Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

Latvijā novērota tāda dīvaina autovadītāju attieksme pret pagrieziena signālu lietošanu ja tiek veikts pagrieziens. Situācijās, kad galvenais ceļš krustojumā maina virzienu, ļoti daudzi nerāda pagriezienu, ja reāli pagriežas, bet turpina braukt pa galveno ceļu. Vai atkal rāda signālu, ja brauc taisni, bet nobrauc no galvenā ceļa. No kurienes šāda ideja radusies? CSN nav nekādu noteikumu par pagrieziena signāla nerādīšanu, saistībā ar galveno/mazāk svarīgu ceļu.

Labots - e = d
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ideja radās tāpat, kā visi vālē pa apļa ārējo malu :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Viss vienkārši - ja maini trajektoriju, rādi signālu. Bet paskaties. Un signāls nedod priekšroku.

 

Bet, piemēram, braucot bultu virzienā (galvenais ceļš nogriežas), parasti parādu signālu, kaut arī braucu taisni. Lai tie nabaga sātani var veiklāk aizdoties Uzvaras monumenta virzienā.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Skrandainais,

apļos ārējo malu vālētājiem vajadzētu pabraukāt pa Viļņu, tur viņus ļoti ātri izmācītu vai vienkārši nošķiltos. Jo vairums apļu tur ārējai malai jāiet laukā no apļa pirmajā izejā.. attiecīgi iet āplī iekšā ārējā malā var iet pilnīgi neskatoties, jo sānā tev neviens pēc noteikumiem nedrīkst braukt .. Arī no otrās joslas var iet droši ārā no apļa, jo ārējā josla iet ārā by default.

Nesaprotu kāpēc pie mums to nevar ieviest.. tas pats ar labo pagriezienu pie sarkanā, kur vajag tikai mazu papildzīmīti.

jā un pagriezinu rādītāji/nerādītāji galvenajam ceļam mainot virzienu dažreiz konkrēti mulsina. Lieta uz ko pilnīgi nevar paļauties vai saprast. Katrā ziņā nekad neriskēju līst ārā no mazākas nozīmes ceļa, ja priekšā ir galvenais, kas nāk taisni un nogriežās pa labi (no manas puses) ja nerāda pagriezienu (kautgan itkā varētu saprast ka brauc taisni - nost no galvenā)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es arī aplī parasti braucu pa vidējo pa vidējo joslu vai iekšmalu, lai aplī citi varētu tjipa brīvi iebraukt, bet uz mūkusalas apļa REGULARI gadās dīvaiņi, kuriem esmu atbrīvojis iebraukšanu pat nepiebremzējot un kas negrib laist mani atpakaļ ārmalā kad man jaizbrauc no apļa, un tur iznāk diezgan saspīlētas un bīstamas situācijas. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ir vietas, kur šitais strādā (Tēriņu/Cēres iela), bet ir vietas, kur ne (izbraukšana no Spices uz Kalnciema ielu). Jo tuvāk centram, jo vairāk rodas šādas problēmvietas. Kamēr dunduki dabiskā izlases veidā nesamazināsies, tikmēr kaut ko civilizētu ieviest ir bezjēdzīgi, pretējā gadījumā tikai melno punktu skaits vairosies.

 

ar labo pagriezienu pie sarkanā, kur vajag tikai mazu papildzīmīti.
Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Nu un? Uz pagrieziena rādītāju tāpat nevar paļauties. Šajā sakarā man traucē tikai tie, kas, lai nogrieztos, vispirms apstājas ceļa vidū un tikai tad ieslēdz pagriezienu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja galvenais ceļš pagriežas ir tā ka nogriežoties nav jārāda

 

pēc kura noteikumu punkta to izsecināji?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms gadiem četriem instruktors mācīja, ka ir gan jārāda.

 

Re kur ir labs piemērs, kāpēc ir jārāda.

post-68306-0-83683800-1376990093_thumb.png

 

Gan tie, kuri turpina braukt pa galveno, gan tie kas brauc taisni, pagrieziena signālu nerāda. No rītiem šķērsot to tālāko ceļu (kur mašīna) gājējam ir teju vai dzīvības un nāves jautājums. Tagad veica nelielu pārbūvi, lai izskatītos pēc labā pagrieziena, bet tāpat neviens tur pagrieziena signālu nerāda (ne kreiso, ne labo).

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Pēc šīs loģiskas sanāk, ka ja galvenais aiziet pa kreisi, bet var braukt taisni un pa labi, tad braucot taisni ir jāieslēdz avareikas :D savādāk tie kas braucot taisni rāda labo pagriezienu at to var samulsināt citus dalībniekus.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

meeris, ja var maldināt, tad signāls nav jārāda vispār ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja maini trajektoriju, rādi signālu

 

Kā naglai uz galvas. Visas pārējās diskusijas par pagriezienu rādīšanu ir pilnīgi liekas. Sarunas par apļa braucējiem jau ir 100x izrunātas un tāpat ir skaidrs, ka šos dundukus tikai dabiskā atlase izskaudīs. 

Link to comment
Share on other sites

Ne pirms, ne pēc pārbūves (iemetīšu kaut kad vēlāk bildi) neviens (protams pārspīlēti) nerāda ne labo, ne kreiso pagriezienu. Tik mauc

 

P.S. Es gan pēc autoskolas atceros, ka bildē esošajā vietā ir jārāda kreisais pagrieziens, ja turpini braukt pa galveno. Nav jārāda nekas, ja brauc taisni.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@snukurins, Es ļoti ceru, ka tev nav autovadītāja apliecības un tu nebrauc pa ielām

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Snukurs turpina dedzināt. Ja viņš nav sapratis pat CSN, tad kāda ir iespēja, ka viņš spēj saprast visas tās valstiskās lietas, par kurām tik daudz raksta... :)

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu nu. Autoskolas instruktors tā arī pateica - nezinu, kur cilvēki tādas muļķības saklausās, bet pagrieziens IR jārāda.

149. punkts runā par to, kam jādod ceļš, piemēram, ja viens griežas pa kreisi. Par ārējās apgaismes ierīču lietošanu tur nav neviena punkta; arī sadaļā "Braukšana krustojumos" nekur nav minēts atsevišķi par virzienrādītāju lietošanu - jo ir pašsaprotams, ka tos lieto ikreiz, mainot virzienu, DOH.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Tas viss i fufels salīdzinājumā ar idiotiem, kas nogrioežoties pa kreisi neieņem kreiso malējo pozīciju brauktuvē un citiem ir jāgaida, kamēr viņš savu lūzni aizvāks. Tāpat besī sievietes (90% gadījumu no visiem), kas brauc ar tālajām gaismām dienas laikā un pat neredz pretimbraucošo signālizēšanu ar gaismām, lai izslēdz. Atvaino, ko tādas zosis var redzēt no satiksmes, ja brauc kā pa tuneli un citus satiksmes dalībniekus neredz, par spilgtu zilu lampiņu panelī nemaz nerunāsim...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par to pagrieziena rādīšanu:ja galvenais ceļš pagriežas ir tā ka nogriežoties nav jārāda un arī īpaši šī lieta nesatrauc.

 

Pilnīgas muļķības.

 

http://likumi.lv/doc.php?id=90585

CSN 70.punkts:

Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

 

 

Te pat nav par ko diskutēt.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile
ja,ja.Braucat pa galveno ceļu un vienlaicīgi mainam virzienu.Tāpat turpinam.Rādam pagriezienu katrā ceļa līkumā.

Nu ja nu. Tu jau arī - vienlaicīgi raksti forumā un ej sviestā - arī sanāk divi virzieni :D

 

Bet vistrakākais, ka šņurkurs tak tipa tālbraucējs... Pipec.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Kāds Makgaivers,Čaks Noriss!

840.jpg nu ja, šitādā krutojumā ar tu tak nemaini virzienu. Šitais jau atgādina manu omi savā laikā, nekad ar mašīnu nav braukusi un bija pārliecināta, ka visur galvenais ceļs ir tas, kur biežāk mašīnas brauc.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

braucot pa galveno ceļu līkumā kā tas redzams itanium ievietotājā foto tu neveic nekādu manevru.

Atsauci uz CSN punktu studijā. 149.ais nav par to.



Elxnis piemērā - ja brauc nosacīti pa galveno ceļu virzienā no zīmes apakšas un vēlies braukt pa mazāk svarīgo taisni - kādu signālu dosi? Pa kreisi? Pa labi? Avārijas signālu?! :D Šņukur, aizmetīšu saiti ar šito twitterī uz csdd, lai palasa un pabrīnās - un palabo mani, ja nu kļūdos.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Rādam pagriezienu katrā ceļa līkumā.
 

Tev ar pilnām korkām vajadzētu iemācīties atšķirību starp līkumu un krustojumu. Līkums nenozīmē, ka "galvenais ceļš maina virzienu." 



Vai kāds atcerās, kā bija jābrauc šajā vietā? ;)

 

http://goo.gl/maps/dc7mN

Link to comment
Share on other sites

Nebija, rādot pagriezienu, jāmauc uz sliedēm? :mda:

 

Tieši par to rajonu ar instruktoru braukāju, bet diemžēl šo līkumu kā "pareizi" jābrauc neatceros.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

@@Sky_High, Tiesības gan neliku Rīgā, bet cik atceros, tad man teica, ka šajā krustā pa kreisi (pa galveno ceļu) jābrauc no sliedēm. 

Kreisais pagrieziens jārāda, jo galvenais ceļš maina virzienu. Labais pagrieziens jārāda, jo nobrauc no galvenā ceļa un, rādot pagriezienu, nevari nevienu ar to maldināt.

Labots - Cosmos
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tak rakstīts ,,pirms jebkura manevra,,.Braukšana līkumā nav manevrs.Kur tu redzi ka rakstīts ,,braucot līkumā,,

 

Ar minētajā attēlā redzamo ceļa zīmi apzīmē galvenā ceļa virzienu. Es ļoti ceru, ka ceļa zīmes vismaz Jūs pārzinat.

CSN tas viss ir precīzi rakstīts. (840.zīme, 1.24 punkts par krustojumu) .

 

Varbūt beigsi šo dezinformāciju?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un vēl viena kruta modes lieta - nerādīt pagriezienus apdzenot

Pats rādu pagriezienus, bet īstenībā 80% gadījumu mierīgi varētu arī nerādīt, tie ir gadījumi, kad šāda rādīšana sevī neietver nekādu papildus info, piemēram, apdzenot vienu, atsevišķi braucošu, transporta līdzekli.

Par galveno ceļu krustojumā - situācijas ir stipri dažādas un reizēm tiešām nevar saprast, kur jārāda un kur nē. Piemērs - galvenais ceļš met nelielu līkumu un tieši līkumā pienāk arī mazāk svarīgs ceļš. Ir krustojums? - protams, ka ir? Vai jārāda pagrieziens, nezinu, es nerādītu. Piemērs - Vienības gatves sākums virzienā no Akmens tilta. Tur pagriezinu nerāda neviens un tas IMHO nav arī vajadzīgs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc te http://goo.gl/maps/E31gm visi domā, ka viņiem pa 2. joslu ir priekšroka, un 1. bez maz vai nogriežas (jā, tā bija pirms gadiem pieciem)

Cik var par šito strīdēties?
Tapē ka šeit ir 108. zīme:
https://maps.google.lv/?ll=56.967838,24.14954&spn=0.001243,0.004128&t=m&layer=c&cbll=56.967791,24.149404&panoid=FXMeHPoFEjGd6h9LeE9bgA&cbp=12,96.31,,0,-5.44&z=19

Sašaurinājums ir no labās puses - tātad šķērslis ir labajā (pirmajā) joslā. No pirmās joslas ir jāpārkārtojas uz otro. Pārkārtojoties citā joslā dod ceļu tajā braucošajiem. Respektīvi otrajai joslai šeit IR PRIEKŠROKA.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bet tālāk ir divas joslas, nav nekādu šķēršļu. Viena pati zīme par sašaurinājumu neliek pārkārtoties, tai tad jābūt komplketā ar zīmi, kas parāda joslu sakļaušanos.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai kāds atcerās, kā bija jābrauc šajā vietā? ;)http://goo.gl/maps/dc7mN


Atļaušos piebilst, ka šeit situācija ir mainījusies - ir uzstādīta 517. zīme. No sliedēm nogriezties pa kreisi vairs nedrīkst.
Pagriezienu protams jārāda, jo tiek mainīta trajektorija (veikta nogriešanās).

P.s.Banojiet Snukurinu no šīs tēmas!!!
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@Ju

Šķērslis ir tilta marga ;):yahoo:
Un sašaurinājums ir ar papildzīmi "100 metri" - tur arī atrodas tā marga.
Šito tēmu es necilāšu - tepat forumā jau iepriekš esmu par to izteicies. Bet šeku-reku līdzīga situācija:
https://maps.google.lv/?ll=56.975693,24.254511&spn=0.001212,0.004128&t=m&layer=c&cbll=56.975783,24.254509&panoid=j2rhZ3SPB08FaIIAImkxqg&cbp=12,177.54,,0,10.45&z=19

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc te http://goo.gl/maps/I0Uvm  uz apļa savilktas maldinošas līnijas, un liela daļa arī brauc ārā no 2. joslas

 

Katru dienu braucu šajā aplī un eju ārā no 2 joslas - uz tramvaja sliedēm, jo labā josla vienmēr ir pilna. Es neaizņemu vietu labajā joslā un attiecīgi tie kas brauc no krematorija puses, var tikt aplī.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

Rādam pagriezienu katrā ceļa līkumā.
Izlasi CSN un iemācies atšķirt krustojumu no līkuma!
 

 

transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi
 
Kā šis atceļ pagrieziena rādītāju lietošanu JEBKURAM no dalībniekiem?
 

 

Ta nozīmē ka kamēr kāds atrodas uz galvenā ceļa un nav pabeidzis manevru transporta līdzekļiem kas atrodas uz mazāk svarīgā nav tiesību uzsākt manevru.
Un? Varbūt Tavuprāt šis atceļ pagrieziena rādītāju lietošanu?
 

 

Bet tālāk ir divas joslas
Tur nekas nav norādīts ar zīmi, ne uzkrāsots - tātad ir viena josla. Rindas vadītāji sadala paši. Ja pieiet nopietni, tad tur jāstrādā labās rokas likumam. Zināsim, kur pačakarēt citus... :)
Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Man te laikam tiešām jābeidz savādāk toč saiešu sviestā ar tādiem murgiem.

 

Par vēlu! Turpini rakstīt, ibio, jo vairāk cilvēki tevi ievēros, jo ātrāk tevi piespiedīs aizvērties uz visiem laikiem..

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

 

 

Piemērs - Vienības gatves sākums virzienā no Akmens tilta. Tur pagriezinu nerāda neviens un tas IMHO nav arī vajadzīgs.

 

klasiska vieta, kur kā reiz tiek vairumā rādīts nepareizi - pagriezienus rāda tie, kas nobrauc no Vienības gatves, lai gan viņi brauc taisni. Un nerāda tie, kas krustojumā maina braukšanas virzienu. Es te vienmēr rādu, ja braucu pa Vienības gatvi :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

tu visā nopietnībā domā ka tai bildē braucot pa galveno ir jārāda pagrieziens pa kreisi?

 

Un kāpēc gājējam, kurš vēlētos pāriet ielu, kas iet taisni, būtu jāzīlē - tikšu vai netikšu norbaukts?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...