Jump to content

Nissan X-trail zaļa lampiņa deg, motors līdz 2000 apgr strādā


zeratuls
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

Saskāros ar vienu problēmu, kuru diemžēl Latgalē nevar neviens saremontēt :(.

Mašīna x-trail T30, 2.2Dizeliz 2008 gada.

Uz paneļa iedegās zaļa lampiņa, un ar laiku motors nobloķējās uz 2000 apgr. Vietējie cik varēja teica ka prožigs nestrādā. Ja pieslēdz pie PC un piespiedu kārtā veic, viņš tur visu izdzedzina kā vajag. Bet problēma ir tajā ka viņš uz trases pats to prožigu netaisa. Bija mēģināts uz 3000 apgr braukt 30km, vienalga neslēdzās.

Gribētos uzzināt, kā lauku puikam, kur var šo kļūmi ar 100% garantiju salabot, un ar kādām summām man ir jārēķinās.

 

Primitiīvi pašam analizējot liekas kā kaut kāds sensors nojūdzies, kas atbild par to tīrības stāvokli. Ja nemaldos PDF filtrsa kaut kāda sistēma.



Galīgajā risinājuma protams var rīkoties neforši un mēģināt mašīnu pārdot.

Manuali pieslēdzot PC un prožigu veikt mašīna ar turbīnu strādās 5-6 dienas.

Protams te sirdsapzina pagaidām neļauj :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Gaisa masas mērītājs?

Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Nu cik es sapratu, ta lampina iedegas, kad filtrs pilns. Un vajag sakt dedzinat lauka, lai ekologiju nebojat. Kaut kas starp izputeju un motoru.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Nē, gaisa mērītājs diez vai būs pie vainas.

 

Jā, ir tāda lieta, kā cieto daļiņu jeb kvēpu filtrs.

Protams, pieslēdzot pie datora un manuāli ieslēdzot dedzināšanu/tīrīšanu tas notiek.

Kāpēc nenotiek automātiski, braucot - to Tev visdrīzāk pateiks kādā oficiālā servisā. Var būt tiešām kāds sensors beigts. Var būt filtrs tiešām ir tā aizsists ciet, ka kompis domā - ka "saviem spēkiem" netiks galā. Ir daudz variantu...

Jābrauc vien uz sakarīgu servisu!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bija mēģināts uz 3000 apgr braukt 30km

 

Nabaga motoriitis.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Nekas tam dzinējam nenotiks pie 3000 rpm! Kā domā - ja brauc pa šoseju (piemēram, bānis Vācijā) uz ~150 km/h - cik būs tahometrā? :)

Tā, starp citu, arī notiek cieto daļiņu filtra tīrīšana - 10-20 minūtes uz 3000-4000 rpm!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Varat ieteikt kādu oficialo centru visdrīzāk, jo tā var būt arī mašīnas OS vaina :) Takā nēesmu no Rīgas, naksies pa telefonu sarunāt, cikos konkrēti utt.

Jo nav iespēju Rīgā dzīvot vairāk par diennakti :)

Nu cik sapratu šai mašinai vismaz reizi diennakti vajag 1 min pabraukt uz 3000 apgr, vienmērīgi. Laikam no nepareizas eksplutācijas, to sistēmu nokāvu.

Cik internetā palasiju ar šo mašinu nedrīkst short apgabalus braukt. Vajag lai normāli motors sasilst un pabraukt. Nevis iedarbināt nobraukt 5km un off :)



Tā jau mašina forša. Brauc kā tanks, Žēl ka 1 riepa ziemas maksāja 125 Ls.

Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Nevajdzētu braukt uz nissan oficialo remonta darbnīcu gadījumā ?

Jo cik sapratu pēc vietējiem testiem, manai mašinai diezgan kaut kāds jauns OS, un ka nevisi kompjuteri var izanalizēt uz 100%. No 6 tik pie 1 normāli izdevas manuali to prožigu veikt. Teica ka japāņu ražojums navaročenais.



Ja viņi izmanto bosch kompjuteru diagnostikai. Tad viņš nebūs 100%

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Parasti problēmas ar kvēpu filtru rodas,ja nelieto pareizu motoreļu un nemaina to laicīgi. un otrs variants nebrauc kā opis .....

Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Problēmas ar šo filtru ir, jo viņš pats nespēj ieslēgties :)

6 mēnešus bez problēmām braukāju, tagad reizi nedēļa uz servisu jāved piespiedu kārta veikt, lai var 5 dienas normāli braukāt.

Eļļa nomainīta savlaicīgi bija, pat nepagāja 3 mēneši 5w30 modelis. Braukšana man pa pilsetu ap 53-59km/h apgr nedaudz virs 2000.

Vienīgais kā saku, nelieli attālumi, 5km, tad off, tad atkal 5 km off. Cik ta studentam līdz skolai un uz mājām.

 

Pagaidām domāju ka deļ šiem mazajiem attālumiem, ka motoram nav iespējas normāli iesilt jo viss sākās tieši decembrī.

+ šai mašinai piefiksēju ziemā interesantas lietas. Pat ja uz vietas sildi 30 min, motors negramma nesasilst un krāsns auksto pūš, kamēr nesāc braukt. Teiksim tā logus priekšā atkausēt vari i nesapņot :)



Mja

my 57 plate t31 has now covered 31k. The DPF warning light has come on approx 6 times. The light illuminates to indicate that 5 failed regenerations have occured. You have no way of knowing when the regeneration starts, but if it hasn't finished when you switch off the engine, a failed regeneration is logged in the ecu. My dealer has since reprogrammed the ecu so it now takes 10 failed attempts before the light illuminates. 

Back to your original question, my dealer recomends that at least once a week you drive at 2500 to 3000 rpm for 30 miles. I normally do 60mph in 4th gear. You may notice a smell from your engine when you stop, various ideas have been put forward for this, but it would appear that it is the dpf filter cleaning it's self. The smell is usually like burnt rubber.

Dont forget after a long high rpm run to let your turbo spool down for 2 minutes. If you go on the Honest John web site you can some good info and advice.



Šai mašinai traki trūkst kaut kāda monitora, ka lai es zinu kad viņš izdomā to regeneraciju ieslēgt =D

Jo ja regeneracija ir ON, man teoretiski nedrikst slegt ara dzineju.

Link to comment
Share on other sites

mafijs

 

 

Parasti problēmas ar kvēpu filtru rodas,ja nelieto pareizu motoreļu un nemaina to laicīg

 

Kur tu tādas pasakas esi saklausījies? No eļļas tirgoņiem? :D

 Par to kā kvēpu filtrs pats iztīrās, rakstīja jau augstāk. Motoram jābūt uzsilušam līdz darba temperatūrai, un ne jau pilsētas režimā tas notiek.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Ja regulāri braukā mazus gabalus - rauj to filtru ārā!

Tad jādara sekojoši - jāgriež ārā filtrs, jāliek vietā "rezonators". Tad jāpārprogrammē kompis, lai tas "zinātu", ka filtra nav un tīrīšanu nav nepieciešams veikt.

Kur to izdarīt? Filtru izgriezt var kādā servisā, kur ar izpūtējiem ņemas. Pārprogrammēt - kāds, kurš veic "čiptūningu"! Bet labāk samaksā vairāk un aizbrauc pie sakarīga speciālista, nevis pie "vietējā Vaņas", kuram ir 6 dažādi kompji, ko pie mašīnas pieslēgt... :D

Link to comment
Share on other sites

zeratuls
(labots)

Un bez filtra, csdd es neiziesu vairāk nekad :) liels thx.

Jaunajiem modeliem, citas prasības csdd. Nebus filtra un vinu datos uzradisies kaut kādu piemaisijumu padaudz, uzreiz pateiks čau.

Vecākiem modeļiem varēja nebūt tā eko filtra tur i griezt ara vareja mierigi.

Šo risinājumu jau biju apspriedis ņemt laukā, problēma ka šai mašinai kompi pāršūt teica 550Ls + csdd iziet bez filtra nevarēs.

Labots - zeratuls
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Tādos brīžos nevilšus nākas padomāt, nu nah ne benzīns + gāze? :D

Link to comment
Share on other sites

zeratuls

Bet vaitad tajā katalizatora ir kaut kādi da4iki utt ????

Ja jāmaina truba :) Viņš jau smuki iztīra, ja pc pieslēgts. Alternatīvs risinājums ja būtu dators ar to softu, blakus krēslā turēt un podzinu spaidīt start clear start clear :D Protams otrais variants vel dārgāks par pirmo, dēļ softa.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nezinu par x-trailu, bet citiem auto pirms un aiz kvēlpu filtra ir spiediena caurulītes, kas pieslēgtas sensoriem, kas mēra spiediena starpības, un pēc sava iebūvētā algoritma nosaka, vai tas filtrs ir jātīra, vai nav.

Ja tu 5 dienu laikā viņu aizkakā vēlreiz, tad tur nekas smuki netīrās (ja vien tīrāmais šķīdums nav beidzies?).

Būs vien jāmaina uz jaunu.

Link to comment
Share on other sites

zeratuls
(labots)

Jūs laikam nelasāt. Uz ceļa viņa tīrīšanas mehānisms VISPAR NESLĒDZAS iekšā, piespiedu kārta tas jāveic. Tirišana kā tāda notiek, 2 min laikā viss ideali tīrs. Problēma ir ar to start up.

5 dienas tas ir cik ilgam laikam pietiek tās caurules offline režīmā.



Nākošnedēl taisīšos uz Rigu braukt, tur kopsumma Pc met laukā 7 kļūdas pēc vietējas diagnostikas no kurām viena ir temperatūras da4iks.

Labots - zeratuls
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

patin atpakaļ uz #8 postu.

ja bojāts temperatūras devējs- kā tu domā no kā motora vadības bloks varētu saprast ko un kad ieslēgt?  :mrgreen:

varbūt vispirms nodiagnosticējam un tad sākam secīgi novērst bojājumus.

beigās varbūt daļa kļūdu pašas likvidēsies.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Neviens filtrs nevar 7 dienu laikā aiziet ciet tā, ka atkal būt jāslēdzās attīrīšanas mehānismam iekšā. Kaut kas cits tur ir pie vainas, zvani Nissan dīlerim un brauc ciemos. 

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

 

 

Kur tu tādas pasakas esi saklausījies? No eļļas tirgoņiem?  Par to kā kvēpu filtrs pats iztīrās, rakstīja jau augstāk. Motoram jābūt uzsilušam līdz darba temperatūrai, un ne jau pilsētas režimā tas notiek.

Nē,no pieredzes saku.Braucu ar vRS 2.0TDI Octavia,kuras motoram un kvēpu filtram ir alerģija no 5w40 ar nepareizu sertefikāciju(pareizā eļļa ir 5w30 ar 504.00/507.00 kodu).Vēl man ir alerģija no Liepājas oficiālā skodas servisa,kura servisa pieņēmējs vispār nav ņēmis octāvijas manuāli rokās un to lasījis,kā rezultātā sapists darbs un materiāli-iegāza tie muļķi 5w40,ko jau pēc nedēļas jutu ar katru dienu darbojošos kvēpu filtras sistēmu......otrā reize te Īrijā arī skodas centrā iegāza nepareizo eļļu bet tad nepieņēmu auto bet tur bez problēmām to drazu izgāza ārā un atvainojās.(bet arī tikai,kad ar pirkstu parādīju servisa manuālī ierakstu,ko var liet un ko nē,starp citu skodai tas ir rakstīts arī manā user manuālī,kas nāca līdzi pērkot auto.)

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

Tādos brīžos nevilšus nākas padomāt, nu nah ne benzīns + gāze?


Nu a nafig beņu/gāzi? Braucam ar traktorīti supereco režīmā ar 5L uz simta, ekonomējam un svilpojam... līdz brīdim, kamēr nedod dies' nonākam servī ar šādām un visādām citām dīzeļproblēmām, kuru risinājums velk uz daudziem n simtiem un tad gan nākas domāt - vot plin, kur tad tagad ir tā ekonomija??

5L uz simta, ipbio...
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cik internetā palasiju ar šo mašinu nedrīkst short apgabalus braukt. Vajag lai normāli motors sasilst un pabraukt. Nevis iedarbināt nobraukt 5km un off

Pilnīgs bullshit. Bet problēmas risinājums - kā jau minēja, opiciālais serviss. Gan jau pašam internets pieejams un ievadīt googles meklētājā "nissan serviss" mācēsi 

Link to comment
Share on other sites

Jebkuram auto nepatīk, ja ar to pārsvarā brauc mazus gabalus, rezultātā neuzsildot motoru līdz nominālai darba temperatūrai. Trubās krājas kondensāts.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...