Jump to content

Preces atrašanās garantījas servisā


Recommended Posts

Žaks Noriss

Manuprāt tur bija rakstīts "jānovērš defekts saprātīgā laikā" vai kaut kas uz to pusi. Precīzi nebija. Varbūt kaut kas mainīts, bet diez vai...

Link to post
Share on other sites

Lasi garantijas līgumu.. tur taču viss rakstīts.. normāli ir max 30d, ja rodas nepieciešamība ilgāk, tad par to ziņo.. + ar iespēju preci mainīt vai naudu saņemt.

 

Bet.. kā jau rakstīju.. lasi līgumu.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Vispirms, nekad nevajag izmest orģinālo iepakojumu, pat līdz pēdejam savilcējam. Ja manta nesen pirkta, tad visu smuki sapakojam un nesam atpakaļ uz veikalu. Parasti, pa piečuku, bodnieks, aci nemirkšķinot, apmaina pret citu un priekšniekam pasaka, ka uzreiz nedarbojās. Ja godīgi, tad es tikai tā daru. Iešu es vēl gaidīt, kamēr piemēram datora monitoru remontē.

Link to post
Share on other sites

Jā tas viss atkarīgs no attieksmes ar kādu nāc uz veikalu, ja pie manis nāksi ar vārdiem "bl.. nah... sud... " un vēl paskaidrosi manu izglītības līmeni un vietu šajā pasaulē, tad staigā taisni viss pēc pilnas programmas sēdi un gaidi, ja tāds kā piem. Didzis vai jebkurš kurš māk normāli runāt un parpasīt (pat bez piečukiem) kas un kā, lietā darīta :)

Edited by aivixxx
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
psihiatrs

Kur var izlasīt garantijas līgumu veikala 1a.lv precēm? Uz iedotā papīra nekas nav par to, cik ilgi var atrasties prece garantijā un kad var pieprasīt naudu atpakaļ. Mājaslapā arī ne. 

Link to post
Share on other sites
raiviic

Nu nez, pircis esmu daudz un daudz kur, bet nekur neesmu redzējis punktu, cik ilgā laikā pa garantiju jāremontē - ir tikai garantijas laiks.  Bet par to, cik ilgā laikā - tā jau ne veikala, bet garantijas servisa problēma un tur arī jāprecizē - ne jau pārdevējs veic remontu, bet sūta konkrētā dzelža autorizētam pārstāvim. Un ja vēl serviss nav Latvijā (piemēram, Nikon Zviedrijā, Acer, vai kas tur -  Lietuvā u.t.t.), vai kāda detaļa no ražotāja jāpasūta (IBM piegādā reizi mēnesī), tad mēnesis tāds sīkums vien ir.

Edited by raiviic
Link to post
Share on other sites
imperial

CAP uzrakstīja visu skaidri un precīzi. 30dienas,ja nevar iekļauties 30 dienās,tad ziņo patērētjam par to. Ir taču patērētaju aizsardzības likums,kur viss noteikts. Ja 6 mēnešu laikā prece ir saplīsusi,tad vari saņemt naudu atpakaļ vai samainīt pret jaunu šādu pašu. Neaizmirsti visas pretenzijas iesniegt rakstiski un gaidi ralstisku atbildi,jo mutiski nav nekādas jēgas.

Edited by imperial
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
Dermantīns

Atvainojos par ielaušanos svešā topikā, bet ir līdzīgs jautājums - 17. jūnijā iegādājos Asus Nexus 7 3g planšeti 1a.lv veikalā, bet konstatēju, ka bača nekam neder, proti, mērenas neta lietošanas režīmā ar zemāko ekrāna spilgtumu knapi velk 4-5 h, kamēr sludinājumā sola 9.5+ h. Serviss raksta, ka sūtīs uz diagnostiku/remontu uz Čehiju, un tas prasīšot 2-4 nedēļas.

 

Vai tiešām patērētājam nav tiesības samainīt preci pret līdzvērtīgu uzreiz? Man vienkārši nav citu variantu interneta piekļuvei, kamēr dabūšu darbu, tāpēc īsti mēnesi nevaru gaidīt.

Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Mazliet ne pa tēmu, bet kas tie par veikaliem, kur lai pārdevējs ievērotu tavas tiesības un darītu savu darbu pircējam ir jāpiemaksā piecītis? Tas no padomju laikiem, vai kaut kāds jauns princips, kura ieviešanu esmu palaidis garām?

ps. Varbūt tāpēc, ka šo nezināju man LMT/Trodeks, laboja planšeti 3 mēnešus, un beigās tomēr atļāva rakstīt iesniegumu un pārtraukt līgumu. Būtu zinājis, ka tas ar piecīti risinās, nebūt šiem tos 3 mēnešus rātni maksājis nomaksu un vēl abonēšanu datu plānam.

 

--------------------------

Jā un es arī apzināti leitoju "Š" vietā "š"

Edited by nigerskijs gangsterskijs
Link to post
Share on other sites
Dermantīns

Arni, tāpēc, ka biju ārzemēs.

Cap, to jau lasīju, bet likumā rakstīts, ka pārdevējam ir tiesības izvēlēties vienu no tajā linkā rakstītajiem variantiem. 1a.lv uz meilu arī rakstīja, ka uz ekspertīzi jāsūta jebkurā gadījumā. Tātad ptac mājaslapā esošā info ir neprecīza, es pieļauju? Ptac uz manu meilu gan vēl nav atbildējuši (4 dienas).

Link to post
Share on other sites

@@Renars, šajā gadījumā varēji paprasīt, lai kko iedod uz servisa laiku.. ptac lapā ir visprecīzākā info.. bet viss jau atkarīgs ir no pārdevēja godaprāta un konkrētas situācijas. Defekta jau kā tāda nav, tik vien tas, ka baterija  nedarbojas nolikto laiku. Vai arī ir kāds defekts iekārtai, kas to ātri iztukšo.

Link to post
Share on other sites
Didzis
nigerskijs gangsterskijs

Es labāk samaksāju piecīti, nekā gaidu kautkādas ekspertīzes mēnesi. Vispār jau jebkurai mantai vajag uzreiz "dot iekšās" un kārtīgi notestēt. Ja kas nav pa vagu, visu smuki sapakojam orģinālajā kastē un atpakaļ uz veikalu. Nu bļin, kādi  vēl tur garantijas remonti.Man tak to mantu vajag lietot,nevis gaidīt kamēr saremontē.

Link to post
Share on other sites
Dermantīns

Cap, jau prasīju, bet šie atsakās ko dot uz to laiku. :-\ Defekts ir tā pati baterija, jo pirku preci tikai tāpēc, ka solīja tik jaudīgu bateriju. Vienai draudzenei tāds pats devaiss, bet strādā visu dienu pat pie lielas noslodzes.

Link to post
Share on other sites
Guest wersa

Forši. Man personīgi divos veikalos ir uzreiz samainīta prece pret citu, jaunu.

Viņu atnesu ar visu iepakojumu, katru lupatu, ikvienu plastmasas savilcēju, kaste, visi papīri. Forumā nelikšu, kuros, jo šie par reklāmu man nemaksā... nebija PC - gludeklis un tējkanna. :)

Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Nu bļin, kādi vēl tur garantijas remonti.Man tak to mantu vajag lietot,nevis gaidīt kamēr saremontē.

Nu tur jau tā lieta, tāpēc abidna, ka tad kad tu maksā (pērc) par mantu vis ir skaisti un saulīte pa zemes virsu staigā, bet tad kad kaut kas nav tā kā vajag tad jāsāk čakarēties. Man arī to piecīti dot būtu kaut kā jocīgi, personiskā sajūta, ka tas ir drusku amorāli. Nav ar lietu mainīšanu sakarsme liela bijusi, tik vienu reizi ar LMT planšeti, pēc tās epopejas pārtaucu būt viņu klients. Otra pieredze ir ka internetā UK nopirku, savam telefonam jaunu matricu, ši atnāca, pats nomainīju un šī neiet, uzrakstiju pardevējam, šis atsūtija citu un palūdza, lai es aizsūtu bojāto atpakaļ. Neviens neidomājs kaut ko pārmest, ka es ar savām līkajām rokām vai kā mainot esmu viņu nobeidzis, vai kādus citus iemeslus kāpēc mani pasūtīt. Otra matrica gāja un viss kārtība, nekāda naida, nekās rūgtums sirdī.Es ceru, ka arī mums kādreiz tomēr potenciālas ilgtermiņa attiecības ar klientu tiks vērtētas augstāk, pār iespēju kādu, atvainojos, ātri ap***t

Edited by nigerskijs gangsterskijs
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Guest wersa

Mazākām firmām var gadīties ka darbiniei ir PSRS obščepita rūdīti radījumi, bet saimnieks tā nedomā. Vienreiz nācās piedzīvot, pārdevējs un veikala vadītāja sūtīja uz poda, nu ko, es ne PTAC zvanīju, bet Lursoft saimniekus SIA atradu. Pēc tam easy way kam lielāka daļa SIA, tam arī bēdu izklāstīju. Rezultātā nākamā dienā agri no rīta zvans, viņi preci apmainīšot, lai saku adersi, tūlīt būšot klāt :yahoo: .

Link to post
Share on other sites
Didzis

Ne jau konkrēti piecītī tā lieta slēpjas, bet attieksmē pret pārdevēju. Ja uzreiz pravas nekacāsi, kulaku galdā nesitīsi, bet pieklājīgi aprunāsies un teiksi, ka prece iepakota, kā vakar pirkta, tad parasti jau nav problēmu apmainīt. Galu, galā, smukai meitenei par apmainīšanu vai tad šokolādes žēl :sarkasms: Visādā ziņā tas ir daudz ātrāk,nekā mēnesi gaidīt garantijas remontā. Es vispār garantijas remontu kā sugu neatdzīstu. Ja ir brāķis, tad man vajag jaunu mantu vietā. Cita lieta, pirms pirkšanas vajag ievākt informāciju par konkrēto izstrādājumu. Piemēram, gadās ka daži datora cietņi baigi skaļie.Pa garantiju tādu nav iemesla mainīt, jo principā jau strādā un gan jau visām normam atbilst. Tad jau labāk iepriekš to uzzināt un vienkārši nepirkt. Ar Maxsimas lētajām mantām savādāk. Nopirku riepu pumpējamo kompresoru un tas pēc kādām piecām pumpēšanas reizēm izbeidzās. Nu neiešu es tur jāties par 4Ls ar garantiju, vienkārši nopirku savādāku pa 5Ls un tas darbojas.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Redzi, šī cēlā ideja dažkārt nedarbojas. Atceros, kā viens čoms stāstīja, kā nopircis skuvekli. 3 reizes jaunā manta nosprāga garantijas laikā un tika nesta mainīt, līdz beidzot atdeva naudu atpakaļ. Te kolēģis ar vienu galda lampu cīnījās (mira nost dimmeris), līdz apnika, jo veikalā viņas izbeidzās. Rezultāts - daudz pakāsta laika. Tāpēc uzrauties uz gļukainas partijas ir marazms pēc būtības.

 

 

Ja ir brāķis, tad man vajag jaunu mantu vietā.
Edited by Skrandainais
Link to post
Share on other sites
Guest wersa

Abiem taisnība. Cik firmu, tik principu.

Tiklīdz veikals iecerēts no saimnieka kā ilggadīgs zīmols, tas būs viena lieta. :) Sevišķi ja vienīgais cilvēku bizness. :)

 

Dažreiz darbinieki liek saimniekam vilties. :sorry:

Iespējami saimnieki, kuri nav ētiski, tad preci negrib mainīt utt. Piebildīšu, ka iepakojumu un visu ko saņemu patiešām uzglabāju vislabākā kārtībā.

 

Ir, ir atvainojušies pat banka, pat liels uzņēmums. Gadījies, kad nestrādā elektroprece un pārdevēja pasūta pie vadītājas un tā nosūta uz poda burtiski. Pēc tam abas no veikala pazuda. Saimnieks gribēja pelnīt ilgi, nevis vienu dienu.

 

Gadījumā, kad īpašniekiem zīmola liktenis PO, tad.... sūri un grūši... tiešām bēdīgi.

Kaut kā sliktie maz gadījušies. Didzis noteikti lielāka dzīves pieredze, Skrandainais varbūt arī( ja gadu vairāk kā man).

Edited by wersa
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...