Jump to content

Dranķīgi auto braucēji, šķūneri un to problēmas


Konstatators
 Share

Recommended Posts

Brauc ar GAZ-24, ts ir kā dīvāns uz ceļa. Bet reizē arī kā govs.

Man vēl vasarā ar tādu sanāca izmest līkumu - sajūtas fantastiskas un neaizmirstamas, lai gan savulaik ar "plakanajām" daudz vālēts - it kā visi ceļi būtu viens gluds asfalts :)

Kļūdas gan koriģēt ir krietni sarežģītāk, nekā mūsdienu autiņiem, bet varbūt Bonifacijam tieši tas arī ir tā braukšanas "sāls" :D

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā, labi kopts vecs auto ir daudz klusāks par jaunu. Pats par to esmu pārliecinājies.

Vecajam auto aizvien ir iepūsti visi pretrūsas līdzekļi un apakša vairākkārt piķota. Tas viss noņem skaņu.

Skaļš var būt Flinstona auto, jo dzird kājas pret zemi sitamies.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Piekarei ir jābūt spējīgai legāli iziet tehnisko. Tālākais jau ir gaumes jautājums, es mainu ja ir 1 vai aizdoma ka drīz varētu būt 1, citam norma ir mainīt pie 2 vai vispar pacensties kukuli iedot lai tik izlaiž cauri. Vai es zinu kādai ir jabūt mana auto piekarei? A kurš zina? Šodien tā ir uz mata tāda pat kā vakar, rīt būs tāda pat kā šodien un tā daudzus gadus līdz CSDD kāds pasaka ka nu vecīt laiks mainīt. Nu kļuva cietāka pēc maiņas un jābrauc ir drusku prātīgāk,nu un kas? Es tikkai konstatēju faktu ka ir cietāk un nevienā frāze neliku nojaust ka tas mani neapmierina. Agrāk kad braucu ar vecākiem autiņiem un gadījās pa reizei arī amortizatorus mainīt tad apzināti prasīju gāziniekus nu un ja vien atceros tos senos laikus pareizi, tad gāziniekus vienmēr arī dabuju. Ir bijuši Kayaba un Monroe, ka kādi būtu ar ko īpaši labāki - neatceros. Braukts tika ar daudziem autiņiem vienlaicīgi un pa lielam pie kājas kas tur pa niansītēm, galvenais lai ātri ripo, šipotas riepas un uz ceļa labi turas. Vēlams lai var sajust kurā brīdī riepas sāk izslīdēt un ir forši ja priekšā ir metāla apakša bamperim - var triekt cauri kupenām un sniega sanesumiem nebaidoties kaut ko sabojāt. No asvalta neesmu nobraucis gadus 10, tā kā sarkasmu par GAZ-24 neizprotu dubultā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Bonifacijs

Visu laiku savā runā iepin terminu "piekare". Paskaidro normālā valodā, kas tev tāda piekare ir. Šitais man atgādina vietējo lauku idiņu bazaru, kuri pašūpina atsperes un izsaka "gudru vērtējumu" par autiņa kvalitāti. Pašlaik tālāk neesam par šo tikuši. Reiz sanāca parunāt ar dažiem murmuļiem, kas gudri stāsta, bet paši nesaprot par ko vispār runā un dzinēja darbības princips ir kā līdz mēnesim. Bet nu tusēt kopā ar vietējiem auto korišiem var un tas ir pats galvenais.

 

Autiņam bez visiem šķūningiem un citām izvirtībām ir ritošā daļa un tai ir tikai viena pareizā komplektācija - kā to ražotājs paredzējis. Par ko vēl diskusija?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Normālā valodā - podveska.

Zini tā var diskutēt ilgi kaut vai par tematu ko ietver vai neietver ritošā daļa.

Ja par to ko es ar to definetu tad laikam tas būtu viss kustīgais mašīnas apakšā kas nerotē. Bet nu kāda starpība, domāju ka Tu tapat labi saprati kas kurā brīdī tika domats. Talāk jau tā ir tipo diskusija par tēmu trīsstūra  malas ir a b c vai arī tās ir pareizi jasauc par katetēm un hipotenūzu. Kompis ir jāsauc par datoru vai elektronisko skaitļošanas mašīnu un kurā brīdī brētliņas kļūst par ķilavām un kad tās ir jāsauc par anšoviem.

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Bonifacijs

Es ļoti labi zinu, kas apakšā "nerotē" Bet tas ko es gribu saprast, kas konkrēti ir tas, kas tev ir par cietu vai par mīkstu un piedevām nesakrīt ar CSDD izvirzītajām tehniskajām prasībām. Pagaidām neko konkrētu neesi pateicis un pie tālāka bazara sākas atmazkas. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

<p>A kur Tu rāvi ka man kaut kas neatbilst CSDD prasībām, kaut kas ir par cietu vai mīkstu??????? Nu vispār jau te puse runā kaut ko pat neizlasījuši un nesapratuši kas vispār ir pateikts. Ok paskaidrošu slinkajiem - kaut kur te bija saruna par kaut ko un es garāmejot tajā ieminējos ka patīkami mīksta piekare var būt arī tad ja tā ir pabojata nu vai kaut kā ļoti tuvu tam, pēc kad a brīša kads dikti satraucās un mēģinaja apgalvot ka ja piekare ir bojāta tad tā obligatio ir cieta uz ko es vienkārši pateicu ka man ir bijis konkrets gadijums ar konkrēto piemineto marku kad pēc 5-6 gadu nepartrauktas lietošanas bij  beidzot jāsamaina podveskā sailentbloki, gumijas, karoče sauc kā gribi man vienalga nav ne jausmas kā tas pareizi latviski saucas, un ka pēc šī remonta autiņš kļuva izteikti cietāks un kratīgaks braukšanā un pievedu konkretu piemeru par uzbraukšanu uz zemu apmali un bedrēm, domāju tema iz izsmelta bet nē pēkšņi man visi metas virsū un mēģina ieskaidrot ko nu kurš - viens tā kā norāda ka es autiņu nekopju un braucu kā ar GAZ-21, cits apgalvo to ko jau es teicu ka izļurkata piekare ir mīkstāka, vēl vienam rodas aizdomas ka es nezinu kas ir amortizātors nu un vēl šis tas tādā garā un es sāku saprast ka te tiek apspriests tas ko kāds cits domā par to ko es varētu būt domājis. Vēl kāds pats pasaka ka dzīvo laukos brauc ar busu pa sniegiem, šipas nelieto, cīnas ar lauku rallistiem un tad apvainojas ka es viņu pieminu ar domu ka tas varētu būt lauku cilvēka viedoklis par konkrēto lietu</p>

<p>Nu nezinu, es jau īpaši nesatraucos, man šeit kaut ko uzrakstīt un palasīt ko citi raksta ir tīri izklaide, pa lielam man nav nekādu tādu jautājumu uz kuriem es šeit meklētu atbildes, viss pa lielam tāpat ir sakartots, un ja tiešām vajaga tad man nav problemu žigli atrast kādu kam pazvanīt un noskaidrot jebkuru sev interesējošo jautājumu ātrāk nekā atbildi varētu saņemt šai forumā.</p>

<p> </p>

<p>Tam konkrētajam AUDi tika nomainīts spainis ar gumijam sākot no tam kas tur izpūtēju un beidzot ar tām kas tika izpresētas ārā un iepresētas citas vietā nu un vēl tas ko latviski laikam sauc par stūres pirkstiem. Karo4e lērums ar 3-6 Ls vertiem loriņiem par kopējo summu ap 150 Ls un vēl apmēram tikpat par darbu ieskaitot presēšanu ko veica cita firma, varbūt tur bija vēl kaut kādi sīkumi klāt, es neatceros, biju vien parsteigts ka no tādiem sīkumiem izauga tāda summa un ka veči divatā ņēmās no 9 rīta līdz 8 vakarā un labi ka vel sataisīja, darba laiks šiem līdz 5 vai sešiem vakarā a man kā patstāvīgajam klientam nu n4atteica taisīt līdz finišam. Man jau pa nakti bij neatc3eros kur jabrauc</p>

 

NU ir gana konkrēti par lietu????

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nu vispār jau autiņi ar svaigi nobeigtu podvesku pa bedrēm ripo maigi un patīkami

nu šis teikums jau pasaka visu par tavu saprašanu no auto,

varēji pieminēt auto marku 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

jau kuro reizi saku ka runa bij par AUDI, jo tas kas tur diskutēja izteicās tieši par audi u tiesi tāpēc es arī atbildeju

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Viss jau būtu labi, bet man (iespējams arī citiem) nerodas pārliecība, ka tev ir saprašana, kāpēc tie loriņi vajadzīgi un kāpēc jāmaina. Tad nav brīnums, ka jebkurš servisa vecis var sakarināt makaronus uz ausīm un piestādīt jebkādu ciparu, kā rezultātā tiražējas i-vidē viedoklis, ka servisi tikai kāš naudu. Tajos ir strikts viedoklis - kā klients prasa, tā nomainīs. Ja prasa nomainīt gultni, tad nomainīs, kaut arī vaina varbūt ir citur.

 

 

Karo4e lērums ar 3-6 Ls vertiem loriņiem par kopējo summu ap 150 Ls
 
Link to comment
Share on other sites

Nelasīju visu pēdējā komenta murgojumu, bet

 

tas varētu būt lauku cilvēka viedoklis par konkrēto lietu
  šis citāts ir pietiekams, dēļ kā konkrēto "gāzēju" vajadzētu nosūtīt pie stomatologa pēc jaunām protēzēm.
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Tad nav brīnums, ka jebkurš servisa vecis var sakarināt makaronus uz ausīm un piestādīt jebkādu ciparu

es parasti vispirms aizbraucu uz tehnisko apskati, un tad uz servisu, un tur nomainu to, ko vajag,

bieži vien man servisā vēl kaut ko piedāvā nomainīt, bet to es novērtēju pats, vai mainīt, vai nē 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A priekš kam man būtu jāzin kam katrs konkrētais loriņš ir vajadzīgs???? Pietiek ka viņš tur ir no auto dzimšanas un CSDD man laikus pateiks ka tas vai cits štrunts ir izļurkājies vai drīz būs beigts. Es Tak iebraucu servisā, šie paceļ autiņu un es ar pirkstu parādu no šīs vietas līdz tai nomainīt visu un ja vēl kas aizdomīgs tad to arī. Šiem tak tikunta tur vis ir jāārda vaļā, nu lai tad pie reizes maina visu ko vien var. Es tur nekadu problēmu nesaskatu. Gadās ka aizbrauc ar kādu konkrētu lietu a šie nemāk atrast kas par vainu, nu bet reti, ar gadiem tak ir zināms kādas kaites ārstēt uz kādiem servisiem ir jābrauc. Kad mainu tad saku lai liek vzturīgakās detaļas kas ir dabūnamas un parasti ja reiz kadam konkretam autiņam kāda konkreta lieta ir sataisīta, tad otro reizi pie tās jau vairs nav jāatgriežas. Da i kas ir tie 300 Ls podveskā ja esi līdz tam jau nomaucis kādus 150-200 000 km ar to autiņu, mazāk nekā esi samaksajis par eļļas maiņu. Nu un nedomāju ka ja patstāvīgi gadu desmitiem remontejies vienos un tais pašos servisos, tad kāds nu mēģinatu tevi apjāt, piemanīt. Kaut kas tāds var gadīties vien ja tu kaut kur ceļā tālu tālu no majām noplīsti

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Vispāri pēdējā laikā lasot Bonifācija rakstus nākas secināt, ka viņa viedoklis par lielāko daļu tēmu diezgan atšķiras no sabiedrības (šajā gadienā - foruma) vairākuma. Ne varbūt šķībs vai galīgi nepareizs, bet atšķirīgs, individuāls, caur subejktīvo prizmu vērsts... :mrgreen:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Labdien! Neesmu pārliecināts, ka esmu visu topiku no A līdz Z izlasījis. Par braukšanas stliem un kādi braucēji gadās uz mūsu ceļiem nestrīdēšos, visādi ir redzēti un pats neesmu ideāls. Pielieku bildi ar smuku odometra cipariņu. Autiņš (Focus) ripo jau 11 gadus un ekskluzīvi pa LV ceļiem, sists nebija, bet jāts kārtīgi. Motoram nav ne vaina, pārējās detaļas, šad-tad bija laicīgi un arī ne-laicīgi mainītas.

Lampiņas "Check engine", "ABS" un vēl kaut kāda deg nepārtraukti.

post-78751-0-90140600-1382371791_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Šeit mēs uzzinām, ka instrumenti esot jātur aiz rotējošās daļas ( kroņurbja korpusa). Tā nebija tā ritošā daļa?Ceru, tapis pieGDienā?

 

Tu neticēsi - tieši ar šādu metodi es esmu izurbis 5 sev vajadzīgos caurumus akmens masas flīzēs. Man Kuršos mēģināja  ieklarēt ka vajag vēl piepirkt klāt speciālu pie flīzes lipināmu turetaju par latiem tā ap 20 un tas tika darīts ar tādu sviestainu parliecību ka es protams izdarīju pa savam, tieši tā kā es uzrakstiju un ja ir vēlēšanās varu jebkurā laikā to personīgi nodemonstrēt interesentiem, bez cimdiem!!!!

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

, nu lai tad pie reizes maina visu ko vien var.

šādus klientus jebkurš servis atplestām rokām sagaidīs 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Lampiņas "Check engine", "ABS" un vēl kaut kāda deg nepārtraukti.

 

Vaitad ??? Takš tehnisko ar to nevar iziet, nu vismaz legāli ne. Lai nu kā apsveicu - autiņš pa  600 000 km sevi gan jau ka ir labi atpelnījis



 

 

šādus klientus jebkurš servis atplestām rokām sagaidīs

Nu cik nu atplestām, bet reiz bij gan prikols, servisa šefs nu tāds nedaudz dīvaisn un ar indiešiem apsēsts mani ar sievu uzaicinaja uz krišnaītu saieta namu atzīmet  kaut kadus tur viņu svētkus. Tāds gara auguma parupjš tevainis to izpildīja tik sirsnīgi ka nudien būtu kaut intereses un pieklajības pēc vien aizgājis paskatīties ko ta viņi savos saietos tur dara

Link to comment
Share on other sites

 

 

Takš tehnisko ar to nevar iziet
Protams, uz tehnisko apskati lampiņas tiek daudz-maz sakārtotas, kaut, neesmu pārliecināts, ka nevar tehnisko apskati iziet ar degošām lampiņām un legāli.
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

 

 

Tu neticēsi - tieši ar šādu metodi es esmu izurbis 5 sev vajadzīgos caurumus akmens masas flīzēs. Man Kuršos mēģināja ieklarēt ka vajag vēl piepirkt klāt speciālu pie flīzes lipināmu turetaju par latiem tā ap 20 un tas tika darīts ar tādu sviestainu parliecību ka es protams izdarīju pa savam, tieši tā kā es uzrakstiju un ja ir vēlēšanās varu jebkurā laikā to personīgi nodemonstrēt interesentiem, bez cimdiem!!!!

 

Nja, es ta >500 gab esmu izurbis un pirkstos balerīnu neturēju... Ja balerīnas ar attiecīgu izmēru nav, džeki jau topikā ieteica citas metodes.  Var arī kvadrātainu utm iztaisīt to caurmu flīzē. Instrumentus tikai vajag.

Jap, varbūt pāris caurumus izurbt tā var, bet nevajag mācīt cilvēkus pārkāpt DDN. Elektrības pievadus baroklim arī ar mēli pārbauda? Māca tā?

 

legāluma izpratni mēs ievērtējām juridiskajās tēmās, vasara bija.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Vispāri pēdējā laikā lasot Bonifācija rakstus nākas secināt, ka viņa viedoklis par lielāko daļu tēmu diezgan atšķiras no sabiedrības (šajā gadienā - foruma) vairākuma. Ne varbūt šķībs vai galīgi nepareizs, bet atšķirīgs, individuāls, caur subejktīvo prizmu vērsts...
 

 

Nu vispār es jau būtībā nemaz nenoliedzu ka esmu visai antisociāls, subjektīvs individuālists



 

 

Jap, varbūt pāris caurumus izurbt tā var, bet nevajag mācīt cilvēkus pārkāpt DDN. Elektrības pievadus baroklim arī ar mēli pārbauda? Māca tā?

 

A vai tad tāds arī nebija konkursa uzdevums??? Izurbt pāris caurumus mājās, nu tā brīvajā laikā?  Viņš taču neteica ka nodarbosies ar to profesionāli, ka strāda par celtnieku, ka viņam ikdienā būs kas tāds jādara. 



Protams, uz tehnisko apskati lampiņas tiek daudz-maz sakārtotas, kaut, neesmu pārliecināts, ka nevar tehnisko apskati iziet ar degošām lampiņām un legāli. 

 

Nū ja, ABS lampiņa - bojata bremžu sistēma, otrā lampiņa - motors darbojas avārijas režīmā. Nu nevar būt ka ar ko tādu izlaiž apskatē, neticu. Lai nu kā tas tak ir štrunts - aizdzen to fordiņu uz to servisu kas Čiekurkalnā aiz veikala Čiekurs ir, lai uztaisa diagnostiku un sataisa, gan jau ka tā ir tikkai kaut kāda vadiņa un dačika vaina - sataisīs un aizmirsīsi ka vispār bij tāda problēma. Tik nespecializetos un kaktu servisos ar tādu nieku netiek galā

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nū ja, ABS lampiņa - bojata bremžu sistēma

man tā bija ''golfiņam'', ABS nestrādāja, izņēmu vienkārši to lampiņu ārā no paneļa un braucu vēl divus gadus laimīgs

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nū ja, ABS lampiņa - bojata bremžu sistēma,

 

Tas nenozīme bojātu bremžu sistēmu, bet tikai to, ka bremzes strāda bez ABS. un tikai.

Ir iespējama normāla bremzēšana. Tikai jāņem vērā kā bremzējot riteņi var bloķēties.

Viss.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pareizi biedri atzīmēja, ka ar šādu pieeju kabatu jāatver labi plaši. Protams, ir arī cita iespēja, kas saucās diagnostika un maksā 5-10Ls, kur A-Z izskata autiņu, iedod sarakstu ar kaitēm, to ietekmi uz vadāmību/izturību utt. Tālāk var domāt, ko labot, ko nelabot, ko atlikt. Ja nav ticamība teiktajam, var veikt diagnostiku citā servisā un salīdzināt diagnosticēto.  Katrā gadījumā šis samazina iespēju, ka tiek labotas lietas, kuras var nelabot. Ja ritošajā nošaut greizi ir pagrūti, jo visi defekti paceļot autiņu ir pamanāmi, tad problēmās ar aizdedzi "visa salabošana" var izmaksāt ļoti dārgi. 

 

 

Es Tak iebraucu servisā, šie paceļ autiņu un es ar pirkstu parādu no šīs vietas līdz tai nomainīt visu un ja vēl kas aizdomīgs tad to arī.
 
Link to comment
Share on other sites

Abs lampiņa deg jau 4 gadus, nu un. Nobremzēt nemāku? Skatē pa to liek vieniniku nu un!
Vairāk uztrauc bremžu darbība,un-vai traucējumi stūres iekartā Kas ir būtiska!

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

 

 

pats tam tici? šipas melnajam ledum iziet cauri un skrāpē asvaltu, un vispār kam tad vēl ja ne ledum šipas vispār ir domātas? Man tas ir ikdienišķs Rīgas ziemas rīts, maukt pa naktī ar plānu ledus kārtiņu apvilkušos asvaltu un ar šipotām riepam nu nekas tur neslīd, nu vismaz salīdzinot ar nešipotajiem satiksmes dalībniekiem - gan ātrumu uzņem gan bremzē un stūrējas labi, varbūt kādam ir pieredze ar kaut kādam atjaunotajām riepām ar šipam vai vienkārši izteikti sliktām vai nobrauktām šipotam riepām - par to es nezinu nemāku teikt, bet ar normālām riepam viss ir ok, problēmu ar slīdēšanu nav. Jāuzmanas ir tikkai uz slapja bruģa, vot tur gan slīd, bet nu īpaši svarīgi tas nav, pa bruģi jau tapat īpaši atri nebraucam un zinot šõ īpašību turam dubultu trīskāršu distanci

 

Njaaa cilvēks tikai mauc ar auto nevis to izbauda :)... bet nu neliels paskaidrojums biedram.. mīkstas ledus riepas (bez radzēm) ir labakas uz melna ledus JO... bremzējot un uzsākot ir lielaks berzes laukums... šipotas riepas pec būtības ir no cietākas gumijas. Uz melna ledus kas ir reizēm 1mm (īsti nezinu :) bet ta domāju) radzes karpa segumu un saskare ar ceļu ir mazāka....ir šobrīd 3D radzes kas ir braukuši saka ka ir ok ... bet standarta redzes līdz tikai uz pieblietēta sniega un kartīga ledus lai radzes spēj pilnība ieurbties.. 

 

tas tikai ta Bonifacīja izglītošanai jo tiko sačakarēta piekare tak ir OK :)



 

 

Nū ja, ABS lampiņa - bojata bremžu sistēma

 

Var jau arī būt ka bremžu uzlikas ir uzliktas bez devēja .... vecākiem autiņiem tā bija ... ABS lampa iedegas kad uzlikas gāja uz beigām... ja nemaldos Golfiem un 3 serijas BWM noteikti bija...  Reizēm ABS lampa iedegas tikai no ta ka noņemts aķis un to kļudu nodzēs var tikai ar datoru...

Ar degošam indikatora lampām iziet skati var jo kautvai ja bremzu stends uzrad anormalus rezultatus ir ok jo joprojam ripo auto ar ABS un bez bet spēkam to apstādināt ir jābut vienādam

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris - ABS lampa iedegas kad uzlikas gāja uz beigām

 

Tam nolūkam gan ir citāds apzīmejums instrumentu panelī, kā kuram auto, bet pamatā dzeteni pusloki aplī ar izsaukuma zīmi.

Līdz ar to tam nu nebūs nekāda sakara ar ABS indikāciju.,

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

bremzējot un uzsākot ir lielaks berzes laukums

 

Un? Kā bremzešana/uzsākšana tevi paglābs ja iesi itkā stabili lēzenā līkumā ap 100 un sāks nest uz tā mellā ledus? Metīsi pa mēmajiem? Nu malacis, tad ar garantiju krūmi... Tieši radze tevi pieturēs uz tā plānā ledus milimetrs vai pofig cik tur kurā vietā uzsalis...

 

 

 

radzes karpa segumu un saskare ar ceļu ir mazāka

 

Interesanti a kas tad radzei cits būtu jādara, ja ne jāķerās segumā, šajā gadījumā ledū? Priekš asfalta ir protektors bet priekš uzsalušām vietām nostrādā nagla un neļauj izslīdēt Tas ka strādā vairāk viens, neizslēdz otra esamību. Es vēl saprastu, ka runa par sporta raļļa naglām nez cik mm, kad mašīna uz radzēm sēž, gumijai asfaltu neskarot, bet standarta radžu riepa, atvainojiet...

 

OK, neviens nenoliedz, ka mīksta lameļu riepa ir ļoti laba ziemai, uz atsevišķiem seguma "stāvokļiem" pat labāka, bet nevajag jau par absolūto patiesību savas subjektīvās domas bīdīt.

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

@@Konstatators,

 

Cik KM gada tu nobrauc pa dažādiem ceļiem??? Ir braukts ar redzēm un bez... ar labam riepām un sliktākām... ar elektonisko stabilitati un bez...

Tas ka līkuma jāmet pa mēmajiem ziemas laikā liecinā cik esi pieredzējis...

 

Atzīstu ka uz sablietēta mazākas nozīmes ceļa kur pieblietēts sniegs un vēl atkala butu priecīgs par radzēm uz riepā bet uz melna leduz es priecājos ka man ir mīkstas ziemas riepas.... kurām protams ir daži mīnusi .... cena un dilšanas ātrums ( uz sezonas beigā paliek tikai 6-7 mm)

 

Ja tu runa par 3D radzēs tad es piekrītūtu bet nu standarta radzes kuras pēc mēnēsa braucot pa pliku segumu ir plakanas un līdz ar gumiju ........ tad nu....

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

Metīsi pa mēmajiem? Nu malacis, tad ar garantiju krūmi...

 

Es tev iesaku bremzēt? Nu izlasi vēlreiz, kamēr daleks...

 

 

 

standarta radzes kuras pēc mēnēsa braucot pa pliku segumu ir plakanas un līdz ar gumiju

 

Atkal subjektīva pieredze tiek pasniegta par patiesību... Nezinu kas tie tev par sūda šipiem, varbūt tie mazie, kas oriģināli ziemas riepās sašauti, bet stutēšu šogad savas šipenes atpakaļ, otrā ziema būs. Pagājušogad tika diezgan pa asfaltu arī pabraukāts, kaut kas padilis ir, bet līdz gumijai tur ir tāālu. Jāpiebilst, ka mēs te ārpus Rīgas praktizējam riepas pirkt bez šipiem un šamos šaut iekšā nopietnākus, kā tie, kas jau oridžinālajās šipenēs no zavoda sašauti...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Konstatators

Uz melnā ledus radzes nepalīdz, jo tas nav ledus, bet asfalts, kam visas mikrospraugas ar ledu. Radzes atduras pret asfaltu un efekts pazūd. Tomēr nevajadzētu jaukt apledojušu ceļu ar melno asfalta. Radzes tieši uz ledus parāda savu efektivitāti, bet citos aspektos (sniegs, putra) nekādu labumu nedod. Pēc 3 gadu braukšanas secināju, ka kārtīgi radžotai riepai tieši sniega putra un peļķes ir bieds, jo tām samazināta spēja izsviest ūdeni.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Protams, tas melnais ledus ir stiepjams jēdziens, vietām būs vairāk, vietām mazāk, kas to lai zin, kur cik kas palīdzēs, bet Porteris pasniedza tā, ka radžota riepa čut ne sēž uz naglām un uz mellā ledus gumija braucamo virsmu gandrīz vai neskar. Nu gandrīz tā. Kā ja teicu, radze neizlēdz normāla protektora esamību un gumija tāpat savu darbu padara. Tur nu Bonifācijam var piekrist.

 

Bet runājot par brīnišķīgo Rīgas ziemu, kas izpaužās kā sniega/sāls šlura un lietus, nu tur tās radzes tiešām ir stipri bezjēdzīgas. Pat liekas. Tur lameļu riepu īstā vieta. Tāpat tiem, kam pa šoseju bieži jākapā. Naglām īstā stihija tiešām ir ledus un uzsaluši lauku ceļi.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Balsoju, katram pāris dienas atpūtu. Mežavecis, lai nobano Boni un tad pats sevi. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Man vienkarsi parsteidz musu braucejai.... Piekares el. jabut stingriem, bet riepas .... latvijas celiem maksimums komfortablai brauksanai ir R15 ar maksimali augstu protektoru .... ko liek vietejie balelini R17 (protams te ir gadijums kad auto ir bremzu sistemas kas nelien 15 un prasa 16 un pat 17 .... )..... un pec tam sudzas ka cieta piekare un bedres ... vai kad auto jaiegulda piekare katru gadu ... pasa piemers un latvijas celiem uz neko zemaku par 60 profila riepu bus nekomfortabli un neerti braukt ( teiksim uz darba pazinas auto audi pa sasito ielu spej braukt tikai ar 20 km ja fancy 18 collas (naca kopa ar auto) kamer ar 185/65 R15 vispar neredz bedres  un brauc ja 40-45 km) Sogad pie kartejas riepu mainas minumus 195/65 R15 vai pat 70 profila riepu, ja vares normali ielikt, lai mierigi un drosi parvietotos pa Latvijas dangainajiem celiem ... Vislabakais ir pie CSDD parbaudes stenda kad tas krata piekari parsvara staiga riepas  :) Rezultats ieguldijum piekare 5 gadu laika tikai stures pirksti, kuri parasti manam auto kalpo ap 100000 (nomaina uz 120000, riepas ir izglabusas ritenu gultnu komplektus, kuri ari parasti dzivo ap 100000, tagad jai 157000), viss parejais ir joprojam darba kartiba.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...