Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

Āpāc! Sory...

A ja Tu atrodies sudrabotā vietā??? Tu principā stāvi un gaidi kamēr krustojums tukš uz 5 sekundēm. Tu takš nezini ko citi darīs.

 

A par mopēdiem- šobrīd man jūk: vai viņiem pienākošie 0.5m strādā tikai laukos vai arī pilsētās... Pilsētās nevarētu būt, jo platumi daudz neatļauj. :sorry:

Nē, tomēr tā nav- vai nu palaid iespraudušos garām un nogriezies, vai nu- paspēj piespiesties labajai malai (lai mopēds pagaida) un nogrriezies pirms, protams, palaižot atrodošos uz gājēju ceļa.

Labots - ZzigizZ
Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

 

 

gājēji,velosipēdisti un mopēdu vadītāji gandrīz visi mauc kā māk un šamos der paturēt acīs

Tas pats par sevi. Bet te, dievs nedod, mopēda vadītājs vēl būs izlasījis noteikumus, un ja līdz tam, vienkārši pašsaglabāšanās instinkta vadīts nelīdīs zem autiņa, kurš nogriežas, tad tagad, svētā pārliecībā, ka šamam tak priekšroka, līdīs obligāti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja es atrodos sudrabotā vietā tad gaidu kad visi aizbrauc vai arī ja satiksme ir intensīva parāda ka mani palaiž.

 

Nu redz- kas arī bija jāpanāk, jāpaskaidro. :) Visur, kur Tu esi "galvenais"- citi maļ smadzenes- ko Tu darīsi: pa labi, pa kreisi, taisni, apgriezīsies. A visur, kur Tu esi "maziņs"- CITIEM jāparāda, ka vari braukt pēc TAva uzsaukuma, vēlmēm.

Zin- suņi rej, bet karavāna iet tālāk. A kādreiz suņus sadzird arī saimnieki. Cik jau ir video reģistru parādīti sižeti, kur pagriezienu nerādītāji saņem savu sodu...

Link to comment
Share on other sites

labiitis

 

 

Nogriežoties no kurienes? Ceļš taisni iet.

Un šinī vietā tu sapisies. Bet labi sanāca 2 lapas... 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Nē, tas nozīmē, ka ir daudzi, kuri ir tik pat truli kā Tu!

 

Noteikumos nav tādas frāzes kā "nogriešanās attiecībā pret galveno ceļu". Noteikumos ir tikai "nogriešanās"! Tu saproti, ko nozīmē nogriešanās latviešu valodā? Un šeit saliktajos piemēros un visā diskusijā gandrīz nevienam nepielec viena pamata lieta:

840. papildzīme "Galvenā ceļa virziens". Norāda galvenā ceļa virzienu krustojumā;

Pielec? Šo 840. zīmi uzstāda TIKAI tur, kur galvenais ceļš MAINA VIRZIENU. Tur, kur nemaina, tiek uzstādītas 201., 203., 204. un 205. priekšrocības zīmes. Tātad, ja šī zīme vispār ir uzstādīta un Tu turpini braukt pa galveno ceļu, tad tā ir nogriešanās un IR jārāda virzienrādītāji! Tie nav jārāda tikai tad, ja brauksi pa ceļu, kas zīmē veido ģeometriski PILNĪGI TAISNU līniju. Ja tāda nav vispār (kā šeit vairākās bildēs), tad virzienrādītāji ir jārāda nogriežoties JEBKURĀ virzienā. Un, cirvi, beidz maldināt citus, rādot virzienrādītājus, kad brauc taisni!

 

Par mopēdiem arī elementāri. Gribat būt burta kalpi? Nu tad saņemiet - no pilnīga malējā labā stāvokļa pilsētās un daudz kur citur tehniski nav iespējams nogriezties vispār. Kādēļ? Pamēģini nogriezties ar abiem riteņiem cieši pie apmales! Tā kā visas nogriešanās ir kaut kāda atkāpe no apmales. Un, ja ceļš uz kura nogriezies, ir šaurs, tad atkāpe vajadzīga (un atļauta) vēl lielāka. Tāpat arī, ja tas nepieciešams dēļ transportlīdzekļa gabarītiem, kā piemēram smagajiem un autobusiem. Tad nu tur arī veidojas atstarpe, ko var normāli izmantot mopēds, kurš IR jāpalaiž. Un kādēļ tad šeit autovadītāji neapskata gadījumu, kad autovadītājs ir tas, kurš pielien blakus mopēdam, nevis otrādi? Auto kustības ātrums ir lielāks un tā ir tik pat bieži iespējama situācija - Tu pielien blakus mopēdam un tad ir jāgriežas... Protams, ka mopēds ir jālaiž!

Labots - Inspektors Caps
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ģeometriski PILNĪGI TAISNU līniju.

nope... piemērs pašreiz esošais remonts Strenčos kur cauri braucot pa apvedceļu kas izveidots cauri pilsētai pa mazajām ieliņām ir laba zīme Google maps nav šī jo remonts tikai nesen sācies... doma tāda ka galvenais ceļš iet 30grādu lenķī + pa labi un pa kreisi atzarojumi - mazākas nozīmes ceļš, ja rāda pagriezienu sanāk maldināšana un bīstama situācija un līnija nav taisna zīmē...

Tad nu tur arī veidojas atstarpe, ko var normāli izmantot mopēds, kurš IR jāpalaiž. Un kādēļ tad šeit autovadītāji neapskata gadījumu, kad autovadītājs ir tas, kurš pielien blakus mopēdam, nevis otrādi? Auto kustības ātrums ir lielāks un tā ir tik pat bieži iespējama situācija - Tu pielien blakus mopēdam un tad ir jāgriežas... Protams, ka mopēds ir jālaiž!

nogiežoties pa labi ja starp transportlīdzekli un apmali ielien idiots viņš nav jālaiž... - viņš tur nedrīkst atrasties, ne velti ir noteikumi par to kā motociklistiem jābrauc joslās un ka velosipēdisti nedrīks līst krustojumos garām pa malu un ne velti fūres aplīmētas ar uzlīmēm kas parāda lai nelien...

nav likuma kas atļauj braukt starp joslām, vai starp mašīnu un apmali...

Labots - hyk
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Jopt, tādi auto vadītāji... snukurins izrādās arī neatšķir apsteigšanu no apdzīšanas un nesaprot, ka spoguļu neesamība neko neattaisno. Tad vēl..

50. Izbraucot uz ceļa no pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām un citām blakusteritorijām, vadītājam jāpalaiž garām gājēji un transportlīdzekļi, kas virzās pa ceļu. Nobraucot no ceļa, vadītājam jāpalaiž garām gājēji, velosipēdu un mopēdu vadītāji, kuru ceļu viņš šķērso.

Kur ir teikts "krustojumā"? Lasīt arī nemāk...

 

Tad iebrien hyk un klārē par motocikliem. Par mopēdiem ir runa, cilvēk!

 

Huan Kaktus, Eiropā noteikumi visur ir gandrīz vienādi...

 

Tām 840. zīmēm, kur neviens ceļš neiet taisni, formāli ir jārāda virzienrādītāji JEBKURĀ gadījumā, bet, lai mazāk maldinātu, tur vēl var būt praksē jēdzīgi arī nerādīt. Bet tajās vietās, kur zīmē ir skaidri iezīmēta arī taisna līnija, vispār nekas nav apspriežams. Katrā gadījumā tas, ka Tu rādi virzienrādītāju un nogriezies otrajā brauktuvē nevis pirmajā, maldina daudz mazāk kā nerādīt neko vispār.

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Nu un kas tad tajā zīmē ir? Tur ir iezīmēts ģeometriski taisns ceļš? Zīmē! Ja ir, tad tas neatbilst dzīvei un zīme ir nepareiza un jāmaina.

 

Es nezinu kādam ir jābūt domu gājienam lai abdzītu vai apsteigtu mopēdu un uzreiz griestu pa labi.

Tev vienkārši kādreiz ir jāaizbrauc arī uz pilsētu vai citu vietu, kur transports virzās lēnā ciešā plūsmā, tad nebūs tik stulba izbrīna. Un Tu savu izglītotību parādīji ar "abdzīšanu"...

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Bļin, Tu pārstāsi mētāt loģiku otrādi kā trula blondīne? Tevis paša "pretarguments" bija par to situāciju, kad automašīna apsteidz mopēdu nevis mopēds lien blakus! Un pilsētā bieži var sanākt tā, ka Tu brauc ciešā plūsmā un domā, ka līdz krustojumam būsi garām mopēdam, bet reāli, tā kā satiksme velkas, tad pie krustojuma Tu vēl ar vien esi blakus. Tajā nav nekā nelikumīga ne no vienas puses un Tev tas mopēds ir jālaiž, jo viņš brauc tieši pa to pašu ceļu taisni un likumīgi. Tavs "brauktu aiz viņa" jau arī ir tā palaišana!

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

 

 

nedrīkst mopēds un velosipēds apdzīt transportu no labās puses,ja smagajam nav vertikālā skata spoguļa tad viņu tur starpā nemaz nevar redzēt.


Eu, špicbuk, parādi, kurš pants konkrēti aizliedz  apsteigt pa labo pusi apdzīvotā vietā?!?
Link to comment
Share on other sites

Tev vienkārši trūkst pamatojuma, veci... tāpat kā lielāko daļu savu "nedrīkst", "nevajag", arī šo Tu esi izzīdis sev no pirksta un neko neesi pamatojis ar likumu pantiem.
Tas - vai līst garām pa labo pusi fūrei, autobusam vai citam lielgabarīta, grūti pārvaldāmam objektam ir prātīgi, jāizvērtē katram pašam, bet likums to neaizliedz.

Bet nav jau tik traki. Neskatoties uz visu, pie mums Latvijā piedalīties satiksmē tomēr ir baigi foorši.. ja salīdzina ar UK vai RUS :)

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Viens vienīgs sakāmais - ceļš , tā ir pēdējā vieta , kur , kur būt visžiperīgākajam un galvenais , ar konkrēto pantu pakaļu paspēt piesegt ... un galvenais atcerēties , ka arī citi braucēji ir cilvēki un mēdz būt dažādas mēnesfāzes ..... Savādāk var sanākt šādi

 Vai vēl trakāk šādi http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://thegospelcoalition.org/blogs/tgc/files/2012/05/Coffin.jpg&imgrefurl=http://thegospelcoalition.org/blogs/tgc/2012/07/12/7-tips-for-preaching-a-strangers-funeral/&h=381&w=500&sz=57&tbnid=QWs0mQe41o-lxM:&tbnh=109&tbnw=143&prev=/search%3Fq%3Dfuneral%2Bpicture%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=funeral+picture&usg=__QmeaEDHrbf8Hxsigkidf4IvpRqo=&docid=6yU8qMAVj2OZ-M&sa=X&ei=DU4VUqy6KIXJ4wSj7IDICw&ved=0CFQQ9QEwDA&dur=2471



Bet par e=d iesākto tēmu par pagrieziena rādīšanu , vai nerādīšanu . Rīgā ir pulka krustojumu , kur pagrieziena rādīšana , vai nerādīšana var pat maldināt pārējos braucējus , un te nu nākas iejusties extrasensa , telepāta ādā - nez kā citi to sapratīs ? Viena vieta - Deglava, Tallinas , pēc krustojuma uzbūves , Tu no Tallinas uz Deglava griežoties brauc taisni , un vari darīt to no labās joslas , bet neparādi pagriezienu un būuums ...Uz Kleistu Buļļu ielas krustojuma , nu jau avārijas pierimušas , bet vienu brīdi bija kā no pārpilnības raga - viena josla , kur 20 , no krustojuma , tā pa kuru brauc pārvēršas pagriezienā , pa kreisi , lai brauktu taisni , tev jāpārkārtojas uz paplatinājumu , pa labi ...tu to dari , un kā vajadzētu - pārkārtojoties rādi pagriezienu , jo maini joslu  , Buļļu ielā propķī stāvošais nopriecājas , ka tu griezīsi pa labi , rauj ārā , un atkal būms ....Man slinkums tik gari rakstīt , bet tādi ir daudzi krustojumi Rīgā , kur pat veselīgi ir nerīkoties pēc noteikumiem . Da kaut vai Buļļu , Daugavgrīivas ... ai apnika :) . Bet tas gan - pa galveno ceļu braucot , ja tas nevar samulsināt citus , un ja šis galvenais maina virzienu ... rādu   

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Tev vienkārši trūkst pamatojuma, veci... tāpat kā lielāko daļu savu "nedrīkst", "nevajag", arī šo Tu esi izzīdis sev no pirksta un neko neesi pamatojis ar likumu pantiem.

 

Ja sanāks ziepes, tad snukurs tiesā atsauksies uz 20 gadus vecu CSN redakciju vai, ja vajadzēs, tad vispār izgudros savus CSN ar tādiem punktiem, kādi viņam patīk. Tad viņš pats sevi pasludinās par cietušo, pasludinās lietu par izbeigtu un pats eskortēs sevi mājās. Jo CSN ir tikai rekomendējošs raksturs un katrs pats var izvēlēties kuram punktam klausīt un kuram nē. Un mums ir jāpierāda, ka neesam kamieļi.  ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

versatile
ir noteikumi par to kā motociklistiem jābrauc joslās un ka velosipēdisti nedrīks līst krustojumos garām pa malu

Punktiņu nocitēsi par tiem velosipēdistiem?

 

Par to nobraukšanu no ceļa - autoskolas instruktors skaidroja, ka piemēram, uz velosipēdistiem tas attiecas uz velosipēdu ceļu - tātad, tukšā vietā nav viņam priekšroka, bet tikko ir apzīmējums - tā jālaiž. Un tik un tā ir daudzi kas nelaiž, piemēram, šeit: https://www.google.com/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d24.104984!3d57.03804!2m2!1f292.78!2f59.49!4f75!2m4!1e1!2m2!1s71fjmrmMLmMWcAIYDyWSwQ!2e0&fid=5

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Peleecis

Varbūt kļūdīšos.Tajā krustojumā no Tallinas braucot nav taisni. Ir vai nu pa labi vai pa kreisi ar dodiet ceļu. Pa kreisi ir divas joslas. Ja uz Tallinas izveidojas divas, kaut arī tur ir viena josla, tad loģiski būtu, ka no labās griez iekšā Deglavas tālākā. Pagrieziens jārāda tiem, kuri no Valmieras ar dodiet ceļu :D griež uz Deglava. Kā arī no Tallinas nebūtu korekti no kreisās braukt uz Valmieras vienu joslu. Tas viss teorētiski. Tur tak luksafori, kur ir "bums" situācija? Vai tu domāji to "bums", kur jāvadā līdzi beisbola vāle? :D

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

manis pēc brauc kā gribi - būs labāk - mazāk idiotu uz ceļiem paliks...
 

Tas ir tāds noteikumu punkts? :D

Link to comment
Share on other sites

versatile

Loģiski, ka ar velo braucot, es nelienu aiz mašīnas, kas stāv ar ieslēgtu pagriezienu. A vot ja sāk braukt pie zaļā, tad ieslēdz pagriezienu jau krustā (vai neieslēdz vispār) un griež - nu, cits stāsts. Bet vispār praktizēju atraušanos no plūsmas pašā zaļā sākumā, kad viņi mani panāk jau gandrīz tikai pie nākamā krustojuma.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Smartdevil , . Ja pa Tallinas piebrauc pie šī krustojuma no Brīvības ielas puses , tad pagrieziens pa labi ir Deglava , kas iziet uz Asara ielu , pagrieziens pa kreisi , tāds kriksis , nezinu vai pat tam ir nosaukums , kas iziet uz Pērnaveni . Pa labi , uz Deglava ir ķieģelis , pa kreisi , mož kļūdos, bet šķiet bija kreisais pagrieziens noliegts . Bet tas neatceļ to , ka pa labi un pa kreisi ir tur . Principā , ja turpini kustību pa Valmieras ielu , ir taisni un arī uz Deglava tilta pusi ir taisni. Pašaurs tanī vietā ir , bet allažiņ mašīnas tur divās rindās . Un ir redzēti gadījumi , kad no labās griež uz tiltu , bet no kreisās joslas pūš pa Valmieras . Bieži tā nav , loģiski tā arī nav , bet teorētiski neviens neko nepārkāpj un pagriezieni nevienam nebūtu jārāda . Tur vienkārši labāk lieku reizi parādīt un turēt acis vaļā ... 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

https://maps.google.lv/?ll=56.954061,24.15208&spn=0.000959,0.002068&t=h&z=19&layer=c&cbll=56.953939,24.151655&panoid=lO0kNoJ6JBgR-yBewobBpA&cbp=12,156.31,,0,4.44

Reāli tur ceļa taisni nav, jo taisni ir tikai pretī māja. Tātad ir divi ceļi pa labi un divi pa kreisi. Bonusā vēl abos pirmajos ir aizliegts griezties. Tādēļ vislabāk vienmēr rādīt pagriezienu, jo maldināt normālu vadītāju nav iespējams.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Tur ir viena josla un taisni ir māja.

Parasti veidojas divas joslas, kuras griež katra uz savu pusi. Teorētiski tikai labā josla varētu griezties uz pa kreisi tālākā jeb otrā Deglava joslā. Bet, ja kreisais mauc pa labi, tad, pēc mana, var(lasīt: ieteicams) likt sāna, ja brauc ar zapiņu, kaut plānots ir braukt pa labi.

P.S. Inspektors pasteidzās

 

post-64875-0-71213100-1377164729_thumb.jpg

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tādēļ vislabāk vienmēr rādīt pagriezienu, jo maldināt normālu vadītāju nav iespējams.

Ir gan iespējams, tu nezini kāds braucējs otrajā mašīnā sēž.

 

Kaut vai piemēram situācija, kad 2 joslas vienlaicīgi nogriežas. No akmens tilta centra virzienā ir 2 joslas un ja otrajā joslā esošais rāda labo pagriezinu, tad tikpat labi tas var arī nozīmēt ka viņš vispirms grasās pārkārtoties uz pirmo joslu.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Sanāca tīri labs piemērs tam  , kā katrs izprot savādāk situāciju . Nu un , ka māja? ja domās nahrenizējam vai nu Deglava , vai Valmieras ielu , sanāk taisns neļš , kas aiziet līkumā .Ok , es nestrīdēšos par formulējumu .. to jau arī gribēju pateikt , ka pat strikti ievērojot noteikumus , katram tā interpretācija var būt atšķirīga . Un arī konkrētajā krustojumā ir manīts , ka kāds no labās joslas griež uz Deglaveni un no kreisās aiziet pa Valmieras .Un tad vajag tikai patrāpīties kopā diviem paštaisniem āžiem ... Tak pat ja 100% zinu , ka man taisnība , labāk palaižu , ja kāds ikurāt stumjas virsū - mož cilvēkam uznācis aptumsums . Man vieglāk palaist , nekā pēc tam stundām skaidroties un vēl autiņu labot

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Ir gan iespējams, tu nezini kāds braucējs otrajā mašīnā sēž.

Tad arī nebrauc pie zaļā, jo Tu nezini kāds braucējs brauc pa šķērsielu...

 

 

 

no labās joslas griež uz Deglaveni un no kreisās aiziet pa Valmieras

"Josla" CSN ir konkrēts termins. Nav tur divu joslu. Josla ir viena un var izveidot tikai divas rindas. Nogriežoties ir jāieņem labais/kreisais attiecīgais stāvoklis uz brauktuves. Ja Tev blakus varēja nostāties vēl viens auto, tātad Tu nebiji ieņēmis attiecīgo stāvokli. Protams var jau mēģināt pierādīt, ka kāds no tiem ceļiem ir "taisns", bet tas jau būs absurdi un visdrīzāk arī tiesā "не прокатит"...

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Nu gan spītīgs :) ... ok iedomājies sevi stāvam uz tā paša krustojuma tikai no Deglava tilta puses  . Nu jau ir trīs virzieni , kuros atļauts braukt . Kuros virzienos jārāda labais , kuros kreisais pagrieziens , kuros ne ? Lai būt vēl uzskatāmāk , Tu neesi Rīdzinieks un nevari zināt , kuram kādas papildus sekcijas deg ;)....



 

 

Tad arī nebrauc pie zaļā, jo Tu nezini kāds braucējs brauc pa šķērsielu...

Zin ka pāris reizes naktī ir gadījies , braucot uz zaļo , palaist aizsapņojušos eksemplāru , kas pilnā cukā mauc uz sarkano , vienā gadījumā tas bija tramvajs :D



Un es noteikti nebūtu šai strīdā uzvarētājs :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vot satiksmes speci, te viens uzdevums, cik mašīnas šajā krustojumā pārkāp stāvēšanas noteikumus? Kolēģu starpā izraisījās lielas diskusijas, kamēr pašvaldības policija nepielika punktu izlīmējot plāksterus :)

 

http://goo.gl/maps/tH67Z

Link to comment
Share on other sites

versatile

Man sanāk ka apmēram 6, nevar saprast cik tur īsti stāv.

Krustojumā tak stāvēt drīkst, nedrīkst 5m no brauktuvju krustošanās vietas...

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Peleeci, par ko es spītīgs? Jāskatās protams ir vienmēr un visur, bet es nesaprotu kādēļ ar kāda stulbumu vai aizsapņošanos dažs te mēģina "argumentēt" pret noteikumu pildīšanu!

 

Un no Deglava ielas tur ir tas pats - divas brauktuves pa labi un divas pa kreisi, tikai tur jau ir reālas joslas ar konkrētu sadalījumu. Tas pat luksofora papildsekcijā ir uzzīmēts, ka tur nav taisnu ceļu. Un vēl tur otrajā brauktuvē pa kreisi nedrīkst braukt kurš katrs, bet tikai attiecīgie izņēmumi.

 

cik mašīnas šajā krustojumā pārkāp stāvēšanas noteikumus

Man izskatās ka 10.

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Mhm , tādat griežot tipa pa labi, uz Tallinas ielu , Tu rādīsi labo pagriezienu , tādējādi maldinot un provocējot tos , kas stāv no labās puses uz tā trīstūra?

 

 

Man sanāk viena :) - vietu burvīgu plākstera līmētājiem padara tie noapaļojumi un krustojuma konfigurācija - hvz , vai tas ir T vai nav T krustojums ... un droši vien , ka viņiem sanāca vairāk

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Kā tieši es viņus varu maldināt? Ja viņiem ir sarkans, tad viņi nedrīkst braukt. Ja zaļš, tad brauc un man viņi ir jālaiž jebkurā gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

tak neauglīgs strīds ... un tak nav svarīgi , kuram taisnība , galvenais , lai avārijas nebūtu



Turklāt , ja tiešām tur ir tikai pagriezieni pa labi vai pa kreisi , tad no Tallinas uz Deglava nedrīkst braukt , jo kreisais pagrieziens ir aizliegts . Vis , vsjo - veros ciet

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Peleecis

Tur taču ir viena josla. Tātad jārāda pagrieziens. Ja kārtojas divās rindās, tad kreisais nedrīkst, teorētiski, braukt uz Valmieras. Tas, ka daži brauc, nenozīmē, ka jāņem piemērs.

no Tallinas uz Deglava nedrīkst braukt , jo kreisais pagrieziens ir aizliegts

 

Fail. Kāpēc nedrīkst? Pirmajos nogriezienos nedrīkst, tālāk nekādas zīmes nav. Ja nedrīkstētu tad pie iebraukšanas būtu zīmes "Iebraukt aizliegts"

 

Skrandainais

Es teiktu, ka tajā lokācijā 13 gab. :D

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

snirukuns

Labdien,skatos interesanta tema.

Attelotaja krustojuma braucot taisni butu jarada kreisais pagrieziens?Atvainojos ka nav latviesu burtu.

post-96750-0-56325000-1377172801_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@@snirukuns, nē.. tajā krustojumā braucot taisni nav jārāda kreisais pagrieziens.. jo aizbraukt tur var tikai taisni vai pa labi.. kā redzi. Gandrīz ikdienas tur tiek braukts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Krustojumā tak stāvēt drīkst, nedrīkst 5m no brauktuvju krustošanās vietas...

Nu Nu...

135.6. Aizliegts apstāties un stāvēt brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas

 

cik mašīnas šajā krustojumā pārkāp stāvēšanas noteikumus?

Teiktu, ka 5-7..  Bildē uz aci attālumus tik precīzi nevaru noteikt. [calculating in progress]

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nu nu, kādi vēl varianti būs? :) Skatos, ka katram savs cipars :) Varu pateikt, ka plāksteri saņēma vairāk kā 1 mašīna :)

 

Speciāli ieliku google saitu, jo tur var paskatīties skaitu no dažādiem rakursiem, jo ne sevišķi redzama mašīna pie un aiz apdzīvotās vietas sākuma. 

http://goo.gl/maps/tXA7v

http://goo.gl/maps/8h6mI

 

Attālumus var novērtēt pēc mašīnu gabarītiem.

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Skrandaini, vai jāņem vērā arī tās, kas stāv zaļajā zonā? :D

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

versatile, on 22 Aug 2013 - 14:19, said: Krustojumā tak stāvēt drīkst, nedrīkst 5m no brauktuvju krustošanās vietas... Nu Nu... 135.6. Aizliegts apstāties un stāvēt brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas

 

Brauktuvju krustošanās vieta nav krustojums.

Link to comment
Share on other sites

Attiecīgi pēdējā gadījumā braucot taisni, noteikti pamirkšķinātu labo pagriezienu pieklājības pēc, lai sarkanā kravinieka šoferis tiešām zinātu, ka braucu taisni, ja pretī neviens nebrauktu, pagriezienu neslēgtu.

 

Edit: Oj kā paspēja piekakāt, es to domāju par šo variantu:

 

 

Piesaistītie sīktēli(s) Atbalstu
  Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Pēc pēdējās bildes ko te iemeta kaut kā visi maniakālie pagriezienu rādītāji notinušies... nekomentē vairs par savām pērlēm kad smuku bildi ieliek... :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...