Jump to content

Steam support


RSQ
 Share

Recommended Posts

Sveiki.Lieta tāda,ka man nozaga steam kontu.Viss man ir pirku spēles caur karti.Rakstiju steam supportam,ka man nozaga acc,bet viņi joprojām nav atbildējuši.Kapēc tik ilgi ir jāgaida?

Pēc parauga rakstiju šādi

If a game was purchased through Steam with a credit card, please provide the following:
The Card Type (Visa, MasterCard, Discover, American Express)
Full Name on the Card
The last four digits of the credit card number - Do not provide the full credit card number

 

 

Visu ievadu.Rakstiju vakar vakarā,bet vel nav atbildēts.Tickets ir atvērts viss ir izdarīt,kā neatbild,tā neatbild.

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...