Jump to content

Atcelt pirkumu pirms preces piegādes no salona?


Arnolds Piepe
 Share

Recommended Posts

Labvakar kolēģiem.

 

Šodien sanāca nelāga situācija - firmas salonā tika iegādāta manta, kuru rītdien sola piegādāt, bet vakarā atgriežoties mājās izrādījās, ka cienītā kundze šodien jau paspējusi to pašu iegādāties internetā. Iemesls, kādēļ pirku salonā - visos interneta veikalos, kuri tika apzvanīti, kā jau tas ierasts, iekārtas nemaz nebija, un pat nezināja kad un vai būs. Bet izrādījās, ka cienītajai sieviešu intuīcija nostrādāja, un trāpīja uz vienu bodi, kam iekārta bija.

 

Tā kā internetā veiktais pirkums, saprotams, ir ievērojami lētāks (par vairāk kā simts vietējām naudām), gribu atcelt pirkumu no salona. Protams, pirmāmkārtām rīt no paša rīta zvanīšu pārdevējam uz salonu un lūgšu atgriezt naudu. Bet uzreiz, drošības pēc, pārjautāšu - vai man ir jebkādas juridiskas tiesības atcelt pirkumu, ja pārdevējs neizrādīsies draudzīgs? Nu, atskaitot opciju, ka es vienkārši preci nepieņemu piegādes brīdī..

 

Jau iepriekš paldies.

Labots - Arnolds Piepe
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

14 dienu atteikuma tiesības!



Jāraksta ieniegums, ka vēlies atgriezt preci!

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Tā 14 dienu atgriešana gadījumā gadījumā neattiecas tikai uz tiem gadījumiem, kad preci pasūtot tā nav apskatīta (katalogi un interneta veikali)? 

 

EDIT: jā, palasījos PTAC mājaslapā - 14 dienas attiecas tikai uz precēm, kas iegādātas uz Distances līguma pamata (katalogi, interneta veikali, televeikali). Tā ka būs vien jāmēģina sarunāt ar pārdevēju...

Labots - Arnolds Piepe
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Njā ar palasijos. Nu tev tik tad atliek cerēt uz pārdevēju. Braļukas gan ir soli priekšā, viņiem ir atruna likumā par preces atgriešanu, ja tā iegādāta klātienē!

Link to comment
Share on other sites

Par tām 14 dienām - taisnība, attiecas uz interneta veikaliem un visu, kas tiek pirkts pa gabalu. Te tikai pārdevēju pretī nākšana var palīdzēt. Atceros, reiz pirku detaļu, ūdens cauruļvadam flanča savienojumu, nenomērīju, meistars uz aci nosauca izmēru, veikalā vēl pārdevējai paprasīju, ja man kas nepasēs, vai varēšu samainīt pret citu. Nebija runa par naudas atgriešanu. Kā tad, izmērs nopirktajam par vienu mazāks, braucu atpakaļa uz veikalu, bet tur nodaļas vadītājs tāds neatsaucīgs, ietiepās, ka nevarēs mainīt vis, jo to var darīt tikai, ja ir iemesli, brāķis vai tml. Ar lielu lūgšanos, skaidrošanu, ka man vajag lielāku, tātad dārgāku, tātad vēl mana naudiņa veikalā ienāks, piekrita. Rakstīju atteikumu, gari papīri, apmainīja man to flanci, piemaksāju starpību.

Te ir problēma, ka nauda jau samaksāta, droši, ka čeks jau izsists. Tas nodaļas vadītājs man skaidroja toreiz, ka viņu priekšniecība pārdevējiem dod pa kaklu, ja par daudz to atgriezto preču mēnesī (nedēļā) gadās, lieks čakars grāmatvedībai. Nezinu precīzi no likumiskā viedokļa, bet, šķiet, pārdevējs var ietiepties un neko neizdarīsi. Protams, klientam izpalīdzēt jau nebūtu slikti.

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Njā - pats esmu muļķis ka drošības pēc vēlreiz nesaskaņoju ar kundzi - nu, katram gadās, tagad jādomā, kā risināt. :)

 

Nu ja neko nevarēs sarunāt sakarā ar naudas atgriešanu, ļaunākajā gadījumā vienkārši palūgšu, lai par to naudu varu citus hlamus pie viņiem sapirkties.

Labots - Arnolds Piepe
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Labāk legāli uzmet neta bodi, bet salonistus paņem uz muļķi un neko vairāk nesakot uzprasi atlaidi mantai un, ka tādā gadījumā labprāt ņemtu no viņiem, nevis no neta bodes, kur manta par sotaku lētāka... toothless.gif

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Konstatator - nu salons ir salons - nekādu tur lielo atlaidi no tiem čalīšiem nedabūšu - gan jau viņi tā tur raujas melnās miesās, lai vismaz kādam, kas vēl nezina par iespēju visu nopirkt lētāk internetā, kaut ko iesmērētu. Un šaubos, ka viņi pat pie labākās gribas man varēs to simtnieka atlaidi (25% no cenas) nomest..

Link to comment
Share on other sites

Nu varbūt tie ''citi hlami'' tajā veikalā ar nav slikta doma, bet varbūt arī par naudas atgriešanu izdosies sarunāt. Pastāsti par boot.lv forumu. Pasoli, ka iztaisīsi labu atsauksmi mūsu publikai par viņu bodīti. Es pārdevēju vietā izmantotu tādu iespēju pareklamēties par velti. Ja labs veikals, kāpēc neaiziet uz turieni, ja foruma biedrs paslavējis lādzīgo attieksmi.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu, nu, apdrošinātāji arī reizēm nevaram, nevaram, viss, ne kapeiku lētāk... un kad pasaki,ka cits kantoris dod pa šitik un tik, nez kapēc tomēr atrodas maza mazmazītiņa izņēmuma iespēja piedāvāt arī to konkurentu cenu. Oborota pēc viņi bieži ir gatavi pat visu peļņu podā nolaist,ka tik štelles kustās.  Ja šādi uz biznesa jūtām uzspiest nevar, tad lai viņiem bankrots un maksātnespēja, ka velns pār stenderi! :grin:

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Kaut kad nesen samudījos meistarībā un eparts.lv priekšējo amortiņu vietā pasūtīju aizmugurējos, tas atklājās jau servisā un mudīgi bija jābrauc nopirkt īstos uz vietas citā veikalā, eparts atlika uzrakstīt iesniegumu un preci bez burkšķēšanas pieņēma atpakaļ, summa bija kaut kas uz 120 ls, bet tas neradīja nekādas problēmas. Likumen ir Tavā pusē.

Link to comment
Share on other sites

nu nez nez.. man jau te ož tomēr pēc iespējas atteikties no pirkuma ar naudas atgriešanu.. parasti jau šādos gadījumos, es tomēr izvēlos maksāt pie piegādes..

 

pie tam, ja jau neesi saņēmis un pat prece no iepakojuma nav vērta utt.. tad jau nevajadzētu vispār nekādām problēmām būt. Tik vien jārod pareizs veids, kā naudu dabūt atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kā jau te minēja - švaki te būs. Likumiski uz ko "uzspiest" nav. Ja veikals čeku izsitis, viņiem laikam čakars ar PVN maksāšanu/nemaksāšanu. Turklāt - nauda jau kabatā un iztērēta.

 

Mēģini runāt, bet tas ir vienīgais ceļš.

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Nu tad tā - sazvanījos ar salona vadītāju, izstāstīju situāciju, sarunāju dāvanu karti par 75Ls. Nu 25Ls norakstīti, bet nav mirstamā vaina. :)

 

Bet nu godīgi sakot esmu nedaudz izbrīnīts - ārzemēs kā likums firmas veikalā viss maksā lētāk, kā pie retaileriem, a pie mums ceturtdaļ cena pa virsu.. :O

Labots - Arnolds Piepe
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vispār tāds gājiens ir cūcība no veikala puses, jo šis ir gadījums, kad, visticamāk, 25 Ls iebirst veikala vadītāja kabatā. Bet tā kā jebkura uzņēmuma kontaktpersona klienta acīs ir viss uzņēmums, tad šmuce tieši uzņēmuma lauciņā. Gan jau PVN nemaksāšana par nepārdotu preci ir mazāka ķēpa par 25 Ls.

 

Stāsti, kas tie ir par aļņiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet nu godīgi sakot esmu nedaudz izbrīnīts - ārzemēs kā likums firmas veikalā viss maksā lētāk, kā pie retaileriem, a pie mums ceturtdaļ cena pa virsu.. :O

Tā jau pierasta lieta. Laimas veikalā arī viņu ražojumi ir dārgāki nekā Rimi

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...