Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

tev izskatās ir bijis totāli sūdīgs instruktors + tavam pepelacam pagriezienu rādītāji ir pie papildaprīkojuma

Link to comment
Share on other sites

Lai "snukurins" labāk saprastu, pamēģināsu izskaidrot "uz pirkstiem" kā jāizbrauc neregulējami krustojumi pilsētā, ievērojot CSN.

 

1. Redzot priekšā krustojumu, savlaicīgi izvērtējam pa kuru brauktuvi krustojumā turpināsim ceļu.

   (pagaidām neņemam vērā jebkuras ceļa zīmes, kuras nosaka kārtību, kādā vadītāji izbrauc krustojumu, t.sk. arī tās priekšrocības papildzīmes kuras norāda galvena ceļa virzienu piem. 840 "Galvenā ceļa virziens".)

 

2. Ja krustojumā mainīsim virzienu (nogriežoties pa labi, kreisi vai kaut kur slīpi) savlaicīgi ieslēdzam pagriezienu rādītāju (uzsvēru savlaicīgi- nevis jau iebraucot krustojumā).

 

3. Tagad pievēršam uzmanību zīmēm. Izsecinam attiecībā pret ko man ir priekšroka un kurš man ir jāpalaiž.

 

4. Pēc vajadzības palaižot tos, kuriem ir priekšroka, izbraucam krustojumu. (Ja veicam pagriezienu, neaizmirstam palaist gājējus, kuri šķērso brauktuvi krustojumā un velosipēdistus, kuru ceļu šķērsojam.)

Link to comment
Share on other sites

versatile

Tikko telefonā pildīju CSN testu. Jautājums kā reiz par šo, atbilde - jārāda jebkurā gadījumā.

 

Šņukur, esi labs cilvēks, nokrāso tās pilnās korkas zaļas un pienaglo mazmjiņā pie sienas.

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Ak, nu beidzat! Konkrēti itoriums piesauktajā Vīlipa un Kūdras ielas gadījumā pagrieziens ir jārāda tikai nogriežoties no Vīlipa ielas uz Kūdras ielu, vai no Kūdras ielas uz Vīlipa ielu. Turpinot kustību pa Vīlipa ielu nekāds pagrieziens nav jārāda, jo formāli tas ir parasts T veida krustojums - Kūdras iela atduras Vīlipa ielā. Neviennozīmību tur rada tas, ka Vīlipa ielai tanī vietā ir līkums, un tīri formāli agrāk "taisni" sanāca braukt pa Kūdras ielu. Šo neviennozīmību mēģināja likvidēt ar neseno krustojuma pārbūvi, pateicoties kurai vairs gluži taisni iebraukt Kūdras ielā nevar :)

 

P.S. nekādu virzienu tur galvenais ceļš nemaina - kā bija pa Vīlipa ielu, tā palika.

Labots - Huan Kaktus
Link to comment
Share on other sites

micky's jau pasteidzās..

 

velosipēdists nav gājējs un nogriežoties jāpalaiž ir tikai gājēji.T

 

Šņukuriņ, kad Tu pēdējo reizi lasīji noteikumus?  Piemēram 138.p?

 

Nu ja,man katru dienu būtu jāiepazīstas ar jaunajiem pajoļu ,,cepumiem,,Tikai pilnīgs idiots varētu iedot šādas tiesības velosipēdistiem.

 

Bļin, satiksmes jautājumos nekompetents (lasīt:gudris) esi Tu, un to šeit esi pierādījis. Izskatās, ka esi aizsēdējies uz "veciem lauriem". Derētu Vitāli nepieciešams atsvaidzināt tās pilnās korkas.

"Vienreiz izlasīju, iekalu galvā un mūžam braukšu tieši tā, jo jebkāda veida izmaiņas ir ārpus mana komforta zonas. Lai tikai kāds L*hs pamēģina ietekmēt manu komfortu!" :taunt:

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Izskatās ka te liela daļa zābaku nolasījušies. Ar pagrieziena rādīšanu mēs informējam citus braucējus par savu manevru. Kāda šķirba ir jārāda vai nav pēc noteikumiem? Runa var būt tikai par to vai mēs griežoties tajos krustojumos varam nodrošināt sevi no negadījuma, ņemot vērā, ka pilns ceļš ir ar atsaldeņiem? Atbilde - varam. Tātad rādam, informējot to, kas izgriežas no mazākas nozīmes ceļa.

Aplī braucējus pa ārējo malu netraucējiet. Man vieglāk un ātrāk būs izbraukt pa iekšējo un uz izbraukšanu viņiem jālaiž, tā kā problēma atrisināta tiem, kuri brauc pa iekšējo.

Un vēl jautājums, vai, redzot, ka kāds maina joslu bez pagrieziena ieslēgšanas, jūs uztaurējat? Nē? Mana draudzene arī ne, tikai sāk stresot un lamāties. Paši vainīgi, ka neaudzinat idiotus.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

 

 

Aplī braucējus pa ārējo malu netraucējiet. Man vieglāk būs izbraukt pa iekšējo un uz izbraukšanu viņiem jālaiž, tā kā problēma atrisināta tiem, kuri nebrauc pa ārējo.
 

 

Nekur tevi nav jālaiž...

"Braucot apļveida kustībā, ja vadītājs vēlas pārkārtoties, viņam jādod ceļš pa citām joslām braucošajiem transportlīdzekļiem."

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

:D

Viņiem vienkārši nav izvēles kad kāds spiežas iekšā, jo stāv paši rindā uz izbraukšanu. :p

Un vispār bez CSN ir arī nerakstīti pieklājības/cieņas likumi.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

 

 

nogriešanās? nogriešanās ir tad ja tu nogriezies no galvenā ceļa.

nogriešanās ir tad, ja maini braukšanas virzienu! kāds sakars te ar galveno ceļu?

Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Dievs žēlīgs, kas te dažiem rokas no kristāla, tik dārgas ka grūti pacelt un nospiest to slēdzi, ja manervs tiek veikts to vienkārši nav iespējams parādīt nepareizi.
Vienīgā man zināmā vieta, kur no šī skatupunkta varētu būt diskusijas rādīt labo vai ne pa galveno ceļu ir šiet, bet nu te saiet kopā 5 ielas un neviena nav īsti taisni.
https://maps.google.lv/?ll=57.859982,25.055716&spn=0.005742,0.016512&t=m&z=17&layer=c&cbll=57.859863,25.05572&panoid=ukk0N_3aXNBWiUPf6dEzAA&cbp=12,25.43,,0,3.16

ps. A ja to dara uz galvenā ceļa tad tā ir "uzgriežšanās" nevis nogriešānas, un tā kā "uzgriežšanās" nav pieminēta CSN, tad ar nav jārāda.

Labots - nigerskijs gangsterskijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

virs sliedēm karājas zīme kas liecina ka uz tilta ir 2 joslas

Tu domā "ķieģeli" + "laikus"?

 

Nu te ir terminoloģijas problēma. Tramvaja sliedes NAV braukšanas josla :) Tā ir "tramvaja sliežu ceļa klātne". Un pa tramvaja sliežu ceļa klātni automašīnām ir atļauts braukt (bet nav obligāti), ja vien zīmes to neaizliedz. Taču pat tajā brīdī, kad Tu ar automašīnu brauc pa tramvaja sliežu ceļa klātni, tā NEkļūst par braukšanas joslu. Tātad kopsavilkums - pirms tilta ir 2 braukšanas joslas, uz tilta ir 1 braukšanas josla.. tālāk viss izriet no ...

Tapē ka šeit ir 108. zīme: https://maps.google....1,,0,-5.44&z=19 Sašaurinājums ir no labās puses - tātad šķērslis ir labajā (pirmajā) joslā. No pirmās joslas ir jāpārkārtojas uz otro. Pārkārtojoties citā joslā dod ceļu tajā braucošajiem. Respektīvi otrajai joslai šeit IR PRIEKŠROKA.
Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Tramvaja sliedes NAV braukšanas josla Tā ir "tramvaja sliežu ceļa klātne".
 

Hm, OK, bet vai vari paskaidrot, kāpēc tramvaja sliežu klātne nevar būt arī josla? Es neredzu pretrunu.

1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Link to comment
Share on other sites

@Sky_High
Uzdošu arī matu skaldāmo pretjautājumu :)
Ja jau tramvaja sliežu ceļa klātne ir josla, tad kapē uz VEF tilta, uz Slokas ielas un citās tamlīdzīgās vietās brauktuves vidū nav uzvilkta dubultā līnija? :D Kopā taču sanāk 4 joslu iela, ne?

 

Vai arī - kāpēc sīlis nav zīle zīlīte, ja abi būtībā ir putni? :)

EDIT: izrādās, mana vāja vieta ir ornitoloģija. Apsolos ornitoloģijas diskusijās atturēties :D

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Nu sīlis nav zīle, jo rudenī tie masveidā nekrīt no ozoliem. Es ar domāju (nevis zinu), ka tramvaja sliežu klātne nav josla, bet pie atiecīgiem apstākļiem un vajadzības (ceļazīmēm) pa to var vai nevar braukt, kur vispār problēma? Runa šeit ir par pagrieznienu rādītājiem, uzbraucot uz sliedēm (ir tā josla vai nē) tie tāpat ir jārāda, ne jau, lai izpildītu noteikumus, bet informētu pārējos satiksmes dalībniekus par savu plānu, turpmāk rulēt pa sliedēm.

Labots - nigerskijs gangsterskijs
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Ja jau tramvaja sliežu ceļa klātne ir josla, tad kapē uz VEF tilta, uz Slokas ielas un citās tamlīdzīgās vietās brauktuves vidū nav uzvilkta dubultā līnija?
 

Jo tur ir bruģis?

Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Sēļu puses?

Es zinu uz kuru pusi tur ir Sēļi, bet nu piedod kapēc tas būtu jāzin visiem, kas lasa šo forumu? Vienkārši var pateikt "pirmā iela pa labi" ? Un nākošjā krustā ir jārāda pa kreisi (ja tur brauc nevis taisni šķūnī).

 

edit

ps. Aitvainojos, par to ka iepriekš biju sarakstijis rupjības, un personiskus apvainojumus!

Labots - nigerskijs gangsterskijs
Link to comment
Share on other sites

Nju labi - piemetam vēl vienu "interesantu" vietu Rīgā - jūs tur rādat vai nerādat pagriezienu?

Vai arī tas pats Mūkusalas aplis, he he he:  turpinot kustību pa apli, rādīsiet kreiso, vai izbraucot no apļa rādīsiet labo? Augšā taču vēl ir zilā zīmīte, kas nosaka sadalījumu braukšanai joslās :) Piedevām aplim labējā malējā josla izbeidzās un ir baltā nepārtrauktā līnija..

 

Es vienkārši pajautāju, kā jūs darat... Es piekrītu jau teiktajam - kad veic manevrus (kuri ir uzskaitīti - laikam bija - braukšanas uzsākšana, apstāšanās, pārkārtošanās, apdzīšana, nogriešanās pa labi pa kreisi), tad savlaicīgi tie jāapzīmē ar virzienrādītājiem, ja vien tas nemaldina citus. Kā nu dzīvē sanāk, tā sanāk, citreiz piermirstās un tāpat nekas traks no tā neceļās - manuprāt ne vienmēr jāpieturās perfekti pie likuma burta, galu galā ceļu satiksmes noteikumos ir arī dažas atrunas, kas ļauj vadītājiem rīkoties pēc situācijas.

 

O vēl vienu vietiņu atcerējos, kur arī galvenais ceļš maina virzienu, bet tas pagrieziena rādiuss ir krietni vien paliels :)  Nekad neesmu redzējis, ka kāds tur rādītu labo pagriezienu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Šņukura piemērā pagrieziena nerādīšana vēl varētu būt ok, ceļa fiziskās konfigurācijas dēļ - tur līkuma asā daļa ir jau aiz krustojuma un nekas traks nebūs. Piemēram, Skrandaiņa liktais Zolitūdes ielas krustojums jau ir pilnīgi cita opera.

 

Arī Kleistu ielā līkums faktiski ir jau aiz krustojuma un krustojumā galvenais ceļš ir praktiski taisns.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Kāds labais, mes skatameis vienā un tajā pašā zīmē? pa galveno kas maina virzienu uz kreiso pusi rāda kreiso, braucot nost no galvenā, kas ir taisni rādam neko. Un visu dienu iespējams tur bija jāstāv, ja vadās pēc personīgajiem principiem ne ceļu satiskems noteikumiem. Un sarkānā smagā vadītājs tieši tāpēc netiek arā, ka ir daži kas pat tur pa kreisi nogriežoties nevar atrast slēdzi blakus stūrei, respektīvi tevis dēļ!

 

ps. Nevajag arī pīt klāt debīli projektētus krustojumus pagriezienu rādīšanai.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

Nu murgs. :(

Tā var sapīties visos domu lidojumos.

Tā Sēlijas zīme nav pareiza- sūdzējieties kamtur CSDD? Kreisais nav jārāda- no loģikas.

Italijum pirmajā bildē pa kreisi IR jārāda, jo tas ir ceļš ar atzarojumu, pa kuru turpinās galvenais.

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

 

 

jo tas ir ceļš ar atzarojumu, pa kuru turpinās galvenais

Tas NAV ceļš ar atzarojumu. Tā ie Vīlipa iela, kura nekur neatzarojas. Vairums braucēju tur gana pareizi izprot, kādi pagriezieni tur jārāda.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu. :9

Pirmajā rādīsu.

Otrajā, trešajā taisni nerādīšu, ievērošu labās rokas likumu.

Link to comment
Share on other sites

Turpināju meklē par uzbraukšanu uz VEF tilta

atradu šitādu http://www.traffic.lv/traffic/Cases/017/017a.html

Bet arī tur rādās statuss, ka jautājums ir procesā, lai gan lapā aktivitātes ar kopš 2007. gada beigušās.

Atradu arī vienā vietā atbildi arī uz CSDD jautājumiem, kur tipa teikts, ka arī tiešām josla beigsies.

Bet tik un tā, nekur no noteikumiem tas īsti neizriet. Tā tik vai tā ir interpretācija.

 

Tur vienā vēstulē teikts, ka zīme jāuzstāda, kur divas joslas pāriet vienā. Ceļu satiksmes notiekumos par to nekas nav.

No ministrijas vispār tīra atrakstīšanās.

Latvijas valsts ceļi atsaucas uz LVS 77-2, ka to zīmi uzstāda tādās vietās, ko pie autovadītāja apliecības iegūšanas neviens neprasa (šī standarta zināšanu).

Moš kādam ir pieejam tam LVS (jo parastajam mirstīgajam nav), un var punktus par šo ceļa zīmi šeit iekopēt.

 

Te tiešām risinājums - avārija -> tiesa.

 

Moš saorganizējam, tādu vieglu avāriju, tipa spoguļus noskrāpēt :)

Link to comment
Share on other sites

RimaNTSS

Daugavgrīvas un Buļļu ielu krustojumā, virzienā uz Rīgas centru, ļoti rietais parāda kreiso pagriezienu, bet pats aizbrauc pa galveno ceļu. Nu tad visi sāk rādīt uz viņu ar pirkstu un nezin ko vēl mutiski izteikt. Tur gan vēl pa kreisi ir vietiņa, kur varētu nogriezties. Vispār, šis ir diezgan nesmuks krustojums un ik pa brīdim tur notiek atgadījumi.

post-78751-0-12989100-1377086892_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tadā gadījumā atkal iznāk ka vienu un to pašu zīmi var tulkot atkarībā no situācijas un pagrieziena lenķa.Kur satiksmes noteikumos kaut kas minēts par galvenā ceļa pagrieziena lenķiem?

 

Nezinu. :( Man mācīja, ka ir ceļš, tad atzarojumi, tad krustojumi, tad ceļa apzīmējumi, tad zīmes, tad luksofori, un beigās policija...

 

Tiešām domu, fantāziju lidojumi.........

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

šitas kuriozs: 50. Izbraucot uz ceļa no pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām un citām blakusteritorijām, vadītājam jāpalaiž garām gājēji un tran sport līdzekļi, kas virzās pa ceļu. Nobraucot no ceļa, vadītājam jāpalaiž garām gājēji, velosipēdu un mopēdu vadītāji, kuru ceļu viņš šķērso. Mopēdu vadītāji tagad vairs neskaitas parasti vadītāji un var braukt pa ietvi?
 

Kā tu spēj paelpot un parakstīt vienlaicīgi? :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

o jē.Daugavgrīva/Buļļu.Nogriežoties no galvenā braucot taisni nerādam neko bet braucot pa galveno rādam labo.IDEĀLI.

Nu mana doma lido un saka, ka tā arī ir. :)

Tas pats manis pieminētais Itanium pirmais foto...

:D

Tas pats jau sanāk pa galveno no labās uz šeieni. Neslēgsi pagriezienu un no tālākas (pretējās ielas) šoferītis nogriežoties pa labi, Tevi gaidīs, jo tu brauc taisni, nevis pa kreisi...

Labots - ZzigizZ
Link to comment
Share on other sites

Par VEF tilta lietu runājot...

 

Tā brīdinājuma zīme Nr 108 norāda uz to, ka ir ceļa sašaurinājums par vienu joslu no labās puses, kas nosaka vadītājam nepieciešamību ar to rēķināties un savlaicīgi pārkārtoties uz blakus joslu. Ārpus apdzīvotām vietām ceļa sašaurinājuma zīmes izlika laikam, ja ceļš sašaurinājās par >=0.5m vai kaut kā tā. Precīzi neatceros, bet CSDD testā tāds jautājums bija.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par VEF tilta lietu runājot... Tā brīdinājuma zīme Nr 108 norāda uz to, ka ir ceļa sašaurinājums par vienu joslu no labās puses

Tas parādās tikai CSDD testā, un viss. Bet pamatojuma noteikumos nav.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Vai tad tiešām tagad ar mopēdiem drīkst braukt pa ietvi?
 

Nē! Un tas arī nav vajadzīgs, lai darbotos tas noteikumu punkts, kurš tevi tā izbrīna!

 


šitas kuriozs: 50. Izbraucot uz ceļa no pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām un citām blakusteritorijām, vadītājam jāpalaiž garām gājēji un tran sport līdzekļi, kas virzās pa ceļu. Nobraucot no ceļa, vadītājam jāpalaiž garām gājēji, velosipēdu un mopēdu vadītāji, kuru ceļu viņš šķērso. Mopēdu vadītāji tagad vairs neskaitas parasti vadītāji un var braukt pa ietvi?

 

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Jūs tā kā špikojat kā citi brauc? Varbūt laiks pašiem sākt kurstināt to vietu uz kuras sēžat, ja cita nedomā.

 

RimaNTSS

Un kura detaļa tev nokritīs, ja tu parādīsi pa kreisi?

Loģiski, ka pa galveno nav jārāda un ja tu nerādi, tad visiem, kuri skatās uz zīmēm sapratīs, ka tu negriezies. Bet pieklājības pēc, ja redzi, ka kāds uz tavu darbību gaida,  vēlas izbraukt priekša uz galvenā ceļa vai nogriezties no galvenā, šķērsojot tavu joslu, tad uzspied uz pagrieziena un miers - painformē pārejos. Neredzu problēmu.

 

snukurins

Tur pat nevaru iedomāties kāpēc varētu nerādīt kreiso, kur jau ir joslas šķērsošana un vēl nogriešanās no galvenā. Un labais pagrieziens atkal būs tikai informācijai pretī braucošiem.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Šitas nekādā veidā neiet kopā ar labās rokas principu.

 

Tas vairāk kā kultūra lidoja domās. Lidoju no šīs puses, ieslēdzu labo. Pa labi no galvenās aizlaiž man pretī bez pagriezieniem- mazam zaļam mocītim (man pretī) jāgaida, lai nogriestos pa labi, JO nezin- brauksi taisni vai pa kreisi pa galveno...

Atkal murgs ne doma...

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Snukur, vienkārši pasaki ar kādu auto brauc. Kaut vai krāsu un marku. Kad tuvosies Rīgai, lūdzu, atsūti man PM brīdinājumu.. :D

Link to comment
Share on other sites

RimaNTSS

 

 

Un kura detaļa tev nokritīs, ja tu parādīsi pa kreisi?
Nejautā man, bet tiem 99,99% autovadītājiem, kas neuzskata par pareizu tajā vietā rādīt pagriezienu. Vai pats, joka pēc, pamēģini tur kaut reizi izbraukt.. Es nestrīdos, vienkārši konstatēju faktu.
Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus
Nē! Un tas arī nav vajadzīgs, lai darbotos tas noteikumu punkts, kurš tevi tā izbrīna!

Tobiš, tu gribi teikt, ka man no labās rindas nogriežoties sētā pa labi (ieslēgts pagrieziens, veicu manevru), mopēdam ir TIESĪBAS sparukties man garām, un man šamais ir jāpamana un jāpalaiž?! Ja tā, tad Latvijas noteikumu sacerētājus ziepēs, un esmu priecīgs, ka nenākas bieži braukāt pēc Latvijas noteikumiem :D

Labots - Huan Kaktus
Link to comment
Share on other sites

 

 

šajā krustojumā kur galvenais ir pa kreisi un pirms tā ir uzstādīta attiecīga zīme virzienrādītāju rāda tikai retais un tas manuprāt arī nav vajadzīgs jo viss tāpat ir skaidrs.

 

Nu gan es esmu saspiedis smadzenes! :( :(

Kur šeit ir galvenais ceļš? Tiešām sāku vārīties!

 

Konkrēti beztēma- lieniet gudrībās, bet man jāpārliek korkas, a šeit palasot neko nesaprotu. Domāju, ka pārlkšu, a tagad- jāmācās no jauna. :(

Link to comment
Share on other sites

versatile
Tobiš, tu gribi teikt, ka man no labās rindas nogriežoties sētā pa labi (ieslēgts pagrieziens, veicu manevru), mopēdam ir TIESĪBAS sparukties man garām, un man šamais ir jāpamana un jāpalaiž?! Ja tā, tad Latvijas noteikumu sacerētājus ziepēs, un esmu priecīgs, ka nenākas bieži braukāt pēc Latvijas noteikumiem

Pēc Latvijas noteikumiem, pa labi nogriezties vari tad, kad esi ieņēmis labo galējo stāvokli - tb neviens nekur nevar aizspraukties.

Agrāk mopēds nepiederēja pie mehāniskajiem transportlīdzekļiem un drīkstēja braukt pa veloceļiem. Varbūt no tiem laikiem tāda norma palikusi, hvz.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu, nezinu...  Mēģinu iedziļināties domu gājienā. Ja reiz neieslēdz pagriezienu- kāpēc  tam sudrabotajam būtu uz Tevi jāgaida? Tu takš brauksi taisni tajā pagalmā...



Huan Kaktus, on 21 Aug 2013 - 16:50, said:snapback.png

Tobiš, tu gribi teikt, ka man no labās rindas nogriežoties sētā pa labi (ieslēgts pagrieziens, veicu manevru), mopēdam ir TIESĪBAS sparukties man garām, un man šamais ir jāpamana un jāpalaiž?! Ja tā, tad Latvijas noteikumu sacerētājus ziepēs, un esmu priecīgs, ka nenākas bieži braukāt pēc Latvijas noteikumiem

Pēc Latvijas noteikumiem, pa labi nogriezties vari tad, kad esi ieņēmis labo galējo stāvokli - tb neviens nekur nevar aizspraukties.

Agrāk mopēds nepiederēja pie mehāniskajiem transportlīdzekļiem un drīkstēja braukt pa veloceļiem. Varbūt no tiem laikiem tāda norma palikusi, hvz.

 

Šo var beigt...  IR jāpamana, jo iespracās... :D

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

@@versatile, arī pēc citiem noteikumiem pa labi nogriezties var tikai no galējā labā stāvokļa :) Tieši tas jau izraisīja jautājumu, no kurienes tur mopēds rodas, kurš jāpalaiž :)

 

P.S. Ja tāda norma tiešām ir, tad ar to noteikumi provocē mopēdu vadītājus radīt avārijas situācijas.

Labots - Huan Kaktus
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...