alusbundza Ierakstīts Februāris 25, 2014 Share Ierakstīts Februāris 25, 2014 Labs vakars! Vai pašvaldība drīkst vienpersoniski, neinformējot iedzīvotājus atteikties no servitūta ceļa? Lieta tāda, man un tuvākajam kaimiņam garām iet ceļš, kas ierakstīts zemesgrāmatā kā servitūta ceļš (apgrūtinājums). Ceļš ir nolietots un pavasarī reizēm grūti izbraucams. Kaimiņš pirms pāris dienām zvanīja uz pagasta un lūdza ,lai atved kādu kravu granti (paši būtu izlīdzinājuši), bet šie pa telefona atbild, ka nauda nav, un vispār pirms pāris gadiem esot no šā ceļa atteikušies. Mums pirmā dzirdēšana. Rīt braukšu ar kaimiņu uz pagastu skaidroties.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 (labots) kas tur ko skaidroties. liec celjam barjeru priekshaa un kaut lej asfaltu .... Labots Februāris 25, 2014 - kevins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Vilks Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 kas tur ko skaidroties. liec celjam barjeru priekshaa un kaut lej asfaltu .... kaa kas ko skaidroties?Tu doma konservbundza grib pa savu naudu ielas bruget??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 25, 2014 Author Share Februāris 25, 2014 ceļš ir pagarš, un krava grants no tuvākā karjera izmaksā ap 90 Ls, lai daudzmaz savestu ceļu kārtībā, tad vajag minimāli ap 30 kravām... mums ar kaimiņu tik daudz brīvu līdzekļu pašlaik nav... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzonijs Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 · Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa Rokas nost no padomju varas. Tu vispār padomāji kad uzdevi jautājumu. Link to comment
Ronalds Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 Servitūta ceļš pēc būtības ir privātais ceļš, jālabo tiem kam ir tiesības pa to braukt. pašvaldība protams ka var labot, bet var nelabot. Kam par labu ir tas servitūts? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 25, 2014 Author Share Februāris 25, 2014 ceļa gals beidzas valsts mežos.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzonijs Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 · Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa Ar padomju varu ir divi varianti Link to comment
Ronalds Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 Ja servitūts par labu valsts mežiem, var runāt lai viņi labo, bet viņi var teikt, nebraucam, un nelabosim. Tiesa gan tad jau var sākt domāt lai noņemt servitūtu viņiem par labu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzonijs Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 · Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa Hidden by Mezavecis, Februāris 25, 2014 - Herņa roland nav tik traki - AK74 var nejauši gadīties uz ceļa bet man interesē kā var tiesiskā valstī tas var gadīties. Link to comment
Mezavecis Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 (labots) Te rodas jautājums, vai pašvaldība jebkad par to ceļu rūpējās? Mums arī blakus mājai iet ceļš, kuru uztur paši iedzīvotāji un katra būda sametās pa ~50EUR gadā, lai šad tad nogreiderētu, nošķūrētu sniegu utt. Pašvaldība protams tādu ceļu negrib ņemt savā valdījumā, jo tam nav stratēģiska nozīme. Izmaksas ir tādas, jo ikdienā šo ceļu izmanto kādas 30 saimniecības un bedres rodas samērā ātri. Laukos vispār tikai paši esam lāpījuši ceļu, bedres ar akmeņiem un citiem gruvešiem pildījām. Labots Februāris 25, 2014 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 25, 2014 Author Share Februāris 25, 2014 nu neceru neko daudz uz pašvaldības, bet lieta tāda, ka uz rudens pusi (info no Lauku atbalsta dienesta) būs pieejama eiropas nauda ceļu sakārtošanai, tāpēc, jānoskaidro, kam ceļš pieder (kam jāraksta projekts) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daiļais Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 Kādreiz bija tā, ka servitūtu varēja nodibināt trijos veidos - ar lēmumu(pašv), savstarpēji vienojoties un ar tiesas spriedumu. Savukārt bija divu veidu servitūti reālservitūti un personālservitūti. Pirmie ir par labu konkrētam īpašumam, otrie konkrētam cilvēkam. Kā viens vai otrs beidzās, tā izbeidzās arī servitūtiesības jānoskaidro, kam ceļš pieder Ceļš pieder tam, kam pieder zeme. Pretējā gadījumā tas būtu izdalīts no īpašuma un sadalītu zemi vairākos gabalos. Tas redzams zemes robežu plānā Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 25, 2014 Author Share Februāris 25, 2014 . Pretējā gadījumā tas būtu izdalīts no īpašuma un sadalītu zemi vairākos gabalos. tā arī ir, tikko saskaitīju, ceļu var izmantot 5 privātīpašnieki un valsts mežs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 25, 2014 Share Februāris 25, 2014 Tad jau jums sešiem jāvienojas par remontiem. Varu iedomāties cik "vienkārši" tas būs... Jāpiebilst ka kādreiz šādus ceļus uzturēja pašvaldība - viņi bija pašvaldības ceļi, bet pēdējos gados visi paštaisīti par servitūta ceļiem - tiekat paši galā kā mākat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!