Jump to content

Mercedes Benz dzesēšanas problēma


Zin...
 Share

Recommended Posts

 

 

Man pietiek ar to ka zimu ka 45 Ls par ūdenssūkni reizi 40 000 km

 

Modeli studijā !  Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni.

Gribu paplašināt redzesloku :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Modeli studijā !  Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni. Gribu paplašināt redzesloku

Nu tu ar gribi visu un uzreiz! Diemžēl es modeli neatceros, iegaumēju vien tāpēc ka izbrīnīja pašu tik īss intervāls. Lasīts ir par tik daudziem modeļiem ka varu vien nojaust ka tas būs kaut kas tāds kas ir sākts ražot nu pēc 1996-2000 gada un ir kaut kas no lētā gala mazauto B klase apmēram, pēc loģikas tas varētu būt bijis kāds japāņu, franču modelis RU tirgum. Ja es draudzētos ar angļu valodu varētu mēģināt tantei Googlei pajautāt uz dullo, varbūt var sacerēt tādu pat jautājumu kirilicā, gan jau ka atrastu, bet nu atvaino kaut Tu tāpēc mani par meli uzskatītu man pašlaik ir prātā karbonāde un sarkanvīns, negribas piepūlēties ar taisnības meklēšanu

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

man ar autiņu braucot kāds uzskrēja virsū, vainīgs avārijās nekad neesmu bijis.

 

Boņuk, pie tik daudz crash-epizodēm es tavā vietā gan aizietu uz baznīcu :) Nekas, ka neesi bijis vainīgs, nav labi, ka dzīve vienam cilvēkam piespēlē šitik daudz sū, it sevišķi ja pats nav likteņa izaicinātājs...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es ļāvos nokristīties pareizticībā un vadāt ikonu pie stikla

Nu vairums to crash gan attiecas uz jautrajiem 90° kad atverot durvis vadītājs izkrita, pjanka darbavietā bija norma un pēc tām neviens taksi nesauca, ielas bija kā karalauks un es dienu un nakti, brīžiem pat diennaktis biju uz riteņiem. Kantorim bij 2 cilvēki kuru galvenais uzdevums bij veikt sekot līdzi autiņu apkopei un sekošanai līdzi lai vajadzibas gadījumā aizdzītu uz servisu, vai žigli atvest autiņu ja kādam uz ielas tas ir nomiris

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bonifacijs, on 08 Oct 2013 - 11:36, said: Man pietiek ar to ka zimu ka 45 Ls par ūdenssūkni reizi 40 000 km   Modeli studijā !  Neesmu dzirdējis par tik īsu zobsiksnas maiņaa intervālu, kur nu vēl par ūdenssūkni. Gribu paplašināt redzesloku

 

 

Alfa Romeo (145, 155, 147, 156, uc) 16v benzīna motoriem, ražotiem 1996-2003 gados zobsiksnas maiņa ir pie 30 - 40 tūkstošiem. Tur ir plastmasas rullis, kas pretējā gadījumā izjūk un uztaisa motorā staļingradu kilolata vērtībā.  



Ražotāja gļuks. Viņi pat sākumā bija noteikuši maiņas intervālu 110 000, ko pēc tam saīsināja līdz 40 000. Pēc 2003-2004 gada imho tur viss bija ok, jo sāka likt iekšā kaut kādus GM dzinējus.



Par veco merīnu - ieteiktu pielikt pūles un atrast labu meistaru-entuziastu, kas tās mašīnas pārzina.

 

Man Omegai ar gļukaino 2.2DTI motoru izdevās atrast šādus večus Inčukalnā. Remontēja to mašīnu ar jūtām, kamēr citi pat nevarēja saprast kas par vainu - nevarēja iedarbināt un viss. Izrādījās, ka mikroplaisa degvielas maģistrālē, kuras dēļ mašīnai stāvot degviela saplūst atpakaļ bākā un tā kā sūknis ir viens, jams nevar uzsūknēt. Turklāt kačājot pa sauso, pats lēnām nokaujas.

Link to comment
Share on other sites

Karoče ūdens pumpis ir tāda pat tupi maināma detaļa kā motoreļļa un filtri, prosta tupi maināma detaļa ik pēc 40 000 km vai cik nu tur katra auto manuālī ir rakstīts. Rakstītam TICĒT, tupo ticēt un mainīt pēc manuālī minētajiem km. Cik man ir bijusi darīšāņa ar dzesēšanas sistēmas problēmām un to finālā no parkaršanas nokautiem motoriem, tad varu točna teikt ka pirmsākumi tam visam ir laicīgi nenomainīti ūdens pumpji.

 

Šim jāpiekrīt, jo smagi izjutu uz savas (finansiālās) ādas.

Auto - Opel Astra H Caravan. 2006. gada ar 1.8 125ZS bendzīnnieku - to saku, jo modelis 2006. gada otrajā pusē auto dabūja feisliftu un citu bendzīnnieku - 140ZS ar ķēdi zobsiksnas vietā. Ir mūsu ģimenes rīcībā no 0km.

Auto ir ticis kopts, pieskatīts, ievēroti visi servisa intervāli, viss ko vajag mainīts. Nekad nav vilkts "pāri". Kā tuvojas servisa intervāls - auto iet uz servisu. Nekad nav mīlēts santīms - ja vēl ko atrod, maina/labo. Garumā nevelk.

Ja ir aizdomas ka kaut kas varētu nebūt labi - dzīts uz servisu diagnosticēt un labot. Pie 90000 zobsiksna ir mainīta un ūdens sūknis arī - īsi sakot, viss, ko paredz servisa manuālis. Kad notika nelaime, auto noskrējiens bija ap 175000km, tātad pirms otrās nomaiņas.

Nekāda kūpēšana, aizdomīgi trokšņi utml. novēroti nebija.

Sievai braucot uz darbu no rīta, pie Juglas - auto stop. Izgāzās viss tosols. Atbraucu, mēģinot ieliet, viss līst ārā uz ielas. Vilku uz servisu. 

Diagnoze: ieķīlējās ūdens sūknis (servisa komentārs: detaļa vienkārši nenodzīvoja līdz paredzētajai nomaiņai. Man uzreiz zin, vieglāk palika...), dēļ tā pārleca zobsiksna, iegāžot pa vārstiem. Rezultātā - vārstu maiņa, galvas diagnostika uz plaisām un citas izpriecas, kopsummā par 800+ls.

Pie tam šim auto, kaut kādas dizaineru iegribas pēc, NAV dzesēšanas šķidruma temperatūras rādītāja instrumentu panelī.  Nekāda cita tosola labsajūtas indikatora arī nav. Nav un viss. Daudzi parasti tam netic, tāpēc bilde:

Instrument-cluster-Astra-H-2004-2010-132

Laikam sapratuši,ka ar šo apd**sās, jo nākamās paaudzes Astrām šis indikators ir apgriezies.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lasīju piekares tēmu un atcerējos, ka laikam jau jāatbild šeit, kā man viss beidzas..

Uz servisu tiku bez problēmām, problēma - iepriešējais saimnieks izmantoja kaut kādu tosola- ūdens maisījumu ko nesen mainījis un sistēmā palicis gaiss... Kā arī viens no mazajiem desēšanas ventilātoriem nosprūdis... 

 

Šis un vēl šis tas tika izdarīts un tiku sveikā ar salīdzinoši mazu ciparu..

 

P.s. Šī ir mana pirmā saskare ar servsiem Rīgā, bet varu iteeikt MBest serviss..specilizeejas uz MB un diena pret nakti saliidzinot ar servisiem, kas ir apmeklēti, domāju tieši pretīmnākšanas ziņā....

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Par tiem 40k un sūkņa maiņu stipri šaubītos. Tas ir no gaisa parauts cipars.

 

Pašlaik pēc skaņas dzirdams, ka ūdens sūknis ir diezgan paskaļš.  Autiņš nobraucis ap 150k un izskatās, ka sūknis ne reizes vēl nav mainīts. Domeniksā pateica diezgan iespaidīgu ciparu par sūkni. Kuri vēl servisi specializējas uz meršiem? Vairākus mēnešus deg brīdinājums, ka izdeguši aizmugurējie miglas vai gabarītu lukturi, bet realitātē visas lampas deg. Parastos servisos bieži nav diagnostikas aparātu. 

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

brīdinājums, ka izdeguši aizmugurējie miglas vai gabarītu lukturi  - Nav papildus stopsignāls aizmugures logā pa vidu ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es jau izbakstīju visu, ko varēju izbakstīt, mainīju lampiņas, raustīju kontaktus. Paziņojums ir šāds "Tail Light L Check Lights". Izbakstīju visus konektorus un nevaru ierubīties, kas vispār nedeg. Kreisajam lukturim pat izvadi nav paredzēti priekš miglas luktura, lai gan lampiņa ir. Ar bagāžnieka stop signālu viss ok. Vispār tādu problēma eksistē citiem, bet neesmu atradis iemeslu. 

http://www.benzworld.org/forums/general-mercedes-benz/1329686-tail-lamp-malfunction-no-response-w203.html

 

Tas sviests parādījās, kad nomainīju numura zīmes apgaismojuma lampiņu un tīrīju kontaktus, jo ligzda bija piedzīta ar sāli un ūdeni. 

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

pamegjini manis nosaukto mbest servidu, atrodas uz deglava ielas... Tur tikai un vieniigi mershi

Link to comment
Share on other sites

Cik ir bijusi saskarsme ar priekšnieku MB, tad izrādās, šiem ir "backup" sistema izdegušām spuldzītēm! Ja izdeg viena bremžu (vai gabarītu??) spuldzīte - pakaļējie lukturi pārslēdzas "backup" režīmā. Tas ir - atkal deg spuldzītes abos lukturos vienādi. Tikai citas spuldzītes. Tā ilgi bakstījos, kamēr sapratu sistēmu. Jāņem ārā visas pēc kārtas un jātestē ar testeri. Jātīra kontakti.

Šķiet, bija "jārestartē" aizdedze, tikai tad iedegas pareizās spuldzes pēc nomaiņas. Tipa - tupi raustīt spuldze pie ieslēgtām gaismām nav jēgas.

Link to comment
Share on other sites

Man ar lampiņām arī bija gļuki uz w208, arī ilgi brīnījos, finālā atkodu, ka nav "pareizo" w spuldzītes, ieliku paredzētās gļuki pazuda. Par tiem ūdenssūkņiem vispār neiespringstu, ja pumpē lai pumpē.

Link to comment
Share on other sites

Spuldzes jaudai ir nozīme. jāliek tādas paša jaudas spuldze, ka bija, citādi elektronika "jūk prātā" . Labs piemērs - pokemoni saliek LED gabarītos un numura apgaismojumos un pēcāk brīnās kāpēc kompis kļudas met ārā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...