Jump to content

Vai var atdzīvināt VAG-COM kabeli


Fils
 Share

Recommended Posts

Vai ir reāli atdzīvināt VAG-COM kabeli?

 

Pats biju neuzmanīgs un ļāvu RT-Updater palaisties, kad kompis pieslēgts internetam.Cik saprotu tas arī var izraisīt :
"This Function Requires a licensed interface."

Tagad kļūdas lasa tikai pusi. Long Coding neļauj ierakstīt.


Kabelis šis ar VCDS 11.11 no līdzi esošā diska.

Nostrādāja labi 2 mēnešus.

Beidzot noregulēju stulbos lukturu mazgātājus pa savai gaumei :)
Vajag tikai personīgai lietošanai. Šad tad paskatīties kļūdas un pamainīt kādas komforta funkcijas.
Apnika maksāt piecīti tikai par kļūdu nolasīšanu.


Vai to kabeli var atdzīvināt?

Cik palasījos ir jāprogrammē par jaunu kabelis. Man nav tādu iespēju.
Vai vienkāršāk pasūtīt jaunu lēto?
Vai šitās ar kabeli līdzi dodamās programmas labāk neizmantot?
Vai kāds var ieteikt kabeli kuru var droši lietot?

 

Link to comment
Share on other sites

ne jau kabelī vaina, bet programmā, kas ir apdeitojusies.



arī lietoju šo te, viss ok, slēdzu netu laukā, kad lietoju.

Nu paprovē nodzēst programmu un instalēt pa jaunu, lai gan, gan jau ka reģistros paliks kādi dati, ko jāravē laukā, bet nu jāskatās, moš sanāk.

kabelis tak nesabojājas.



pasūtīsi jaunu tieši tādu pašu arī neies, jo tak programma jau uzinstalēta, vienk nomesta zemē nauda būs.

Nu var mēģīnāt piemeklēt citu programmu, bet diez vai atradīsi tieši šim kabelim derošu programmu, kas pilnā strādās, vismaz man tā liekās. Parasti tās negrib atpazīt šos vadus. Bet var jau mēģināti

Link to comment
Share on other sites

Nu cik es palasījos Ross-Tech lapā un krievu forumos, aizsardzība ir tieši pašā kabelī.

Programmu pumpē un lieto cik gribi, ja ir kabelis ar derīgu licences informāciju. Ja programma konstatē, ka kabelī esošā licence ir "black listā" , kabelis tiek bloķēts.

Varbūt, ka maldos. Nav mans lauciņš.

 

Tīri testam es varu iemest portatīvajā citu cieto ar tīru OS (nobloķēt izeju uz Inet) un pārbaudīt.

Link to comment
Share on other sites

nu kas zin ko viņi tur sataisījuši, sevišķi šajos lētajos brīnumos, it kā jau nevajadzētu būt nekādām baigajām NASA tehnoloģijā

Bet nu paprovē un dod ziņu

Link to comment
Share on other sites

Man ir majas VAG-COM kabelis, sutits no Kinas, softu lietoju no vienas Krievu lapas. Tas ka kabelis bloķētos pirmo reizi dzirdu,  varētu but programmas vaiina.

Edited by girtsvanags
Link to comment
Share on other sites

ir ir tā, ka netu vajag atrubīt, vismaz ja lieto to softu kas līdzi nāk, jo ja tas apdeitosies, tad viss... prasa pirkt un norubī visas fīčas

ja nav noslēpums, kādu softu lieto?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Iepostēšu šajā tēmā... Nezinu kādēļ w10 64bit neatrod VCDS USB draiveri. Versija 12.12.0. Tie kas diskā neder... 

Drivera id USB\VID_0403&PID_D6DA&REV_0600

Link to comment
Share on other sites

Uzliec origīnālo triālo Vag-COM, šis uzliks draiveri. Tad triālo VAG-COM nones, turpini mocīt VCDS... es šādi darītu. Vai nostrādās - jāmēģina. Vismaz līdzīgi darbojās uz Win 7 kad neatradās draiveri.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kas interesanti iepriekš tika palaists un darbojās arī uz W10... tātād update.

Ja dzīve šķiet garlaicīga un vēlies sagādāt sev problēmas visnepiemērotākajā brīdī ar idiotisku OS, tad laipni lūgts Win10 lietotāju lauciņā.

 

Nekas personīgs.

Link to comment
Share on other sites

Viss noslēpums slēpjas vadā.

Nostrādājot Win updeitam tiek pārrakstīts draiveris neatbilstošam interfeisam čipā, kas atrodas vada štekerī.

Jāpārflesho no jauna atbilstošais interfeiss.

Tādēļ ķīniešiem nāk disks ar atbilstošu softu un draiveri attiecīgajam interfeisam.

VCDS softam nav triāļa viņam nepieciešams attiecīgais vads ar iešūtu interfeisa draiveri.

Link to comment
Share on other sites

Pasaki, kāpēc parastam userim vajag to info? Drīzāk parasts useris ar šo granātu savās pērtiķa rokās savu auto uzlaidīs gaisā. Tā ir specifiska lieta kas NAV visiem jāmāk un jāsaprot.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Klau, ko dundukam dos, ka viņs redzēs kļūdas tekstu? Cilvēkam, kurš māk tikai braukt! Tiešām esi tāds kā DL teica, jeb tikai izliecies? Ar auto remontiem ir jādarbojas spečukiem, nevis katrs tagad pagūglēs un nu savus un čomu zobus labos, griezīs apendicītu un nodarbosies ar citu tuftu.

 

Ja neesi dunduks, nopērc lētu kabelīti vai ķīniešu ELM327 kopiju un uz priekšu!

Edited by rubb
Link to comment
Share on other sites

Ja tā padomā - ar laiku līdzīgs tūlis būs nepieciešams visiem, lai pirms TA nodzēstu kļūdas (2012+ gada autiņiem slēdzas klāt un čeko kļūdas), kas pa gadu sakrājušās, lai nebūtu jābrauc to darīt pie dīlera :D

Link to comment
Share on other sites

Nu nav tai ķīniešu kabelī nekas sliktāks par orģinālo. Vispār, lai pieslēgtis autiņa kompim, nekādu kosmisko tehnoloģiju nevajag, Tur viss notiek ar divdesmit gadus veciem protokoliem  un visu var nolasīt kaut ar DOS vai Win95. Tā nu ir tā vieta, kur jaunākie logi vajadzīgi kā zaķim stopsignāls. Speciāli šim nolūkam turu vecu lapķepu ar COM portu. Kapēc auto ražotāji nepāriet uz USB pieslēgumu, nesaprotau. Laikam ''gosts'' nosaka, ka viss jātaisa pa vecam un viss. Tas, ka parastam braucējam nafig nevajag līst sava autiņa elektronikā, tas laikam tiesa. Savukārt es ciest nevaru uzrakstu, brauciet uz sevisu. Nu bļin, tak pasaki, kas notika, nevis uz sevisu. Labi, es neesmu parast lietotājs un visu laboju pats.

Link to comment
Share on other sites

 

 

moraale - pat autoservisu speciaalistiem un iipasjniekiem ne visiem buutu veelams piekljuut ne tikai pie bortdatora iestatiijumiem, bet pat pie vienkaarsju kljuudu lasiisjanas. nevajag un viss!

 

...un pats bēdīgākais, kā šādi eksperimentēt patīk autorizētajos dīleru servisos. Nomainīs visu ko vajag un nevajag.. Un samaksās par visām darbībām  auto īpašnieks!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Īsti amatnieki autorizētajosm servisos nestrādā. Tur vienkārši tādam cilvēkam nav interesanti. Krutajā sevisā kats mērkaķis pēc konkrētas rūpnīcas instrukcijas maina tikai detaļas. Tur nevajag poņu un ņuhu, kas autiņam noticis un kā problēmu atrisināt pa lēto un ātri. Var jau arī saprast auto ražotājus. Nu nav viņiem kur ņemt talantīgus automehāniķus, kuri nodrišinās tālāku auto apkopi un remontu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Krutajā sevisā kats mērkaķis pēc konkrētas rūpnīcas instrukcijas maina tikai detaļas.

Tur nevajag poņu un ņuhu, kas autiņam noticis un kā problēmu atrisināt

muusdienaas eertaak pat nemainiit -

ruupniica sagatavo instrukcijas, kaa atshuut pacientu:

1. piecos meeneshos izbeidzies hroms - nemazgaajaat auto pie diilera

2. kauch kas nezheeliigi grab braucot pa brugji - auto esot projekteets kaa limuziins nevis Rīgas bezcelju auto

3. pat 5e(labi ja) veertu sapliisushu lietussargu nevar samainiit - esot lietoshanas iipatniiba.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...