Touareg Ierakstīts Februāris 27, 2013 Share Ierakstīts Februāris 27, 2013 Labvakar! Esmu uz pārbaudes laiku iemaldījies kokapstrādes uzņēmumā kurā mans uzdevums ir izveidot noliktavas sistēmu(diemžēl man nav pieredzes šai jomā), proti, priekšnieks vēlas redzēt, kur aizplūst viņa nauda. Uz doto brīdi nav sistēmas viss notiek tā, ka brigadieris, kas reizē ir arī sagādnieks brauc 3reiz nedēļā uz Rīgu un pērk visu, ko uz doto brīdi vajag, protams, ejošās lietas tādas kā naglas, skrūves noliktavā ir ar rezervi, bet ražošanas procesā ātri vien izbeidzas tie paši kokmateriāli nerunājot nemaz par visu furnitūru(rokturi, eņģes, fiksatori, blīves utt.). Un attiecīgi nolikatava ir atvērta un visi darbinieki darba gaitā ņem visu pēc kārtas un nav iespējams izsekot, cik daudz skrūves vai silikona aiziet durvju vai logu ražošanā, par laimi uz šo brīdi nekas nav pazudis un darbarīkiem kā arī materiāliem nav tendence pazust. Šobrīd meklēju veidu kā MS Excel programma fiksēt visu to, ko iepērk brigadieris/sagādnieks un fiksēt attiecīgo materiālu izlietojuma daudzumu un mērķi kam šie materiālie tiek izmantoti. Tātad uzskaitīt, visu, ko nopērk un uzskaitīt šo lietu izlietojuma mērķi/daudzumu. Tikai ir vēl viena problēma - esmu es un brigadieris/sagādnieks, viņš nopērk preci, bet es nezinu tās cenu reizes, jo nesaņemu pavadzīmi, jo tā aiziet grāmatvedībai(ir reizes, kad 2 kopiju vietā dod 1, sanāk,ka pavadzīmes ir jākopē). Uzņēmums ir samērā mazs ar 10 darbiniekiem, tā kā iesākumā pietiktu ar vienkāršu sistēmu, bet ja ir vajadzīga programma, tad iesākumā bezmaksas. P.S. Paldies lietotājiem RimaNTSS un Kams, kas jau ir devuši padomu, bet man aunapierei gribas dzirdēt vēl piemēru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RimaNTSS Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 Papēti MS Access, sākumā nedaudz sarežģītāk (ja agrāk nelietoji), bet, toties vēlāk būs ērtāk un arī iespēju vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touareg Februāris 27, 2013 Author Share Februāris 27, 2013 Hmn, es šobrīd atvēru MS Access un neprotu ievietot Excel datus, spiežu File> Get External Data >Import > izvēlos atttiecīgo Excel failu un, kad spiežu import nekas nenotiek, dīvaini ir tas, ka es pat neredzu to Excel failu tao Look in jeb browse sadaļā, tas uzrodas tikai tad, ka es sāku rakstīt tā nosaukumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazulis Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 (labots) Iespējams neesi pareizi definējis Exelī laukus, tāpēc arī Access nevar ielasīt. Sākumam Tev vajadzētu patrenēties Exelī ienak/izliet sasaistīt tabulās ar saitēm un kopsavilkuma galveno ))) tabulu mēneša atskaitēm. Vienīgā bēda, ka ievadīšana tik un tā ir ar rociņām ))) Protams var jau skaneri nopirkt, bet vai jums to vajag? Bet pats galvenais, man liekas, ir ieviest kontroli materiālu izlietojumam, jo citādāk jēgas nebūs. Labots Februāris 27, 2013 - mazulis Link to comment Share on other sites More sharing options...
RimaNTSS Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 Pamēģini savu xls failu atvērt vaļā un saglabāt kā (Save as) Excel97-2003 Workbook un tad jau to pielinkot vai eksportēt uz Access Un parādi skreenšotu no sava excel faila lai redz tabulas uzbūvi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touareg Februāris 27, 2013 Author Share Februāris 27, 2013 Pamēģini savu xls failu atvērt vaļā un saglabāt kā (Save as) Excel97-2003 Workbook un tad jau to pielinkot vai eksportēt uz Access Jā, paldies izdevās. http://www.bildites.lv/images/5l9son94pous3nn97rx.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
camel Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 Problēmas izklāstā netiek pieminēta pati problēma - kas tad tagad attur no materiālu uzskaites excelī. Ja to materiālu pozīciju nav daudz, un nav liela kustība, excelī var visu smuki sarakstīt. Bet, lai tādai uzskaitei būtu jēga, ir jāievieš atbilstoša veidlapu sistēma: iekšējās pavadzīmes, darba uzdevums, ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazulis Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 Ja taisīsi uz vienas lapas, tad drīzvien būs jāpiepērk monitori ko likt rindā ))) Var tak uztaisīt Workbook ar vairākām lappusēm, katrai veidlapai/tabulai savu un sasaistīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touareg Februāris 27, 2013 Author Share Februāris 27, 2013 Bet, lai tādai uzskaitei būtu jēga, ir jāievieš atbilstoša veidlapu sistēma: iekšējās pavadzīmes, darba uzdevums, ... Tieši tā, būtu jādod katram darbiniekam veidlapa tik kā to visu saorganizē, lai visiem būtu ērti un viss ietu kopā. Ja taisīsi uz vienas lapas, tad drīzvien būs jāpiepērk monitori ko likt rindā ))) Man jau vienā Excel failā ir veselas 6 darblapas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camel Februāris 27, 2013 Share Februāris 27, 2013 Varbūt ir tā, ka jau tagad visiem ir ērti un viss iet kopā ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
optron Marts 5, 2013 Share Marts 5, 2013 Un kāda ir esošā grāmatvedības programma? Ja jau negrib pirkt programu, tad kapēc Excel nevis Libreoffice Calc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!