Jump to content

Volvo V40 pečka


t0nt0
 Share

Recommended Posts

Sveiki

 

Volvo v40 97 gads. problema. nav karstais gaiss. pečka strādā. Motors silsts labi. 
 
Sāku risināt: Ņēmu nost visu paneli. Tiku klāt pečkai. Uzsildīju mašīnu un testēju. Pečkas radiators ir karsts. 
Mainot temperaturu ar regulātoru nekas nemainās. pat neviens motoriņš nerūc. Un tas pats notiek grozot regulatoru, kas maina pa kurieni pūtīs arā gaisu.
 
Secinājums - varētu būt beigts kaut kāds relejs ?
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu nosvilis ventilatora motorītis piemēram, nu a pa lielam ta viskautkas tur var būt, ja pats neesi trenēts autiņa jaukšanā un tikpat smuki kopa atpakaļ salikšanā tad labāk nemaz neķeries klāt - serviss i to nav garantija ka šito taisot vel kaut ko nesalauzīs

Link to comment
Share on other sites

Auto ar klimata kontroli vai bez?

Varbūt motorīts kurš groza plāksnīti kas regulē gaisa plūsmu vai caur radiatoru vai pa taisno.

Link to comment
Share on other sites

Jā ar klimatu. Jā iespejams motors beigts. Bet ne jau visi uzreiz? Regulē kurā virzienā gribi neviens motors neiedarbojas? 

Link to comment
Share on other sites

parasti klimatkontroli var ar kompi nodiagnosticēt. Jāmeklē kāds kuram ir atbilstošais pribors lai nolasa kļūdas kodu.

Vienkāršākais variants - klimas drošinātājs, to pārbaudīji?

Link to comment
Share on other sites

Jautājums. kur viņu atrast to drošinātāju ? :)

 

Pie kompja bija pielikts. Kļudu nebija .

Link to comment
Share on other sites

Drošinātāju blokā gan jau ka - zem stūres parasti tas mašīnām ir. Bija pielikts pie kompja kas māk volvo klimatu diagnosticēt? Motoru jau māk daudzi, bet specifiskas iekārtas kā klimatu, abs parasti tikai ražotāja oriģinālās māk. Vispār diagnostikas kompis ar klimata kompi sazinājās? 

Link to comment
Share on other sites

viņs diagnosticēja tākā kondišku cik noprotu.

 

Zem stūres ir drošinātājs Heater - bet tas vesels

Link to comment
Share on other sites

Heater tas visticamākais uz aizmugurējā stikla apsildi attiecas. Jāmeklē cits. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

viņs diagnosticēja tākā kondišku cik noprotu.

 

Ņē-a - kondicionieris un klimata kontrole it kā lietas saistītas, bet diagnostika ir dažāda.

Komfora bloks varētu būt pareizāk meklēt diagnostikā.

Link to comment
Share on other sites

Kondicionieris jau principā pilda tikai gaisa sausināšanas-atdzesēšanas funkciju.

Kas attiecas uz pečku-tad tur jāpārbauda visas vakumtrubas un vai tajās ir spiediens, kā arī termostats.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu tak rakstīts bij jau ka pati pečka ir karsta!!!!! Tatad vaina ir tajā ka karstums no tas netiek aizpūsts tur kur vajag un tur jau nu var būt iemesli ka aparats doma ka nevajag tāpec ka saņem nepareizus sensoru signalus, aparāts dod komandu taču tā netiek izpildīta tāpēc ka nedarbojas motoriņš, pazudis kontakts, kaut kas iesprūdis utt.


gan jau ka pie vainas kaut kāds nosacīti sīkums, tik ej nu viņu atrodi un izlabo, piņķerīga lieta, labāk lai to dara serviss kam ir iemeņas ar šito ņemties


nu un protams vēl visnotaļ ticams un iespējams variants - autors domā ka tā pečka ir karsta a īstenībā ta nemaz nav :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pie kompja bija pielikts. Kļudu nebija .

 

     Īstenībā jau ja negriežas neviens ventilators un nekustas neviens motorītis, kas virina tās gaisa atveres, tad, manuprāt, kādai kļūdai jau nu vajadzētu būt.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Pārbaudi VISUS drošinātājus. Ja kāds beigts - maini pret labu.

Ieslēdz "pečku". Ja gaisu dzen, tad viss OK.

Ja gaisu nedzen, tad izslēdz un vēlreiz pārbaudi drošinātāju(s), ko nomainīji. Ja atkal beigts (-i), tad vaina būs vados vai motorā.

Talāk jau jatiek klāt pie ventilatora motora. Norauj vadus, paskaties, vai ir masa un +12v (pie ieslēgta).

Var arī to motoru noraut nost un pielikt pa taisno pie akumulatora - ja tam ir tikai 2 vadi! Ja vairāk - labāk nemēģini.

Tas tā - ja gribi pats cīnīties. Vispār jau - ieteikums vest pie kāda meistara.

Ja jau bija pieslēgts "pie kompja" - tad ko teica meistars? Pateica, ka kļūdu nav - viss kārtībā? Vai arī ieteica kādas turpmākas darbības?

Link to comment
Share on other sites

Zini, lai tiktu pie ventilatora motora, reizēm viss priekšas panelis jānoārda :) Tā ka tas nebūs tik vienkārši piecās minūtēs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

autors domā ka tā pečka ir karsta a īstenībā ta nemaz nav

 

vēl jau var būt, ka autors domā ka domā, bet īstenībā tā nemaz nav ....


P.S. visbiežāk ventilators neiet rezistora problēmu dēļ.

Link to comment
Share on other sites

Pečkas ventilatora rezistors ir auto ar manuālo apsildi.

Klimatkontroles gadījumā tas parasti notiek elektroniski.

Link to comment
Share on other sites

Es rakstiju, ka ventilators iet. Gaiss pushas. Atrums regulejas.

Tikai neregulejas siltums. Push tikai aukstu gaisu, un nereguleejas pa kurieni puust gaisu. T.i grozhot klokji uz kajaam vai loga nekas nemainaas. Neviens motorins neiedarbokas un neviens vaks pat neizkustas. Panelis ir jau nonjemta un redzu ka nekas nenotiek.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...