elxnis Ierakstīts Jūnijs 20, 2013 Share Ierakstīts Jūnijs 20, 2013 (labots) Twitterī aizsākusies baigā diskusija par velo vs gājēji uz ietuvēm un velosipēdistu visatļautību. Kādas ir bootiešu domas šajā jautājumā? Labots Jūnijs 20, 2013 - elxnis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Kas. Gājēju ietve viņiem priekšroka. Netraucē, uzmanīgi brauc. Veloceliņš - velo priekšroka. Gājēji lieto tikai tā, ka netraucē velo. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 pats esmu bez mashiinas, bet ikdienaa darbaa sanaak paarvietoties tikai ar mashiinu, tad nu riebjas man tie velosipeedisti! taa pat kaa debiilie baikeri un visi paareejie meesli, kas braukaa uz 2 ritenjiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Pa ietvi atļaut ar motorizētu divriteņu transportu - neies cauri. Tur staigā arī cilvēki ar bērniem, kruķiem u.c. Tagad tā tēma pārsaukta? Velo jau labāk manevrējams mazā ātrumā, nedūmo, ekoloģiskie plusi. Moto - pa ielu, kā mašīnas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasTarD Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Verners no Rīgas kāpēc tik ļoti neciet riteņbraucējus? Ieteikums gājējiem. Ja redzi ka brauc pretī riteņbraucējs labāk ej pa savu iecerēto maršrutu nevis sāc izvairīties no riteņbraucēja Link to comment Share on other sites More sharing options...
klf Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 (labots) Atkarībā no garastāvokļa un vajadzībām, esmu vienlīdz aktīvs kājāmgājējs, velobraucējs un autobraucējs. Taisnība ir visiem - kad braucu ar velo, liekas, visi ienīst divriteņus kā sugu. braucot ar auto liekas ka gan kājāmgājēji gan velobraucēji uzvedas kā lopi, kad runa ir par luksofora signāla ievērošanu un ceļu šķērsošanu tam neparedzētās vietās. ejot kājām, liekas, ka autobraucēji ir cēluši morāles līmeni (salīdzinot kā bija pāris gadus atpakaļ), velobraucēji mēdz patraucēt. Bet vairāk par to braukšanu ar velo... viss jau ir pareizi par ietvju un veloceliņu godīgu sadalīšanu ar paredzētajām priekšrokām, BET... likums ir likums, tas neparaksta prasību gājējiem uzvesties kā lopiem. atklāta ņirgāšanās, kā piemēram iešana četratā blakus, aizņēmot visu trotuāru, redzot, ka pretī brauc velo, pilnīga tā ignorēšana, skatoties acīs. tas tiešām ir lielākās daļas LV gājēju publikas kretīnisms. likums nosaka priekšrokas, nevis dod tiesības būt rupjiem. elementāras pieklājības aizmiršanu gadu gaitā veido mazvērtības kompleksi.... tāds nu diemžēl ir tas kontingents mūsu galvaspilsētā. Labots Jūnijs 20, 2013 - klf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Da visās valstīs dažādi cilvēki visās kategorijās - gājēji, velo, auto vadītāji. Jāņem vērā, ka arī viens gājējs var gadīties ar sliktu reakciju. Gājēju vidū ir invalīdi, bieži ārēji neredzams ka invalīdi. Daudzi iet kad vairs nespēj braukt ar velo veselības dēļ. Cits kamēr ierauga velosipēdu, kamēr apjēdz un izdomā ko darīt.Fiziskas pārvietošanās spējas arī ļoti dažādas. Cilvēks ar staiguli, uzvalkā, arī uzreiz nepamanīsi, ka reāli viena normāla kāja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Ja redzi ka brauc pretī riteņbraucējs Tas ir tad, ja brauc pretīm... Man patika viens koments netā - nav jācīnās savā starpā, bet jācīnās ar idiotiem. Un idioti ir visās trijās kategorijās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Tā ir, visās kategorijās un visās valstīs. Paraugvalstis arī nav izņēmumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
labiitis Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Vienīgā problēma kā autovadītājam bijusi, ka velosipēdisti nešķērso pāreju ātrumā kā gājējs, rezultātā gandrīz bukte un krāsa nost+sajāti nervi. Kā gājējam nav problēma pavirzīties malā, lai šie brauc par to ietvi, vai kā gājējam pagaidīt un neiet pāri ielai pa neregulētu gājēja pāreju, ja nāk 20 mašīnas, kurām visām jāapstājas, lai mani kungu palaistu. Visi 3 grēko, bet problēma ir, ka velosipēdistam nav tās joslas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 (labots) Es kā gājējs, un manas druškas tāpat, pie regulējamas gājēju pārejas ar pogu, arī pagaidām, lai, ja mašīnas ir tikai dažas, nenostopētu visu satiksmi uz minūti. Kā nekā, visi esam arī šoferi. Labots Jūnijs 20, 2013 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Esmu viennozīmīgi par velo. Nekad nevarēju saprast tās resnas d**sas-auto vadītājus, kas ikdienā pārvieto savu metāllužņu kaudzi, aizņemot neproporcionāli daudz vietas uz ceļa un piediršot gaisu. Mašīna ir ok ziemā, kad ir jābrauc uz laukiem utt. Bet kad kādam krānam vajag no mežciema dabraukt līdz alfai, uz darbu - šo saprast vienkārši nevarēju nekad. Šī bilde labi atspoguļo manu domu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 (labots) Jāizskauž visādi sviesti, piemēram, riteņbraucēju ciršana pāri pie sarkanā vai vazāšanās par ielu, un būs labi. Autobraucējs taisnās distancēs var būt 30..40, pat 50km/h ātrāks par velobraucēju. Tātad iedomājamies - braucam uz 30..40..50km/h un uz ceļa ir atvērti akas vāki vai akmeņi - viens ielas malā, otrs ielas vidū, un tie objekti uzskata, ka tā ir norma. Ej nu izmanevrē tiem pa vidu. Riteņbraucēji ir tieši tādi paši traucēkļi, ja viņi lien ārpus savas norādītās joslas. Un iela arī ne vienmēr ir gana plata, un riteņbraucēji paliktu bāli, ja saprastu, cik tuvu viņiem reizēm garām nobrauc un kā vadītāji čortojas par to. Es personīgi ar velo pa braucamo daļu nebraucu, jo esmu to atskatījies no sabiedriskā transporta logiem. Kamēr nebūs pietiekami platas ielas un stingri nodalīti celiņi, tikmēr bail. Braucu lēnām pa ietvi un neiebilstu, ja pusminūte jāpabrauc aiz ļaužu grupiņas viņu ātrumā, jo nav kur garām pabraukt. Drīz iegādāšos zvaniņu, bet nu arī diez vai bieži lietošu. Labāk pabraukt lēnāk - kritis (bez citu līdzdalības) jau esmu un gabals nenokritīs, ja uz ietves lieku reizi piebremzēšu. Gājējiem tur priekšroka galu galā. Vēl kaitinoša ir tā "nekad nestājos pie sarkanā" tendence - diskreditē velo sugu. Un izbrīna tie, kas blīvā gājēju plūsmā uz ietves straujā tempā nobrauc gājējam cieši gar ausi (ir pāris reizes redzēts). Laikam vēl ne reizi nav lidojuši, kad kāds izdomā patvaļīgi pakustēties vai pagriezties un paskatīties, vai aizmugurē ir brīvs. Par šito arī dzirdētas velobraucēju sūdzības - sak', cilvēks MAINĪJA VIRZIENU, MAITA!!!! Apsveicami, ja gājējs paskatās spogulītī vai pagriež galvu, bet to nevar uztvert kā normu no katra, kā daži riteņbraucēji to iedomājas. --- ieleja: "par mūsu naudu" - mūsu kā autovadītāju? Bet es, naivais, visu laiku domāju, ka ielas un ceļi ir vismaz 20 gadu veci un to celtniecība tiek sponsorēta no budžeta (pašvaldības vai valsts) .. Dienvidu tiltam kur finansējums radās? Ziemeļu šķērsojumam kur finansējumu ņems? Ne ceļa, ne akcīzes nodoklis nav pietiekams lai pat ielas salabotu, kur nu vēl kaut ko jaunu celtu. Labots Jūnijs 20, 2013 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 Varētu padomāt, ka iepriekš velobraucējiem/gājējiem/autovadītājiem nav bijušas saķeršanās. Viens ievērojams persons pačīkstēja, ka viņam lūk velobraucējs "pāri nodarījis". Taga ņems velobraucējus pie dziesmas valstiskā mērogā? Apollo lasīju, ka pēc incidenta taga katru reizi čalis skatoties pa labi un pa kreisi iznākot no kāpņutelpas (or smthng). Vai man vienīgajam liekas, ka šāda rīcība ir pašsaprotama?Esmu par to, ka ikvienam, kam vēl nav vadītāja apliecības un kas grib braukt ar velo ir jānoliek vienkāršots eksāmens par CSN pamatiem, turklāt, šāda iespēja jādod agrāk kā 14 gados. Tomēr efektīvāk būtu, ja CSN pamati būtu obligāts priekšmets, kas jāapgūst ikvienam indivīdam noteiktā vecumā, jo šobrīd gājēji ir tie, kam nav pilnīgi nekādas atbildības. Viņi tikai lamājas un vicina savas dūres sludinādami savu šķībo patiesību - nevis tapē, ka ir ietiepīgi auni, bet gan tapē, ka viņi tiešām nezin noteikumus.Esmu gan velobraucējs,gan autovadītājs, gan gājējs. Ir nācies lidot pār velo stūri, lai nenotriektu vecāku nepieskatītu mazu bērnu. Ir nācies ar auto strauji bremzēt, lai neizsmērētu velobraucēju. Šeit nav runa par velobraucēju kultūru, bet gan par visu Latvijas cilvju kultūru. Un idioti ir visās trijās kategorijās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 @usver "Es personīgi ar velo pa braucamo daļu nebraucu"Citēšu velosportistu, kura uzvārdu diemžēl piemirsu: "Labāk braukt pa ielu, jo tur eksistē noteikumi, uz ietves - tur nav nekādu noteikumu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūnijs 20, 2013 Share Jūnijs 20, 2013 (labots) Esmu par to, ka ikvienam, kam vēl nav vadītāja apliecības un kas grib braukt ar velo ir jānoliek vienkāršots eksāmens par CSN pamatiem, turklāt, šāda iespēja jādod agrāk kā 14 gados. Velo tiesības man ir kopš 12 gadu vecuma. Starp citu, tās arī joprojām vadāju līdzi - csdd.lv skaitās kā derīgas, tad nu nafig mainīt. Ar kājām ejot man pamest aci atpakaļ vai kāds neminas garām ir norma un reflekss. Priekšroka nenozīmē visatļautību. Un kaut kā ironiski sanāk, ka tie autovadītāji, kas noteikumus nezinot cenšas pārmācīt (piem, negrib laist pāri regulējamām pārejām) vismaz 2/3 gadījumu bazarē pa telefonu (un vēl ar dūri vicina, ka redz, kāds es labs cilvēks). Noteikumi attiecībā uz velo pēdējos gaods ir krietni mainījušies, ne visi zina, ka ar velo mierīgi var braukt tālāk kā 1m no brauktuves malas, ja ir kādi šķēršļi, un arī pa 3. joslu, ja tas nepieciešams. Tiesa, diez ko patīkami tas nav. Un man ar velo pilsētā taisnos posmos ir 30-35 km/h. Ja vajag aizbēgt no RS atsaldeņiem, tad arī pāri 40. Mašīna bieži nepaspēj ātrāk ieskrieties, pieļauju, ka vidējais ātrums mums vienāds. Kāpēc par katru cenu jāapdzen, pie kam, nevis normāli, bet 10cm attālumā no stūres un ar aptuveni 1 km/h lielāku ātrumu. Pa ielu braucot riebjas zīlēt, vai kāds pa kreisi griezējs mani palaidīs, braucot pretim, utt. Bet, protams, braucam visi. Grēkojam arī, starp citu, no ikdienas transportlīdzekļa neatkarīgi, gandrīz visi. Cits pa telefonu runā, cits jostu neliek, cits tukšai ielai pie sarkanā pārmauc, bet kāds pa veloceliņu vazājas. Par ikdienišķajiem +10% pie ātruma nemaz nerunāju. Un katram liekas, ka viņa pārkāpums tas mazsvarīgākais. Varbūt sākam ar sevi katrs pats? Labots Jūnijs 20, 2013 - versatile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 esmu ievērojis - kopš braucu ar velo, esmu arī kājām ejot sācis skatīties atpakaļ pirms "mainu joslas" Esmu gan velo, gan auto, gan kājām gājējs, tāpēc saprotu visus un cenšos darīt tā, lai netraucētu un nedotu iemeslu citiem uz mani šūmēties. Ar velo pārsvarā pa ietvi. Teikšu tā, ka vismaz manā maršrutā gājēji ir kļuvuši prātīgāki, zin, ka tuvumā var būt kāds velobraucējs. tāpat arī ar velo īpaši neesmu redzējis, ka kāds nestos starp gājējiem. tomēr ir arī tādi velo, kuri pa sarkano var ripināties līdz puskrustojumam un maukt pāri, ja nav mašīnas tuvumā - tas man riebjas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smukais Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Es kā velobraucējs (vasaras sezonā ) neciešu gājējus, kas vazājas pa veloceliņiem un autovadītājus kuri neievēro satiksmes noteikums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Ar tiem gājējiem uz veloceliņa situācija ir ļoti kritiska. Tomēr, pirms mazulis izdara pirmo soli, viņam CSN eksāmenu nav jānoliek. Auto ceļa brauc cilvēki, kas to eksāmenu ir nolikuši, un lielāka daļa no tiem brauc pēc noteikumiem, laikam tāpēc ritenisti izvēlās to ceļu. Protams, ritenistu braukšanas kultūra vēl ir ļoti neattistīta, tāpēc parādās uz sarkano braucēji utt. Tur protams vajag laiku. Ja atceramies, tad auto braukšanas kultūra pirms gadiem 15 arī bija ļoti zema. Paies laiks, un viss daudz maz sakartosies. Personīgi es par to, lai vairāki cilvēki brauktu ar riteņiem. Ceļi būs brīvāki, gaiss tīrāks, kā arī, palielinoties ritenistu skaitam, tiem nāksies vairāk sekot līdzi tam, kas notiek uz ceļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Man nedēļā sanāk kādus 150km nobraukt ar velo pa koplietošanas ceļiem. Ar gājējiem problēmu nekad nav bijis, dažreiz nākas pa "apstādījumiem" apdzīt, bet tā- viss kārtībā. Ar autobraucējiem ļoti reti kad nākas tuvumā sastapties. Dažreiz uz Jaunciema gatves nākas sajust tādu patīkamu siltumu uz kreisā stilba, bet parasti uzbraucu uz grants, ja divi smagie man blakus mainās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Nepatīkami, ka man ir gadījušies pāris šoferi nezinādami jaunos noteikumu grozījumus par regulējamajām pārejām, palaiž gājējus un man velosipēdistam ir speciāli braukuši virsū. Leca ārā no auto, bļaustījās par to, ka nezinu noteikumus, ka man vellis jāstumj, piesauca visus mātes vārdus, solīja pa purnu. Kultūra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nock Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Grūti ar riteni ir stāvēt un gaidīt kamēr iedegsies zaļais, ja šķērsielā nav nevienas mašīnas. Visi iet un brauc tik pāri, un to var saprast. Tur kur ir tā luksofora poga arī ja nav satiksmes nekādas spiest un gaidīt zaļo negribās. Turklāt tad visbiežāk pēc Mērfija likumiem būs tāda situācija, nospied pogu, stāvi kā idiots pie tukšas ceļmales un tikko tev zaļš sabrauc mašīnas, kuras tevis dēļ bremzēs un gaidīs, kaut arī tu varēji jau sen būt tālu pāri tam krustojumam. Braucot ar mašīnu, kad pie malas brauc riteņbraucējs un ja ir šaurs ceļš arī bieži vien ir bail apdzīt un sanāk kādu gabalu nobraukt velo ātrumā pirms ir normāla vieta. Gadās vēl tādi gudrīši, kas brauc divatā viens otram blakus un nu mēģini tikt viņiem garām, ir jau āži kuri uzskata, ka ceļš domāts visiem un pasaule var pagaidīt (tas, protams, attiecas dažiem gājējiem un braucējiem). Ejot pa ceļu man nekas nav pret, ja kāds riteņbraucējs pazvanīs ar zvaniņu, tomēr kā tie piebrauc dzirdēt nav iespējams. Ne ļoti patīkami, kad no aizmugures kāds aizlido milimetrā. Tomēr arī pašam, kad esmu uz riteņa tā gadās, parasti zvanu tikai, kad man priekšroka un mani nelaiž Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Labāk zvanīt laicīgi, jo gājējiem nav pienākums rādīt pagriezienu, mainot joslas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domugrauds Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 vispār jau par mūsu naudu tās ielas un ceļi uzbūvēti Ko? Atceries ka daļa ielu un ceļu ir vēl no psrs, bet ne par to stāsts. Ikviens no mums ir tērējies šajā valstī, tā kā, par jebkura naudu ir tikuši uzbūvēti tevis pieminētie ceļi un ielas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Ne ceļa, ne akcīzes nodoklis nav pietiekams lai pat ielas salabotu, kur nu vēl kaut ko jaunu celtu. Aha, jo to novirza pilnīgi citiem mērķiem un ceļiem nekas daudz pāri nepaliek.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Labāk zvanīt laicīgi, jo gājējiem nav pienākums rādīt pagriezienu, mainot joslas. Pārliecināties par satiksmes drošību gan vajadzētu. Tāds pats satiksmes dalībnieks vien ir. Bērniem, protams, ar maksimāli lielu līkumu - viņus neviens nevar prognozēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Grūti ar riteni ir stāvēt un gaidīt kamēr iedegsies zaļais, ja šķērsielā nav nevienas mašīnas. Ar mašīnu arī grūti gaidīt. Ierosinu arī autovadītājiem sākt maukt pie sarkanā. Tak, "nebija neviena, netraucēju" Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 (labots) Heh, ar velo pārvietojos ļoti regulāri (uz darbu, tusiņiem un t.t.), tikpat regulāri arī ar auto. Esmu braucis zem `sarkanajiem` un braukšu, bet, iepriekš, nostājos un novērtēju- vai var braukt, vai nē, protams, atkarīgs arī no vietas- centrā es gaidu, bet `rajončikos` - nē. Protams, ik pa laikam izveidojas avārijas situācijas, piemēram, pēdējā bija, ka braucu pa ietvi un smuka blondīnīte, baltā jukē, griezās pagalmā iekšā, runājot pa telefonu.. bonusā vēl bija lietus - ok, paspēju sabremzēt, bet ņemot vērā, ka ietve bija slidena tad arī ričukam ierubījās sānslīde un beigās apstājos perpendikulāri blakām jukei ar kāju starp ričuku un mašinu - nu neko, atvēru blakussēdētāja durvis- pateicu, ka mašīnai un pašam viss ok, novēlēju patīkamu nedēļas nogali un tiklīdz viņa pasmaidot aizbrauca, aizbraucu arī es Runājot par krustojumiem - ja neviens labo pagriezienu netaisa, tad minu, bet, ja redzu, ka kāds stāv ar ieslēgtu labo pagriezienu un ir atļauts kreisais - turos ar gājējiem, jo zinu, ka tiklīdz zaļā ierubās, vai nu kāds centīsies kreiso tempā uzspiest, vai labo.. lai tik nevajadzētu gaidīt Personīgi man bail nevis no autovadītājiem, vai gājējiem, bet gan no 'fiksīšiem' un tiem velobraucējiem, kas neskatās, kur brauc. Tas pats par pārejām.. , nu bļin, cik apdauzītam ir jābūt, lai intensīvas satiksmes laikā mestos pa zebru pāri ceļam nenokāpjot no ričuka?!? Un atkal tas ir vērsts pret fiksīšiem un dažu labu jaunieti ar austiņām ausīs... Ā, nepatīkama fīča, kas neļauj normāli braukt ar veļuku - kreisais pagrieziens uz pagalmiem (kur atļauts), autovadītāji skatās tikai pretīm braucošos un tikai pēdējā brīdī, kad jau uzspiesta kāja uz pedaļa, pamana gājējus/riteņbraucējus (man tas pats, kad ar mašīnu pārvietojos...), pat nevaru iedomāties kā šādu problēmu atrisināt- neaizliedzot kreisos pagriezienus kā sugu Rezumē: galvenais nesteigties un braukt ar galvu nevis `stāstiu`, un tas attiecināms ir gan uz velo, gan auto, gan moto... un tad arī viss būs ok. P.S. vajadzētu aizliegt 'fiksīšus' kuriem nav brīvgaitas (protams, tad tas jau nebūs īsts fiksītis)... jo dotajā momentā šamējie taisa tādus sūdus, ka maz neliekas un tikai tāpēc, ka nejēdz/nevar normāli apstāties... Labots Jūnijs 21, 2013 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Naktīs bieži pie sarkanā maucu pāri, ja ielas patiesi tukšas stāv. Bet pa dienu jau tā darīt nav vajadzīgs. Bieži braucu ar riteni, kretinē ārā tas, ka autovadītāji neuzskata, ka, ja es braucu pa galveno ielu, man ir priekšroka. Vienu labu dienu braucu pa brauktuvi, pa savu pusi. Piebrauc priekšā mersis, tā lēnām. Nu nekas, lai jau brauc man metru pa priekšu. Pēc tam viņš izlemj, ka viņam vajadzēs pa labi griesties. A pagriezienu nach viņam rādīt nevajag, viņam taču mersis. Nākamreiz tādu dauņu dēļ nebremzēšu. Bet zin kas kretinē visvairāk ? Tas, ka Rīgā infrastruktūra priekš velobraucējiem ir nekāda. Kas tas par sviestu vanšu tilta pārdaugavas pusē ? Uzbraukt uz Salu tilta ir pilnīgs psc, nereti sanāk braukāties pa apli un ej nu iestāsti fūrēm un bempistiem, ka viņiem tevi tur vispār ir jālaiž. Protams, apli var apiet ar kājām, bet tas aizņem burtiski 5-10x vairāk laika. Taču, lai arī cik neērti, bīstami, "lēni" braukt ar riteni nebūtu, nemaksāšu savus studenta 25 santīmus par transportu, ja varu nokļūt turpat un tikpat ātri pats ar savām kājām un tehniku. Un ritens ir daudz lielāka brīvība kā tas autobuss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 (labots) dažu labu jaunieti ar austiņām ausīs... Tas vispār ir kaut kāds vāks. vajadzētu aizliegt 'fiksīšus' [..] tāpēc, ka nejēdz/nevar normāli apstāties... Jou, stagnāt- bremzes ir lieks svars, kas totāli liedz sasniegt maksimālo brīvības nirvānu, jou. P.S. Also piehtienah. Labots Jūnijs 21, 2013 - RudeWolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
nock Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Ar mašīnu arī grūti gaidīt. Ierosinu arī autovadītājiem sākt maukt pie sarkanā. Tak, "nebija neviena, netraucēju" Kad brauc pie mašīnas stūres ceļu satiksmes noteikumus pildi pavisam citā līmenī. Pat vietās, kur nav nevienas dzīvas būtnes ja griežos slēdzu iekšā signālu, jo besī labs cilvēki, kas manevrē nerādot uz kurieni griezīsies. Turklāt tur tu sēdi un atslābinies, tās sekundes uzgaidīt zaļo klausoties rādžiju nav nekāda dižā problēma. Ar kājām kad ej vai brauc ar ričuku, tad esi mobilāks un droši zini ka vari pāriet. Nelecu jau zem ejošām mašīnām, kad ir pilnīgi tukša iela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Aha, jo to novirza pilnīgi citiem mērķiem un ceļiem nekas daudz pāri nepaliek.. Atradies demokrāts. KUR IR MANA DAĻA NO LEMBERGA VILLAS ? Simt punkt man pieder vismaz viena flīze no tualetes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Braucu ar mašīnu, ar velo bail. Bet principā velotransportu atbalstu, tikai uzskatu, ka viņiem vajadzētu turēties uz ietvēm un veloceliņiem. Uz ielas viņiem bieži grūti pabraukt garām, un katru reizi jāiespringst, lai neizsmērētu. Īpaši kretinē tie, kuri iedomājas, ka drīkst braukt pa ceļa vidu, vai vispār atrasties uz ielas, ja blakus ir velosipēdu celiņš (piem. uz Vanšu tilta). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 (labots) HTC, on 21 Jun 2013 - 10:26, said: dažu labu jaunieti ar austiņām ausīs... Tas vispār ir kaut kāds vāks. Tas nav nekāds vāks! Tie ir šī paša foruma biedri Man gan patīk ārā lietot. Ziemā un rudenī nevajag biezu cepuri, jo ausīm silti, bet, piem., braukājot ar ričuku un klausoties vieglāk neiekļūt avārijā. Es esmu ļoti uzmanīgs braucējs, tā kā negāz savu žulti ne pa tēmu, ok? vai vispār atrasties uz ielas, ja blakus ir velosipēdu celiņš (piem. uz Vanšu tilta). Vai tiešām Tu esi tāds likuma burta kalps, ka arī, piemēram, brauc pa pilsētu ar ātrumu <50 km? Tie veloceliņi bieži vien nekam neder un kā jau teicu uz ietves neeksistē likumi, tapē labāk braukt pa ielu nevis ietvi. Piemēram, veloceliņa posms no pārbrauktuves pie stacijas Priedaine līdz Lielupes automašīnu tiltam... Tas veloceliņš šī posma sākumā ir tikai formāls, jo: 1. celiņš iet gar lielu žogu un tieši gar autoservisa vārtiem - ne autovadītājs, ne velobraucējs, viens otru tur nevar ieraudzīt un reglāri tur notiek negadījumi. 2. pačeko maps.google, cik riebīga manevrešāna tur sanāk (jo īpaši brīvdienās, kad ir intensīva velo satiksme abos virzienos). Ik pa laikam negadījumi velo braucējiem savā starpā. Šeit es vienmēr braucu pa ielu un arī citiem iesaku tā darīt. http://maps.google.com/maps?q=Priedaine,+J%C5%ABrmala,+J%C5%ABrmalas+pils%C4%93ta,+Latvijas+Republika&hl=lv&ie=UTF8&ll=56.974304,23.880844&spn=0.008993,0.01929&sll=37.0625,-95.677068&sspn=52.947994,79.013672&oq=Pridaine&hnear=Priedaine,+J%C5%ABrmala,+Latvijas+Republika&t=m&z=16&layer=c&cbll=56.974266,23.880667&panoid=JYofaok9oRmLPvbB0GrLNg&cbp=12,217.04,,0,-3 Labots Jūnijs 21, 2013 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 tapē labāk braukt pa ielu nevis ietvi Vai tāpēc labāk ir mīt pāri Vanšiniekam pa braucamo daļu, kur atļautais ir 70? Es tik domāju - jums pašsaglabāšanās instinkts nemaz nav saglabājies, draugi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 (labots) Es par vanšu tiltu neko nesaku draugs... Šo tiltu es šķērsoju pa veloceliņu. tapē labāk braukt pa ielu nevis ietvi Labots Jūnijs 21, 2013 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriii Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Braucu ar mašīnu, ar velo bail. Bet principā velotransportu atbalstu, tikai uzskatu, ka viņiem vajadzētu turēties uz ietvēm un veloceliņiem. Uz ielas viņiem bieži grūti pabraukt garām, un katru reizi jāiespringst, lai neizsmērētu. Īpaši kretinē tie, kuri iedomājas, ka drīkst braukt pa ceļa vidu, vai vispār atrasties uz ielas, ja blakus ir velosipēdu celiņš (piem. uz Vanšu tilta). Uz Vanšu tilta ir 436. ceļu zīme, kas apzīmē "gājēju un velosipēdu ceļu", attiecīgi, velosipēdi drīkst braukt arī pa braucamo daļu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofons Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 man kā occasional velobraucējam (braucu tikai pa ietvēm, cenšoties nevienu netraucēt) ļoti bail no pagalmiem. pāris reizes ir gandrīz sanākušas ļoti tuvas attiecības ar "auto-fiksīšiem" kas no pagalma nāk ārā dragreisā, neskatoties ne pa labi, ne kreisi. vot īstā štelle. ejot kājām, vienmēr cenšos skatīties, vai no muguras nenāk velo, ja blakus ir veloceliņš un man sanāk pārkārtoties žēl, ka šāda uzvedība vēl tik daudziem nav pieņemama/pašsaprotama.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Vai tiešām Tu esi tāds likuma burta kalps, ka arī, piemēram, brauc pa pilsētu ar ātrumu <50 km? Tie veloceliņi bieži vien nekam neder un kā jau teicu uz ietves neeksistē likumi, tapē labāk braukt pa ielu nevis ietvi.Vai tiešām Tev ir pa ietvi jāvālē ar 50km/h, lai būtu svarīgi, kurš kurā joslā staigā, un kā pamirkšķina pirms virziena maiņas? Seriously. Esmu senāk arī braucis ar velosipēdu pa ietvēm, arī pa pašu pilsētas centru, un ne reizi nav bijušas problēmas ar gājējiem. Es piekrītu, ka ir vietas, kur ir švaki ar ietvi/veloceļu/whatever. Bet, nu, ja tāda iespēja ir - mīļie velosipēdisti, lūdzu turieties uz tām! Pašiem mūžs ilgāks būs, un autovadītājiem mazāk sirmu matu. It sevišķi jau nu uz Vanšu tilta, kur visi vālē ar 70+ km/h. Var jau būt, ka tur formāli tiešām drīkst atrasties uz tās brauktuves, bet, nu... Formāli drīkst arī ar airu laivu pāri Klusajam okeānam peldēt. Vai tā ir laba doma - tas ir cits jautājums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Jūnijs 21, 2013 Share Jūnijs 21, 2013 Kā velobraucējam man visbiežāk sanāk šūmēties par:- gājējiem-telefona spaidītājiem vai vienkārši hroniskiem savu kurpju pētītājiem - gājējiem (spriganām dāmām un kungiem spēka gados), kas nav spējīgi patstāvīgi uzkāpt/nokāpt uz/no apmales tapē aizņem jau tā šauro ratiņu/velo uzbrauktuvi/nobrauktuvi uz/no ietves. - "profesionāli" velobraucēji ar austiņām (skat #36)- autovadītājiem, kas aizmirsuši/neizprot CSN 138 p. - autovadītājiem, kas neskatās labajā spogulī un vienlaikus neievēro labās rokas likumu Vai tiešām Tev ir pa ietvi jāvālē ar 50km/h, lai būtu svarīgi, kurš kurā joslā staigā, un kā pamirkšķina pirms virziena maiņas? Redzi, es kā reiz vālēju ar ātrumu 30+ km/h un ar šadu ātrumu ir drošāk vālēt pa ielu, kur eksistē kaut kāda kārtība, nevis pa ietvi, kur valda molekulārais haoss Es piekrītu, ka ir vietas, kur ir švaki ar ietvi/veloceļu/whatever. Bet, nu, ja tāda iespēja ir - mīļie velosipēdisti, lūdzu turieties uz tām! Pašiem mūžs ilgāks būs, un autovadītājiem mazāk sirmu matu. It sevišķi jau nu uz Vanšu tilta, kur visi vālē ar 70+ km/h. Var jau būt, ka tur formāli tiešām drīkst atrasties uz tās brauktuves, bet, nu... Formāli drīkst arī ar airu laivu pāri Klusajam okeānam peldēt. Vai tā ir laba doma - tas ir cits jautājums. Par šo - pilnībā piekrītu - tā kā peace dude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!