Zoom Ierakstīts Jūlijs 2, 2013 Share Ierakstīts Jūlijs 2, 2013 (labots) Šodien māte nopirka HTC Desire C no veikala XNET. Viss it kā no sākuma liekas forši. Veikals arī nav no kaktu kantoriem. Bet ieslēdzot telefonu parādījās WTF valoda. Kastītē ir maza lapiņa (laikam instrukcija) ar WTF valodu. Beigās atradu English (Jamaica), lai var kaut ko saprast. Nu ok, šie tos telefonus ir dabūjuši no citiem ceļiem (vai neceļiem). Uzliku programmiņu Locate un tur varēja uzlikt LV valodu. Tagad tikko atplēsu lādētāja maisiņu un USB vadiņa maisiņu. Visu salieku kopā un še tev - nelādējas! Domāju rozete vai nav kontakts ar telefonu/lādētāju, bet izmēģinot savādāk vienalga nestrādā. Pieliku pie sava lādētāja (tieši tāda paša) viss strādā. Tātad brāķains lādētājs. Nu neko, rīt jāiet pie galda "serviss" un jāuzjautā 2 jautājumi: (*) Kāpēc telefons nav domāts mūsu reģionam (*) Kāpēc nestrādā lādētājs. Kad es tālajā 2010. gadā pirku savu HTC Desire, tad man bija līdzi daudz makulatūras un šis tas pat latviešu valodā. Ieslēdzot 1x savu telefonu man bija angļu valoda nevis kaut kāda Turkmenistānas. Telefonu tajā laikā gan pirku iekš DUAL. Kāds ir jūsu viedoklis? P.S skatoties pēc valodām - English (***) visas iekavās esošās valstis nāk no Dienvidamerikas kontinenta. Pēc tā secinu, ka tas telefons varētu būt domāts Brazīlijai, jo sākuma valoda bija Portugāles. P..S 2. Kā jūs domājiet. Varbūt vienkārši tas lādētājs mūsu tīklam neder? It kā jau rakstīts no 100-240V uz tā. Labots Jūlijs 2, 2013 - Zoom Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynoj Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Laikam jau šiem neiet kā agrāk,atceros kaut kad pasen ņēmu pie viņiem HTC un viss bija ok,pat priekšapmaksas neprasīja lai gan bija jāsūta uz Jēkabpili,likās ļoti sakarīgs kantoris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 (labots) 2 nedēļu laikā vari atgriezt preci,es Tavā vietā to izmantotu un iegādātos tur,kur uz vietas vari apskatīt. Pēdējā laikā man entās preces,kas sūtītas no i-netveikaliem izrādījušās defektīvas,bezvadu pele,sābs,citi pribambasi.Smieklīgākais,ka tās lētākās neatmaksājas sūtīt ar kurjeru,vai vest pašam uz kantori,lai apmaina vai atgriež naudu,paliek kā dekors pieliekamajā.Visas sūtītas no xnet un 1a. Labots Jūlijs 2, 2013 - intervall Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 distances līgums - 14 dienu laikā preci var pilnīgi likumīgi atgriezt un saņemt naudu atpakaļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 (labots) jā. Galvenā distances līguma pazīme ir tāda, ka līgums tiek noslēgts abām pusēm klāt neesot - ar distances saziņas līdzekļu starpniecību. Līdz ar to patērētājam nav iespējams izvēlēto preci vai pakalpojumu pārbaudīt un izvērtēt tā atbilstību patērētāja vēlmēm.pasūtīji internetā, skatoties uz bildītēm nevis taustot un pētot, spaidot un novērtējot ātrdarbību klātienē? tātad atbilst. http://www.ptac.gov.lv/page/356 Labots Jūlijs 2, 2013 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Jūlijs 2, 2013 Author Share Jūlijs 2, 2013 Pasūtīja caur īsziņu un samaksāja uz vietas. Šajā sakarā kā rīkoties? Ņemt atpakaļ naudu un meklēt baltos telefonus? Tie pelēkie telefoni mani biedē. Gribas jau būt baltam iespēju robežās.Tādā gadījumā kāda būtu baltā alternatīva līdz 100ls? Varbūt šāds: http://www.trodeks.lv/lv/telefoni/1233/LG-E430-Optimus-L3-II-%28Black%29/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Tāpēc es vienmēr visus telefonus esmu ņēmis pie operatora. vismaz zinu, ka ar garantiju viss būs ok.. un arī nebūs nekā mistiska, pelēka.. vai melna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
falks Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Pie operatora stipri pārmaksā un tāpat saņem pelēku. Vismaz kad pirku Nokia 603 pie Bites papīri bija Turkmenistānas. Tas bija pagājušogad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Man prieks, ka cilvēki ieberžas uz šito - pilnīgi nopietni... Varbūt beidzot sāks domāt ar galvu un nepirkt kreiso preci. Pie operatora stipri pārmaksā Ko tieši un cik lielā mēra Tu pārmaksā?! Izsakies piemēros un ar cipariem, lūdzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 @@falks, nekad nav bijis nekas pelēks (LMT//Trodeks/Dual) Ar papīriem, garantijām, valodām etc viss vienmēr ir bijis kārtībā un telefons vienmēr ir bijis svaigs un balts.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 visus savus telefonus esmu pircis pie operatora. Neviens no telefoniem nav plīsis un pēc divu gadu līguma aiziet kalpošanai radiem Bet domāju ka šis gadījums ir ļoti neveiksmīga sakritība, jo paziņas ir pirkuši no šīs lapas telefonus itkā ir okey viss strādā un lv valoda ar ir. Tas l3 man liekas bišku pa mazu 3.2 colas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doms Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 (labots) Piekrītu,ka sakritība.Tāda pati iespēja ir nopirkt ar kādu defektu NE pelēko.Esmu pircis 7 pelēkos,bet tikai vienam bija mehāniska kaite,kas tika novērsta. Izsakies piemēros un ar cipariem, lūdzu. Starpība starp cenām Galaxy S4 ir 160LS.Trodeks un salidzini.lv Labots Jūlijs 3, 2013 - doms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Varbūt beidzot sāks domāt ar galvu un nepirkt kreiso preci. Tu gan esi viens malacis, ka jau attālināti caur internetu pēc kristāla bumbas vari pateikt, ka LV UR reģistrētais uzņēmums tirgo kreiso vai labo preci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 @@Gestapo, to jau diezgan skaidri var redzēt pēc cenām. LV nav tik daudz oficiālo tirgotāju/izplatītāju (kā piemēru varam paņemt Nokia telefonus). Ja paskatās cenas vairumniekiem, tad tās ir galvas tiesu augstākas nekā tirgo interneta veikali. Pats strādāju tirdzniecībā un ļoti labi zinu cenas oficiālajiem un kreisajiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 (labots) Piemērām nokia telefoniem officiālie tirgotāji ir Elkor, operātori un trodeks. Ja kāds ir pircis kādā citā veikalā iespējams ticis pie pelēkā telefona http://www.nokia.com/lv-lv/meklet-veikalu/ Labots Jūlijs 3, 2013 - ricijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Nu tik traki jau arī nav - arī citi veikali var iegādāties no vairmuniekiem, kā piemēram ALSO, no tā paša LMT (Trodeks), u.c. Bet nu tur pēc cenas viss ir diezgan skaidrs - tiem veikaliem cenas būs +/- tādas pašas kā pie operatoriem. Protams, nekad nevajag izslēgt iespēju, ka kāds kantoris tirgo pelēkos telefonus par balto cenu un "uzvārās" diezgan kārtīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullja Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Mana šī brīža statistika - 4 veikalos/internetveikalos pirkti telefoni = neviens defekts 1 pie operatora pirkts telefons = pēc 2 nedēļām serviss. Tā kā iesūc savā stilā Pelēkais telefons nenozīmē automātisku brāķi vai sūdu. Kaut paskatamies uz Iphone = ir viņam latviešu valoda? Nē? Tātad pelēkais telefons. Atšķiras tikai ar to, ka defaultā viņam ir English nevis kā citiem - Vācu,franču vai cita valoda. Normāls veikals iepriekš pabrīdina, ka konkrētā prece nav paredzēta mūsu reģionam. Ja nepabrīdina, tad pie vainas ir veikals nevis TELEFONS! Varētu padomāt, ka tikai Latvijā tirgo izcilas kvalitātes telefonus, bet visos citos reģionos tirgo brāķus, jo viņi pie mums skaitās pelēkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 @@mullja,tak nav runa par to, ka plīst vai neplīst. Stāsts ir par attieksmi tajā brīdī, kad tam telefonam kaut kas notiek un otrs - telefona komplektācija, u.t.t. Pats nesen tirgoju iPhone 5 no Mobilux'a - viss jau itkā ok, tikai vests no UK un līdz ar to ar gumiju pie kastes pielikts UK-EU dakšas pārveidotājs... Smieklīgi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Ja paskatās cenas vairumniekiem, Es neskatos un domāju, ka to nedara arī lielākā daļa pircēju, jo tas NAV jādara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 @@mullja, valodas esamība/neesamība nenozīmē, ka telefons ir pelēks/melns/balts. To ietekmē vai telefons ir paredzēts tirgošanai šajā reģionā. Iphone gadījumā vienīgais oficiālais dīleris ir LMT. Tele2 un Bite tirgotie iphone skaitās pelēkie, jo nonāk ne pa tiešiem kanāliem un nav oficiāli izplatītāji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
labiitis Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Smieklīgi... Nu ok vienīgā problēma ar lādētāju. Nu ok nopērc no uk vai usa, par 5-10 ls nopērc normālu oem lādētāju, ja jau saimniecībā nav un dzīvo laimīgs. Bet ja ir normāls i-neta viekals, kas nav 2 gadu projekts, tad kādas problēmas? Kāpēc man būtu jāpērk 1.4x dārgāks telefons no veikala? Ok nav tas pats pēc būtības, bet cenas analoģija identiska nexus no playstore un nexus no veikala... Nu ok nopērc no uk vai usa, par 5-10 ls nopērc normālu oem lādētāju, ja jau saimniecībā nav un dzīvo laimīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 (labots) Diemžēl ir pilnīgi vienalga - vai tu telefonu pērc Xnet vai kādā mazākā kantorī. Mobilo telefonu cenas nosaka tieši izcelsme - ir tikai pāris piegādātāji, kas nodrošina telefonus internetveikaliem oficiālā ceļā. Pārējie velk iekšā "pelēkos" - attiecīgi cena ir 30-50% zem "normālās" cenas. Iegādājoties internetveikalā normālu telefonu cena būs pāris procenti zemāka nekā Trodeks/Dual cena. Konkrētajā gadījumā es noteikti izmantot atteikuma tiesības. Pelēko telefonu piegādātāju attieksme pret garantijas servisu ir neiedomājami briesmīga. Vieglākais veids, kā pirms pirkšanas noskaidrot izcelsmi - obligāti noskaidrot pie pārdevēja kas nodrošina garantiju. tsc.lv ir vienīgais autorizētais remonta serviss ( izņēmums ir Samsungi un Apple) - ja tiek nosaukts jebkāds cits vai "paši sūtam uz Eiropu un nodrošinām" - noteikti iesaku atteikties. Citām precēm izcelsme nav tik kritiska - savukārt ar telefoniem ir tā, ka internetveikals nekādi nevar ietekmēt piegādātāja cūkošanos. Kāpēc man būtu jāpērk 1.4x dārgāks telefons no veikala? Tāpēc, ka tev faktiski nav oficiālas garantijas - garantija ir tikai uz pārdevēja/piegādātāja sirdsapziņas. Kas nozīmē bezgalīgu saraksti starp Tevi, pārdevēju un servisu. Labots Jūlijs 3, 2013 - LPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 3, 2013 Share Jūlijs 3, 2013 Nu ok nopērc no uk vai usa Un nav garantijas. Tik pat labi pērc tepat no kāda interneta veikala. Es neskatos un domāju, ka to nedara arī lielākā daļa pircēju, jo tas NAV jādara. Protams, neviens nespiež Tevi to darīt. Bet būtu jābūt kaut nelielai interesei, kāpēc tad tie telefoni divos dažādos veikalos maksā tik atšķirīgi. Un kā jau @@LPC minēja - tā starpība, ko Tu ietaupi pērkot kreiso trubu - to var pielīdzināt tam, ka Tu nopērc telefonu bez garantijas. Oficiālajiem telefoniem, kuriem garantijas apkalpošana ir oficiālajos servisa centros, problēmas ar garantiju būs tikai tajā gadījumā, ja lietotājs pats būs vainīgs. Kreisajiem remonta veicējiem (bieži vien par garantiju atbildību uzņemās pats veikals (kurš arī MAKSĀ par šo remontu - tajā skaitā garantijas remontu, jo viņam nav pie kā aiznest un to izdarīt bez maksas)) ir kāre piesieties pie mazākā skrāpējuma, redzamas sitiena vietas, u.t.t., lai tikai atteiktu to remontu un nebūtu jāiegulda savi līdzekļi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!