Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

snukurins, uzmanies, ir divi atšķirīgi termini "apdzīt" un "apsteigt". Apdzīšana pēc definīcijas nevar būt pa labo pusi. Apsteigt pa labo pusi - tur gan ir savādāk. CSN. 113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru. ​Tātad, ir gadījumi, kad drīkst. Tie, kas gudrāki, sakiet, kā ir apdzīvotās vietās?

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Viņš tak nerunā par apsteigšanu pa joslu, bet pa apmali :wacko2:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Problēma ir terminoloģijā,

Vot vot, un šitādi pašpasludina sevi par speciālistiem (pilnās korkas taču :D ) un piesārņo i-netu ar nepatiesu informāciju. Neba jau vienīgā biedra snukurins pērle.

vvv, ja gribi zināt, no kurienes tieši aug kājas šai #363 ironijai? - ieskaties šīs pašas diskusijas 4. lapā, koments #160 (un vēl +/- daži komentāri ap #160).

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Biedru snukurins neklausam. :)

Kā ar apsteigšanu pa labo pusi apdzīvotās vietās?

Drīkst vai nedrīkst? :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā ar apsteigšanu pa labo pusi apdzīvotās vietās? Drīkst vai nedrīkst? :)

Uz šo jautājumu atbildi var iegūt arī nelasot likuma pantu. Vajag tikai ļoti stipri sakoncentrēt domas un atbilde pati atnāks :)

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Nu nav vis piektdienas jautājums šitais.

Apdzīvotās vietās drīkst apsteigt pa labo pusi. Vismaz noteikumi neaizliedz.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šodien biju Tukumā. Ventspils šoseja, te vieta/krustojums.

Es protams neparādīju kreiso, lai gan zīme to prasa. Bilde:

https://goo.gl/maps/GqLFGLvyZnR2

 

Braucu pa galveno, kas atšķirībā no zīmē uzrādītā, reāli dzīvē, galvenais ceļš aiziet lēzenā lokā pa kreisi. Nu var uzmidžināt kreiso, bet neprasās. Visiem tāpat būs skaidrs, kas tur notiek.

https://goo.gl/maps/yvuTfVSdUVw

Šis ir vēl viens piemērs, kur neprasās pagrieziena rādītājs, bet ceļa zīme to nosaka.

 

P.S.

Pārzīmējam ceļa zīmi. Nevis krusts galvenajam ceļam, bet loks. Tad nebūs mums diskusiju.

Labots - Zuxters
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu tur es reāli nesaprotu šīs zīmes vajadzību, jo šis, kā reiz, ir tas gadījums, kad virzienu nekas īsti nemaina.

Galvenais jau, lai neslēdz aizmugurējos migliniekus vai avareikas, ja taisni brauc #snukurins

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc visi aizmirst tekstu, zīmēs jārāda lai nemaldinātu citus braucējus? Zuxtera variants, ja kāds ies pa galveno un sāks rādīt kreiso pagriezienu, es metīšu pa bremzēm , jo domāšu ka viņš grib griezt no galvenā ceļa pa kreisi un sāks bremzēt, jo citu pamatojumu es neredzu!


 

 

Nu tur es reāli nesaprotu šīs zīmes vajadzību, jo šis, kā reiz, ir tas gadījums, kad virzienu nekas īsti nemaina.
Šī zīme norāda, tavas tiesības uz ceļa un neko vairāk! 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tiesības uz ceļa var norādīt arī citādāk, teiksim, ar 203. zīmi šai gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

Tiesības uz ceļa norāda zīme galvenais ceļš, attiecībā pret piebraucamajiem! Es nezinu no galvas, ko nozīmē 203 zīmē!

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nekur nebraukšu. Izvilkšu kameru un filmēšu, tur toč sanāks Delfos tricāru izcelt :D


jema, šitā: 203.png

Ok, laikam 204. vai 205. - no galvas neatceros, kurā pusē kurai bija pipsis aka mazāksvarīgs ceļš.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nekur nebraukšu. Izvilkšu kameru un filmēšu, tur toč sanāks Delfos tricāru izcelt

+1

:sarkasms:

Es biju līdzīgu atbildi sagatavojis.

Manā stāstā visi četri šņukuriņi papildus vēl apsteigšanu pa nomali uzsāktu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

jema, šitā:
Šī zīme brīdina, esi gatavs, kas būs, Zukstera gadījumā zīme rāda tavas tiesības pret piebraucamiem ceļiem, abos gadījumos ir jāsaprot, ka var rasties grūtības! Kāpēc Jūs visi tā Šņukuru graužiet nost? 
Link to comment
Share on other sites

Atvainojos, snukurins. Atvainojos, jema.

Nav jau tā, ka snukurins visu galīgi nepareizi. Bet šis gan bija bišķīt par traku:

 

 

Koalīcija, 18 Mar 2016 - 14:47, teica: Tu nepareizu jautājumu uzdod. Man tev jautājums - Kur vispār uz Latvijas ceļiem ir iespējams apdzīt pa labo pusi??? Ja ceļam pietiekami plata nomale kur problēma?
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tur ir parasts T veida krustojums. Platāks, bet parasts.

Šī zīme rāda, ka atrodies uz galvenā ceļa un priekšā krustojums. Precīzi tas, kas vajadzīgs.

Es tiešām teiktu, ka nevieksmīga zīmju izvēle un kāds labi garlaikots policists tiešām var uz papīra uzrakstīt - vietā, kur galvenais ceļš maina virzienu (apzīmēts ar 201. ceļa īmi un attiecīgo papildzīmi), nelietoja virzienrādītāju - par to pienāaks kaut kādi eiriki un soda punkts. Šeit arī kreisais pagrieziens nevar maldināt, jo pa kreisi cita ceļa nav - ar to arī ņeotmazatsja.

Link to comment
Share on other sites

vvv - gadījumā, ja iešu pa galveno parādīšu pagriezienu pa kreisi, ja pa taisno bez signāla, ja pa labi ar signālu! Kāpēc ejot pa galveno rādīšu pa kreisi, lai nemaldinātu potenciālo vadītāju, kas var braukt no taisnā mazsvarīgāka ceļa uz galveno ceļu, jo šajā gadījumā, ja es nerādu pagriezienu, mans mērķis ir turpināt ceļu pa taisni, tas ir no galvenā uz mazāk svarīgu, bet tas nemaisa tajā pašā laikā pretī braucējam veikt viņa manevru nevienam nemaisot! 

Bet ja uz taisnā ceļa sākuma stāvētu  vienvirziena zīme, tad arī kreisā pagrieziena rādīšanai zūd jēga, jo nevienu tu nevari maldināt!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Apdzīvotās vietās drīkst apsteigt pa labo pusi. Vismaz noteikumi neaizliedz.

Nu man jau no sākuma šķita, ka tu ar to jautājumu mūs troļļo :lol:

Link to comment
Share on other sites

marrtins

ka aizmugurē jums brauc biedrs snukurins, pretīm brauc biedrs snukurins, no labās puses brauc biedrs snukurins, no kreisās puses brauc biedrs snukurins

Mestu pirmajā mīkstākajā grāvī :sarkasms: Bet, ja priekšā kusnītu Arnis2002, tad es spiestu helikopterpogu, paceltos gaisā, lai pēc tam divi šņukuriņi un jams skaidrojas :D
Link to comment
Share on other sites

 

 

kāds labi garlaikots policists tiešām var uz papīra uzrakstīt - vietā, kur galvenais ceļš maina virzienu (apzīmēts ar 201. ceļa īmi un attiecīgo papildzīmi), nelietoja virzienrādītāju - par to pienāaks kaut kādi eiriki un soda punkts.

 Jā, būtu šāds punkts kaut kur, nevajadzētu šādu tēmu.

 Ļoti gara šī tēma izvērsās. Tā arī neviens nespēja iedot nepārprotamu atsauci uz kādu punktu, kur būtu viennozīmīgi šis pateikts. Kāpēc tā? Varbūt dēļ tādiem gadījumiem, kā biedra Zuxters #417 komentārā ieliktais. Te gribās atkārtot biedra jema gudri pateikto

 

Kāpēc visi aizmirst tekstu, zīmēs jārāda lai nemaldinātu citus braucējus?
. Laikam nevar viennozīmīgi visiem gadījumiem uzrakstīt - tagad rādīsi, tagad ne... CSN 57. punktā ar tā nepavisam līdz galam pateikts.

 

 

Nu man jau no sākuma šķita, ka tu ar to jautājumu mūs troļļo

Nevienu netaisījos troļļot. Tā bija atbilde uz kategorisko biedra Racer komentāru:

 

 

Apdzīt vai apsteigt pa labo pusi? Tev ar galvu viss ir labi? Šādās situācijās arī bieži notiek smagas avārijas, jo normāli braucēji rēķinās ar to, ka tādas muļķibas neviens nedarīs...

Lai arī, tagad izlasot Racer komentāru, saprotu, ka viņš varbūt tur domāja ko citu, tik par snukurins apmali.

Link to comment
Share on other sites

versatile

CSN vispār ir ļoti izplūduši, un, jo tālāk ar labojumiem, jo trakāk - teiksim, ar velosipēdiem, kas nedrīkst braukt pa ietvi, izņemot, kad grib braukt pa ietvi.

Man tiešām slinkums tagad meklēt punktus, bet:

Papildzīme saka, ka "galvenais ceļš maina virzienu"

Pagrieziens jārāda, kad "maina kustības virzienu"

Saliekot abus kopā nepārprotami sanāk, ka braucot pa galveno ceļu, tu maini virzienu un par to jārāda ar virzienrādītāja signālu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un tagad piektdienas jautājums. Kā jūs brauksiet šajā krustojumā labi zinot, ka aizmugurē jums brauc biedrs snukurins, pretīm brauc biedrs snukurins, no labās puses brauc biedrs snukurins, no kreisās puses brauc biedrs snukurins. :)https://www.google.l...!7i13312!8i6656

 

Tas atkarīgs no tā, vai šajā situācijā snukurini sēž pie stūres fūrei/autobusam vai tomēr kādam paštaisītajam mopēdam (ar kādiem, pēc viņa vārdiem, jaunatnei vajadzētu atļaut braukt pa koplietošanas ceļiem, ja nemaldos, pat  bez vadītāja apliecības).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pareizi, versatile, tu spried. Bet tik pat labi tā var nonākt līdz pagriezienu rādīšanai katrā ceļa līkumā (arī ārpus krustojumiem).

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu, ja kāds gudrs cilvēks pirms līkuma uzlicis to galvenā ceļa zīmi ar papildzīmi... tad jā.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Pagrieziens jārāda, kad "maina kustības virzienu"

Kur šitais ir teikts? Cik es esmu redzējis/lasījis, tad pagrieziens jārāda pie jebkura manerva. Bet, kā jau ierpiekš minēju, nav definēts kas ir manerver CSN izpratnē, tad arī sākas filozofēšana.

 

vietā, kur galvenais ceļš maina virzienu (apzīmēts ar 201. ceļa īmi un attiecīgo papildzīmi), nelietoja virzienrādītāju - par to pienāaks kaut kādi eiriki un soda punkts.

Tiešām? Kur tas ir noteikts?
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nezinu, bet: "Par gaismas signālu lietošanas noteikumu pārkāpšanu kā sods var tikt piemērots brīdinājums vai naudas sods 15 eiro apmērā, kā arī piešķirts 1 soda punkts."

Un braukšanas virziena maiņa noteikti klasificējas kā manevrs.

Link to comment
Share on other sites

marrtins, biedrs versatile tač to kā vēlamo variantu - vot varētu tā būt, mazāk mutnij situāciju sagaidītu.

Link to comment
Share on other sites

Īstenībā jau ir tā, ja mēs visi izsitu savu ego ārā un skatītos un klausītos, kas notiek, ko dara šoferi apkārt, avāriju nebūtu, katra avārija ir kāda ego, es māku, es varu, vai arī populārā es drīkstēju! Paskaties, kāds dumjš vai tiešām steidzās, palaid, nokavēsi 30 sekundes, loceklis isāks nepaliks, bet kur nu gribam audzināt, būt pirmie, un ir rezultāti!

Domāju ka daudz ir bijuši Parīzē, kāda kustība, pie Triumfa arkas, no trešās ārējās mierīgi taisa labo pagriezienu, un dzīvo, pie mums būtu kaput, bet arābi ir ir tos baltos iemācīšu redzēt, kas notiek apkārt! Kaira, vispār visas arābu zemes, kas nospiež tauri, tam ir priekšroka, bet brauc maita! Visa Malaizija tas pats!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un braukšanas virziena maiņa noteikti klasificējas kā manevrs.

A nevar zināt.

CSN. 57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml.

Konkrētie uzskaitītie noteikti ir manevri, bet kas ir zem tā "u. tml.", nemaz nevar zināt.

Tāpat, skaidri definēts ir apdzīšana, piemēram, nogriešanās nemaz nav atsevišķi izskaidrota, kas ir nogriešanās? nogriešanās no/uz ceļa? nogriešanās no taisnvirziena līnijas?

Link to comment
Share on other sites

versatile

jema, teorētiski, Tev taisnība. Bet tais valstīs ir arī aaaugsts CSNg skaits un bojāgājušo skaits.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

Lai gan, turpat pie Malaizijas esam, pēc bojāgājušo skaita uz 100k mašīnām...

 

Bet es par to, ka var taču pagaidīt, palaist, vienkārši būt pieklājīgiem. Norvēģijā bezmaz kultūršoks - korķis, visi stāv, moči stāv aiz mašīnām, nelien pa vidu. Ātrumu tur ievēro un soda bargi. Satiksme raita, ar visu to, ka pie viņiem atļautais standartā ir 80... Vienkārši nerada sev un citiem problēmas. Oslo centrā sanāca biš nomudīties, tak neko - neviens netaurē, palaiž.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet tais valstīs ir arī aaaugsts CSNg skaits un bojāgājušo skaits.
Nu jā, bet kā tur brauc uz viena moča 5 uzreiz, tas ir mocis iet pa tukšo, es jau par to principu, nevis slavinu viņus, ja mēs tā brauktu mums būtu 1000% klāt! Es domāju ka tu saprati ko es biju domājis ar savu tekstu!

 

 

Bet es par to, ka var taču pagaidīt, palaist, vienkārši būt pieklājīgiem.
Es to cenšos katrā diskusijās stāstīt, varbūt kādam pieleks! 90 gados dzenāju mašīnas no DE, katru reizi brīnījos kapēc pie mums tā nav, pagājuši 20 gadi, lēnām sākam macīties! 
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Iemācīsimies tad, kad sapratīsim, ka nevienam nekas nav jāpierāda - ja nu vienīgi tas, ka visi varam vakarā mājas pie ģimenes aizbraukt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pareizi Tu pateici, Zelta vārdi! Kāpēc visā Rietumeiropā parādot pagriezienus momentāni laiž, uz bāņa, uz šosejas, pilsētās vispār nav ko runāt, jo tur nav to sīko pedarast_u, kas uz tā mēģina savu ikdienas dzīvi būvēt, haļava saucās, aizlīst, piestāstit un citas nejaucības izveidot, jo viņš būs pirmais, un pohuj viņam un sabiedrību un līdzcilvēkiem!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

un arī valstī kārtība labāka un korupcijas mazāk - ne jau tāpēc cilvēki tādi, ka valdība labāka - nē, tur valdība labāka, jo cilvēki labāki. Nu, labāks/sliktāks - stiepjams jēdziens, bet doma, domāju skaidra.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nē, tur valdība labāka, jo cilvēki labāki.
Nē, nevaru piekrist tam! Mūsu Āboltiņa ir tik atrauta no realitātes kā Antuaneta ar savām kūkām, viņa godīgi 900 sekundēs stāstīja ka tās nedienas ar e-taloniem ir uzzinājusi no savas frizieres, saeimas priekšsēdētāja uzzina no frizieres problēmas Rīgas transportā, ko nu vairāk par valdībām!
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu klau, jebkura uzņēmuma ar pārsimts darbiniekiem valdes priekšsēdētājam ar nav ne jausmas, ka vakar otrā stāva sieviešu tualetē bija aizsērējusi izlietne.

Tu, visticamāk, nezini, cik maksā optima līnijas makaroni vai lētākās cīgas - man, ja godīgi, nav ne jausmas ne par vienu, ne par otru - da vispār nezinu, cik tagad makaroni maksā.

Bet nofilmēs, ka aiziet pie viņas pensionāre un šito paprasa - i viss, "tālu no tautas".

Simpātiju pret viņu man nav, noraka partiju, principā. Nevajadzēja Saeimā lauzties, būtu pasēdējusi otrajā plānā un atgriezusies pēc Straujumas. Bet nu, fakts paliek fakts - viņa bija nākamā ai strīpas, tātad, teikt, ka par viņu nebalsoja nevar.

Ko viņā cienu - probivajemostj. Ne visiem večiem ir tāds mugurkauls.

 

Bet tas ir offtopiks.

Link to comment
Share on other sites

 

 

uzņēmuma ar pārsimts darbiniekiem valdes priekšsēdētājam ar nav ne jausmas, ka vakar otrā stāva sieviešu tualetē bija aizsērējusi izlietne.
Ja tu pielīdzini LV valsti  uzņēmumam, tad tas var būt!
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...