Jump to content

Auto krāsošana


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

krāsas toņa atšķirības kritīs acīs daudz mazāk nekā rūsas plankumi :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    32

  • Ronalds

    15

  • Pirkss

    12

  • e = d

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaunie auto ir projektēti uz ~100k/līdz garantijas beigām.

Varētu palūgt šim pompozajam apgalvojumam uz faktiem balstītus pierādījumus? 

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

inteens

Ķīniešu minivenu korozija aprija mežonīgi ātri.

KIA

Labots - inteens
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Varētu palūgt šim pompozajam apgalvojumam uz faktiem balstītus pierādījumus?

Nē. Bet vari paskatīties pats no kādiem materiāliem un kādā veidā dažādi posmi tiek veidoti. Tāpat vari paņemt pēc 100k un paskatīties kā viņi sāk sadalīties :>
Link to comment
Share on other sites

Skaidrs. Faktu nav, runāt gribas.

Par to, kas notiek ar jaunu auto pie 100k es labi zinu.

Lūdzu fakti:

Opel Astra H Universālis, 2006. gads. Jauna nopirkta. garantija 2 gadi, tobrīd vēl nedeva opelis vairāk.

Pirmie būtiskie remonti, ne apkopes, sākās pie 170k - piekare, amortiņi, priekšējā riteņa rumba ar gultni.

Ceļi mums ir tādi, kādi ir.

Darbā bija analoģisks auto, tikai 2007. gada. Pie 100k nekas cits, izņemot apkopes, ar to netika darīts.

 

Tagad sāksies stāsti ka trešais golfs spēj nobraukt 500k bez remontiem un eļļas maiņas.

Labots - Pirkss
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

šitam sviestainajam apgalvojumam nav nekāda sakara ar tēmu, par to vajadzētu citur.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kāpēc? man patīk klausīties stāstus, kā auto sadalās pie 100k, citādi ja gribu pasakas, jāskatās PEH TB.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kāda vēl sadalīšanās? Lietoto auto tirgū bez 200k nobraukumu autiņu no Vācijas nemaz nevar nopirkt :) Līdz rūsai gan kāds laiks paies, bet nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi. Mīts ir tas, ka kādi zīmoli (Opeļi) rūsē vairāk. Ir konkrētas sērijas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

inteens

viss ir reāli, ja taisīs tādus auto , kādi bij vecie MB, tad autobūve nosprāgtu,jo pārdošanas apjoms samazinātos.

Link to comment
Share on other sites

nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi

Neesmu drošs, bet varbūt Vācijā uz ceļiem sāli nekaisa.

Ēģiptē žigulītis dzīvo gadus 20 un izskatās ļoti labi.

Klimats atstāj savu iespaidu. 

 

Vecs MB noskries 500k arī tikai tad ja īpašnieks(i) par to rūpēsies. 

Pofigists un apkopju ignorētājs tāpat nodzīs.

Labots - Pirkss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pamatā Vācijā sāli nekaisa. Kaisa kaut kādus sīkus akmentiņus. Daudzām mašinām tāpēc priekšejais bamperis ir punktais, krāsa tā kā sabakstīta.

Ir izņēmumi. Pats esmu redzējis kā sīkajās pilsētelēs kaisa arī sāli.

 

Pirmā tirgošana Vacijā parasti notiek pēc auto 3 gadu lietošanas. Uzņēmumi maina savu autoparku. Daļa autoplaču uz to arī dzīvo. Šādiem auto noskrējien parasti ir no 130-170K. Protams visiem ir servisa grāmatas un darīts viss pēc plāna.

 

Par privātajiem auto tirgotājiem info nav.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Ēģiptē žigulītis dzīvo gadus 20 un izskatās ļoti labi.

 

Saulainajā kalifornijā pat 50 - 60 gadu auto nav pilnībā sarūsējuši neskatoties un bēdīgo antikorozijas apstrādi. LV sāls un cits klimats.

 

Bet to ka auto industrija patiem soļiem iet uz izmaksu samazinājumu taupot uz auto ilgmūžības un remontu iespējamības rēķina, tas gan ir fakts!

 

Interesanti, kuram no jaunajiem auto cinkota virsbūve? 

Nākamais hidrokompensatori - deviņdesmitajos šie bija praktiski visiem motoriem! Tagad reti kuram! Un nav pat vārstu regulēšana ar skrūvi paredzēta kā vecajos laikos!

Elektronika - pa manam tas vispār ir nonsens - mikroprocesori tiek bāzti visur kur vajag un kur nevajag! Piemēram - kāpēc ģeneratoram pa can bus jāsazinās ar vadības bloku? Lai viņu bez ražotāja stenda nevarētu pārbaudīt un salabot? Un logu tīrītāju motorītis - tas pats stāsts! Domāju ka tas tiek darīts, lai auto būtu grūti un dārgi remontējams, lai cilvēki pirktu jaunus, nevis labotu vecos.

Nerunājot par neko citu, šāda pieeja ir neekoloģiska, kaut arī auto pa ~70% var pārstrādāt. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Jaunie auto ir projektēti uz ~100k/līdz garantijas beigām. Pēc tam vai nu utilizē vai nu remontē pa dārgo.
Nepgalvošu ka šis ir tas gadījums, bet parasti ar tādām frāzēm mētājas kam auto nav, tiesības arī nav, un kāds laiks palicis līdz skolas beigšanai... 

 

 

Tagad sāksies stāsti ka trešais golfs spēj nobraukt 500k bez remontiem un eļļas maiņas.
Ņē, norūses ātrāk, vot šis auto ļoti garšo ruslanam. 

 

 

bet nemainīgi pēc 10-12 gadiem visiem dranduļetiem parādās pleķi.
Drīzāk lielai daļai, papēti joka pēc uz ielām pirmās paaudzes S70/V70. A tiem ir no 18 līdz 15 gadi.
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nepgalvošu ka šis ir tas gadījums, bet parasti ar tādām frāzēm mētājas kam auto nav, tiesības arī nav, un kāds laiks palicis līdz skolas beigšanai...

Ja? Kas tev tieši nepatika? 100k? Pēcgarantija? Novērojums ir tāds, ka ražotāji arvien vairāk/bezkaunīgāk spiež uz to, lai pēcgarantijā auto noklātos/būtu maksimāli dārgi remonti salīdzinājumā ar vecāka gadagājuma auto.
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
(labots)

marrtins

Ne gluži, vienkārši cilvēkresursi paliek aizvien dārgāki. Tas pie mums vēl eksistē mehāniķi, kas pa 10EUR remontē visu. Fāteram vienam merša minivenam Vācijā noklājās ūdens sūknis - 1000  EUR  (avansā) tikai par to, ka vietējais serviss apskatījās un diagnosticēja, ka sūknis beigts. Kopējā tāme 1400 EUR. Es nerunāju par to, ka viņiem tas pasākums 2 dienas vilkās. Kad ierubās šādi cenrāži par remontiem, tad secini, ka lētāk ir pirkt jaunu mašīnu, maksāt apdrošināšanu nevis krāmēties lietotiem autiņiem. Par rūsu vispār nerunājot.

 

Norvēģijā savukārt ir tāda ievedmuita, ka lietotu autiņu ievest no Vācijas nav galīgi izdevīgi. 

 

Vienkārši mēs šim līmenim tuvojamies.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Ja? Kas tev tieši nepatika? 100k? Pēcgarantija?

Pirkss jau nokomentēja, grūti ko piebilst.

Link to comment
Share on other sites

Vācijā standarta servisa cena ir 65 E stundā. Un pārsvarā autiņiem viņi like oriģinālās rezerves daļas. Vot I salec norāls cipars pēc tam.

 

Noklajās man kondicioniera radiators. Kaut kādā rakā caur priekšējo resti trāpija akmentiņš un caurs mans radiators. Vāciets piedāvā jaunu oriģinālo Opel radiatoru par 250E. Es šim saku ka nekā, atvedīšu savu. Nopirku netā Beļģu WAN WESEL pa 68E. Nekāda vaina.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Vienkārši mēs šim līmenim tuvojamies
 

 

Nu es teiktu ka tas ir skumji! Kaut vai no tā paša ekoloģijas viedokļa..... 

Link to comment
Share on other sites

androidz
Nu es teiktu ka tas ir skumji!

Neskumsti, tuvojamies ļoti lēni. 

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

ar ekoloģiju viss būs kedā, kad pāries uz ūdeņraža šūnu elektroauto.

Link to comment
Share on other sites

Vairumam dīleru ir atlaides remontiem auto vecākiem par 5 gadiem, lai tik pie viņiem remontējas un auto remontu jomā ir liela konkurence.

Daudziem pavecākiem auto remonts pie dīlera ir salīdzināms ar nedīlera servisu pēc izmaksām.

Labs dīlera serviss pratīs arī ar lodāmuru pastrādāt tur, kur varētu mehāniski nomainīt devēju. Man tā savulaik AdamAuto salaboja Vectra A devēju (man vajadzēja ātri un garāžas Vovčiks nebija pieejams),lai gan varēja tupi nomainīt.

Piecītis pret vismaz 30ls+darbs.

 

Elektroniku liek dēļ drošības prasībām, kuras visu laiku aug. Euro 6 prasot ka kameras un parking sensori ir obligāti. Negribas lapot tos palagus lai pārliecinātos.

 

Par tiem grūtajiem remontiem arī:

Tikpat labi var paņaudēt par lētā gala lapšiem, kur lai HDD nomainītu, jāizravē mātesplate laukā. Kamēr dārgāka gala lapsim, HDD ir atsevišķā nodalījumā ar pāris skrūvītēm.

Toties var paņemt labu ciparu par laiku, kas patērēts demolējot laptopa iekšas.

Tagad laikam ES tur kaut ko prasa par šo tēmu, neesmu iedziļinājies, vismaz lai lampiņu mainot, nebūtu bamperis nost jāravē.

 

Par tiem žigulīšiem Ēģiptē es drusku samuldējos - tur ir sava sāpe. Visuresošās smiltis. Kalifornijā un ap Vidusjūru varētu nebūt tik traki.

Katros klimatiskajos apstākļos auto ir savas ekspluatācijas problēmas. 

Link to comment
Share on other sites

vismaz lai lampiņu mainot, nebūtu bamperis nost jāravē.

 

 

Varbūt, kāds var pastāstīt reālu piemēru no dzīves (auto marku, modeli), jo līdz šim tikai dzirdētas leģendas par franču auto kuriem purns jāārda, lai nomainītu gabarītu spuldzes un jāceļ laukā dzinējs, lai nomainītu salona paneļa spuldzītes :D

Lai gan bez interneta, dzīvē ne servisos, ne paziņas ko tādu nav stāstījuši :D

Labots - ricijs
Link to comment
Share on other sites

Nu tā ir runāts par Citroeniem. Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā. Arī jautrs pasākums, īpaši ja dubļains laiks.

Iedabūt jauno lampiņu vietā, to nenosmērējot bija labs pārbaudījums. 

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
ar ekoloģiju viss būs kedā, kad pāries uz ūdeņraža šūnu elektroauto.

 

e=d moš pateiksi kur ekoloģiski tīrā veidā dabūsim ūdeņradi? :D

Un vai zini ka fuel cell vajag platīnu, kas ir rets un nejēgā dārgs (lasi visiem nepietiks....) Un fuel cell lietderības koeficients nav labāks par mūsdienu iekšdedzes dzinējiem

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell

The energy efficiency of a fuel cell is generally between 40–60%

 

 

 

Nu tā ir runāts par Citroeniem. Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā.

 

Un ne tikai, chrysler 300m arī bija akrobātiski triki jāizveic lai lampas nomainītu....  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Manai Opel Astra H tuvās gaismas mainījās caur lūciņu priekšējo riteņu arkā
Ritens bija jāskrūvē nost? Kolēģis par līdzīgiem trikiem stāstīja par lampiņu nomaiņu 3ās sērijas bembī. 
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Ritens bija jāskrūvē nost?

 

Liekas šī "fīča" tagad ir populāra - daudziem auto lampiņas caur anālo atveri jāmaina... :(  

Link to comment
Share on other sites

Nē, principā varēja izgriezt stūri līdz galam un tad var piekļūt.

Bet nu uz tausti - roka līdz elkonim iekšā. 

Link to comment
Share on other sites

nu nez, reku porschiem un kam tur vēl visu lukturi var izņemt pat pārsegu neatverot.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

e=d, nu zagļi jau visādus variantus atrod! Viņiem galvenais lukturi izvilkt, po par pārējo, kas tiek sačakarēts! 

Es te runāju par to, ka vecākām mašīnām vismaz ar lampu nomaiņu problēmu nebija.... 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Tagad tas atgriežas. ES direktīvas spiež to mainīt. Lai gan es nevaru iedomāties kā tās DRL LED virtenes ir maināmas, neizjaucot lukturi.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pirkss, īsti nesapratu, tomēr domājams ka LED gaismas nokalpos krietni virs jebkura auto mūža. Bet nu tuvās/tālās led gaismas ir retums, vismaz pagaidām. 

Link to comment
Share on other sites

Es domāju tās dienasgaismas LED, kuras daudziem auto nu ir parasto tuvo gaismu vietā.

Precīzāk sakot, tiek lietotas pa dienu, tuvo gaismu vietā, jo ir ekonomiskākas.

Cik es luktura blokā redzu, viņu tur ir vesela virtene.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ritens bija jāskrūvē nost?

var neskrūvēt riteni nost, bet čakars uz minūtēm 30-40 ir, ja nedara to katru dienu. mainījis esmu gan vienai gan otrai pusei. 

Link to comment
Share on other sites

Ja gribi skrūvēt auto pats ... autopacēlāju noma no 3 eiro stundā. Ulbrokā 2600-40-20

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mezavecis

Nolēmu pats krāsot un jau sapirkos visus materiālus.

 

Šodien visu dienu nopēros, lai noskrūvētu spārnus, nojauktu bagāžnieku un noņemtu visas plastmasas. Rūsa ir pie sliekšņiem, bet pagaidām tomēr bez metināšanas varēs iztikt un viss vēl nav tik ļoti izrūsējis. Rīt būs darbs visu nošpaktelēt un izpucēt. Nākamā dienā plānots krāsot.

 

Paspēju bagāžnieku jau nogruntēt. Lielākā jāšanās ir nekrāsojamo laukumu noklāšana ar plēvi/papīru, ja to dara zem klajas debess.  Kad būs viss autiņš jānoklāj priekš durvīm un aizmugurējiem spārniem, nāksies iesaistīt sievu. 

 

Minimums dienu vajadzēs, lai saliktu visu atpakaļ, it īpaši aizmugurējo buferi, kuram skrūves nobāztas reti tizlās vietās.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kaut kādu akrila pretrūsas grunti nopirku. To ieteica autokrasas.lv bodē. Priekš kam skābo?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu zem klajas debess kā uz pārdošanu nokrāsot nekādīgi nesanāks, good luck!

Link to comment
Share on other sites

+1 par skābo grunti, kā arī ārā krāsot jau var, bet kā cīnīties ar putekļiem, zinu draugu kurš krāsoja spārnus divas reizes jo uz svaigas krāsas salipa putekļi un nebija smuki, protams ir bijuši vairāki gadījumi kad tāpat garažā nokrāsojam detaļas un nav problēmas.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...