Jump to content

Samsung galaxy auto lādētājs


archezz
 Share

Recommended Posts

Tātad ir galaxy s4

un kaut kāds auto lādētājs ar usb, it kā viss smuki būtu, bet...

kaut kas līdzīgs šim

vienīgais kas virsū rakstīts, ka ir 1Ampers

bet problēma ar to, ka nespēj pielādēt telefonu ja ir palaista, piemēram, navigācija.

Ja telefons ar izslēgtu displeju tad vel ok, bet tikko kā displejs ieslēgts tā akumulatora līmenis lēnām bet krītās (protams ne tik strauji, ja nav pieslēgts pie lādētāja)

Tā pati problēma bija arī ar galaxy s2

te neder pagriez mazāku displeja apgaismojumu, jo pat pie maximāli samazināta tā problēma.

jautāums sekojoš, iz pieredzes citiem, ja nopērku orģinālo samsung auto lādētāju, spēs pielādēt ja max apgaismojums, gps strādā un vel mobīlie dati, piemēram, navigācijai?

 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man uz S3, da arī ar citām navigācijas ierīcēm ir tāpat. Tur liekas vaina ir tajā ka telefons spēj izrīt elektrību no baterijas ātrāk/vairak nekā lādētajs spēj ielādēt, pat orģinālais un no 220V. 

Link to comment
Share on other sites

hmm man ir kaut kāds lādeklis, china veidīgais, S3 navigāciju vilka uz urrā, protams neku papildus iedot bachā nebija spējīgs ...

Nupat pieleca, izrādās tie draņķi ir gan 1A gan 2A, droši vien 2A varētu derēt ;)

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

nu vo, gribat teikt, ka nereāļi pielādēt ja lieto navigāciju?

nakts režīmā ta vel tā, ja piesprausts pie vada, tad gandrīz nemaz nekrīt, bet pa dienu tak nereāli.

Sevišķi tulīt atkal priekšā vieni 600km 

nu ok it kā jau navigācija tik nelielos posmos vajadzīga, bet kopumā baigi debīli ja pat lādētājs nespēj to pavilkt

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nereāli ne tikai uz navigāciju, ja spelē spēlītes tad arī lēnam krīt uzlāde kaut arī ar orģinalo lādētāju pie 220, varbūt ne visām, bet uz manām mīļākajām spēlītem tā gan notiek P... Jelly Defense + audiogrāmata, vai Monopoly + audiogrāmata

Link to comment
Share on other sites

Nu ko lai tev pasaka, ir firma ZeroLemon, tiem ir kaut kādas ūber baterijas, pielādēsi un man domāt savus 600km izvilksi bez problēmām pat bez lādēšanas ....

Bet tā, nu paņem to 2A variantu, un aiziet, nebūs īpaši pielādēts, bet takš vilks cik spēsi paruļļot !

Bonifācijs kaut kas tev tur ir līki, ar lādētāju skatoties video nu lādējās mazliet, lābi varbūt ne tādos tempos .

Link to comment
Share on other sites

ok ir tādi lādētāji kuriem 2A, bet tie pārsvarā ar diviem usb portiem

bet kā saprotu ja abos kaut ko iesprauč tad pa 1A uz katru, ja vienu lieto tad 2A uz to vienu dod ārā

jautājums tāds, vai tas atkal nebūš pārāk traki un nejās kopā bateriju?

lai gan tikko kā pačekoju, ka uz oriģinālā 220 lādētāja arī rakstīts, ka output 2A

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu nez, tā ir jau no pirmās dienas kopš  no aizplombetas kastītes izņemts. Lai pamanītu izlādi ir kādas pāris stundas no vietas jāpaspaida aparāts, bet kad process izr aizgājis tad no sākuma ir paris brīdinajumi par zemu uzlādi un tad izrubījas vispār, kamēr kaut cik neuzladēsi bateriju telefons nestartējas. Ja kas 600+  1000+ km ar navigāciju var nobraukt, tik pirms izbraukšanas vajag lai telefons būtu pilnībā uzlādēts. Īsti neesmu pētijis izteikti smalki, taču liekas ir ta ka jau pēc 5 stundu braucienu pilnībā uzlādēta telefona baterija ir izsūkta līdz tuvu nullei, taču teiksim nākošās 5 stundas no vada tomēr izvelk, tik atvienojot no vada atlicis ir tikai "zvans mammai"

Link to comment
Share on other sites

da labi, dēļ tā ka tā navigācija ir vajadzīga divas reizes gadā, tak neies pirkt neviens navigāciju.

Izlīdzas ar navigonu vai waze uz telefona un viss notiek

 

nu skatoties ar kādu navigāciju, piemēŗam ar waze dienas laikāakumulātors krī diezgan labi, un 600-1000km toč neizvilktu kā te saki. Tas protams zināmā mērā arī tapēc, ka nets tiek lietots. 

Link to comment
Share on other sites

archezz, telefons paņems tik cik viņam uz to brīdi būs vajadzīgs. bay def. telefoniem iet lādētāji ar 1A un izskatās, ka vēl ilgi tā būs, pats izmantoju tikai 2A... ja grib turēt ilgstoši ieslēgtu displeju ar max apgaismojumu + waze + navigacija + ingress + lte  un ja  vēl sāk zona telefonam zust... protams, ka ar 1a nepielādēs neko, pavilks tikai dzīvību ilgāk..


 


p.s. retu reizi iesaku lādētāja vadu pamainīt.. piekam, ja ir plānots lādēt vairākus dzelžus, tad var nopirkt 2xusb ar 3A un 4A (labi noder ingresistiem)


Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

<p>Nu ar Wazi tak (LV) nav kur īsti nobraukt tos 600 km. Es to teicu par iGO un Navitel. P.s. Braucot 600+ km Waze vispār nav nopietni, nu piemēram aizšaut uz Itāliju ar navigāciju... es pat neņemos skaitīt cik valstu interneta trafiks tur ir jānopērk un cik tas vispār varētu izmaksāt. Mana doma ka navigācija pirmkārt ir autonoma, ne no kā cita vien elektrības atkarīga. Da i pirms mēneša biju Grieķijā, nu kāds tur mobīlais internets uz salām vispār var būt?!?!?!?! Draugi gribeja tur neatceros kāda futbola vai hokeja, vai vel nezkāda čempionāta spēli noskatīties kur Latvija piedalās, tad pat ar ātrgaitas pieslēgumu labākajā salas 5 zvaigžņu viesnīcā nekas no ta nebija sanācis uz stacionārā datora. Internets tur ir izcilui vājš un ir pilnīgi vienalga cik par5 to maksā - neiet un viss</p>

<p> </p>

<p>Nu a uz austrumu pusi vispar ar WAZE vaer apsiet tautisku jostu un ieskrieties pret vēju - ap 8 Ls / Mb</p>

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Lietoju no Ebay 3A lādētāju!

Spēj uzlādēt gan manu S3, gan arī tēva S4! Darbojoties Wazei/OBD Torque + Bluetooth hands-free.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vai varetu kāds elektrībā ko padziļinati saprotošs nokomentēt ko telefonam dod vai atņem 1-3A lādētāji. Kā tas uz pašu telefonu/bateriju atsaucas ka ir 3x starpība iekš A

Link to comment
Share on other sites

Varat kaut 4A lādētājus slēgt pie telefona. Kamēr truba redz ka pieslēgts ir USB Charging, tikmēr nekas prātīgs nesanāks.Modojiet lādētājus, lai būtu AC Charging un būs jums prieks ar vairāk kā 500mA.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Hmmm, vai tas ir zinatniski izpetīts? Nu tipo ir gatava recepte, zemūdens akmeņi ir tadam pasākumam?

Link to comment
Share on other sites

Man bija viens USB vads, kurš no lādētāja deva arā 700mA (mēriju ar šādu verķi, tikai ne par tādu astronomisku cenu). Telefons Lenovo A660,tādā režīmā lādējot divas reize nenormāli uzkaras un izslēdzās parādot uzraktu par pārkaršanu. Tas kabelis jau no sākta gala bija ar defektu - ar to nevarēja pieslēgt telefonu pie datoru, tikai lādēt. Pēc pēdējās pārkaršanas kabelis nonāca miskatē. Tagad lādēju ar normālu kabeli kurš dod "tikai" 500 mA. Varbūt planšetēm vajag lielu uzlādes strāvu (ar parasto 500mA USB ir par maz), bet mobilo labāk tādā veidā nemocīt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai varetu kāds elektrībā ko padziļinati saprotošs nokomentēt ko telefonam dod vai atņem 1-3A lādētāji. Kā tas uz pašu telefonu/bateriju atsaucas ka ir 3x starpība iekš A

Pāsai bačai un telefonam vienalga, ka vairāk. Mazāk, gan ir sliktāk, jo, ja telefonam prasās priekš visa piem. 2A, bet tu vari iedot tikai 1A, loģiski, ka otrs 1A tiks ņemts no baterijas. Ja lādētājs spēs iedot līdz 3A, tad tas telefons arī tos nepeiciešamos 2A paņems, un viss - gan strādās, gan lādēsies.

Iespējams, ka tiešām arī vads kāds tiešām slikts (t.i. ļoti tievs), kam uz to garumu arī ievērojams sprieguma kritums, un tāpēc nespēj lādēt.

Link to comment
Share on other sites

Kad vajadzēja lietot S3 kā navigatoru mašīnā, ar igo darīju tā - uzlieku galapunktu, displeju izslēdzu un braucu pēc balss norādēm. Tīri ok, jo sw jau 800m iepriekš pasaka ka būs pagrieziens, tad 300, 100 un tad kad jārauj nost. Ok, ja pilsētā sanāk grozīšanās, tad ieslēdzu palūrēt - ko šis īsti grib.

Ladēju ar samsung lādētāju 700mA, uzlādējās 4h pie darbojošās navigācijas sw un izslēgta displeja. Un pilna bača ar to navigācijas sw pie izslēgta displeja velk ļooti ilgi - dienu var izvilkt bez prob.

Man jau liekas lādējot ar tiem 2A, baču var ātrāk nobeigt, bet var jau īzī nomainīt 10 Ls un lieta darīta.

Link to comment
Share on other sites

Intereses dzīts pachekoju 220 lādētāju -  arī 1A :shok:  bet kā, toč zinu ka esmu dzenājis videoklipus stundu, tikai pieslēdzot tukšam aķim lādētāju ..

Link to comment
Share on other sites

Pagooglējiet kāda ir starpība telefonam start USB charging un AC charging.

 

 

 

Nu tipo ir gatava recepte
 

Piemērs ar lādētāja modošanu nav tālu jāmeklē -> links uz labi zināmu lapu

Labots - janni
Link to comment
Share on other sites

Nu ok protams, ka waze netiek izmantots internacionālos trafikos bet vietējā. Protams, ka pa Latviju 600km nenobrauks, bet tā kā neēsmu Latvijā, bet Norvēģijā, tad 600km norullēt te mierīgi var, vai kaut vai caur Zviedriju.

Internacionālos trafikos izmanto navigonu, bet nu tapēc jau neies pirkt kaut kādu TOM TOM lai divas reizes gadā to izmantotu, ja pārējā laikā izmanto waze, kur vismaz reāla laika sastrēgumi rādās.

Tā kā tas netiek pašlaik apspriests, bet gan tikai tas, kā pielādēt telefonu.

Un arītas, ka izslēgt displeju un klausīties debīlu navigācijas muldēšanu krī uz nerviem un nav nopietns risinājums.

Link to comment
Share on other sites

Tak nopērc invertoru 12V -> 220V un miers mājās.

Samaksāsi savus ~ 25 Ls par 300W un noderēs arī daudz kam citam :)

 

Esmu tādu iegādājies un ne mirkli nenožēloju! - pārbraucienos regulāri tiek lādēts laptops, telefons, etc - ja man katrai savai  elektroniskai ierīcei vajadzētu piepirkt auto lādētāju, dies pas, sen jau būtu bankrotējis :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A kur un kā Tu to invertoru iebūvēji? Tak ne jau salonā pie pedāļiem mētajas

Link to comment
Share on other sites

nu par to jau kādu laiku domāju.

zinu ka citi pamet vienk zem priekšējā sēdekļa lai mētājas.

Man tā kā bija doma, ka varētu kaut kur apšifkā ielikt rozeti normāli, bet bija doma par bagāžnieku universālim, bet nu pārāk tālu, tad otrs variants moč bardačokā rozeti uztaisī lai kaut kur redzamā vietā nebūtu

Link to comment
Share on other sites

nesaprotu, kaa jums tas sanaak O_O

 

ar lumia 820, ieslegtu navigaciju nobraucu 2400km, ar vienu pauzi starpaa, bachene laadeejaas un nekas nekritaas... Pirmais letakais ladetajs ko veikalaa atradu...

Link to comment
Share on other sites

Atkārtošos vēlreiz(pēdējo),lai nav jātērē nekādi 25Ls, vai citi MODI jātaisa...

Pa 4 mārciņām(ieskaitot piegādi) ir iegādāti šie verķi http://www.ebay.co.uk/itm/Black-Dual-USB-2-Ports-Car-Charger-Power-Adapter-2-1A-with-Light-for-iphone-S4-/141020271719?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20d5769467 !

Viena ligzda dod 1A, otra 2,1A ! Telefonu lādēju caur 2,1A un varu lietot visas programmas,visu saslēgtu,dienā dipleja spilgtumu uz MAX un tāpat telefons LĀDĒJAS!!!

12-->220v pārveidotājs laba,universāla lieta...bet te bija prasīts tik par USB lādēšanu.

 

Manuprāt 3,5Ls nav daudz! Un Ebaya var atrast ari lētāk. :)

Lādēts tiek ar dažādiem kabeļiem. Vienā auto SAMSUNG, otrā NOKIA kabelis (ja kādam interese).

Link to comment
Share on other sites

Manam pārveidotājam ir arī +5V USB ligzda ;)

 

 

 

A kur un kā Tu to invertoru iebūvēji? Tak ne jau salonā pie pedāļiem mētajas

 

Es to verķi iekombinēju /pieskrūvēju ļoti smuki zem paneļa blakussēdētāja pusē savam pepelacam, pie kam tas man ir uz pastāvīgo barošanu no aķa (jo nav piepīpētāja), bet standartā šie bieži nāk uz piepīpējamā štekeri - vajag uzlādēt, piespraud piepīpētājā, nevajag, iemet bardačokā vai bagāžniekā, lai mētājas :)

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A kā tur ir ar to pastāvīgo barošanu no aķa? Nav tā ka palenām un visai jūtami tas verķis izrij akumulatoru? Stiepi vadu no aķa vai kaut kur zem paneļa vienojies? Taisīji kaut kādu ieslēgt izslegt slēdzi?

Link to comment
Share on other sites

Orģināli tam brīnumam nāk slēdzītis aizmugurē uz pienākošo + vadu

- ieslēdzu tikai tad, kad spraužu kaut ko kontaktā.</p>

 

Vasarā lieti noderēja šis brīnums - kopā ar 2 ekonomiskajām spuldzēm un pagarinātājiem, apgaismoju vienu pie-dabas pasākuma telšu un galda vietas visu nakti un pat aķi īsti nepatērēja.

 

Vienojos zem paneļa, klāt pie maģa pienākošajiem strāvas vadiem, jo kārtīgu plusu kāds jau bija no aķa atvilcis (salīdzinoši jaudīga mūzika mašīnā)

Cik ir testēts maģis + pārveidotājs, normāli neslogojot abus uz pilnu jaudu, vadi tur un nekas nesmird / nekarst.

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Intereses pēc šodien patestēju: noname auto lādētājs +waze, 30 min galaxy S3, bachā līmenis pacēlās pa 3% ...

 

Bija te  cilvēki, kas piedāvāja waze kā navigāciju ... pasmaidīju, nē nu ok ārzemēs trafiks rullēs uz urrā :) pārējiem IGO

Link to comment
Share on other sites

Ja nav paredzēts datu "piekačāšana" navigācijai, tad var settingos ieslēgt tikai 2G tīkla izmantošanu. Batterija galaxy nexus tur veselas 5dienas, līdzšinējo 2dienu vietā

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pagooglējiet kāda ir starpība telefonam start USB charging un AC charging

Interesanti, kā telefons spēj atšķirt vai lādeklis no ~230 vai no =5V? Uz trubu tak abos gadījumos =5 V špānis tiek padots.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es tā arī nesapratu - tā augstāk aprakstītā vadu modificēšana ir fufelis, jebšu kaut kādā veidā padod signālu telefonam par to ka viņš tiek lādēts tādā vai savādākā veidā, nu vai nu es pat nezinu tipo padod vēl vienus 500 mA uz kontaktiem???

Es šito nudien nesaprotu kā arī to kāpēc būtu ražotājam pašam speciāli jāpalēlina uzlāde no piepīpētāja, kas tur par iemeslu, kaut kādas USB standarta licences vai kas????

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

(m)Ampēri...

Pēc mA taču nevar noteikt kas galā. Tos mA rada telefona iekšējā pretestība pie konkrēta sprieguma. Protams, ja barošanas avots nav pietiekami jaudīgs, tad spriegums nokrītas un samazinās arī mA. Bet tas var notikt kā AC tā arī DC barošanas gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

http://androidforums.com/incredible-accessories/171716-car-charger-explaination-sollution.html

 

"USB pinout" & found that there are only 4 pins/connectors/wires in a USB cable (yea, I've never looked that closely at a USB connector...) - Power (limited to 5v), ground, & two pins for data. The phone decides what kind of charge to accept by "looking" at the data terminals. If the terminals are shorted to each other, the phone knows that this is a dedicated charge mode & charges the battery at a higher amperage (Shown as AC). The data pins, which are the 2 center pins, can either be shorted by the car charger and/or the wire connecting the charger to the phone.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...