Jump to content

HDMI CEC emulators TV izslēgšanai


binary
 Share

Recommended Posts

No LTC ienācās Selteka TC-402HD virszemes TV dekoderis. TV pieslēgts caur HDMI. Dekoderis diemžēl neprot HDMI CEC, rezultātā nākas lietot 2 pultis - vienu dekoderim (kanālu pārslēgšana, skaļums utt utjp), otru TV (tikai ieslēgšanai/izslēgšanai). Ja dekoderi izslēdz, bet TV atstāj ieslēgtu, tad ekrānā rāda paziņojumu "nav signāla" vai tml, pats TV neizslēdzas.

 

Ir kaut kādi HDMI adapteri, kas daļēji emulētu CEC un mācētu izslēgt TV, kad pazūd signāls, un ieslēgt, kad tas atkal parādās? Kaut kā nesimpatizē doma, ka tagad būs ar 2 pultīm jādzīvo… Pirkt kaut kādu universālo / programmējamo pulti arī negribas.

Link to comment
Share on other sites

Nu no RasPI to var izdarīt, par to šaubu nav. Uz pults pat ir "?" poga, kura dekoderī neko nedara - ja tā sūta IR signālu, tad uz RasPI varētu arī uzlikt IR resīveri un to visu sajūgt kopā. Bet tas būtu tiešām dirty veids - labi, nebūtu 2 pultis, bet tāpat abus devaisus atsevišķi būtu jāslēdz. Turklāt RasPI varētu izmaksāt vēl dārgāk nekā universālā pults ;)


Es to CEC neprotu. Zinu tik, ka komunikācija notiek pa 1 vadu, ir seriāla un divu virzienu. Ja tas ir kaut kas gaužām elementārs, tad teorētiski varētu arī uz atmegas bāzes uzbūvēt adapterīti. Tikai šobrīd nav ne vajadzīgo zināšanu, ne arī baisi daudz laika, ko tam veltīt.

 

Tad vēl zinu, ka ir kaut kādi USB štrunti, kas ļauj caur CEC kontrolēt TV… Bet nu tas ir dirty risinājums…

Link to comment
Share on other sites

No prakses - Sony TV un Sony DVD, saslēgti pa HDMI ar visu ieslēgtu CEC televizorā.

DVD "mācēja" ieslēgt TV un (vai) ieslēgt attiecīgo HDMI ieeju.

Izslēdzot DVD, TV paliek ieslēgts un parslēdzas atpakal uz pēdējo ieeju, kas bija pirms tam. Tātad tādā virzienā TV izslēgšana nedarbojas. Tikai ieslēgt.

 

Izslēdzot TV, DVD arī izslēdzas. Neatkarīgi no izvēlētās signāla ieejas uz TV.

Tāda tā filozofija laikam tam CEC.

Link to comment
Share on other sites

CEC filozofija ir, ka ar vienu pulti var kontrolēt līdz 15 devaisiem. Tur kaut kādas 14 komandas ir, ko var kontrolēt (ne tikai ieslēgšanu / izslēgšanu). To, kura iekārta kuru izslēdz vai ieslēdz, standarts nenosaka. Tā ka var arī TV izslēgt "caur citu iekārtu", ja attiecīgi viss sataisīts…

Link to comment
Share on other sites

Pat ja tam TV/monitoram ir tāda fīča, turklāt ar iespēju to norādīt sekundēs, diez vai tur atradīsies arī "ieslēgšanās taimauts".

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

mafij, nafig jāspamo? Darīt nav ko? Man pietiks ar 1 komandas emulēšanu - standby regulēšanu. Ar to atbildes komentu tik pieklājīgā veidā norādīju, ka frāze "CEC filozofija ir, ka caur TV var izslēgt DVD, bet otrādi nevar" neatbilst patiesībai.

Link to comment
Share on other sites

Avene būtu par traku šādām lietām. Ja uz to pusi skatās, tad jau kaut ko līdzīgu Tv-B-Gone, kaut uz arduino bāzes- IR uztvērējs redz vienas pults On/Off signālu un tālāk pa IR raidītāju sūta On/Off signālu vai vairākus (saraksts ar iespējamajiem kodiem diezgan liels) http://www.righto.com/2010/11/improved-arduino-tv-b-gone.html. Vai arī vienkārši uzreiz izmantot šādu Tv-B-Gone atslēgu piekariņu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

diez vai tur atradīsies arī "ieslēgšanās taimauts"

 

nu vispār jau daudziem ir. var mierīgi uzstādīt laiku, kad tv jāieslēdzas

Link to comment
Share on other sites

versatile

Pieņemu, ka ar ieslēgšanās taimautu bija domāts, ka TV ieslēdzas, saņemot signālu HDMI ieejā.

Pašam ir prasts TV, tāpēc problēmu daļēji risinu ar Galaxy S4 un WatchOn aplikāciju - uz lockscreena dabonu vadības pogas un divas izslēgšanas pogas. Nav tik eleganti, bet strādā.

Tiesa, jaunākās WatchOn versijas ir tā sajātas, ka nespēšu pastāstīt, kā tādu aplikāciju nokonfigurēt.

 

90% laika gan darbojas prastāks risinājums - tv izruba ar pogu un miers. Un rij mazāk elektrības :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

A ko iesākt, ja taineris uzlikts uz deviņiem, bet TV skatīties sagribās astoņos. Tāpat būs vien otru pulti jāmeklē :sarkasms:

Es muterīteu uz pultīm uzlīmēju baltu lentu un sarakstīju virsū- TV, LNT-TV3 un OTV, lai saprot ar kuru pulti kuru programu ieslēgt. Veciem cilvēkiem ar tām pultīm točna ir problēma.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nu vispār jau daudziem ir. var mierīgi uzstādīt laiku, kad tv jāieslēdzas

Nejauc ābolus ar ķirbju sēklām. Man nevajag konkrētu laiku, kad TV jāieslēdzas.


 

 

90% laika gan darbojas prastāks risinājums - tv izruba ar pogu un miers. Un rij mazāk elektrības :)

Mums tā poga tāda štruntīga, nekad nevar saprast, ir piespiedusies vai nē :D Neredzama touch poga, kurai var aptuveni nojaust atrašanās vietu.


Telefonā nekādu vadību arī negribu. Ja es vēl varētu sadzīvot, tad sievai 100% nepatiks :)


 

 

Es muterīteu uz pultīm uzlīmēju baltu lentu un sarakstīju virsū- TV, LNT-TV3 un OTV, lai saprot ar kuru pulti kuru programu ieslēgt.

Nav jau problēma atšķirt pultis, tās mums gana dažādas, lai kaut pēc svara atšķirtu. Vienkārši nav diez ko ērti, ja jālieto 2 pultis, uz vienas no kurām vajag tikai vienu pogu. Ja vēl tās pultis atrodas dažādos istabas stūros (mums visnotaļ reāla situācija :D), tad pavisam jautri :)


 

 

Avene būtu par traku šādām lietām. Ja uz to pusi skatās, tad jau kaut ko līdzīgu Tv-B-Gone, kaut uz arduino bāzes- IR uztvērējs redz vienas pults On/Off signālu un tālāk pa IR raidītāju sūta On/Off signālu vai vairākus

*Varbūt* tas strādātu. Problēmas varētu sākties, ja kādreiz TV "neatpazīst" on/off signālu. Tādi gļuki varētu būt reti, toties ļoti kaitinoši.

Link to comment
Share on other sites

tv izruba ar pogu un miers.

 

pavisam piemirsu - man laukos ir vēl vienkāršāks variants. tv un dekoderis iesprausti pagarinātājā un tiek no sienas izrauts kontakts. vienīgā problēma var būt nepacietīgākai publikai, jo ir drusku jāpagaida kamēr tā selteka iebūtojas.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Man laukos (cik nu laukos… mājās) tāds risinājums nederēs - nav ne mazākās vēlmes gulties zem galda katru reizi, kad jāieslēdz vai jāizslēdz TV, tāpat nav arī vēlmes visu piekraut ar redzamiem pagarinātājiem, lai tik visu visur var iespraust :crazy: TV un dekodera vadi ir visnotaļ civilizēti noslēpti aiz 2 mēbelēm un iesprausti pagarinātājā, kurš arī ir aizvākts prom no acīm.

Link to comment
Share on other sites

var uzlikt pie sienas rubiļņiku

 

P.S. var nevis rubiļņiku, bet releju ar parasto IR vai RF pulti, kas padod abām ierīcēm strāvu

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Protams, daudz ko var. Man gan gribētos *normālu* risinājumu. Ideālā variantā - HDMI štruntu ar CEC emulatoru, kurš prot tikai standby komandu. Vēl jo vairāk - ņemot vērā, ka TV var bildi rādīt ne tikai no dekodera (var lietot arī kā monitoru laptopam vai jebkam citam).


Starp citu, "relejs ar parasto IR vai RF pulti" būs vēl draņķīgāks risinājums kā tagadējais ar divām pultīm (viena dekoderim, otra TV) - tam relejam tak arī būs atsevisķa pults. Tātad pulšu skaitu nesamazina, toties ievieš "gaidīšanas periodu" pie ieslēgšanas. Tas, protams, papildus jau minētajai lietai, ka TV jāvar izmantot arī bez dekodera.

Link to comment
Share on other sites

ja tam relejam piemet arduino, tad var atpazīt jau esošās pults signālu un ieslēgt pēc tā.

Link to comment
Share on other sites

Ja piemet arduino un kaut ko māca, tad var uztaisīt arī HDMI adapteri. Cik tad tur tā darba - pēc HDMI 18. pina (+5V) nosaka, kad ir/nav signāls, tad attiecīgi pa 13. pinu (CEC) sūta vadības signālus. Ar barošanu gan jau kaut ko izdomātu (varētu būt, ka dekoderis padod +5V uz USB arī standby režīmā; sliktākajā gadījumā iemestu kādu 2430 baču). Cita lieta - man tas CEC ir svešs un šobrīd vieglāk būtu nopirkt gatavu adapteri nekā uztaisīt. Arduino variants man prasītu daudz vairāk laika, jo arī tas man būtu jāatkož, turklāt tajā virzienā man nav ne mazākās vēlmes kaut ko domāt (t.i., nebūtu motivācijas to arduino+IR variantu kost).

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirkt kaut kādu universālo / programmējamo pulti arī negribas.
Link to comment
Share on other sites

Pašam baigi lodēt un stiķēt HDMI nav prāta darbs. Ja gribās DIY tad, var ar arduīnu pat bez IR. Iebāzt arduīnu iekš dekodera. Iemācīt arduīnam sūtīt CEC. Arduīns detektē ON/OFF kaut no SCART (ja tāds eksistē. tur ir ON/OFF pins) vai analogās video izejas. Kipa ir nav signāls un miers. Ja smuki taisa, tad nekādas pēdas nepaliek. TIkai jālien iekšā dekoderim. Vienīgi vai autors gribēs ar tādu DIY nodarboties?...


Piemēram: https://code.google.com/p/cec-arduino/ itkā ir gatavs kaut kas. Ko tālāk? R&D ja ir iekšās.

Link to comment
Share on other sites

Pārdomā vēlreiz to universālās pults negribēšanu. Kopš Sony RM-VLZ620 iegādes esmu nomainījis pāris TV un HTPC, kā arī sametis 6 pultis lādē, jo šī pults atbilst manām prasībām un ergonomikai. Protams, ciemiņi nesaprašanā, kapēc mājās iekārtas ir dažādu ražotāju, bet komandē to visu sony pults.

Link to comment
Share on other sites

@@JDat, ko nozīmē "stiķēt HDMI"? Kopā ir 19 pini. DIY variantā 18 pini tiktu padoti 1:1, viens pins (13., CEC) tikai tiktu kontrolēts no MCU. Dekoderī bāzt neko īsti nevar - nav privātais īpašums (t.i., pēc līguma beigām būs jāatdod atpakaļ). ON/OFF, cik noprotu, detektēt var no tā paša HDMI - viņam 18. pins ir +5V, gan jau padod tikai ieslēgta dekodera gadījumā. Ja 18. pins tomēr neder, tad 100% jābūt kādam citam veidam - TV taču caur pliku HDMI to veiksmīgi nosaka.

 

R&D jau varētu, iekšās ir, tikai ar laikiem švaki - pagaidām citu darbu pietiek (piemēram, pēdējos 4 vakarus laboju veļasmašīnu - tā iet, kad laicīgi nepamana & nenovērš problēmas :D).

 

@@janni, padomāju vēlreiz. Nepārdomāju. Nu nav man ne mazākās vēlmes izdot 30 eiro par nevajadzīgu hlamu. Jā, labi, ja man vajadzētu pilnu kontroli pār dekoderi, TV, HTPC, radio utt utjp, tad tāds variants ar 65 pogām par ļaunu nenāktu, bet man faktiski pulti vajag tikai priekš dekodera. Pašam dekoderim pults ir gana ērta, tāpat arī pults funkcijas ir 100% pielāgotas konkrētajam devaisam. Turklāt savulaik jau bija programmējamā pults (LTC interaktīvās TV dekoderim komplektā) - nu bija labāk, ka nevajag divas pultis, bet tāpat slēgt TV un dekoderi atsevišķi šķita kaut kā tizli. Jau toreiz brīnījos, kāda vella pēc 10+ gadus pēc HDMI iznākšanas vēl joprojām nevar devaisos CEC ieviest, lai nodrošinātu funkcionalitāti, kura ir pieejama pat ~35 gadus vecajā SCARTā.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

TV razhotaaju esat meegjinaajushi spaardiit?

mans iemiiljotais Philips gan nepadodas nekaadai dresuurai :(

 

sanaak taads diktais "progress" -

25+ gadiigs Silelis prata pats izsleegties kad pazuud video signaals

~17 gadiigs Sony CRT arii

bet muusdienu kraami iecikleejushies uz CEC, ja pievienotaa iekaarta neprot to nosuutiit CEC

tad tv ir ar mieru raadiit "no video signal" muuzhiigi

 

diez nav kaada ECO regula ar kuru iebaxtiit Philipsam acee

 

Link to comment
Share on other sites

Man tagad parādījās jautājums - LTC virzemes interaktīvās TV dekoderis ir spējīgs padot izslēgšanas signālu uz TV? 

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Atbildi nav tālu jāmeklē:

 

 

No LTC ienācās Selteka TC-402HD virszemes TV dekoderis. TV pieslēgts caur HDMI. Dekoderis diemžēl neprot HDMI CEC, (..)
Link to comment
Share on other sites

Sorry, biju domājis par interaktīvo...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3-4 gadiem viņu dotā motorola nemācēja. Tiesa, tam dekoderim bija programmējamā pults, kas ļāva līdz 3 iekārtām kontrolēt - varēja vai nu no saraksta piemeklēt attiecīgo TV, vai arī apmācīt dekodera pulti, izmantojot TV pulti (gļukaini, bet principā strādāja).

Link to comment
Share on other sites

Ar tiem 1:1 ir viltīgi.tas tev nav vadi uz vafeles. Tur ir simti MHz. Korekti pcb jātrasē. Tas ir vēl viens iemesls lai ķeskas ieliktu seltekā. +5v var izmantot, bet arī tur ir nianses.

Link to comment
Share on other sites

Nu labi, pieņemsim, ka gatavu variantu, kas man patiktu, nav. Štukosim kaut ko DIY virzienā.

 

JDat, Seltekā es 100% neko nelikšu, pārāk dārgi tas izmaksās, jo tad faktiski ir jāpārpērk to dekoderi. Tādā gadījumā tik pat labi varētu nopirkt citu dekoderi, kam ar CEC viss kārtībā.

 

Ko domāji ar "korekti PCB jātrasē"?

 

Tādā DIY variantā varētu ņemt šāda tipa konnektorus - visi pini vienā rindā, lodējas tai pašā plates pusē, kurā ir konnektors (t.i., caurumi platei tikai priekš konnektora montēšanas). Platei vienā pusē max 5mm gari apalvoti celiņi (tīri tik daudz, lai ar drebošām rokām varu lodāmuru piešaut). Uz otru pusi "kaut kā" dabū +5V, GND un CEC celiņus (caurums platē, kurā iebāž plānu vadiņu?). Tai otrajā pusē uzlodēti 6 pinu MCU (attiny?), diode, kondiķis. MCU izmantojas 4 pini:

1) GND

2) +5V barošana caur diodi un kondiķi (t.i., no HDMI celiņa vispirms diode, pēc tam kondiķis, pēc tam MCU)

3) +5V uz kaut kādu pinu, lai noteiktu, kad HDMI pienāk / pazūd signāls (t.i., ieslēdzas / izslēdzas dekoderis)

4) CEC

 

Par 2. lūgums stipri nesit - to es kā programmētājs (t.i., ne elektriķis) izdomāju :D Vajag kaut kā MCU nobarot pēc +5V pazušanas pietiekami ilgi, lai paspētu izslēgt TV… Ieteikumi?

 

Would it work?


Nja, vienīgi tādus male connectorus varētu būt pagrūti atrast… vismaz ebayā.


Par barošanu no HDMI vada - it kā tur var līdz 50mA ņemt. Tāds sīkais MCU varētu tērēt <1mA (attiny/atmega specenē minēts 200-250 uA active modē pie 1.8V un 1MHz). Kādas problēmas tas varētu radīt?

Link to comment
Share on other sites

Tikai idejai - nevar to vadu vienkārši uzšķērst un pārgriezt tikai +,- un CEC? Tipa vadu izlaid caur kārbiņu. Cik iegūglēju, tad HDMI kabelim jau kaut kādi krāsu standarti ir (vairāki), varbūt izdodas uzminēt īstos.

Link to comment
Share on other sites

Pārgriest kabeli ar cerību atrast barošanu un CEC nebūs tik vienkārši.

 

PCB. Visiem celiņiem jābūt vienādā garumā. Būtu forši saglabāt 100 omu impedanci uz PCB, bet nu tā jau ir izvirtība/ Pie taviem 2 metriem tāpat derēs. Vajag ne tikai tādu PCB lai pielodējas, bet arī lai +/- normāli turās viss kopā.

 

Par barošanu. Te varētu būt interesanti. Kurš dod +5V uz HDMI kabeli? TV vai Selteka? Tev ir iespējas katru +5Všinu izmantot. Tev tak nāv +5V no Selteka. Sāk arī +5V no TV. Kurš no viņiem deva +5V uz HDMI drāti? Nezinu, bet tas varētu būt interesanti. Uzkarinot lielāku elektrolītu ttev pietiks laika lai tiny nosūta CEC informāciju uz TV. Sliktākajā gadījumā uzliec 3V BIOS bateriju. Ja iemācīsi savam tiny aiziet dziļajā standby un neizmantosi nekādus LEDus indikācijai, tad baterija pietiks dažiem gadiem.

 

Starp citu... Varbūt kaut kur jau ir atrodams HDMI savienotājs. Kipa paņem divus HDMI kabeļus un sastiķē kopā. Tādā svienotājā varētu iemānīt un nebūtu PCB jātaisa.

 

Kā jau teicu: R&D.


EDIT: kaut kas dabā eksistē. https://www.google.com/search?q=hdmi+coupler&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zv_PUrPyNbCDyAPH0YCIDg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=908

Link to comment
Share on other sites

marizo, pašā vadā jaukties nevēlos - nav jau nekāds pagājušā gadsimta vītais pāris.

http://www.iogear.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/HDMI-Cable-Construction.jpg


Jēdziens "100 omu impedance" man ir svešs :(

 

"Mani 2 metri" ideālā gadījumā varētu tikt aizvietoti ar "mani 30cm" vai ko līdzīgu, lai atbrīvotos no vadu mudžekļa aiz TV. Bet nu tas kaut kādā mērā nesaistīti ar šo.

 

Par celiņu garumu - cik kritiski tas ir? Daudziem konnektoriem pini izvietoti nevis vienā rindā, bet 2 vai pat 3 rindās - tāda konnektora gadījumā tak nevar dabūt vadus vienādā garumā. Tāpat redzētas bildes, kur konnektorā iemontēta PCB, pie kuras lodējas vadus - tur celiņi "saulītes veidā" izkārtoti, tātad arī garumi mazliet atšķiras.

 

Par +5V neesmu pētījis. Pa manam - kas dod signālu, tas varētu dot arī +5V. Bet par to jāpārliecinās. Pat ja +5V tai drātī ir nepārtraukti, nav liela bēda - no +5V barojam MCU, bet signāla esamību pārbaudam kādā citādā veidā (hz, kā TV to pārbauda, ja ne pēc +5V drāts).

 

Par 3V bateriju arī biju iedomājies, kādu laiku tas šķita prātīgākais variants - ja tiek klāt baterijai, tad nomainīt reizi 5 gados nav problēma (skybrake imo ~gadu baro atmegu, 2.4GHz transceiveri un diodes no 2430 bačas; man tās vajadzības ir daaaudz mazākas). Bet ja MCU ēd zem 1mA un to var dabūt pa HDMI, tad tas būtu vienkāršāks risinājums.

 

Par savienotāju arī bija doma. Principā tādi ir - vai nu ar 15cm kabeli pa vidu, vai arī korpuss 90 grādu leņķī. Cita lieta - korpusi, cik noprotu, nav izjaucami.


Tie coupleri ir "female-female", tas nederēs. Nēnu var jau, protams, divus vadus spraust, bet ideāli būtu, ja "emulatoru" varētu spraust pa taisno TV, tātad vajag "male-female".

Link to comment
Share on other sites

1) Varbūt televizoram ir 2. HDMI ieeja, kuru var izmantot ieslēgšanai/izslēgšanai? Diez kā tikai TV reaģēs uz CEC signāliem no ieejas, kurā nav video signāla/devaisa otrā galā?

2) Īsumā pagūglējot CEC speceni, signālu līmenis tur ir 3.3V, tā kā hipotētiskās PCB otrā pusē tāpat vēl vajag sprieguma regulatoru, lai MCU var darbināt no 3.3V (vismaz man vieglāk šķiet darbināt kontrolieri no 3.3V nekā mēģināt pēc tam vēl translēt signāla līmeni).

3) Seltekas stāvokli *varbūt* varētu pat redzēt ar hall-effect sensoru uz Seltekas barošanas vada.

Link to comment
Share on other sites

Ir viņam 2. ieeja, taču tā atrodas sānā aiz vāka. Negribas to ieeju izmantot.

 

Par 3.3V - tx, tas būs jāņem vērā. Kaut kā biju palaidis to garām.

Link to comment
Share on other sites

Principā pietiktu ja uzliktu elektrolītu uz dažiem simtiem. Eksperiments: Paņemam LEDu un pretestību. Klāt 100 uF kondieri. Pieslēdzam pie PSU un noņemam. Cik ilgi LED spīdēs no kondiera? MCU rīs vēl mazāk. Sevišķi ja ieirbjās niansēs.

 

Kas attiecas uz celiņiem. Ethernet coupleru PCB ir redzētas? Tur ir spolītes utml. 110 omi, tas ir atsevišks stāsts. Tāpat kā 110 omu impedance ethernet drātī. Vārdu sakot, celiņi maksimāli īsi um maksimāli vienādā garumā. Izņemot vajadzīgo +5V un CEC drāti. MCU nevis otrā pusē uz PCB (zem HDMI konektora sanāk), bet gan blakus HDMI tajā pat pusē. Otrā pusē vajag vienu lielu GND poligonu un daudz daudz VIAs.


Protams. Var to visu piekāsts un uzlodēt uz vadiņiem. Visdrīzāk ka strādās arī tā. Bet nu smalkais stils un korektums...

Labots - JDat
Link to comment
Share on other sites

Par elektrolītu - tur diodi arī vajag? Doma bija, ka +5V aiziet (a) uz pinu, kas nosaka on/off stāvokli, un (b) uz kondiķi barošanas pinam. Kad +5V pazūd, tad strāvai vēl jāplūst uz B pinu (barošana), bet nav jāplūst uz A pinu (on/off noteikšana) - tāpēc bija doma likt diodi. Bet vai tas maz ir vajadzīgs? Varbūt tur vispār "pareizi" būtu to visu citādāk likt kopā?

 

Kaut ko līdzīgu ethernet coupleram (drīzāk gan splitterim), ja atmiņa neviļ, esmu redzējis un jaucis/modificējis - vajadzēja no viena kabeļa, kur izmantotas visas 8 dzīslas, pāriet uz 2 kabeļiem, kur katram izmantotas 4 dzīslas - LTC optika ar interaktīvo TV. Bet nu no PCB tur nebija ne smakas.

 

Kas ir "daudz VIAs"?

 

Kā iedomājies "MCU blakus HDMI tajā pat pusē"? Kā nodrošināt, ka celiņi nekrustojas?

 

Uz vadiem visu karināt gluži negribas (plīsīs tie vadi), bet ar smalko stilu aizrauties arī nav īsti vēlmes - nav jau komercprodukts… Ar "good enough" šoreiz būs tieši laikā.


Starp citu, uzgāju male-female pāreju, kura varbūt varētu derēt eksperimentam. Pēc bildes vismaz tā izskatās. Vienīgi korpuss, kā jau iepriekš minēju, nav jaucams… 90° pārejām, kas uz augšu / uz leju, viets nav. It kā varētu ņemt 90° uz sānu, bet nu tādā 99% celiņi būs ar stipri atšķirīgiem garumiem.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...