Jump to content

Servisa ITC un cietais disks


rkruze
 Share

Recommended Posts

Labvakar!

Vēlējos atrast vēl cilvēkus , kuri saskārušies ar garantijas servisu "Servisa ITC " Slokas ielā 12

Pašam ir divus gadus vecs portatīvais dators ASUS X54C

Vasarā bija saplīsis lādēšanas ports un , protams, nesu uz garantijas servisu. Dators aptuveni 5 dienas stāvēja servisā un tad saņēmu diagnozi " Garantija atteikta, un bojātas ir divas lietas - ieplīsusi mātes plate kā arī lādētāja ligzda" Biju šokā, jo mātes platei vajadzētu būt veselai, taču remonts servisā izmaksājot ap 140ls, kas ir puscena no datora..es atteicu , izņēmu datoru un devos uz citu servisu ( PDS ) , kur pa 30ls iztīrija datoru un tikai DC Ligzdu nomainīja. Biju priecīgs, ka nesasējos ar izcilo garantijas servisu!

 

Bet tagad pienākuši Ziemassvētki un datoram cietais disks "nolicis karoti" , uz ITC nenesu uzreiz, taču pie PDS uz diagnozi..teica, ka varot viņi tikai nomainīt, jo esot stipri bojāts disks, ka grūti esot izvilkt pat informāciju..aiznesu pēc diagnostikas pie sava pazīstama meistara un viņš izvilka ļoti maz, taču pa 40-60ls esot cilvēki, kuri padziļināti spēj izvilkt..taču ieteica aiznest uz to pašu garantijas servisu un viņiem esot hdd jāmaina par brīvu! Datoram vēl viens gads ir garantija, čeks ir, viss ir, bet vai viņiem būtu jāmaina? Dators nav pat kritis, neuzskatu, ka vainīgs esmu es, taču vēlos dzirdét Jūsu viedokli par 1) servisu 2) manu situāciju ar hdd

 

Ceru uz atsaucību,

Ričards.

Link to comment
Share on other sites

Datorists teica drīzāk , lai nesu uz to pašu servisu un viņiem būtu obligāti jāmaina..tāpēc arī vēlos zināt kādas ir manas patērētāja tiesības?

Link to comment
Share on other sites

Par izvilkšanu - ar to profesionāli nodarbojas foruma biedrs TritoN, lai arī sen nav redzēts. Īstajā vārdā Normunds Anspoks, skype trriton. Viņa kantoris atrodas Āgenskalnā, Amālijas 13. Tagad vairs kaut kā nevaru atrast weblapu, es ceru, ka nav aizklapējies ciet. :unsure: Enīvei, jā, lēti tas nebija. Toties viņš diagnostiku veica bez maksas. Pēc tam remonts 30Ls un uz augšu, atkarībā no veicamajiem darbiem, un Tev pašam jāpiegādā otrs HDD, uz kura nokopēt datus.

 

Par garantiju - nu, pamēģini vēlreiz, moš šoreiz sanāk. Lai arī cerības, protams, mazas. Vismaz jaunu HDD nopirkt un nomainīt vari pats, un tas nemaksā kosmosu.

Link to comment
Share on other sites

canis_lupus

 

 

Par izvilkšanu - ar to profesionāli nodarbojas foruma biedrs TritoN, lai arī sen nav redzēts. Īstajā vārdā Normunds Anspoks, skype trriton. Viņa kantoris atrodas Āgenskalnā, Amālijas 13. Tagad vairs kaut kā nevaru atrast weblapu, es ceru, ka nav aizklapējies ciet. :unsure: Enīvei, jā, lēti tas nebija. Toties viņš diagnostiku veica bez maksas. Pēc tam remonts 30Ls un uz augšu, atkarībā no veicamajiem darbiem, un Tev pašam jāpiegādā otrs HDD, uz kura nokopēt datus.

Cepuri nost, labs serviss!

Link to comment
Share on other sites

Microsoft

Vai lādētāja ligzda pate no sevis saplīsa ? Runājot par garantiju, piemēram man mašīnai sabojājās stūres pirksts, garantija atteica, jo vaina bija mana. Pēc mēneša man sāka lobīties nost krāsa, protams stūres pirkstam un virsbūves krāsai ir maza saistība un uz garantijas remontu protams kad paņēma... Ar to es gribēju teikt, ka barošanas ligzdai un cietajam diskam tur nav nekādas dižās saistības, varbūt ir vērts paskraidrīt pa patērētāju tiesību kantorīšiem... Varbūt kļūdos :)

Neko nezinu, bet iespējams, pat ja garantijas remonts tiks pieņemts, masķerskaja paņems defektīvo HDD, lai nosūtītu uz tālāko ražotāja ekspertīzi, bet par iekšējo saturu viņi šķiet neatbild...

Šeit Līdzīga problēma :(

Labots - Microsoft
Link to comment
Share on other sites

Ja ieplīsusi Mb ,kas var rasties trieciena rezultātā .Arī hdd garantiju ateiks, jo kā zināms hdd triecienus nepanes.Kā jau drunk teica āmen.P.s  Pašam šajā servisā lapsim hdd nomainīja par brīvu ~14d laikā.

Link to comment
Share on other sites

Ja diskam s.m.a.r.t. datos g-shock sensora ieraksts tīrs, tad neredzu iemeslu, kāpēc lai to nemainitu pa garantiju.

Link to comment
Share on other sites

Vilx- ! Pēc svētkiem nesīšu uz garantiju , skatīšos, ko "ekspertu" kantoris man teiks, un , ja mainīs, prasīšu veco hdd un nesīšu tālāk kādam , kurš varētu izvilkt ārā lielu daļu!

 

Microsoft! Ligzda saplīsa, laika gaitā lietojot, tāpēc grūti spriest, bet , ne par to stāsts ! Mani fascinē, ka pasaka, to , ka mātes plate ir plīsusi un viss maksās 140ls, savukārt, citā servisā salabo un satīra datoru par 30ls

 

Fēniks! Mātes plate ieplīsusi - tas boja garantijas servisa diagnostikas slēdziens, taču tie bija salti meli in naudas kārtējā izpsiešana! Trieciena daroram nav bijis, fādēļ hdd nomira pats no sevis - no rīta darbināju datoru, gāja viss, bet pusdienalaikā meta hdd error un atteicās strādāt!

 

Nnoname ! Es tik sīki nezinu , tādēļ cerēšu, ka viss būs kā tam jābūt!

Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

Ar tiem kritienu triecieniem ir kā ir, savulaik ir speciāli pusbeigts hdd mests pret zemi un šim bija pofig, gāja tāpat

Link to comment
Share on other sites

Tofikstarter! Tev ir ne tikai tiesības, bet arī pienakumi. Pats salauzi barošanas ligzdu un mobo pie ligzdas, un tad kačā tiesības? Ar sudainu koku tevi. Ja labi uzvestos ligzdas jautājumā tad jamie tev salabotu pa normālu ciparu. Tagad jamie tev var formāli atteikt garantiju jo 3 persona līda iekškastes un kaut ko sapisa. Pt ir tikai likums. Katrs to var traktēt pa savam. Viss atkarīgs no jurista un pacietības.

Link to comment
Share on other sites

JDat ! Mana ligzda ir salabota jau sen, un neviens neko nav salauzos, acīm redzot ligzdas bojāšana ir mana vaina, par kuru arī samaksāju, bet tagad ir cits stāsts !

Cietais disks un man interesē servisa laipnība, jo vēlējas mātes plati nomainīt pa lēto sev un 140ls man, taču rūpnīcas sûtīto paturēt sev? Mātes plate vesela un nekas nav jāmaina, kārtējais kantoris, kurš grib uzvārīties negodīgi.

Bet tagad tikai interesē, vai viņiem butu jāmaina hdd, ja disku neesmu bojājis, bet tas pats, bez iepriekšējiem kašķiem pavisam galus atdevis?

 

drunk_lizard ! Es tād kadrus arī esmu redzējis, taču neesmu viens no tiem, kurš nemaksas, bet izbrauks pa šaru. Varu apgalvot, ka trieciens nav bijis un kompis nav kritis!

Labots - rkruze
Link to comment
Share on other sites

nejāj santīmu! Par savu stulbumu jāmaksā. Tu pats negodīgi gribēji lai tev pa garantiju salabo ligzdu. Ja tev būtu smadzenes, tad šis topiks te neparaditos. Sen visu būtu nokārtojis.

Link to comment
Share on other sites

Drunk_lizarad ! Bet ja bojāta bija tikai ligzda nevis vēl mates plate ielauzta, tad kādēļ serviss nepildīja savu godīgumu un atklāti nepateica - šeit ir jūsu vaina, pa 20-30ls nomainīsim dc ligzdu? Bet viņi vēl vēlējas, lai pērku jaunu mātes plati, kura galu galā nav pat skarta? Tad tomēr dīvainis esmu es, kurš vēlas godīgu atbildi no servisa? Vai dīvaiņi ir viņi, ja nespēj atklāti rīkoties , vismaz atsakot garantiju, un pasakot reālo bēdu?

 

JDat! Neiet runa par to, ka cīnījos par garantiju uz ligzdu, ja atteica ligzdai garantiju, tad arī vainīgs biju, par to neceļu brēku, bet vien par to, ka vaini serviss neskartu mātes plati un šeit neiet runa līdz 50ls, bet gan 140ls! Ir starpība salabot ligzdu pa 30 vai piedevām nomainīt neskartu mātes plati izmetot vēl 110ls?

Link to comment
Share on other sites

Neskatru mātes plati? Bļad! Uz kā tā ligzda pielodēta? Uz mātesplates. Pie ligzdas plaisas. Tātad bija spēcīgs mehānisks stress uz ligsdu kura rezultātā ligzda tika salausta un parādījās plaisas. Kas te nav skaidrs?

 

Ja tu aizej uz servisu un pasaki:

 

Sveiki kungi! Es te pie jums nopirku datoru, bet gadījās šize. Regulāri raustot barošanas štepseli kaut kas sapisās. Varat paskatīties? Garantija? Jā, te būs papīrīši. Dodiet ziņu kad būs kāda ziņa. Nū kipa: garantija vai negarantija. Cik maksās ja nav garantija. Paldies, Kungi Gaidīsu info e-mail vāi telefona zvanu.

 

Nevis tā:

 

Tāks! Man dators neiet. Garantija! Remontējiet!

 

Saka ka man jāiemācās komunikācija forumā. Domāju ka pokemus (tofika autoru) no sākuma jāiemāca komunicēt ar dzīviem cilvēkiem nevis kā to tagad dara-internetā.

 

Pie tam. Katrs katroris negarantijas remontam var uzlikt tādu cenrādi, kādu grib. Gribi labo, negribi - pis nakuj. Aiznesi pie kreisā (pie cita), tavas problēmas. Teorētiski vari zaudēt garantiju. Ja esi zaudējis, jo svešais ir atvēris vaļā, tad pēc likuma tu vairs nevari pretendēt uz HDD garantiju. Tas ir formāli. No prakses, kā sarunāsi ar servisu.

 

Tā ka. Šobrīd ir situācija: viss tagad (tiko pateicu iemeslus) atkarīgs no servisa labvēlības. Tev pat PTAC nepalīdzēs. Sevišķi ka garantijas noteikumos rakstīt ka aizliegts 3 personai atvērt portatīvo datoru vaļā. Ja PTAC nolīgtais eksperts konstatēs ka dators nav vērts vaļā, kas šajā gadījumā nav iespējams, jo ir dokumentāli pierādījumi ka dators nestrādāja, un tagad strādā, bet pārdevēja noteiktajā sevisā remonts nav veikts, tad nu kasoties ar pārdevēju tu mierīgi riskē ka HDD garantija tev nebūs.

 

Lai arī, tīri cilvēcīgi: uz HDD garantijai vajadzētu būt. Likumi ir augstāki par cilvēcīgu attieksmi.

Labots - JDat
Link to comment
Share on other sites

Aftor, tagad Tu runā pretī foruma servisa večiem, kuriem tādi kā Tu, riebj by default. Ir skumja ziņa, šeit nav ne fāterlande, ne austerlande, ne UK. Šeti ir EU miskaste, kur  visus ar komunikācijas problēmām atšuj.

Link to comment
Share on other sites

rkruze: velti cepies. Garantijas kantorim ir noteiktas prasības kad un ko mainīt.

Un ja ir aplauzts kontakts pie mātes plates - tas nav garantijas gadījums, Un tas ka šādā gadījumā "autorizētais" serviss  maina visu plati vai sūta tātāk ir normāli. D_L jau minēja - ja viņi sāks paši kaut ko lodēt - viņiem var atņemt garantijas servisa statusu.

 

Starp citu - man nepietiktu nekaunības iet prasīt garantiju vēl diskam ja esmu jau taisījis aparātu vaļā un kaut ko lodējis mātesplatē. Par to taču parasti garantijas nosacījumos ir rakstīts...

Link to comment
Share on other sites

Es jau necepjos par ligzdas gadījumu, bet gribēju uzzināt par hdd garantijas iespējām.

Protams, bez tādiem muļķiem kā es neiztikt, bet tāmdēļ prasu atšķirīgo viedokli no saprotošākiem

Link to comment
Share on other sites

tumsasgars
Es jau necepjos par ligzdas gadījumu, bet gribēju uzzināt par hdd garantijas iespējām.

 Garantija 2gadi,ja garantijas talonā nav rakstīts savādāk(piem.mob. telefonu garantijas grāmatiņā parasti baterijām,esmu redzējis ka dod tikai 6-12mēn/garantiju). Vispār Asusi un Aceri vismaz man pazīstamiem cilvēkiem lūzt kā čipši. Bij te nesen viens gadījums ar Asusu,līdzīgu modeli, kopā dienas 7-8 datoru palietoja,pēkšņi pilnībā neiet un rāda HDD kļūdu,notestēju(pazvanīju veikalam) sarakstījām papīrus un nodevām,pēc mēneša atbrauca dators no garantijas - ražotāja vaina,un HDD bezmaksas nomaiņa.  

Šāds pats stāsts,bet ar bēdīgām beigām bija citam Asusam,CD roms gandrīz vispār nebija lietots(max x10),pēc 2gadiem un 10dienam diska lāzers čupā,lasīšanas vietā disku pilnībā saskrāpē - 10dienas pēc garantijas,kāda sakritība? /ha-ha/

 Ko var pateikt,ja neesi lauzis,ej un mēģini dabūt garantiju,ja būsi godīgs,sakarīgi ļautiņi vienmēr palīdzēs. 

Labots - tumsasgars
Link to comment
Share on other sites

Pirku savu Dell LMT.. nu jau kādu pusotru gadu atpakaļ.. jau sākumā dators uzvedās dīvaini, līdz pēc 3 mēnešiem cietais galīgi nobira.. nu neko.. aizstiepu uz LMT.. un nodevu garantijā.. 2 nedēļu laikā ar visu garantijas sūtīšanu uz Lietuvu datoram cietais bija nomainīts pret jaunu un līdz šim darbojas lieliski.. pravas nekačāju.. un problēma tika aprakstīta.. Par datiem tiešām serviss neatbild un parasti tas ir maksas pakalpojums, ja to sniedz.. manā gadījumā datus pats jau biju izvilcis no pusbeigta cietā.. tiesa.. OS gan atjaunoja rūpnīcas...

 

Tāpēc reizēm ir vērts arī padomāt, kur pērkam preces un ar kādiem servisa kantoriem sadarbojas.. tiesa.. ražotāja mājaslapā jau vienmēr var atrast autorizētos servisus.

Link to comment
Share on other sites

Tagad arī servicenet.lv labo ASUS pa garantiju. Krietni lādzīgāks kantoris par Servisa ITC, Var mēģināt tur cietni samainīt pa garantiju.

Par to datora vēršanu vaļā, es bieži vien HP, LENOVO vispār aizvedu tikai cietni un uz lapiņas uzrakstītu S/N un datora Type, un samaina. Kaut gan tas varbūt nav gluži tas pats, kā lodēt plati :)

Servisa ITC vienreiz nonesa datus veselam cietnim, tāpēc nedaudz škrobe uz viņiem :) Saprotu, kad kvītī rakstīts, par datiem neatbild, bet parasti visur citur pat pie beigtiem cietņiem apjautājas, vai nevajadzēs datus.

Link to comment
Share on other sites

Asusam manam ir 3 gadi garantija, vēl gads atlicis :)

Un vēl jautājums, vai ir kāda iespēja sarunāt, ka paturu veco hdd? Jo ar laiku vēlos aiznest izvilkt datus svarīgus, patreiz uz rokas nav tāda summa..

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Saprotu, kad kvītī rakstīts, par datiem neatbild, bet parasti visur citur pat pie beigtiem cietņiem apjautājas, vai nevajadzēs datus.

 

Lādzīgi tev meistari tajos garantijas remontos. Man parasti pasaka, ka ar datu izvilkšanu viņi nenodarbojas, tikai iedod jaunu HDD.

 

 

 

Tāpēc reizēm ir vērts arī padomāt, kur pērkam preces un ar kādiem servisa kantoriem sadarbojas..

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...