Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

Kā tad tā? ,,transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi,, Ta nozīmē ka kamēr kāds atrodas uz galvenā ceļa un nav pabeidzis manevru transporta līdzekļiem kas atrodas uz mazāk svarīgā nav tiesību uzsākt manevru.

Nē, tas nozīmē, ka ja 2 transporti brauc un abi pa galveno ceļu, tad priekšroka tam, kuram labā puse brīva no pa galveno ceļu braucošiem transportiem.

Tiešām izstās, ka šņukurs fišku nerubī....

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Vai kāds atcerās, kā bija jābrauc šajā vietā?   http://goo.gl/maps/dc7mN

 

Tur strap citu ir nesen zilā kantainā zīme uzlikta par joslu sadalījumu. 



@@Koalīcija jau pasteidzās. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Šņukur, pats veici atsauci uz pilnām korkām, ar mājienu par savu autoritāti
Nu tad atbildi uz pāris jautājumiem.
Reku situācija:
840.png
Jautājumi:
 
Vai bultas virzienā braucot, vadītājām ir jādod brīdinājums par sava braukšanas virziena maiņu ar virzienrādītāju?
Kāds virzienrādītāja signāls jāieslēdz, ja autovadītājs nogriežas ceļā A?
Kāds virzienrādītāja signāls jāieslēdz, ja autovadītājs nogriežas ceļā B?
Vai bultas virzienā braucošā auto vadītājam krustojumā jāpalaiž gājējs, kas vēlas brauktuvi šķērsot paralēli ceļam B aiz galvenā ceļa un B brauktuvju krustošanās vietas?
 
IMHO, esi saputrojis dažas lietas, un 149. punkta kladzināšana to apstiprina.
 840-2.png
Šajā situācijā zilās un sarkanās bultas vadītājiem tiešām ir savā starpā jāignorē pārējie ceļi - tad sanāk, ka sarkanā bulta griež pa kreisi un ir jālaiž autovadītāju, kas pārvietojas pa ar zilo bultu apzīmētu trajektoriju. Abiem vienalga jārāda pagrieziens.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Nav vērts, mani biedri, nav vērts ;)



 

 

Gājējiem nekas nav jāzīlē,vadītājam nogriežoties ir jāpalaiž gājēji.

 

Nogriežoties no kurienes? Ceļš taisni iet.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Reku labs krustojums, kur būtu diezgan nepareizi nerādīt pagriezienus, ja sāk analizēt leņķus vai kurš ir galvenais ceļš. 

 

http://goo.gl/maps/7JQa2

 

Reiz pa tv bija diskusija, kad bija jārāda pagrieziens un galvenā doma tāda, ka atkarībā no pagrieziena leņķa autovadītājam pašam jāvērtē. 5 grādu līkums tomēr nav līkums, bet 90 grādi ir acīmredzams krustojums. 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Tas savukārt arī nozīmē ka uz galvenā ceļa atrodošais transports veic manevrus pilnīgi neatkarīgi no tā kas notiek uz mazāk svarīgajiem ceļiem.

Tieši to tas arī nozīmē! Kas Tev nepielec? Un kā tas atceļ pagriezienu rādītāju lietošanu? Atbildi!

 

 

 

tad sanāk, ka sarkanā bulta griež pa kreisi un ir jālaiž autovadītāju, kas pārvietojas pa ar zilo bultu apzīmētu trajektoriju

Sarkanā bulta negriež pa kreisi, bet brauc taisni. Jādod ceļš ir tādēļ, ka zilā bulta brauc no labās puses un darbojas labās rokas likums. Tik grūti ir tiešām bez izņēmumiem visur ņemt vērā pašus noteikumu pamatus? Šajās pamata situācijās pat nav pilnīgi nekādu strīdīgo jautājumu!

Link to comment
Share on other sites

versatile

Inspektoram taisnība; pārāk centos laikam šnurkura loģikā iebraukt.

Brīdinājums - šņurkurisms ir lipīgs!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

 

21.augusts 03:45:43– pilns mēness

 

Es zināju  :sarkasms:  :sarkasms:  :sarkasms: Un līdz ar to skaidrojums dīvainiem topikiem un postiem :D

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Lai turpmāk nebūtu pārpratumu pirms katra līkuma ieslēdzam pagriezienu un drošības pēc izkāpjam izmērīt lenķi jo ceļa līkums ar 25 grādiem ir jāveic savādāk nekā ceļa līkums ar 35 grādiem un ceļa līkumu kuram ir vairāk par 90 grādiem nedrīkst veikt vispār jo tā jau ir apgriešanās braukšanai pretējā virzienā.
 

No šodienas tu būsi apvainojies ne tikai uz valsti, bet arī uz CSN? :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Snukurins iet sviestā. Tādu āmurus kā šo nevar laist vispār tuvumā automašīnai. Izrādās, ka viņš pat īsti par savu drošību neuztraucas, kur nu tad vēl par kādu citu. Vienmēr prātoju, to ka "Es tak normāli braucu", bet pilnīgi pietiek ar tādiem lašarām, lai būtu avārija.

 

Es gribēšu redzēt ceļa zīmi kurā apzīmēts, ka galvenais ceļš iet taisni :D .. Starp citu, ja galvenais ceļš krustojumā nemaina virzienu, tas tiktu apzīmēts ar (nepateikšu tagad zīmes numuru) balto rombu ar dzeltenu vidu. Ja VIRZIENS TIEK MAINĪTS, tad to apzīmē ar atbilstošu ceļa zīmi, kurā tiek parādīts, kā izvietoti šie ceļi krustojumā. Jebkura tava virziena maiņa krustojumā ir jāparāda ar attiecīgu signālu. Kas tur ko nesaprast????

Labots - badrap
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

pretējā gadījumā krustojumā šādi stāvot sanāk ka šis vienkārši ir apstājies un stāv.Nu traks tads

Kas tā par trulas blondīnes loģiku? Tu pat nezini, ka krustojumā nedrīkst ne apstāties, ne stāvēt? Savukārt, ja tā ir piespiedu apstāšanās, tad tam lūk ir arī speciāls gaismu signāls - avārijas gaismas! Plus arī jāveic noteiktas darbības un jāizliek zīme vēl!

 

Un kādēļ neatbildi uz maniem pirmīt rakstītajiem jautājumiem? Slabo, ka sanāks pretruna ar Tavu teikto?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cik var par šito strīdēties? Tapē ka šeit ir 108. zīme: https://maps.google....1,,0,-5.44&z=19 Sašaurinājums ir no labās puses - tātad šķērslis ir labajā (pirmajā) joslā. No pirmās joslas ir jāpārkārtojas uz otro. Pārkārtojoties citā joslā dod ceļu tajā braucošajiem. Respektīvi otrajai joslai šeit IR PRIEKŠROKA.

 

Nu nebūs gan tā, lietotājam "ju" tomēr taisnība virs sliedēm karājas zīme kas liecina ka uz tilta ir 2 joslas, un 2. joslai ir laiki uzrakstīti kad to nedrīkst lietot līdz ar to tajos laikos tiem kas brauc pa 2 joslu ir jāpārkārtojas uz 1. un jādod priekšroka visiem kas pa to brauc - respektīvi pilnīgi pretēji šeit rakstītajam..

 

 

 

 

Un kāpēc gājējam, kurš vēlētos pāriet ielu, kas iet taisni, būtu jāzīlē - tikšu vai netikšu norbaukts?
 

 

1. tur nav gājēju pārejas - tātad gājējam pašam jāizvērtē cik bīstami šajā vietā konkrētajā brīdī ir pāriet ielu 

2. gājējam pēc notriekšanas nav nekādu tiesību apelēt pie tā ka viņš redz ir redzējis vai neredzējis pagrieziena rādīšanu - gājējam pēc likuma jāizvērtē iespējas un bīstamība pāriet ielu vietās kur nav tam paredzētas vietas - gājēju pārejas Respektīvi ja tur itanium sitot dūres pie krūtīm soļo pāri viņu mierīgi var triekt nost un vainīgs nebūs, tas ka viņš ir bijis zem LSD vai dēļ saules apžilbinātām ačtelēm ir redzējis oranžu zibsnīti un kaut ko nodomājis nevienu neinteresē... vieta nav marķēta gājēju pāreja - vieta ir salīdzinoši bīstama - gājējs izvērtē situāciju - ja nejūtas drošs paiet 10m dziļāk ielā un tur pāriet šo vietu.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
pāriet ielu vietās kur nav tam paredzētas vietas - gājēju pārejas

Arī krustojumi ir tieši paredzētās vietas, kur pareizi šķērsot ielu.

 

Respektīvi ja tur itanium sitot dūres pie krūtīm soļo pāri viņu mierīgi var triekt nost un vainīgs nebūs

Realitātē būs vainīgs, un kā vēl. Itanium varētu pat sapīpējies gulēt trešajā joslā uz Salu tilta un šajā moderno dauņu pasaulē vadītājs vienalga būs vainīgs. Attopies no pasakas...

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

 

 

Ceļš taisni iet

Ceļš NEIET taisni. Ko tev ar neseno pārbūvi arī ir mēģināts pateikt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Nu nebūs gan tā...
 

Autovadītāja pienākums ir 38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji).

Sabraucot gājēju pēc tam būs ļoti grūti pierādīt, ka esi darījis visu iespējamo, lai to nesabrauktu. Tiks ierosināta krimināllieta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Autovadītāja pienākums ir 38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji). Sabraucot gājēju pēc tam būs ļoti grūti pierādīt, ka esi darījis visu iespējamo, lai to nesabrauktu. Tiks ierosināta krimināllieta.
 

 

Nav interese izplūst garās bezjēdzīgās dizkusijās - likums ir likums.

Ir ļoti daudzi gadījumi kad gājēji savas vainas dēļ tiek notriekti iet bojā un krimināllietas tiek izbeigtas jo vainīgais ir gājis bojā...

 

Speciāli priekš velosipēdista datoriķa itanium - gadījums iz dzīves, cilvēks nogriezās no galvenā ceļa uz mazākas nozīmes ceļu - pilsētā, izleca priekšā velosipēdists sadauzīja bamperi, kapotu, stiklu, spārnu un sevi... pēc slimnīcas gāja strādāt un atmaksāja visu par mašīnas remontu...

 

Vēl lērums piemēru iz dzīves ir atrodami ziņās kur lauku apvidos tiek notriekti visādi dzērāji un gudrinieki uz ceļiem.

Vienīgais par ko vadītāju var vainot ir ja gājējs ir notriekts uz vietām kur tam paredzēts pāiet ielu vai ja vadītājs pēc negadījuma ir aizbēdzis.

 

Pēc jūsu gudrībām sanāk ka gājēji var krustu šķērsu skriet pāri ielai sisties nost un visi autovadītāji sēdētu cietumos - tik tālu kā līdz tam kādēļ ir izdomātas gājēju pārejas un kādēļ bērniem skolās māca ka ielu jāpāriet tikai uz pārējām varējāt aizdomāties pirms kārtējo savu dezinformāciju te kultivēt...

Link to comment
Share on other sites

Lai arī kā tevi te nenoliktu un nelamātu... daļa taisnības tev šeit ir...
Jā, ja velosipēdists uz gājēju pārejas brauks, nevis stums velosipēdu pie rokas viņš būs vainīgs.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Es gribēšu redzēt ko jūs umņiki teiksiet tad kad kāds no jums būs pielicis priekšā kādam kas pārvietojas pa galveno ceļu.Nekādi ,,viņš nerādija,, jūs neglābs jo jums nebija tiesību izbraukt uz galvenā ceļa kamēr pa to braucošais transports nav pabeidzis manevru.

Jā, būs vainīgs, jo nav tiesību izbraukt! A kurš šeit apgalvo pretējo? Neviens! Tu esi vienīgais, kurš vārās par krustojuma pārbraukšanas kārtību. Vai Tu varbūt esi tik stulbs, ka domā, ka pagrieziena rādītājs dod kaut kādu priekšroku vai tiesības kādam un maina krustojuma pārbraukšanas kārtību? Vienalga vai rādi pareizi, nepareizi vai nerādi vispār - kārtību tas nemaina NEKĀ!

 

Mī un žē... Un man ar šādiem cirvjiem ir jāatrodas uz viena ceļa? Reāli, ja man būtu teikšana, tad Tev par šāda absurda sludināšanu vien jau momentā tiktu atņemtas tiesības uz vismaz diviem gadiem un ar noteikumu, ka pēc tam ir jāiet piespiedu kursos un jāpārliek! Un atbildi uz iepriekšējiem jautājumiem, nevis kul savu blondīnes loģiku! Ja godīgi, diskusijās par datoru lietām pēdējā laikā likās, ka Tu domā pārsteidzoši sakarīgi, bet pēc šī murga...

 

Iebraucot aplī nekādi pagriezieni nav jārāda.

Parādi punktu, kur ir teikts, ka aplis ir kaut kāds izņēmums, vai arī atzīsti, ka esi ceļa cirvis! Jo pagrieziena rādītāji, mainot virzienu, ir jārāda visos krustojumos, brauktuvju šķērsošanās vietās utt.

 

gadījums iz dzīves, cilvēks nogriezās no galvenā ceļa uz mazākas nozīmes ceļu - pilsētā, izleca priekšā velosipēdists

Velosipēdists, nevis gājējs! Velosipēdists ir ātrs, bet gājējs nav transporta līdzeklis un ir tik lēns, ka reti varēsi atsaukties uz to, ka nebija iespējams izvairīties. Līdz ar ko stājas spēkā minētais 38.4 un Tu esi vainīgs. Ja gājējs ir kaut ko pārkāpis, tad mūsdienās arī viņš būs vainīgs. Tā tagad kapitālismā ir situācija, kuru policija vienmēr cenšas panākt, jo tad apdrošinātājiem nav jāmaksā nevienam un katrs mirst un/vai remontējas par savu naudu.

 

bērniem skolās māca ka ielu jāpāriet tikai uz pārējām

Cik var atkārtot - arī gan regulējamos, gan neregulējamos krustojumos un labi pārredzamās ceļa vietās ir atļauts un paredzēts šķērsot brauktuvi. Kas nepielec? Izlasi taču noteikumus!

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Nu tad tev par cirvjiem ir jāsauc arī raidījums zebra

Savulaik Timrots  daiļi un ilgi klārēja, ka motorolleru vadītājiem nav nepieciešamas vadīšanas apliecības. Vari ar viņu sacensties kurš ir lielāks cirvis...

 

kāda atšķirība varēja vai nevarēja kāds izvairīties?

Liela. Ja varēji izvairīties, bet to nedarīji, tad esi pārkāpis 38.4 un ARĪ esi vainīgs. Neatkarīgi no tā, cik un ko ir pārkāpis otrs!

 

Tu pats esi tik stulbs ka pat nesaproti par ko es runāju

Tu runā par velosipēdistiem, bet diskusija bija par gājējiem. Tu spēj tos atšķirt?

 

turpinot braukt pa galveno neatkarīgi no virziena nav nekas jārāda.Jārāda ir tad ja nogriežas no galvenā ceļa.Kāda tad vispār jēga terminam galvenais ceļš.

Izskatās, ka neesi ārstējams un būtu jāinformē par šo policija... Kad Tavam paurim pieleks, ka pagrieziena rādītājiem nav NEKĀDA sakara ar galveno ceļu? Tie ir jālieto vienādi uz JEBKURA svarīguma ceļa un pat ārpus ceļiem. Jārāda ir nevis tad, "ja nogriežās no galvenā ceļa", bet gan "ja nogriežās". Un ir pilnīgi vienalga no kāda ceļa uz kādu! Vai nu parādi noteikumu punktus, vai aizveries par šo tēmu un nerādies uz ceļa!

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

versatile

Raidījums Zebra ik pa laikam pieļauj kādu kļūdu, ne vienmēr to pēc tam atzīst. Gan skaidrojot krustojumus, utt. Savulaik propagandēja lēnākajiem btaukt pa via Baltica nomali, tagad saka ka tikai īslaicīgi drīkst uzbraukt lai palaistu.

Es kursos gāju 2004. un eju arī tieši tagad kā reiz. Diezgan daudz kas ir mainījies.

Link to comment
Share on other sites

Man gan paveicaas ar instruktoru - vinjsh teica ka shaados gadiijumos vajag nevis raadiit pilno pagriezienu bet iislaiciigi iesleegt izmantojot paarsleedzeeja videejo staavokli kas pagrieziena signaalu iesleedz uz paaris sekundeem kas pats pazuud aatri nevis pa nopietno taa lai izsleedzas tikai ja stuuri pagriezh un atgriezh vai manuaali izsleedz. Bet signaals ir jaaraada jo tas briidina un informee citus ko tu ar savu auto dari un atrisina probleemas un neskaidriibas! Tas ir taspats kas pagriezienu lietoshana veikalu staavvietaas - var jau nelietot bet lietoshana likvidee konfliktus jo visi laiciigi zin ko kursh dariis un nebuus avaarijas situaaciju!

 

Starp citu runaajot par maldinaashanu - ciest nevaru tos kas iesleedz pagriezienu peedeejaa briidii vai iesleedz nepareizi vai vsp nesleedz! Domaa ka ir karalji uz celja kas var dariit ko grib nereekjinoties ar citiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kāda atšķirība varēja vai nevarēja kāds izvairīties?velosipēdists nav gājējs un nogriežoties jāpalaiž ir tikai gājēji.Tieši tas pats attiecas uz pārejām kuras nav regulētas.

 

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

 

Kāpēc nav jālaiž velosipēdists?

Link to comment
Share on other sites

nogriešanās ir vēl interesantāka tēma. it ipaši kontekstā ar blakusteritorijām. Jo izbraucot/iebraucot tādā ir jādod ceļš dajebkuram - pat ja tur piedzēries ezītis rāpo. Daudzi pajoļi to nezina. Biežākās kolīzijas pie izbraukšanas no vārtrūmēm.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

Man gan paveicaas ar instruktoru - vinjsh teica ka shaados gadiijumos vajag nevis raadiit pilno pagriezienu bet iislaiciigi iesleegt izmantojot paarsleedzeeja videejo staavokli

Interesanta štelle, kas ir domats ar pārslēdzēja vidējo stāvokli? Manuprāt tam sledzim ir tikai trīs pozīcijas, 1) (tevis minētā vidējā) kurā neviens pagrieziens nedeg/nemirgo sauc kā gribi 2),3) labais vai kreisais (numerācija tikai pozīciju skaita dēļ) Pa vidu starp neitrālo un viena vai otra pagrieziena radītāju nevienai mašīnai vēl neesmu redzējis vel kādu stāvokli - "īso pagriezienu" Drosi vien, ka es tevi nesapratu pareizi, bet lai nu kā, paraustīt to kloķīti, lai iedegas vienu reizīti tas pagrieziens un pec tam darīt sazin ko nedod nekādu drošības sajūtu, jo drīzāk rodas iespaids, ka cilvēks nejauši ir parāvis kloķi, vai pārdomājis manevru (jā, jā, tādu arī ir pilni ceļi)

Par tiem stāvlaukumiem - ja, arī uzskatu, ka ir labāk paradīt citiem, uz kuru pusi tad tu tagad domā braukt, bet ir redzēti visādi jefiņi, kas satraucas tā, ka sarubī dvorņikus, pagriezienus beidzamā variantā vēl tālos un tad ar drebošām rokām un acīm lielām kā buļļa olas sper sajūgu vaļā un pirž neaprakstāmā virzienā. Apļi, joslas, zīmes un viss parējais jau sen ir līdz aknām....katrs brauc kā māk, jeb, kā jau teica Arcane - ka mācīja instruktors, ja instruktors ir šņukuriņveidīgais, tad jau uzreiz visi taisam vienkārši krustojumos acis ciet un cērtam tik pa pedāli!

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Jā,lasu to 138 punktu un neko nesaprotu,velosipēdistiem tagad pat nav jāskatās kad pa ietvi šķērso kryustojumu?
 

Kad bija pēdējā reize, kad tu paņēmi CSN grāmatiņu rokās? Ja tev zināmā ceļa posmā saliek jaunas zīmes, tad tu arī vadies pēc tām zīmēm, kuras atceries tur esam pirms tam, nevis aktuālajām?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Interesanta štelle, kas ir domats ar pārslēdzēja vidējo stāvokli? Manuprāt tam sledzim ir tikai trīs pozīcijas, 1) (tevis minētā vidējā) kurā neviens pagrieziens nedeg/nemirgo sauc kā gribi 2),3) labais vai kreisais (numerācija tikai pozīciju skaita dēļ) Pa vidu starp neitrālo un viena vai otra pagrieziena radītāju nevienai mašīnai vēl neesmu redzējis vel kādu stāvokli - "īso pagriezienu" Drosi vien, ka es tevi nesapratu pareizi, bet lai nu kā, paraustīt to kloķīti, lai iedegas vienu reizīti tas pagrieziens un pec tam darīt sazin ko nedod nekādu drošības sajūtu, jo drīzāk rodas iespaids, ka cilvēks nejauši ir parāvis kloķi, vai pārdomājis manevru (jā, jā, tādu arī ir pilni ceļi)

Modernajaam mashiinaam ir taada iespeeja iesleegt pagriezienu uz iisu briidi kas pats izsleedzas pa ja neveic pagriezienu un brauc taisni pagrieziena sviru tikai nedaudz pamainot nevis liidz galam. Ja vajag piemeeru tad Ford Focus ir taada sisteema. Jebkuraa gadiijumaa - labaak ir raadiit un neradiit probleemas nekaa neraadiit un nozheelot. Jau ir bijushi vairaaki gadiijumi kur tie kas neraada apdraud satiksmi jo citi laikus nevar sagatavoties un pielaagoties.

Link to comment
Share on other sites

RimaNTSS

 

 

ir taada iespeeja iesleegt pagriezienu uz iisu briidi
Opel Zafira 2005.gada modelis: Sviru nedaudz piespiežot, lampa nomirgo tikai 3 reizes. Ja sviru pavisam viegli piespiež, tad var dabūt tikai vienu mirdzienu.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sarkanā bulta negriež pa kreisi, bet brauc taisni. Jādod ceļš ir tādēļ, ka zilā bulta brauc no labās puses un darbojas labās rokas likums.

 kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

Link to comment
Share on other sites

 

 

kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

labās rokas likums šajā bildē ir gan - abas bultas taču "brauc" pa galveno ceļu.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

Starp vadītājiem, kuri atrodas uz vienādas nozīmes brauktuvēm arī darbojas labās rokas likums.

 

Klau veči, varbūt izbeidzam tirgussievu basņu līmeni?

Ceļu satiksmes noteikumi

149. Ja galvenais ceļš krustojumā maina virzienu, transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa mazāk svarīgu ceļu.

Tālāk šņukuriņam:

 

70. Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

 

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

409. ceļa zīme - "Braukt pa loku".

 

Jā - aplis arī ir krustojums! Tad kur teikts, ka tajā nebūtu jārāda virzienrādītāji? Un kur ir teikts, ka tie nebūtu jārāda, ja galvenais ceļš maina virzienu? Parādi vai atzīsti, ka muldēji glupības!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Starp vadītājiem, kuri atrodas uz vienādas nozīmes brauktuvēm arī darbojas labās rokas likums.

 

manuprāt primārais tajā zilsarkanajā krustā ir galvenā ceļa virziens, bet ja gribās piekasīties par nogriešanos no tā tad protams labā roka

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...