Jump to content

auto Audi A6 vs Mercedes S320?


Oligarhs
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

kādu laiku jau sāku domāt par automašīnas iegādi,

jaunai mašīnai nesanāk, tādēļ vēlos dzirdēt viedokļus par divām mašīnām starp kurām es veidoju savu izvēli.

mani interesē viedokļi par AUDI A6 2.0D, 2.7D un 3.0D, kā arī par Mercedes S320, izlaiduma gads 2006.-2008. apm. 10'000-15'000LVL robežās.

Būšu priecīgs dzirdēt, uzturēšanas izmaksas - tie ir remonti, apkopes, degvielas patēriņi utt, +cik lūztoši vai izturīgi, no kā jāizvairās utl. 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

Audi ar Mersedesu nevar salīdzināt. Tās ir dažādas kategorijas un statuss.

Dīzeli ar benzīnu arī nesalīdzināsi.

Ja man būtu jāizvēlas, ņemt Audi A6, 2.7D

Mersedess būs dārgāks apkopēs un uzturēšanā ilgtermiņā. Kur vēl benzīna patēriņš. Gāzi taču mersim neliksi...



oo.. S320 ir dīzelis, un ss-ā virs budžeta (15 000).

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Jā, nu te ir tipisks latvietis laikam, štuko par luksus (S) klasi, tai pat laikā uztraucas par degvielas patēriņu un to cik simtus izmaksās servisa apmeklējums. Ja vēl krītā, tad vispār super...

Un nē, man absolūti nesatrauc, ka kāds var, iespējams, naļikā nolikt padsmit štukas. Man izvēles princips patīk... :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Aphopis

Autors slims cilvēks! Grib pa 15 000 ls pirkt s320, bet raksta, ka nepietiek naudas jaunam auto. Ar tadu budzetu mierigi var panjemt jaunu Passat b6

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja Tevi vēl uztrauc degvielas patēriņš un remonta izmaksas tad uz MB neskaties

 

Pa lielam tās abas ir lieliskas mašīnas, tikkai pilnīgi dažādas, te drīzāk jāskatās ko vēlies ar savu auto pateikt apkartējiem, jo tādā cenu kategorijā tas jebkurā gadījumā nebūs pragmatisks pirkums. Ja no pragmatisma viedokļa paraudzīties tad gan jau ka Audi būs īstais no šiem abiem

Link to comment
Share on other sites

Ja C6, tad to pašu 2.7 vai 3. TDI, vieni no izplatītākajiem, 2litrīgais TDI nedaudz pa mazu būs.

Kā jau Sanchus teica MB būs dārgāks apkopēs

 

 

ko vēlies ar savu auto pateikt apkartējiem

Kas ir apkārtējiem jāpasaka ar savu auto? Galvenais, ka savai pakaļai ērti tajā mašīnā..

Un 320cdi nav nekāds mežonīgi rijīgais

 

 

Autoram ieteiktu ieiet:

http://www.mbclub.lv/ 

http://audi-style.lv/forum/index.php?

 

Varēsi diskusijās esošajās izlasīt par vienu no savām izvēlēm uz kurām skaties un diskusiju uztaisīt par savu tēmu, džeki, kas kko rubī konkrēti arī Tev atskaitīs punktus, kapēc to nē, bet šito labāk utt ..

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu jau, nu jau - pakaļai visērtāk būs kaut kādā autobusā tipo Voyager - i izstiepties i pagulēt kaut ko vēl ērtāku ir pagrūti iedomaties

 

 

 

Nu kā tu domā ko var apkartējiem pateikt  nu teiksim 5 šādi autiņi dažādā nolietojuma pakāpē bet visi par cenu 10-15kLs:

 

retro Chevrolet Camaro

 

vecs Porshe 911

 

lietots BMW X5

 

lietots S Mersedess

 

jauna Opel Insigna vai vēl trakāk Mini Cross country

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Oligarhs

Mani interesē visas automašīnas izmaksas, jo es skaitu visus izdevumus, man bija pilnīgi jauna Toyota LC120 3.0D un VW Touareg 3.0D, Toyota uzturēšanā neprasīja pilnīgi neko, tikai bij jāmaina bremžu kluči, eļļas un logu šķidrums (pa lielam), Touaregs uzturēšanā ar nobraukumu 50.000km sāk prasīt apm. 5000LVL / gadā, apkopes +remonti, neieskaitot vēl 500LVL kasko un 300LVL/mēn. degvielu!

Vai tad neviens nebrauc ar tām mašīnām, lai varētu pilnīgi detalizētu informāciju uzrakstīt?!

Es netaisos pirkt jaunu, jo nejau man nepietiek līdzekļi, bet gan tādēļ ka mans statuss pagaidām atbilstu tādai mašīnai, es labāk pārējos līdzekļus turpinu guldīt biznesā, kas zin 2-3 gadus pabraukāšu ar šāda līmeņa auto un tad nopirkšu piem. jaunu Porsche Cayenne 3.0D 

:) 

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Jaunbiedri!

Kas ir! Vai esi galīgs slims cilvēks vai tikai izliecies?!

Ej uz specializētajiem automīļu forumiem un tur tev visu izskaidros pa burtiem.

Bet ja esi feiku taisītājs,tad gan esi īstajā vietā.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kopš kura laika statusam un auto ir kāda sakarība? Ja nevari atļauties jaunu mašīnu, tad vispār par kādu statusu runāt ir bezjēdzīgi. 

 

Un vispār ir tāds operatīvais līzings - brauc vienmēr ar jaunu auto un nekrāmējies ar lietotu. Protams, minētiem auto vismaz 400-600Ls/mēn nāksies atlicināt + pārējie izdevumi. 

 

 

Es netaisos pirkt jaunu, jo nejau man nepietiek līdzekļi, bet gan tādēļ ka mans statuss pagaidām atbilstu tādai mašīnai
 
Link to comment
Share on other sites

Touareg

Manam priekšniekam sava uzņēmuma autoparkā un privātā lietošanā ir 2 Audi A6, pirmais ir 2007. gada(pirkta jauna) ar 3.0TDI dzinēju un otrais 2010. gada Audi A6 ar 2.0TDI abas a/m aprīkotas ar 7 pakāpju automātisko ātrumkārbu, tā kā nevienai no tām nav lielāks nobraukums par 140 t.km, tad uz doto brīdi, cik man zināms papildus bremžu disku/suportu, transmisijas/dzinēja eļļas, dažādu filtru, Xenon spuldžu maiņai nekas papildus nav mainīts, jāpiebilst gan, ka auto tiek vesti pie oficiālā Audi dīlera uz servisu, kur regulārās apkopes nekad nav bijušas zemākas par ~400LVL.

 

P.S. Galvenais ir nobraukums(jāskatās vai nav grozīts tahometrs), jo pēc ~200 t.km. sākas visādas likstas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kopš kura laika statusam un auto ir kāda sakarība?

 

Priekš kam, tavuprāt, ir domāti visi tie milzīgie džipi? :) 

Paskat, cilvēks biznesus guldīt vēl grasās un poršus pirkt...diagnoze skaidra. russkii_novii.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Partyman

10.000-15.000 tukstosi ir loti pieticiga summa prieks auto,videjas klases auto(jaunu bmw,audi,mersis)ir reizes 2,5 lielaka...S klases liet ots mersis bus dargs expluatacija,labak skaties uz kadu videjas klases auto,ka biznesmenim lielisks gan tehniski,gan prestiza zina bus ieprieksejas paaudzes 5-bmw...

 

 

dažreiz tiešām liekas, ka šitie pirkšanas topiki par netipiski lielām summām ir sadomāti, lai patroļļotu
Link to comment
Share on other sites

Kāds sakars ir statusam un auto.

Viss ir atkarīgs tikai un vienīgi no cilvēka prioritātēm un arī izrādīšanās vēlmēm.

Paši tak esat redzējuši treknos gadus, kad flīžu licēji braukāja ar neadekvāti dārgām mašīnām.

Tajā pašā laikā tiešām bagāts cilvis brauc ar necilu auto (nekas ne vienam nav jāpierāda)

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

un arī izrādīšanās vēlmēm.

ir taču tādi redzēti, brauc ar smalku vāģi, mājai fasāde uzprišināta, bet kad ieiet mājā , tad no pārsteiguma žoklis atkarājas....

Link to comment
Share on other sites

Es vakar tiesi to pasu pateicu ko parejie komentetaji sheit!!

Shitas nav nopietni!

Link to comment
Share on other sites

Par flīžu licējiem gan taisnība, bet dzīve krīzes laikā skarbi izmācija un tagad labākaja gadījuma ar 3 golfu braukā vai lasa zemenes Īrijā un maksā parādus.

 

Nez nez nezinu nevienu firmas īpašnieku kurš nezīmejāš ar glaunu auto. Tā ir Latvijas īpatnība tas nekas ka uzņēmuma apgrozījums ir tikai paris 100000Ls gadā, bet visi načaiņiki braukā ar luksus auto un dzīvo kada padargā vietā ļoti glaunā mājā. Tikmēr darbiniekus drā... un sprauž batonus ka naudas nav ko algas maksāt. 

Ļoti ceru ka šo uzņēmēju grupu ar izmācīs dzīve un pienāks brīdis kad nebūs, kas strāda....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

nebūs, kas strāda....

 

Nesatraukājies stipri, nebūs vietējo, kas strādā, būs imigranti, kas priecīgi strādās pa tādu naudu, par kuru tu nestrādātu... :)

Link to comment
Share on other sites

Norchello

 

 

Nez nez nezinu nevienu firmas īpašnieku kurš nezīmejāš ar glaunu auto. Tā ir Latvijas īpatnība tas nekas ka uzņēmuma apgrozījums ir tikai paris 100000Ls gadā, bet visi načaiņiki braukā ar luksus auto un dzīvo kada padargā vietā ļoti glaunā mājā. Tikmēr darbiniekus drā... un sprauž batonus ka naudas nav ko algas maksāt. Ļoti ceru ka šo uzņēmēju grupu ar izmācīs dzīve un pienāks brīdis kad nebūs, kas strāda....

 

Labi teikts,lai neteiktu vairāk !

Link to comment
Share on other sites

unguentum

 

 

10.000-15.000 tukstosi ir loti pieticiga summa prieks auto

 

10-15k ir liela naudas summa pat priekš miljonāra (1-1,5%) plus vēl apkopes kas sekos... Nav daudz cilvēku iekš LV, kuri mēneša laikā šādu naudu pelna.

 

Bet nu jā šas topiks ir offtopiks, jo cilvēkam būtu jāzin kaut mazliet par auto pirms saukt modeļus - kaut vai 2006.g. A6 C6 cenas.

Infai ap 2000 g. MB stipri rūsē (kā žiguļi); 2000-2005(07)g. MB  papildus nāk elektronikas problēmas, kuras pēc 2007 itkā tika novērstas.

Apkope gadā, ja pats veiksi, ap 600 Ls katram no auto(protams ja pērk normālā stāvoklī). Visam vēl nāks klāt iespējamie citi defekti (elektronika(a.sūknis utt.)).

Vispār pašlaik ir neizdevīgākais laiks kad pirkt daudzmaz jaunu(līdz 10 gadiem vecu), lietotu auto(no plača), jo nesen bij Vācijas plūdi (elektronika bruks).

Link to comment
Share on other sites

Oligarhs

Skaidrs, esmu vairāk par A6 nekā S320. (Franču miljonāri izvēlās braukt ar Audi, jo tieši Audi ir tāds uz kuru skaties un tā mašīna neizskatās pēc dārgas, tieši kas vajadzīgs lai negreznotos liekās acīs).

Lielākā daļa komentāru ir pilnīgi nesakarīgi un pilni domstarpību, runā kaut kādas muļķības par treknajiem gadiem, būtu jāpamana ka tagad ir vēl ļoti vāja ekonomika un tam cik es esmu gatavs tērēt automašīnas iegādei un tad apkopēs un degvielas patēriņos gan nevienu neuztrauc.

 

Un neizglītotiem cilvēkiem biznesā - ja pareizi atceros, labs bizness skaitās kad peļņa sastāda 30%, bet nejau pie preces vērtības tiek pielikti 30%, bet gan pie preces vērtības tiek pielikti 100%, tad izrēķinās biznesa uzturēšanas maksa / tie ir algas, nomas, komunālie un nodokļi, pie tādiem pāras 100'000Ls apgrozījumiem sastādīs 60'000LVL peļņu gadā, uzskatu ka pelnot 164.38LVL/dienā (bez brīvdienām) ar S klases Mercedes var droši vizināties, kas tiek nopirkts par piem. 20'000LVL, tik un tā auto netiks mainīts tuvāko 2-3 gadu laikā un cenā tas īpaši daudz nenokritīs!

 

Gudri cilvēki zin savus izdevumus un viņiem rūpīgi gatavojās, izvērtējot visas iespējamās situācijas. :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Oligarhs, vot pastāsti, kāpēc tev vajadzētu lietotu S klasi? Mans paziņa uzņēmējs ar pietiekami lielu apgrozījumu taisni nesen iepirka jaunu C klases mersi, turpinot ierasto tradīciju pērkot tikai jaunas automašīnās.  Aizdomas, ka tavs bizness ir pelēks, ja reiz jāpērk tikai tas, ko var naļikā dabūt.

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nevar saprast, kāpēc visi metās autoru audzināt, laikam letiņu daba.

 

Par tēmu, noteikti oooo, jo mersedesiem ir kvalitātes problēmas jau sen un īpaši neizskatās, ka viņi cenšas tās risināt.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Gestapo, kamēr garantija, problēmas meršiem tiek novērstas :)

 

Kāda tur audzināšana, ja autors nevar nopamatot, kāpēc jāpērk lietots luksus. Kur tur viņa pieminētais izdevīgums? Normālam autiņam ir 5 gadu garantija, bet šis tieši plāno pirkt tādu, kuram kā reizi beidzas garantija ar izrietošām nolietojuma problēmām un augstām izmaksām (remonti >1000- XXXX ls). 

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

unguentum

Uzcenojums precei normā ir 150-200% ar 100% tik mazie pārpircēji ņemās vai tie, kuriem nav saiknes ar lielajiem izplatītājiem (balstoties uz to pa cik man izplatītājs pārdod preci + pvn un to cik tā maksā veikalā).

Bez tam normā pasaules uzņēmumi ar pāris simt tūkstošiem apgrozījuma pelna ap 2% pie pamatkapitāla - tas attiecas uz attīstītajām valstīm, bet nesen kā lasīju, kad LV ir labi pelnošā valsts ar 14k ls ienākumiem uz 1 cilvēku gadā, kas ir viena no top pasaules peļņām, skaitamies labi pelnoša valsts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uzcenojums precei normā ir 150-200% ar 100% tik mazie pārpircēji ņemās vai tie, kuriem nav saiknes ar lielajiem izplatītājiem (balstoties uz to pa cik man izplatītājs pārdod preci + pvn un to cik tā maksā veikalā).

 

Tu strādā tirdzniecības jomā, ja jā tad, aptuveni kādā ? :) Vai tā ir kārtējā sazvērestības teorija par Latvijas uzņēmējiem, kas liekot 100% uzcenojumu un braukājot ar jaunām luksusklases auto, kamēr vienkāršā tauta mirst badā?

Link to comment
Share on other sites

Bez 100% LV nodokļu sistēmā strādāt nemaz nav iespējams, ja maksā legāli visu tad bez 150% vai pat 200% nav iespējams tā kā nevajag te lekties pa to ka uzņēmēji baigie maitas. Tādu nodokļu sistēmu izveidojāt - tagad dzīvojiet.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Oligarhs, vot pastāsti, kāpēc tev vajadzētu lietotu S klasi? Mans paziņa uzņēmējs ar pietiekami lielu apgrozījumu taisni nesen iepirka jaunu C klases mersi, turpinot ierasto tradīciju pērkot tikai jaunas automašīnās.  Aizdomas, ka tavs bizness ir pelēks, ja reiz jāpērk tikai tas, ko var naļikā dabūt.

 

Pilnīgi jauns auto ir iracionāls pirkums salīdzinot ar mazlietotu auto. Protams, emocijas reizēm uzvar prātu. ;)

P.S. Autor, kam tev premium klases auto, ja pasāts ir ekonomiskāks un tajā var daudz vairāk kartupeļu maisus ielikt?? /boot.lv forums/

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Oligarhs

Interesanti cilvēki - priekškam tad ir lietotās automašīnas, sanāk ja mani visi tā atrunā no pirkšanas, tad visus vajag atrunāt no lietotu auto iegādes, tas nozīmētu : nopērkot jaunu auto brauc līdz kapa malai, ir auto vai nav vispār!

Kādam jau ir paredzēti tie lietotie Porsche Cayenne par 7000Ls un gadā tajā jāiegulda ekvalentu summu uzturēšanā, nesaprotu īsti Latviešu domāšanas veidu!

 

Kādi vēl 150%-200% uzcenojumi?? No mēness esat nokrituši? Ja nav pieredze uzņēmējdarbībā tad lūdzu paturiet savus priekšlikumus pie sevis! Latvijā neviens neatradīsies kas šajos laikos kaut vai Latu pārmaksās, ja esat pārliecināti ka es kļūdos, tad uz priekšu radiet cilvēkiem darba vietas, maksājiet nodokļus, lai pensionāri būtu paēduši, lai policisti nezaudētu darbu, lai skolotāji turpinātu apmācīt bērnus utl.

 

Man patīk arī tas ka Latvijā cilvēki māca nopietni pieredzējušus cilvēkus.

Arī labi ir tas ka atradīsies tūkstošiem spečuki kas teiks BMW X5 ir mēsls un bla bla bla, bet paši ar to nekad nebūs braukuši un nebrauks, laikam Latvietim ir tāda daba galvā!

Link to comment
Share on other sites

unguentum

 

 

Tu strādā tirdzniecības jomā, ja jā tad, aptuveni kādā ? Vai tā ir kārtējā sazvērestības teorija par Latvijas uzņēmējiem, kas liekot 100% uzcenojumu

 

Es runāju konkrēti par sporta preču uzcenojumiem ieej sportlandā apskaties kādu preci novēro cenu tad izdali ar 3 un pa tādu cenu ar PVN var dabūt no izplatītāja(ir saiknes privātas).

 

100% uzcenojums ir nulles tarifs priekš uzņēmēja(algas, noliktava, transports) viss kas iet pāri % ir īpašnieka/uzņēmuma peļņa pēc 0.75% likuma vobšem no 300% uzcenojuma 100 aiziet iepriekš minētajiem izdevumiem un 200x0,75 = 150% īpašnieka/u kabatā vai uzņēmuma pamatkapitālā. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un tas skaitās izdevīgi? Tu vispār pats klausies vai arī nespēj nolaisties no savas uzpūtības mākoņiem.  Par minētiem 7k tev sanāks 9-10 gadus vecs Cayanne. Ja tev tas skaitās kaut kas kruts, nu ok, daudzi dīvaiņi pasaulē mitinās. Katrā gadījumā tos nepērk, lai 2x lielāku summu ieguldītu. 

 

Kādam jau ir paredzēti tie lietotie Porsche Cayenne par 7000Ls un gadā tajā jāiegulda ekvalentu summu uzturēšanā, nesaprotu īsti Latviešu domāšanas veidu!
Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Oligarhs
unguentum

 

Peļņa nekad nepaliek nedz pamatkapitālā, nedz uzņēmēja kabatā - ir vairākas iespējas peļņas sadalei, 1. visizdevīgākais variants / visu godam nopelnīto peļņu novirzīt izdevumos, jeb attīstībā, tādā veidā notiek izvairīšanās no UIN% 15% apmērā, 2. variants ir izmaksāt sev dividentes, pirms to izmaksas no uzņēmuma peļņas piem, 100'000LVL - 15% UIN = 85'000LVL (tiek palaists dividentēs) 85'000LVL - 10%IIN par dividentēm, 3. iespēja ko dara pat ikviens politiķis, aizdevums 100'000LVL, tadejādi netiek samaksāti nodokļi vispār.

 

Laikam tagad skolā māca tādus % ko Tu uzrakstīji, bet uzņēmējdarbības pamatā strādā tikai un vienīgi loģiskā domāšana.

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Da ko ten pērties. Es pasniedzu cilvēkam saprotamā valodā un tādēļ rakstīju pamatkapitālā, jo iegūldot peļņu uzņēmuma attīstībā, tas ceļ tā vērtību.

 

Bez tam tie iepriekš minētie 150-200% ir tieši mani novērojumi salīdzīnot cenas par preci no uzpircēja un tad apskatot kādas cenas ir veikala plauktā nonākušai precei(ņemot vērā visus etapusk, kuriem iet cauri tā prece pēc piramīdas principa aukšā izplatītājs, lejā prece veikala plauktā).

Labots - unguentum
Link to comment
Share on other sites

Interesanti cilvēki - priekškam tad ir lietotās automašīnas

 

Diemžēl - priekš austrumeiropas :). Runa šajā gadījumā iet par luksus klases automašīnām - diemžēl ražotājus vairs neinteresē, kā lietotu, 10 gadus vecu S klasi vai 7. sēriju Tu lietosi otrreizējā tirgū. Tu vienkārši neesi mērķauditorija - šie auto ir veidoti tā, lai sniegtu maksimālu komfortu un aprīkojuma iespējas tam, kurš to ir iegādājies no salona. Pēc pāris gadiem šis cilvēks iegādāsies jaunu auto - un talāk ražotājam jau ir vienalga, vai auto tiek utilizēts vai to iegādājas kāds austrumeiropietis.

 

 

 

Es runāju konkrēti par sporta preču uzcenojumiem ieej sportlandā apskaties kādu preci novēro cenu tad izdali ar 3 un pa tādu cenu ar PVN var dabūt no izplatītāja(ir saiknes privātas).

 

Taisnība, aizmirsu par apģērbiem/apaviem... Sadzīves tehnika/elektronika - diemžēl situācija ir diametrāli pretēja. Lielo veikalu peļņa ir 30% - visi citi lien zem šī cipara...

Labots - LPC
Link to comment
Share on other sites

Ja autors naudu pelna Latvijā - Audi 80.

 

Ja autors naudu pelna ārzemēs, visu cieņu - jauno Mersedes S klasi ar 3,5l/100 patēriņu ....

 

(Lai gan es 60 000 LVL / gadā nesauktu par Biznesu.)

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...