Jump to content

Pārdod CITROEN C4, 2006.g., 1.6l benzīns, 2'300Ls


donis7
 Share

Recommended Posts

Labvakar,

 

tiek pārdots 2006.g. Citroen C4, 1,6l benzīns, nobraukums ~100'000km. Sudraba krāsā, ir kruīza kontrole, kondicionieris, lietie diski, signalizācija. Pirkts LV, visas apkopes veiktas VEHO, veikta arī apkope, kas paredzēta uz 100'000km, pag.ājušajā gadā mainīti bremžu diski, 20.10.2013. tiks nomainīti amortizatori. Auto IDEĀLĀ TEHNISKĀ STĀVOKLĪ... Ja ir interese, droši rakstiet privātā ziņā

post-83369-0-49570400-1382186902_thumb.jpg

post-83369-0-23106300-1382186908_thumb.jpg

post-83369-0-51106600-1382186913_thumb.jpg

post-83369-0-61975000-1382186919_thumb.jpg

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis
Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis

Fuj, cik neglīta mašīna... un tas plastmasīgais panelis... pēē.  :hunter:

  • Patīk 1
Link to comment
Bruketajs

2 jautājumi:

1. Kāpēc tik dārgi?

2. Stūrei vidusdaļa negriežas? ;)

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Ar kādu tad mašīnu mūsu mopsis brauc?

 

Pirkt netaisos, bet kāds ir tavs novērotais vidējais patēriņš šim brīnumam? pilsēta, ārpus tās (pie kāda ātruma)

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Droši vien ap 6,5 viduvēji rīj. Pilsētā kādi 7 litri, ārpus tās apmēram pieci, vismaz salīdzinu iekš viena līdzīga brīnuma arī ar 1,6 benzīnu.

Tā jau mašīnai nav ne vainas, reāli praktiskam cilvēkam pilnībā der. Ne visi met aci uz tām, kurām uz stūres pārdesmit podziņas.

Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis
Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis

 

 

Ar kādu tad mašīnu mūsu mopsis brauc?

Nekādu, vecums neatļauj. 

Link to comment

Patēriņš nav tik mazs... vidēji ap 7,1l, šoseja ap 6l, pilsēta ap 8,2l, ja brauc agresīvāk, attiecīgi - lielāks

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Tā jau mašīnai nav ne vainas, reāli praktiskam cilvēkam pilnībā der

Es jau "praktiski" padzīvoju ar C4 un Veho svētību - pēc tā pat Opels liekas uzticams un lēts.

Tālab arī jautājums par cenu, kas bija drīzāk retorisks. Nekā personīga, jeb tieši viss personīgi. 

Citroen ir kā īstens francūzis - ērts, kluss un samērā taupīgs... līdz servisa apmeklējumam.  

Link to comment
Share on other sites

2006tā gada auto, ar 100K noskrējienu (normālam auto tikai dzīves sākas), nesliktas komplektācijas pa 2300 Ls skaitās dārgi!?  Laikam esmu atpalicis no dzīves...

Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis
Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis

Tas ir Citroen.

Link to comment
KinDzaDza
· Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis
Hidden by Mezavecis, Oktobris 20, 2013 - Kaut kāds fufelis

 

 

Tas ir Citroen.

Un tā ir lielākā problēma... 

Link to comment

Man  2007 škoda, bet nobraukums 2x lielāks. Tas citrons jauns pirkts Latvijā? Kurais Tu īpašnieks?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ir bijuši gadījumi, kad ņem operatīvo līzingu, kuram nosacījumi ir aizdomīgi sakritīgi ar dotajiem, tas ir - 7 gadi, jāatpērk, gadā drīkst braukt 12 000 km. Tad sanāk vismazākais iespējamais maksājums. Pieļauju, ka 2300 Ls ir atlikusī atpirkšnas cena, bet par šiem 12 000 km gadā atkal dzirdēts, ka tos tinot uz nebēdu pirms katra oficiālā dīlera apmeklējuma. Nesaku, ka tā ir, bet nācies dzirdēt par Volvo S60, kam tā ticis darīts.

Link to comment
Share on other sites

Tin katrs kuram nav slinkums. Naivi domāt ka no Vācijas 15 gadus vecs auto noskrējis tikai 150000 līdz 250000 km.

Arī vecas lamatas paliek ar gandrīz nemainīgu noskrējienu no 250000 līdz 350000 km

 

2006 gada mašinai Latvijā lietotai rēķinot mūsu valsts mazos izmērus 100000 km noskrējiens ir reāls

Link to comment
Share on other sites

Ja ir reālie 100K, tad man domāt auto vēl brauks un brauks, jebkuras markas. Un 2300Ls, izklausās nedaudz. Ņemot verā ka tikko kā nopirku pa 2K 1999 gadā auto ar 200K+ noskrējienu. Bet ar citronu darīšana nav bijusi, droši vien kā lielākai daļai šīs markas noliedzēju :)

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Nu nezinu ja no 2006 gada outo ir tikai ar 100K noskrējienu tad jau tas ir tikai pa Svētkiem uz veiklau braukts. Man 2006 gada outo jau ir noskrējis 192K. Skatoties reālos dīleru tirgotos auto nu visiem ir tuvu 200K. Pasām ir doma mainīt uz ko svaigāku (no salona vairs nekad) tad patiesi noskrējieni 2008-2010 gada autiņam ir 160K-230K. 

Link to comment
Share on other sites

Man draudzenei ir 2007 gada (dec.) C4, noskreejiens 75kkm. Gadaa nobraucam ~15kkm. 

Pateerinsh 8 pa pilseetu, 6 pa shoseju, automaats.

Labots - jozhix
Link to comment
Share on other sites

Šogad pārdevu savu Škodu, 2007 gada, noskrējiens bija 113k, līdz ar to uzskatu, ka auti nav darba auto, ar kuru jādodās darba darīšanās darba laikā, tad 20k gadā ir gana pieteikami ar visu ceļojumu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Nu nezinu ja no 2006 gada outo ir tikai ar 100K noskrējienu tad jau tas ir tikai pa Svētkiem uz veiklau braukts
Bet kas tur tik nereāls?

Man tagad speciāli no darba braukt ar līkumu, lai varētu uztīt 'normālus' kilometrus? Un ceļojumos braukt ar auto, lai tikai tev būtu ticams nobraukums?

Neticēsi, bet vairāk nekā puse cilvēku čurā savādāk nekā tev šķiet normāli.

Link to comment
Share on other sites

Laba cena labs gads ... Manam 2008 gada čivim ir jau ~140K uz ceiera BET es viņu triecu pēc pilnas programmas ... 100K ? Pilnīgi normāls nobraukums, man pat domāt ne tikai veikals :) Citroens ? Jā, bet ... par jauno paaudzi neko daudz nemācēšu pateikt esmu hondas reliģijas piekritējs :) Plastmasas panelis izrādās esot nesmuks :D Un atkal ir viņi, koka/metālfīļi, tieši tā paša čīkstēšana kas mobīlo sadaļā ... Protams var jau pasmaidīt par šiem dīvaiņiem :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tu katru dienu brauc uz Daugavpili vai Liepāju pēc desas vai arī tie veikali atrodas ne šajā valstī? Normāls nobraukums ir 1000-1500km mēnesī (50km dienā), jeb nedaudz virs 100k 7 gados. Nevajag jaukt darba autiņa vajadzības ar privātā autiņa ekspluatāciju. 

 

 

Nu nezinu ja no 2006 gada outo ir tikai ar 100K noskrējienu tad jau tas ir tikai pa Svētkiem uz veiklau braukts.

 

 

Vispār jau Vācijas un vietējo nobraukumi būtiski atšķiras. Paziņas, kas pirkuši tepat autiņu un braukuši diendienā nevar sasniegt tādus ciparus, kas rodas braukājot pa bāņiem. Reku tikko šefs nopirka 2010.g. autiņu ar 120k nobraukumu. Toties sieva pa 10 gadiem nedēļu atpakaļ pārkāpa pāri 80k nobraukumam, bet tas gan minimāli braukājot 

 

Vietējā tirgū pirktam un lietotam autiņam nobraukumu nevar nepamanīti viltot un viegli pārbaudīt salīdzinot iepriekšējo CSDD datus. 

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Larijssene

Nezinu par sesto gadu, bet man te comam (kolegjis) ir septiitaa gada c4, ari 1.6l un 18k (jaa jaa, viss parezi, 18) nobraukums, pirmais saimnieks un pirka no salona, bet sovasar nobruka kaarba. Ilgi striideejaas ar galveno Briseles parstavniecibu par to ka tas nav iespeejams nolietot kaarbu pa 18k km, galu galaa taapat dabuja nolociit servisa centraa 2600 eiro par manu. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu šis autiņš ir nosacīti vienkāršs, var braukt un var remontēt, nekas īpašs un tai pat laikā OK. Stāvoklis protams pircejam ir jaskatās pašam, bet nu DE nobraukums 150 -300 km dienā uz darbu un tikpat atpakaļ ir pilnīgi normāls. Tur nu pats katrs individuāli skatās kādu ņemt - pa mūsu ceļiem braukušu vai tikko no DE. Lai nu kā, tas ir retais modelis no frančiem kā iegādi ir vērts vispār apspriest.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirmais un vienīgais īpašnieks... auto pirkts jauns no salona...

Ko esi noskatījis kā nākamo?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ko esi noskatījis kā nākamo?

Pieņemu, ka tā noteikti vairs nebūs franču tehnika :D. Tad nu paliek vai nu kāpt ar jaunu sparu un japāņu grābekļa vai pa taisno pievērsties vienīgajai un pareizajai izvēlei. Bet nu gan jau autors padalīsies :)  

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Geštāp

 

Runājot par pareizo izvēli domā stilīgus makaroņņikus ķipa Aļfas, Fijati vai varbūt kādi amerikāņu autobūves brīnumi padomā...? :)

Link to comment
Share on other sites

Par jauno... noskatīts ir Citroen DS4, tikai ir problēma, ka šo auto nevar apskatīt, t.i. - salonā nav, līdz ar to nevar arī izbraukt, neskatoties, ka līdz 31.10. piedāvājumā ir akcijas cena. Ātrākais, kad varēšot apskatīt, esot pēc 3,5 mēnešiem... Tāpēc vēl tiek skatīts uz VW pusi: Golf (kam esot pārāk nesimpātisks dizains) vai Beetle, kam labs cenas piedāvājums

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

 

 

Pievienots Vakardien, 23:39 Tu katru dienu brauc uz Daugavpili vai Liepāju pēc desas vai arī tie veikali atrodas ne šajā valstī? Normāls nobraukums ir 1000-1500km mēnesī (50km dienā), jeb nedaudz virs 100k 7 gados. Nevajag jaukt darba autiņa vajadzības ar privātā autiņa ekspluatāciju.

 

Nu vispar neko es nejaucu. TAs ir tīri privāts autiņš. + man paris gadus ir bijis darba auto bez lietošanas ierobežojumiem. Dzīvoju Rīga bet nu ja nekas neasmu skaitijis degvielu vai nobraukots kilometrus. NU ja paris reizes gadā ir aibraukti līdz Vācijai. Bet nu cik zinu arī paziņam ir līdzīgi noskrējieni.

 

TAS nu tā..

Bet par C4 nu asaukmes ir dažādas... citi saka ka auto savai cenai ir ok bet citi pa servisiem vien dzīvojas.

 

NU personīgi no salona outo vairs nekad neņemšu... tas apkopes par kurā tiek pārmaksāts... nu nav to vērts. Labāķ paņemt mazlietotu un ja nu kas jālabo taisi to uzticīgā servisā kuram arī ja kas pa nagiem var iedot....

 

Arī autorizētajos centros taisa sūdus.... MAn tika saliekts radiatora kronšteins kurs perc pus gada pārrīvēja kondicaniera radiatoru un dabuji mainīt par savu naudu. ...

 

uz norautam priekšējām bremzu uzlikām pateica ka esmu pārkarsējis bremzes... rezultāts servisa izmaksas 650 Ls...

apkopēs uzpildītais loga šķidrums zelta cenā 1.60 Ls par litru + darbs :)

 

Lampiņas nomaina 16 LS lampiņa 0.30 LS darbs 25 Ls/h

 

Bet kopsumā ir jau jauki pilnīgu tīru auto izdzīt no vitrīnas... bet tas vis maksā .....

Link to comment
Share on other sites

Tagad, ja nemaldos, pēc ES likumiem, nav obligāti jādzen uz ražotāja oficiālo servisu, lai nezaudētu garantiju. Var dzīt arī uz citu sertificēto, vai autorizēto, kas nereti ir krietni lētāks par ražotāja servisu. Piemēram škodai ir vēl Gross un varbūt vēl kāds.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Nekad nesapratīšu tos, kas pa pēdējiem grašiem vai līzingā paņem auto no salona un pēc tam čīkst, ka baigi piķis aiziet...

Ja nevari atļauties jaunu, vai nemāki rēķināt, tad ņem mazlietotu!

Gandrīz vai sadomazo sanāk...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

gg

 

Bet nu vai tu domā, ka autorizētais dīīīleris tikai ar logu šķidrumu pš prātu tiem klientiem? Tam tu vienkārši zini cenu, par kādu šamo kolonkā var nopirkti. Domāju, cenas ir sakruķītas visam un diezgan nevāji. Doma prasta - nu a kur viņš ellē liksies, ja negrib garanķiju zaudēt...

 

Te viens kaut ko minēja, ka tagad drīkstot dzīt pie cita sertificēta servisa, tad konkurence pieaug no 1 uz 2 = jau labāk. :) Bet ja izvēles nav, tad maksā 650Ls par bremžu uzlikām, 1,6Ls par logu škidrumu un 25Ls stundā par spuldzītes maiņu un priecājies par savu NO SALONA izdzīto autumubili... :)

Link to comment
Share on other sites

Ceņiks garantijas laikā bija sakruķīts, bet ar to es rēķinājos. Es nezinu, kā pie mums, bet tagad, kad nav vairs obligāti garantijas laikā jādzen dīlera servisā, ārzemēs dīlera servisi piedāvā papildus garantiju, laika ziņā, ja apkopes veic pie viņiem.. Man stāstīja, ka vienam nesen no ārzemēm atdzītam paglaunam auģikam nobira atutomāts. Remonts krietnos tūkstošos. Tad lūk, lai arī pamata garantija bija beigusies, caur dīleri tika izzondēts, ka tajā galā bija apkopes veiktas dīlera servisā un papildus garantija vēl nebija beigusies, kā rezultātā tā kārba tika nomainīta pa garantiju un pa velti.

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Nu normāli jau visi kas noperk jauno auto rēķinās ar to ka servis būs dārgāks par standarta.. es jau neraudu par to bet par atieksmi... jo auto dīleriem peļņa sākas tikai pēc auto pardošanas... tagad protams ir lietas kuras vari darīt cita servisā bet 2006 gadā tadas iespējas nebija...

 

Nu ja kāds par pēdējām kapeikām noper auto tad ir ka ir bet nu saprātīgs cilvēks aptuveni rēķinas par apkopes izmaksām (bet kuram vismaz jāpieliek klāt 20-40% naudiņas)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vietējā tirgū pirktam un lietotam autiņam nobraukumu nevar nepamanīti viltot un viegli pārbaudīt salīdzinot iepriekšējo CSDD datus.

Nebūs gan viss tā! Pirms TA km tiek attīti atpakaļ, gan jauniem, gan veciem, rezidentiem, nerezidentiem utjp. CSDD datiem nav nozīmes...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...