Jump to content

pērku velosipēdu


Fēniks
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Pavisam nesteidzīgi meklēju vīriešu velosipēdu ,ko par lētām naudiņām gribētu nopirkt. Teiksim 25 ēriki.Protams var piedāvāt citas cenas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andza

    12

  • ju

    7

  • binary

    7

  • Fēniks

    7

Top Posters In This Topic

_dunduks_

Šādu cenu par vīriešu velosipēdu par ir grūti nosaukt pat par sviestmaizi vai малина.

Šādus pircējus vajadzētu ar slapju dvieli, jo domāju, ka jebkura cena viņam būs mazliet par augstu un tikai īdēs, un īdēs un īdēs.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Fēniks

 

_dunduks_ lasīt māki ? Sludinājumā skaidri norādīts ka var piedāvāt citas cenas. vienkārši sludinājumā jānorāda kut kāda cena un kādā mārutka  pēc man būtu jānorāda maksimālā cena ko esu gatvs maksāt?

 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Par tādu cenu būs kādus 20-40 gadus vecs velosipēds ar sarūsējušu rāmi. Lauku apvidos tādi biezā skaitā. Tāpēc vajag arī norādīt kaut kādas prasības.

Link to comment
Share on other sites

Fēniks

vov sākās cepiens par cenām , labi lai būtu  teiksim 70 ēriki. Prasības  nekas super nav vajadzīgs .Galvenais lai bez problēmām pārslēdzas ātrumi un strādā bremzes (ļoti vēlams lai ritenim būtu dubļu sargi).

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Lasīt protu! Tad pērc manu velosipēdu. Cena 399 EUR ar piegādi pa visu Latviju. Pirksi?

Link to comment
Share on other sites

Fēniks

Nē 399 ēriki tākā par daudz priekš velosipēda  vismaz priekš manis.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sarunājam tā, ka pirmajā postā ieliec konkrētas prasības, kādam īpašībām jāpiemīt velosipēdam, lai nav jāzīlē kafijas biezumos un nav jāiztirzā varianti, kas ārpus budžeta.

 

 

Galvenais lai bez problēmām pārslēdzas ātrumi un strādā bremzes

 

 

Ar šādiem bērnībā esmu braucis un tiem vispār nav problēmas ar ātrumiem. Arī bremzēm nav problēmu, ja rumba nav galīgi nojāta :)

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/classical-ordinary/gchbb.html

transport-bycycles-classical-ordinary-1-

Link to comment
Share on other sites

Long John

Ja gadās braukt gar Elkšņu šrotu (starp Ikšķili un Ogri) ieskaties-  tur regulāri tirgo lietotos vellapēdus no Holandes. Cenas, cik atceros, sākot no 60 EUR. Gadās tīri sakarīgi braucamie.

Redzēju tur pat elektriskos pa 150-200 EUR. 

Link to comment
Share on other sites

70 eiro un ātrumi neiet kopā. Ja nu vienīgi veci un nekopti Nīderlandes ar 3 ātrumiem.

Link to comment
Share on other sites

Fēniks

 

groove kas vainas +-70 ērikiem ja jauns maksā ap130 160 Kā jau teikts neko dižu nevajag.

 

Link to comment
Share on other sites

ArtūrsB

Ir velosipēds pārdošanai savests viss kārtībā no pagājušās sezonas, ripo labi. 90 Eur. Varu nosūtīt bildes ja ir interese.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Re

Tikai bez ātrumiem.


Kad studēju,dabūju pabraukt ar šī ražotāja ixu(drauga)-pēc pirmā nolēciena neizturēja "stūres" konusi.Beidzās ar saskrāpētu seju,bet vismaz ar stūri rokās :D

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

groove kas vainas +-70 ērikiem ja jauns maksā ap130 160 Kā jau teikts neko dižu nevajag.

Nu ir bijis tāds lētais "kalnu velosipēds". Pirmā diena - caura kamera. Otrā diena - caura kamera. Trešā diena - atkal caura kamera, apnika līmēt. Nospļāvos, nopirku jaunu kameru (+5 eur pie sākuma cenas). Pirmā nedēļa - astotnieks… Nu jā, braucu ar to velo mierīgi pa ielām, braucu prātīgi. Ja patīk vairāk skrūvēties gar velo, tad, protams, nav slikts variants - tāds prieks būs garantēts. Servisa džeki uz tādiem velo skatās negribīgi. Braukt ar tādu velo tālāk kā 3km no mājām - reāli bailīgi!

 

Dažus gadus vēlāk nopirku jau par €315, jauns. Tas gan bija akcijas variants, pilnā cena bija ap €400. Arī lētais gals, komplektācijā shimano altus/acera/alivio daļas, vairāk uz alivio pusi. Pēc dažu gadu braukšanas bija pavisam neliels astotnieks vienam ratam, teorētiski vajadzētu arī gultņus rumbās mainīt, bet nu var braukt bez bēdām - ja pa naglām nebrauc (tieši naglām - saknes un akmeņi īpaši nekaitē), tad var nebaidīties braukt arī garākos braucienos pa bezceļiem.

 

Jā, starp citu, veiksmīgu velo pirkumu ietekmē arī braucēja svars…

Labots - binary
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, starp citu, veiksmīgu velo pirkumu ietekmē arī braucēja svars…
 

 

Un ne braukšanas stils? Nu taču pilnīgi jebkuru velo var nojāt un var arī nenojāt, tas viss ir atkarīgs tikai no tā, kā tu brauc.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Teiksim 25 ēriki.Protams var piedāvāt citas cenas.
 

 

 

Galvenais lai bez problēmām pārslēdzas ātrumi un strādā bremzes (ļoti vēlams lai ritenim būtu dubļu sargi).
 

 

Nu pie šādas cenas, šādas prasības.. Ja jau sākuma cenu sākumā norādīji 25EUR, tad jautājums, kā domā cik cilvēku, kam būtu ritenis ko tirgotu pa 100-150EUR, tev sūtītu piedāvājumu?

Vēlāk esi pacēlis latiņu - iesaku to izdarīt arī pirmajā postā.

Link to comment
Share on other sites

Emilz, nevienā brīdī neesmu noliedzis, ka braukšanas stils neko neietekmētu. Protams, ka ietekmē. Bet braucēja svars arī ļoti daudz ietekmē, ja vien braukšanas stils neapbrobežojas ar "turēt velo plauktā un nelietot, sliktākajā gadījumā to stumt".

 

Par tavu apgalvojumu nevarēšu piekrist - nu ir pieredze ar lētā gala velo, ir… Braucu prātīgi, svars toreiz bija 60-65 kg - un tāpat to lūzni (jaunu!) nebija iespējams nenojāt.

 

Cita lieta - ja autors latiņu pacēlis līdz €70+, tad var paveikties nopirkt labu 5-10 gadus vecu svētdienas izbraucamo. Bet tādu ir jāmeklē.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nez, pa manam autora doma ir izpildāma, pats pirms 2 gadi šito velli pa 25 ls atdevu, domāju, ka tā bija samērā godīga cena.

 

7vfpjzv8klqzjbpehjq3_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jānis1984

Ļoti godīga.

Es visu gribu pateikt te ko domāju pa ss.lv.

Reāli smird viss tur ar retiem izņēmumiem.

Tur kaut kādi kosmonauti sabraukuši. 

Link to comment
Share on other sites

binary, spriežot pēc tavas teorijas, manam velo būtu jābūt jau lūžņos, jo katru dienu nobraucu vismaz desmitus km, bet man ir tikai nepilnu 80e rāmis(jau aizvēsturisks) un ~350-400e ritošā daļa + tas ir šosejas velo, un šiem uzsist astotniekus ir daudz vieglāk, nekā kalniniekam, kas maksā aptuveni tādas pašas naudas.

Neesmu neko labojis jau labu laiciņu, jo nav bijusi tāda vajadzība.. Es vienkārši sūdigi nebraucu, pretēji tam, kā to dara daudzi citi. Lielākā daļa braucēju normālu šosejas velo nojātu jau nedēļā, jo braukt nejēdz.

Un tik mazās naudiņas tikai muļķis pērk pilnīgi jaunu velo no veikala.

Labots - Emilz
Link to comment
Share on other sites

Ja pa to cenu būs kas ar ātrumiem, un vēl tāds, ka gadu var bez bēdu braukt, tad tas būs visticamāk zagts. Vai nu kāds būs galīgā naudas izmisumā.

Es šogad apkopēs otram velo, kam jau pāri 10 gadi, Accera aprīkojums, tāds ar ko uz darbu braukt, un kilometrus pa asfaltu tīt, ieliku apkopē 40EUR, un vajadzētu vēl ratus mainīt, jo aploces jau nodilušas (bremzes uz aplocēm). Tur ar būšot kā minimums 40EUR (kaut kādi sakarīgi ķīnieši).

Par otru, kas MTB sačiem, nemaz nerunāsim.

Link to comment
Share on other sites

Emilz, kas ir "80e" un "350-400e"? Tas e ir eiro? Ja tā, tad nav ko sagrozīt manis teikto - tev pliks rāmis vien maksā 3x vairāk nekā te cilvēks bija gatavs maksāt par visu velo. Pēc "manas teorijas", tavs velo var bez bēdām kalpot 10 un vairāk gadu, pat baigi neiespringstot uz apkopēm.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Nu Gestapo, tev tā batereja pie skapja laikam degviela izdzīvošanai :D :D :D

 

Bet pa tēmu, da po uz ričuka gadiem, galvenais ir tā stāvoklis. Man pašam ir Corratec, kuram jau būs gadi 6, bet nobraukts pa šiem gadiem ir apmēram 150-200km. Vizuāli un tehniski kā jauns, pat ķēdei/zobratiem nav dilums

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

pa šiem gadiem ir apmēram 150-200km. Vizuāli un tehniski kā jauns, pat ķēdei/zobratiem nav dilums

 

 

Dilums, nopietni? Kāds tur var būt dilums, ja tu viņu 99.9% turi kādā garāžā? Es vidēji nedēļā ar velo nobraucu to, ko tu 6 gados.

 

Ja tik aktīvi tiek braukts, der padomāt, vai maz ir vērts iegādāties velo. Tomēr kaut kur viņu ir jātur. Apkopes jāveic tā vai tā.

 

Ak jā, binary.. Baigi neiespringstot uz apkopēm velo var nojāt pavisam viegli. Nav brīnums, ka tev tāda slikta pieredze velosipēdos.

Labots - Emilz
Link to comment
Share on other sites

Fēniks

Sākuma cena tika norādīta 25 ēriki  tāpēc kaut kāda cena jānorāda. Turklāt ja piedāvātu kādu puslīdz jēdzīgu psrs laiku bŗīnumu īpaši vairāk nevarētu maksāt .Kosmanauti lai iet dilēs) .Kā jau tiku teicis esu gatvs škirties~ 70 labi lai būtu 85 ēriki. Palsot sarunas radās iespaids ka lielai daļai bagāta letiņa sindroms ar pliku pakaļu bet jāpērk krutākais un dārgākais.

Link to comment
Share on other sites

Es savu pirms 3 gadiem nopirku pa 25ls. Kaut kaads padamit gadus vecs mtb, 26", 3*6 aatrumi, dubljublekji un diy grabazhnieks. Principaa normaals pirmais velo, it sevishkji ja jaabrauc nelieli attaalumi. Pa sho laiku esmu nomainiijis visu iznjemot prieksheejo dakshu un raami,kas naudas izteiksmee tik un taa ir mazaak kaa jauna ritenja cena (150£).

Link to comment
Share on other sites

Man tas Gestapo braucamais izskatās 1:1 kā maksimas variants.

 

Līdz ar to 25Ls, manuprāt, ir stipri par daudz, jo Tolmetā tik daudz nedabūsi, bet braukšanai tādi maksimas varianti nav īsti piemēroti. (ritenim kaut kas jāregulē / jāremontē pēc pāris km.. tas vienkārši nav nopietni)

 

Normāls, jauns ritenis ir ar shimano alivio / deore un maksā apmēram 300-400 eiro. 

Lietotam atkal rēķinies, ka var sanākt mainīt ķēdi, kaseti, lielos zobratus, klaņus utt., kas kopumā maksās tuvu 100 eiro, vismaz. + vēl visādi defekti.

+ tas lietotais, ko būsi nopircis par mega izdevīgu ciparu, varbūt nemaz nederēs Tavam augumam.... 

 

Tāpēc, manuprāt, saprātīgākais variants jauns ričuks. Tāds 300-400 variants var kalpot 10 gadus bez problēmām. (mainot dilstošās daļas).

 

EDIT1:

Tikko paskatījos cenas.

400-500 eiro, ar V breikiem, normāla firma. 

 

Man tāds ir, esmu nobraucis kādus 4000-5000 km pāris gadu laikā, esmu mainījis tikai ķēdes un kasetes, riepas, bremžu klučus.

Šogad nomainīšu monobloku un tur vēl kkādus sīkumus, un rullēšu vēl 4000.

 

EDIT2:

Man ir bijis arī maksimas variants. (jaunībā)

Ar to riteni nebiju nobraucis pat vienu ķēdi (1000-1200km), bet klapatu bija 100x vairāk kā ar šo.

 

EDIT3:

Ja gribas foršākus uzrakstus uz detaļām, tad vari pirkt lietotu pa to naudu, bet rēķinies, ka velo industrijā - dārgāks = vieglāks = ātrāk dilst.

Tātad, tādam svētdienas braucējam (kā man) nav liela jēga no visiem tiem pārslēdzējiem par 150 eiro utt., bet neskatoties uz to savu nākamo riteni noteikti nepirkšu pa 400-500, bet dārgāku, jo dzīvojam tikai vienreiz. :D :D :D

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Ak jā, binary.. Baigi neiespringstot uz apkopēm velo var nojāt pavisam viegli. Nav brīnums, ka tev tāda slikta pieredze velosipēdos.

 

Emilz, kā saka, beidz d***t. Pārlasi vēlreiz komentārus - tā, lai saprastu to jēgu, nevis tikai burtus izburtotu.

 

Nelāga pieredze bija ar lētā gala "maximas velo", kurš jau pēc viena, divu mēnešu *saudzīgas* lietošanas bija iedzīvojies nopietnās problēmās - tādās, kuras nekādas apkopes nevarētu novērst (ja vien ar apkopi nedomā visu detaļu nomaiņu uz 5x jēdzīgākām).

 

Savukārt ar "normālu" sākuma līmeņa velo man pieredze ir pat ļoti laba - prikts pirms ~6 gadiem, var gan pa mežiem pavazāties (saknes u.c. labumi nobraucienos), gan pa ziemu braukt (pie -20°C gan stock bremzes sāka atteikt, gan jau klučiem par zemu temperatūra, bet visādi citādi bija OK), zobratus+ķēdi mainīt reizi cik tur gados (kad chainsuck konkrētos apstākļos sāk likt par sevi manīt) utt. Eļļu ķēdei nežēloju (protams, nemērcēju, bet vienkārši regulāri saeļļoju), bremžu kluči ir mainīti (tas laikos, kad viņam vēl bija V bremzes), vecajiem ratiem taisnots knapi pamanāms astotnieks - tas pa lielam viss, kas no apkopēm ir darīts 6 gadu laikā.

 

OK, trollis pabarots, var turpināt dzert tēju :crazy:

 

 

Palsot sarunas radās iespaids ka lielai daļai bagāta letiņa sindroms ar pliku pakaļu bet jāpērk krutākais un dārgākais.

Domājams, ka te neviens nerunā par "krutākais un dārgākais" - tā līmeņa tehnika maksā dažas (teiksim, 7x vai 10x) reizes vairāk nekā šeit minētās summas, kā arī sver par 30%, ja ne par visiem 50% mazāk.

 

 

 

Normāls, jauns ritenis ir ar shimano alivio / deore un maksā apmēram 300-400 eiro.

Nu te cilvēkam deori 100% nevajag, pietiks ar altus, acera, max alivio - arī daudzus gadus varēs braukt bez bēdām. Par tourney nemačēšu komentēt. Ja uz šādu līmeni skatās, tad galvenais, lai nepaķer ar disku bremzēm :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sarakstīji veselu palagu, kam uzskaitīti visādi skaitļi, bet šitais citāts jau asociējas ar kaut kādu fanātismu bez jebkāda loģiska pamatoju. Varbūt tev daudz naudas un svētdienas izbraucieniem vajag veļuku pa 500 EUR, kas lielāko daļu laika rūsē kaut kādā garažā. Krāna pagarināšanai?

 

 

t., bet neskatoties uz to savu nākamo riteni noteikti nepirkšu pa 400-500, bet dārgāku, jo dzīvojam tikai vienreiz.

 

 

Man gan liekas, ka te viens otrs riteņbraucējs pilnīgi nesaprot atšķirību starp nelielu pabraukšanu un ikdienas regulāru braukšanu. Pieminētās detaļu maiņas (ķēde, kasetes u.c.) ir jāmaina neatkarīgi no tā, cik krutu verķi esat iegādājušies. Tak nolaidieties no zemes kosmonauti. Es daudzus gadus bērnībā esmu ar visādiem hlamiem braucis un viss bijis saremontējams un labojams, ja vien rāmi nesalauž. 

 

Jauns ritenis pa 50 EUR gan nevar būt nopietns. Bet vecie labie smagie dranduļeti bez visādām tur amortizācijām un schimano pribambasiem arī var kalpot ilgi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pieminētās detaļu maiņas (ķēde, kasetes u.c.) ir jāmaina neatkarīgi no tā, cik krutu verķi esat iegādājušies.

Tak štrunts ar ķēdi, kaseti, riepām utt - atkarībā no braukšanas, var gadīties, ka tos nebūs jāmaina 5 un vairāk gadus, nobraucot <1000km gadā. Bēdīgāk ir, ja rati pat no braukšanas pa gludu asfaltu paliek ovāli un metas astotniekā (iz pieredzes). Tāpat čābīgi ir, ja rāmis ir tik mīksts, ka pakaļējās bremzes nevis ratu aptur, bet rāmi plēš vaļā (arī iz pieredzes) - it īpaši, ja ar to velo brauc cilvēks, kurš neprot droši sabremzēties ar priekšu, lai arī tas skaitās efektīvāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu kā jūs ar vienu velosipēdu vārat gadiem braukāt. Es gan gadā norullēju ap 8k, bet nu apnīk vienkārši ar vienu un to pašu braukāt. Reāli pat nodilušu ķēdi vai zobratus esmu mainījis tikai tiem velo, kurus pirku lietotus.

Un pārdomas, ka jauns maksā vismaz 400-500 EUR. Nu nu. Kad biju students man bija tirgū pirkts ķīniešu kalninieks, kas tajos laikos kad vēl PSRS brīnumi nebija izzuduši, skaitījās kruts. Ar to gan kādus gadus 4 nobraukāju un nekas īpaši neplīsa. Galvenais nepirkt tos brīnumus ar amortiņiem aizmugurē.

Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Mezavecis, Marts 17, 2014 - Herņa
Hidden by Mezavecis, Marts 17, 2014 - Herņa

Dažiem gudriem vienkārši patīk gudri gvelzt. Tādi nevar ne velo pa 500eur nopirkt, ne datoru pa 1000, ne vēl ko citu. Var tikai muti braukt. Pareizi, binary?

Link to comment

Papildinot tēmu, vai ir kādi ieteikumi vīriešu kalnu ritenim līdz 250 eirikiem? (lietots vai jauns)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...