Jump to content

Nesu datoru uz garantiju jau trīs reizes ar vienu un to pašu problēmu


lucifersunes
 Share

Recommended Posts

Sveiks!

 

Problēmas ar garantijas servisu. Varbūt kādam ir pieredze un padalīsies pieredzē līdzīgā kā man. 

 

Tātad, pirms kāda laika datoram uz ekrāna parādījās baltas raustošas svītras. Aiznesu uz veikalu un garantijas ietvaros veica remontu - nomainīta LCD matrica. Pēc kādām nedēļām trijām lietojot datoru atkal parādās baltās svītras uz ekrāna. Eju uz servisu pa taisno un atkal garantijas remots - nomainīta LCD matrica. Tagad pēc mēneša atkal jau tās pašas svītras uz ekrāna. Pagaidām nedaudz, bet zinu, ka drīz būs tā ka neiespējami strādāt. Līdz garantijas beigām pusgads palicis. Neticu, ka meistari savedīs kārtībā arī šoreiz datoru. Man liekas, ka mani āzē. Esmu dusmīgs uz to kantori. Ko darīt? Kā ar citas līdzvērtīgas preces pieprasīšanu vai naudas atgūšānu? Reāli? Preces iegādes čeks ir, kā arī abi divi remontu rēķini arī saglabāti kur norādīts defekts un veiktie darbi. Pirku datoru 220.lv interneta veikalā un remonts tika veikts Servisnet darbnīcā. Paldies jau iepriekš.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

Man liekas, ka mani āzē.

Kādā sakarā? Ja nomaina matricu pret jaunu(tas taču uzrādās garantijas papīros)Bet vispār tiešam pēc vairākiem garantijas remontiem un problēmai atkārtojoties vari prasīt jaunu līdzvērtīgu vietā veikalam.Vainu ļoti slikta aura un vērts līdz baznīcai aizstaigāt.
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Trešajā reizē vari prasīt lai dod vietā citu tāda paša modeļa kompi.

Link to comment
Share on other sites

lucifersunes

 

Trešajā reizē vari prasīt lai dod vietā citu tāda paša modeļa kompi.

 

Tas ir kā? Kad trešo reizi parādās problēma vai arī, ja tā problēma parādās pēc trešā remonta?

Link to comment
Share on other sites

matains

Kad metaleks (tagad dateks?) nesu plejeri maiņai, man skaidri pateica - ja ražotājs maiņas ierīci atsūtīs neatvērtā iepakojumā, varam apmainīt pret jebkādu citu ar attiecīgo piemaksu. Ja nē, tad naudu atpakaļ varēs pasīt pēc otrās reizes. Kā ir citos kantoros, hvz. 

Manuprāt viesturs domāja trešo salūšanas gadījumu.

Link to comment
Share on other sites

Pajautā PTAC, par to trešo reizi tiešām bija tā, ka jādod cita vietā.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Trešajā reizē tev ir tiesības prasīt vietā citu tādu pašu vai līdzvērtīgu preci.

 

 

Tas ir kā? Kad trešo reizi parādās problēma vai arī, ja tā problēma parādās pēc trešā remonta?

Link to comment
Share on other sites

Esmu intervējis džeku, kurš strādāja servicenet 2 gadus un bija kā "inženieris". Viņš neko nemācēja.Neko tādu par ko vērts maksāt labu algu. Lodēt pat nemācēja.

 

Tādēļ nav brīnums, ka defekts atkārtojas un nav garants, ka ekrāns tiešām ir mainīts. No servicenet ir nākuši TĀDI kompji!!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Varbūt vēl kāds kantoris bez servicenet nodrošina garantijas remontu? Par servicenet neviens labs vārds nav dzirdēts un ari mana pieredze ir negatīva. Ja pie vainas matrica tad viņu nomainot problēma pazūd.

Te var būt 2 varianti - vai nu matrica netiek reāli mainīt - ieskrāpē kaut kur uz ekrāna maz pamanāmu krustiņu, nofočē un nes uz remontu - tad varēs uzreiz redzēt ir matrica mainīta vai nē.

Pie vainas ir kabelis kas savieno matricu ar mātes plati - nav tā ka pavirinot ekrānu defekts parādās/ pazūd? 

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Bija noteikumi par garantijas remontu, kur... ka tik ne tai pašā servicenet mājas lapā.

 

 

No kurienes tiek izraktas šis muļķības par kaut kādu trešo reizi???

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Ir pilnīgi vienalga, ko domā par garantiju Servicenet. Katram no mums ir savas tiesības.

Pats galvenais - netika nosaukts portatīvā ražotājs un modelis - daži no ražotājiem taisa kārtīgu sviestu...

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

UV marķieris nav slikts, bet vismaz man tāda nav, kā arī nav UV lampas....  Var attaisīt ekrānu un norakstīt  matricas seriālo nr - ja zin kā to izdarīt neko nesalaužot. 

Link to comment
Share on other sites

Man arī aizdomas, ka nekas tur netika mainīts. Varbūt ielika kaut ko starp matricu un korpusu, lai ir spiediens uz nekontakta vietu un atdeva atpakaļ. Protams ar laiku svītras parādās atkal. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu ar 220.lv te nav nekāda skara! Ne jau viņi, bet servicenet nodrošina garantijas remontu. Man pirms vairākiem gadiem bija līdzīgi - jauns monitors sāka nelabi sīkt. Garantija iekš servicenet. Aizvedu, kādu stundu nostāvēju rindā lai nodotu. Laboja kādus 2 mēnešus - beigās jau sāku terorizēt pārdevēju piesaucot likumdošanu un patērētāju tiesību "aizstāvības" kantori. Neko - monis ir sataisīts. Atvedu mājās - jā nesīc. Pēc pāris nedēļām sāka sīkt atkal. Bet nu negribēju visai tai epopejai iet cauri vēlreiz - nedaudz "paburzot, pašķobot" moni iemanījos panākt lai viņš vairs nesīc. Biju pat atjaucis vaļā bet trafu kas izraisa sīkšanu tā arī neatradu. Bet tā kā biju atradis metodi kā moni apklusināt - nokalpoja man viņš kādus 5 gadus. 

Bet nu fakts kā tāds - servicenet neko nebija salabojuši, tik noturēja monitoru remontā ~2 mēnešus..... 

Link to comment
Share on other sites

Otrajā garantijas gadā var būt dažādi. ir preces, kurām ražotājs dod tikai vienu gadu. Otrs tad ir uz pārdevēja un ja pārdevējs par garantijas remontiem laicīgi nemaksā, tad servicenets tādus tur plauktā.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

Man arī aizdomas, ka nekas tur netika mainīts. Varbūt ielika kaut ko starp matricu un korpusu, lai ir spiediens uz nekontakta vietu un atdeva atpakaļ

 

Lūk šo es īsti nesaprotu - takš ražotājs maksā servicenet par darbu un piegādā detaļas. Kas viņiem traucē kārtīgi sataisīt???? Kaut kādi limiti? Speciālistu trūkums?

 

e=d, Jā ir lietas kam ir tikai viena gada garantija no ražotāja, tad otrajā gadā pārdevējam jālabo par saviem līdzekļiem. Tomēr cik zinu tad šajos gadījumos 

a) tiek meklēti (un arī atrasti) iemesli dēļ kā garantiju atteikt - piemēram putekļi iekš PC

b) Ja arī tiek labots, tad ne jau iekš servicenet, kuram ceņniks ir tāds ka maz neliekas, viennozīmīgi neatbilstošs pakalpojuma kvalitātei. 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nu man arī šie garantijas remonti savu laik izbesīja

tad kad sākās dekoderu TV laiks, nopirku dekoderu par 55 Ls (itkā angļu ražojums)

pirmo mēnesi vis kārtībā, pēc tam pults vairs nestrādāja, nu labi cietos, jo TV gribas skatīties

pēc nedēļas arī pats dekoders apstājās 

aiznesu uz veikalu, solīja mēneša laikā, izlamājos, jo man tagad mēnesi jādzīvo bez TV (bija man gadījums, kad mobilais jādod uz garantijas remontu, kamēr remontēja , iedeva man lietošanā citu, forši)

mēneša laikā dekoderu saņēmu atpakaļ, bet pults vienalga nestrādā, izlamāju visu veikalu, un kaut kā pārdzīvoju ,jo ir vēl viens TV ar citu dekoderu

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...