Jump to content

Kā pareizi atgriest pircējam naudu?


Volters
 Share

Recommended Posts

Situācija sekojoša:

Veikts tehnkas remonts, kas izrādījies neveiksmīgs. Pircējam ir pretenzijas. Uzņēmums ar lielāko prieku atdos naudu, bet nepieciešams nodrošināties pret to, ka naudas atgriešanas darījums tiešām noticis un pircējam vairāk nav nekādu pretenziju.

 

Vai ir kāds likums, noteikumi, (pagaidām neizdodas atrast), veidlapa, kas jāizpilda (2 eksemplāros, vai tml.), vai kas tāds, kur klients parakstās, ka saņēmis naudu un nav šo pretenziju?

 

Varbūt kāds saskāries ar šādu procedūru?

Paldies!

Labots - Volters
Link to comment
Share on other sites

Nezinu, teorētiski vajadzētu pietikt ar Iesniegumu, un drošības pēc klienta apliecinājumu, par naudas saņemšanu, un to kad vairāk pretenziju nav.

Link to comment
Share on other sites

Maksāts skaidrā naudā. Uzrakstīta kvīts. No grāmatvedības viedokļa viss ok.

 

LPC, paldies!

+

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Teorētisks jautājums:

Kā kļūdaina čeka gadījumā notiek pārmaksas atdošana pircējam?

Pēdējā laikā ir sanācis 3x traucēt pārdevēju ar nepareiiem čekiem un visas 3x reizes no manis prasīja iesniegumu - gatava veidlapa ar manu personas kodu. Nu i pasakiet man, nah visur jāgrūž personas kods? Pie tam lietotāja LPC linkā/piemērā personas kods nav minēts.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...