e = d Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 Bonifacijs toč par kurjeru (kā tajā filmā) strādā ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 Man pietiek ar to ka zimu ka 45 Ls par ūdenssūkni reizi 40 000 km Modeli studijā ! Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni. Gribu paplašināt redzesloku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 Modeli studijā ! Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni. Gribu paplašināt redzesloku Nu tu ar gribi visu un uzreiz! Diemžēl es modeli neatceros, iegaumēju vien tāpēc ka izbrīnīja pašu tik īss intervāls. Lasīts ir par tik daudziem modeļiem ka varu vien nojaust ka tas būs kaut kas tāds kas ir sākts ražot nu pēc 1996-2000 gada un ir kaut kas no lētā gala mazauto B klase apmēram, pēc loģikas tas varētu būt bijis kāds japāņu, franču modelis RU tirgum. Ja es draudzētos ar angļu valodu varētu mēģināt tantei Googlei pajautāt uz dullo, varbūt var sacerēt tādu pat jautājumu kirilicā, gan jau ka atrastu, bet nu atvaino kaut Tu tāpēc mani par meli uzskatītu man pašlaik ir prātā karbonāde un sarkanvīns, negribas piepūlēties ar taisnības meklēšanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 man ar autiņu braucot kāds uzskrēja virsū, vainīgs avārijās nekad neesmu bijis. Boņuk, pie tik daudz crash-epizodēm es tavā vietā gan aizietu uz baznīcu Nekas, ka neesi bijis vainīgs, nav labi, ka dzīve vienam cilvēkam piespēlē šitik daudz sū, it sevišķi ja pats nav likteņa izaicinātājs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 Es ļāvos nokristīties pareizticībā un vadāt ikonu pie stikla Nu vairums to crash gan attiecas uz jautrajiem 90° kad atverot durvis vadītājs izkrita, pjanka darbavietā bija norma un pēc tām neviens taksi nesauca, ielas bija kā karalauks un es dienu un nakti, brīžiem pat diennaktis biju uz riteņiem. Kantorim bij 2 cilvēki kuru galvenais uzdevums bij veikt sekot līdzi autiņu apkopei un sekošanai līdzi lai vajadzibas gadījumā aizdzītu uz servisu, vai žigli atvest autiņu ja kādam uz ielas tas ir nomiris Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Oktobris 8, 2013 Share Oktobris 8, 2013 Bonifacijsnu pēc tādas pieredzes tev no autoštrāses jāturas gandrīz vismaz 100 m attālumā.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Oktobris 9, 2013 Share Oktobris 9, 2013 Bonifacijs, on 08 Oct 2013 - 11:36, said: Man pietiek ar to ka zimu ka 45 Ls par ūdenssūkni reizi 40 000 km Modeli studijā ! Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni. Gribu paplašināt redzesloku Alfa Romeo (145, 155, 147, 156, uc) 16v benzīna motoriem, ražotiem 1996-2003 gados zobsiksnas maiņa ir pie 30 - 40 tūkstošiem. Tur ir plastmasas rullis, kas pretējā gadījumā izjūk un uztaisa motorā staļingradu kilolata vērtībā. Ražotāja gļuks. Viņi pat sākumā bija noteikuši maiņas intervālu 110 000, ko pēc tam saīsināja līdz 40 000. Pēc 2003-2004 gada imho tur viss bija ok, jo sāka likt iekšā kaut kādus GM dzinējus. Par veco merīnu - ieteiktu pielikt pūles un atrast labu meistaru-entuziastu, kas tās mašīnas pārzina. Man Omegai ar gļukaino 2.2DTI motoru izdevās atrast šādus večus Inčukalnā. Remontēja to mašīnu ar jūtām, kamēr citi pat nevarēja saprast kas par vainu - nevarēja iedarbināt un viss. Izrādījās, ka mikroplaisa degvielas maģistrālē, kuras dēļ mašīnai stāvot degviela saplūst atpakaļ bākā un tā kā sūknis ir viens, jams nevar uzsūknēt. Turklāt kačājot pa sauso, pats lēnām nokaujas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Oktobris 9, 2013 Share Oktobris 9, 2013 (labots) Karoče ūdens pumpis ir tāda pat tupi maināma detaļa kā motoreļļa un filtri, prosta tupi maināma detaļa ik pēc 40 000 km vai cik nu tur katra auto manuālī ir rakstīts. Rakstītam TICĒT, tupo ticēt un mainīt pēc manuālī minētajiem km. Cik man ir bijusi darīšāņa ar dzesēšanas sistēmas problēmām un to finālā no parkaršanas nokautiem motoriem, tad varu točna teikt ka pirmsākumi tam visam ir laicīgi nenomainīti ūdens pumpji. Šim jāpiekrīt, jo smagi izjutu uz savas (finansiālās) ādas. Auto - Opel Astra H Caravan. 2006. gada ar 1.8 125ZS bendzīnnieku - to saku, jo modelis 2006. gada otrajā pusē auto dabūja feisliftu un citu bendzīnnieku - 140ZS ar ķēdi zobsiksnas vietā. Ir mūsu ģimenes rīcībā no 0km. Auto ir ticis kopts, pieskatīts, ievēroti visi servisa intervāli, viss ko vajag mainīts. Nekad nav vilkts "pāri". Kā tuvojas servisa intervāls - auto iet uz servisu. Nekad nav mīlēts santīms - ja vēl ko atrod, maina/labo. Garumā nevelk. Ja ir aizdomas ka kaut kas varētu nebūt labi - dzīts uz servisu diagnosticēt un labot. Pie 90000 zobsiksna ir mainīta un ūdens sūknis arī - īsi sakot, viss, ko paredz servisa manuālis. Kad notika nelaime, auto noskrējiens bija ap 175000km, tātad pirms otrās nomaiņas. Nekāda kūpēšana, aizdomīgi trokšņi utml. novēroti nebija. Sievai braucot uz darbu no rīta, pie Juglas - auto stop. Izgāzās viss tosols. Atbraucu, mēģinot ieliet, viss līst ārā uz ielas. Vilku uz servisu. Diagnoze: ieķīlējās ūdens sūknis (servisa komentārs: detaļa vienkārši nenodzīvoja līdz paredzētajai nomaiņai. Man uzreiz zin, vieglāk palika...), dēļ tā pārleca zobsiksna, iegāžot pa vārstiem. Rezultātā - vārstu maiņa, galvas diagnostika uz plaisām un citas izpriecas, kopsummā par 800+ls. Pie tam šim auto, kaut kādas dizaineru iegribas pēc, NAV dzesēšanas šķidruma temperatūras rādītāja instrumentu panelī. Nekāda cita tosola labsajūtas indikatora arī nav. Nav un viss. Daudzi parasti tam netic, tāpēc bilde: Laikam sapratuši,ka ar šo apd**sās, jo nākamās paaudzes Astrām šis indikators ir apgriezies. Labots Oktobris 9, 2013 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Oktobris 21, 2013 Author Share Oktobris 21, 2013 Lasīju piekares tēmu un atcerējos, ka laikam jau jāatbild šeit, kā man viss beidzas.. Uz servisu tiku bez problēmām, problēma - iepriešējais saimnieks izmantoja kaut kādu tosola- ūdens maisījumu ko nesen mainījis un sistēmā palicis gaiss... Kā arī viens no mazajiem desēšanas ventilātoriem nosprūdis... Šis un vēl šis tas tika izdarīts un tiku sveikā ar salīdzinoši mazu ciparu.. P.s. Šī ir mana pirmā saskare ar servsiem Rīgā, bet varu iteeikt MBest serviss..specilizeejas uz MB un diena pret nakti saliidzinot ar servisiem, kas ir apmeklēti, domāju tieši pretīmnākšanas ziņā.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 (labots) Par tiem 40k un sūkņa maiņu stipri šaubītos. Tas ir no gaisa parauts cipars. Pašlaik pēc skaņas dzirdams, ka ūdens sūknis ir diezgan paskaļš. Autiņš nobraucis ap 150k un izskatās, ka sūknis ne reizes vēl nav mainīts. Domeniksā pateica diezgan iespaidīgu ciparu par sūkni. Kuri vēl servisi specializējas uz meršiem? Vairākus mēnešus deg brīdinājums, ka izdeguši aizmugurējie miglas vai gabarītu lukturi, bet realitātē visas lampas deg. Parastos servisos bieži nav diagnostikas aparātu. Labots Oktobris 24, 2013 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 brīdinājums, ka izdeguši aizmugurējie miglas vai gabarītu lukturi - Nav papildus stopsignāls aizmugures logā pa vidu ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 (labots) Es jau izbakstīju visu, ko varēju izbakstīt, mainīju lampiņas, raustīju kontaktus. Paziņojums ir šāds "Tail Light L Check Lights". Izbakstīju visus konektorus un nevaru ierubīties, kas vispār nedeg. Kreisajam lukturim pat izvadi nav paredzēti priekš miglas luktura, lai gan lampiņa ir. Ar bagāžnieka stop signālu viss ok. Vispār tādu problēma eksistē citiem, bet neesmu atradis iemeslu. http://www.benzworld.org/forums/general-mercedes-benz/1329686-tail-lamp-malfunction-no-response-w203.html Tas sviests parādījās, kad nomainīju numura zīmes apgaismojuma lampiņu un tīrīju kontaktus, jo ligzda bija piedzīta ar sāli un ūdeni. Labots Oktobris 24, 2013 - Mežavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Oktobris 24, 2013 Author Share Oktobris 24, 2013 pamegjini manis nosaukto mbest servidu, atrodas uz deglava ielas... Tur tikai un vieniigi mershi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost_az Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 Cik ir bijusi saskarsme ar priekšnieku MB, tad izrādās, šiem ir "backup" sistema izdegušām spuldzītēm! Ja izdeg viena bremžu (vai gabarītu??) spuldzīte - pakaļējie lukturi pārslēdzas "backup" režīmā. Tas ir - atkal deg spuldzītes abos lukturos vienādi. Tikai citas spuldzītes. Tā ilgi bakstījos, kamēr sapratu sistēmu. Jāņem ārā visas pēc kārtas un jātestē ar testeri. Jātīra kontakti. Šķiet, bija "jārestartē" aizdedze, tikai tad iedegas pareizās spuldzes pēc nomaiņas. Tipa - tupi raustīt spuldze pie ieslēgtām gaismām nav jēgas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Araabs Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 Man ar lampiņām arī bija gļuki uz w208, arī ilgi brīnījos, finālā atkodu, ka nav "pareizo" w spuldzītes, ieliku paredzētās gļuki pazuda. Par tiem ūdenssūkņiem vispār neiespringstu, ja pumpē lai pumpē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Oktobris 24, 2013 Share Oktobris 24, 2013 Spuldzes jaudai ir nozīme. jāliek tādas paša jaudas spuldze, ka bija, citādi elektronika "jūk prātā" . Labs piemērs - pokemoni saliek LED gabarītos un numura apgaismojumos un pēcāk brīnās kāpēc kompis kļudas met ārā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!