšanu. Pēc pieredzes (jāšanās) ar 82.gada Asconu (1.6S ar divkameru karbi), izjaukt karbi un ar gaisu izpūst visas dīzes, caurumus u.t.t. Jo tik vienkāršiem motoriem dzīvībai ir nepieciešamas tikai 3 lietas: degviela, kompresija un dzirkstele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OffSide Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Kartera ventilācijas vārsts šim brīnumam ir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Tātad pēc rakstītā autoram nav automātiskās čokas karbūzim. ja trubiņas ir veselas, tad pie vainas būs izdilis vai atregulējies karbūzis. Minējums - atlaižot gāzi gaiss tiek padots mazāk, bet degviela tiek lieta par daudz, kaut kas nenostrādā karburatorā. Varbūt degvielas līmenis pludiņkamerā par lielu. Izdilis adatveida vārsts kas to līmeni uztur. karborators kaprīza lieta reti kurš mūsdienās viņus māk remontēt. Jau gadus 20 auto ar viņiem neražo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Aprīlis 3, 2014 Share Aprīlis 3, 2014 Tā saucamā - "trīspunktu doze" Ja karbulis ir puselektroniskais - 2E2, elektroniku dzīvu nevienam neesmu redzējis, bet darbojas sistēma uz tosola temperatūru - man 89 gada golfam ir tāda. - iet cauri trubiņām tosols, un pēc tā temperatūras vārsts regulē "čoku", cik daudz to izbīdīt vai iebīdīt. Parasti tur izbeidzas membrāna. Nomainīju pats savam aparātam, pusgadu braucu, pēc tam atkal vecā problēma - netur/staigā apgriezieni Pamēģini ar roku pavirināt čoku mašīnai esot darbībā, ko saka - ir tur tāda mēlīte un kājiņa, ja karburatora tips ir tas, par ko es domāju Link to comment Share on other sites More sharing options...
goicis Aprīlis 4, 2014 Author Share Aprīlis 4, 2014 Vēl jau nevar teikt,bet laikam problēma bija benzīna sūknī.Nomainiju un nu jau ir labi,bet vēl jāpatestē. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!