Jump to content

UPS laukiem vai gana ar 1000VA 600W


The_Saint
 Share

Recommended Posts

Lai katls nesprāgtu vajag siltuma akumulatoru un pietiekami resnas trubas - pašcirkulācija. Man aķis uz bēniņiem un pieslēgts ar 1 1/2 '' dzelzs trubām. Cirkulācijas sūknis katla lokā ir, bet liekas ka viņš ir lieks...

Link to comment
Share on other sites

Pag, pag, ja sistēmā nestrādā cirkulācijas sūknis, vai tad paštece ir iespējama? Lai veidotos paštece, katla apakšējam, aukstajam ievadam jābūt zemākajā līmeni ar radiatoru apakšējo, maģistrālo cauruli. Tas limitē katla novietošanas risinājumus. Kā kaut kas ir mazliet neprecīzi, tā radiatori silda nevienādi. Pašam bija labi strādājoša pašteces centrālapkure. Bet nu cirkulsūknis tomēr kompensē un novērš visas sīkās neprecizitātes apkures sistēmā.

Link to comment
Share on other sites

Uztaisīt lai ūdens ietu paštecē uz radiatoriem var, bet tas ir sarežģīti un neviens to nedara mūsdienās.

 

Bet uztaisīt lai ūdens ietu paštecē lokā kats - siltuma aķis var un vajag. Ja strāva pazūd - māja nesilst bet arī katls nevārās.

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Paga,paga,veči!

Atgriežamies tomēr pie UPšiem. Kāds te ieminējās par pieslēguma shēmu autoaķiem.Vai ir zināma adrese un vai kāds tādu pieslēgumu reāli izmanto.

Manuprāt datortehnikas darbības nodrošināšanai vajadzētu izmantot šādu saslēgumu:vienkāršs UPsis,kas nodrošina PC darbību 5-10 minūtes,autoaķis (cik nu katram pieejams),inventors ap 500W un prastākais lādētājs akumulatoram.

Akumulatoru,lādētāju un inventoru var novietot kaut kur palīgtelpās,lai "nemaisās pa kājām".Bez tam var piegudrot vienkāršas ierīces inventora ieslēgšanai,kad pazūd strāva tīklā (piem.vienkāršs relejs inventora palaišanas ķēdē).Tā pat nav sevišķu problēmu akumulatora uzlādēšanai ar optimālu nelielu strāvu.

Daži te pārāk dramatizē autoakuma lietošanas iespējas.

Link to comment
Share on other sites

Man te varbūt līdzīga problēma, varbūt nē. Patiesībā jau tā nav mana problēma, bet latvenergo, kura stipri progresē. Ja pirms gadiem 10 ne reizi visā ziemā nebija elektrības atslēguma, tad tagad ir gandrīz katru nedēļu. Vienvārd sakot izskatās ka tie miljonus pelnošie ūbergudrie enerģētiķi rūpējas tikai par savu kabatu piestūķēšanu un viss pārējais viņiem ir pie kājas. Bet nu pie lietas.

Maniem vecākiem viņu mājā ir gāzes apkure, Jau kādus 20 gadus un sākumā viss bija vienkārši burvīgi, gan gāzes cena, gan Junkers katlu vajadzēja vien rudenī ieslēgt, pavasarī izslēgt, ideāla temperatūra visu ziemu un kreņķu nekādu. Nu Latvijas gāze biki to idilli sāka bojāt katru gadu, pieaudzējot gāzes cenas, bet vienalga tas nebija tik briesmīgi. Bet nu Latvenergo monstrs pārspēj pats sevi, jo elektroenerģijas piegādes kvalitāte krīt ar katru gadu katastrofāli!

Itkā jau nekas briesmīgs nenotiek, katls vienkārši izslēdzas, nekas nepārkarst un sprāgt netaisās, bet tiek nozaudēti iestādītie parametri un mani jau besī katru otro nedēļu braukt pie vecākiem uz izsaukumu un iestādīt tos uzstādījumus no jauna un palaist katlu. Nebraukt arī nevaru, neļaušu tak vecīšiem nosalt.

Tad nu štukoju, kādu upsi varētu uzmest tam katlam lai vismaz 24 stundas notur viņu darba režīmā, jo reāli ilgāki atslēgumi ir ļoti reti. Katls pats patērē kādus 200 mA no vienfāzes tīkla ieskaitot cirkulācijas sūkni.

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
....šādu saslēgumu:vienkāršs UPsis,kas nodrošina PC darbību 5-10 minūtes,autoaķis (cik nu katram pieejams),inventors ap 500W un prastākais lādētājs akumulatoram....

 

1.Invertors ir lieks, jo tas jau UPSī ir.

2.Akumulatora lādēšanai izgatavot vai nopirkt stabilizētu barošanas bloku ar 14,2V izejā, un kas spēj izdot 5-10A strāvu. Tad nav jāseko līdz lādēšanai, var kaut visu laiku turēt pieslēgtu (notiek nepārtraukta braukšana ar mašīnu- no akumulatora skatu punkta).

Link to comment
Share on other sites

Upsis spēs arī auto aķi uzlādēt, jo tehnoloģija tā pati - svina skābes aķis! Varbūt vienīgi kāds pārgudrs ups sāks par kļūdām brēkt. Lielāka aķa ietilpība - nekas, vienkārši ilgāk lādēsies, jo uzlādes strāva mazāka, bet tas aķim nekaitē. Potenciāli varētu kaitēt lēnā izlāde ups strādājot, tomēr daudzi klausās radio iekš auto caurām dienām pie nestrādājoša motora - arī lēnā izlāde un it kā nav dzirdēts ka kāds tā būtu sava auto aķi nokāvis.

 

Pameklējot iekš krievijas weba var kaudzi ar info par šo tēmu atrast

piemēram http://www.ktulhu.net/podklyuchenie-avtomobilnyx-akkumulyatorov-k-ups.html

 

Kā jau teicu - varu piedāvātā B/U serveru upšus ar beigtiem aķiem.

Link to comment
Share on other sites

Nu nevar daudziem upšiem tā pa vienkāršam piemest 150Ah stundu akumulatoru. "Gudrie"upši kontrolē akumulatora stāvokli, bet kad piemauc kombaina akumulatoru, tad tiem "šīberis aizkrīt" jo neko tādu dzīvē tie nav redzējuš un programētājs nav tādu aķi paredzējis. Es jau nesaku, ka nevar palaist, bet var izrādīties baigais čakars. Piemauc pie tāda monstra invertoru, ne tam "smadzņu" ne programnodrošinājuma un izlādēs kamēr akumulators tukšs. Upsis tak visu kontrolē un arī uzlāde nav paredzēta monstroziem akumulatoriem

Link to comment
Share on other sites

Nu man ir lielie (virs 1000 Ah) upši. Nezinu gan cik Ah ir kombaina aķim, bet liels auto aķis domājams ka viņam būs "pa zobam"

Link to comment
Share on other sites

Upši ir dažādi.Man darbā bija APC milzoni, tad tas tā kontrolēja akumulatoru, ka pat pēc jauna uzlikšanas nācās jāties pa iestādijumiem lai tam mērkaķim ieskaidrotu,ka ir jauns orģinālais akumulators un var darboties daudz ilgāk. Es to automātiku ciest kā sugu nevaru un nah** man nevajag lai upsis pa tīklu sūta ziņojumu,ka tūlīt nosprāgs. Diemžēl ražotāji tā neuzskata un tikai sarežģī upšu konstrukciju.

Link to comment
Share on other sites

bet tiek nozaudēti iestādītie parametri un mani jau besī katru otro nedēļu braukt pie vecākiem uz izsaukumu un iestādīt tos uzstādījumus no jauna un palaist katlu

 

Nu liekas pavisam dīvaini ka katls bez elektrības zaudē parametrus.... Domāju ka tā nevajadzētu būt! Iespējams ka viņam iekšā ir maza baterija lai saglabātu setingus, kura pa gadiem ir nobeigusies.

Nezinu cik gāzes katls patērē elektrības, bet domāju kādu 100w būs, jo arī cirkulācijas sūknis jādarbina. Lai šo pavilktu 24 h vajadzēs:

 

100(w) x 24(h) / 12(v - aķa spriegums) = 200 ah aķi - tādu cik zinu nav, vajadzēs 2gab 110 ah aķus. Un te vēl nav ņemts vērā invertora lietderības koeficients.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu liekas pavisam dīvaini ka katls bez elektrības zaudē parametrus.... Domāju ka tā nevajadzētu būt! Iespējams ka viņam iekšā ir maza baterija lai saglabātu setingus, kura pa gadiem ir nobeigusies. Nezinu cik gāzes katls patērē elektrības, bet domāju kādu 100w būs, jo arī cirkulācijas sūknis jādarbina. Lai šo pavilktu 24 h vajadzēs: 100(w) x 24(h) / 12(v - aķa spriegums) = 200 ah aķi - tādu cik zinu nav, vajadzēs 2gab 110 ah aķus. Un te vēl nav ņemts vērā invertora lietderības koeficients.

 

Katlu vada šitāds agregāts http://www.junkers.lv/files/201011051600210.TA_271_LV_TT1587_05_03.pdf

Tur ir iestādīti datums, laiks, cikos sākt komforta režīmu, cikos ekonomisko, visas temperatūras utt. Izskatās ka nekādu bateriju vai akumulatoru viņam nav. Tik uz kondensatoriem cik notur, jo ja elektrības pārtraukums ir vairāk kā piecas minūtes, tad čau rasma :( viss ir nometies pa nullēm un katls uzvedas kā nu tam ienāk prātā. Stulbākais ir tas ka tas vadības modulis barojas no katla un atsevišķu barošanas rezervāciju tam nevar uztaisīt (vismaz ražotājs neparedz) citādi jau tur vispār vajadzētu miliampērus. Māja jau tik ātri neizdziest un katls varētu arī tās dažas stundas nedarboties.

 

Bet vispār latvenergo sux!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja bez elektrības tas notur savus iestatījumus tikai 5 minūtes, tad kaut kas ar to regulatoru nav kārtībā. Jo pēc instrukcijas, pulkstenim būtu jādarbojas vel 8 stundas pēc elektrības atslēgšanas, un arī pēc šī laika, pazust var vienīgi iestatītais laiks nevis visi pārējie parametri:

post-1008-0-88520600-1356173020_thumb.png

Gan jau, ka tam regulatoram iekšā ir kāds uz plates pielodēts akumulators, kurš ir atdevis galus no vecuma vai ir sačarēts, dēļ elektrības atslēgšanas vasarā, kad apkure nav vajadzīga, vai arī kad kaut kur aizbrauc prom no mājām uz vairākām dienām.

 

Un runājot par to cik labs vai slikts ir Latvenergo, tad jo mazāk laukos dzīvos cilvēku, jo lielāks Latvenergo būs sux, jo izmaksas elektrolīniju uzturēšanai laukos ir augstas, un ja uz n-kilometru garās līnijas ir tikai viena māja, kur cilvēks par elektrību maksā kādus Ls 10-15 mēnesī, tad labuma no tāda klienta priekš Latvenergo nav. Var jau plaši diskutēt, par to, ka vajag visas elektrolīnijas sarakt zem zems, bet izmaksas laukos tam būs astronomiskas, un nav ne kādas garantijas, ka pēc pāris gadiem tajā atsevišķi stāvošajā lauku mājā kāds vēls dzīvos un būs kas tērēs un maksās par elektrību.

Labots - Firza
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, ja tas regulators metas pa nullēm bez elektrības, tad jāmaina. Arī nācās vienu tādu nomainīt. Var jau būt, ka tā ir remontējama vaina, ja kāds zin, padodiet ziņu.

 

Paga,paga,veči! Atgriežamies tomēr pie UPšiem. Kāds te ieminējās par pieslēguma shēmu autoaķiem.Vai ir zināma adrese un vai kāds tādu pieslēgumu reāli izmanto. Manuprāt datortehnikas darbības nodrošināšanai vajadzētu izmantot šādu saslēgumu:vienkāršs UPsis,kas nodrošina PC darbību 5-10 minūtes,autoaķis (cik nu katram pieejams),inventors ap 500W un prastākais lādētājs akumulatoram. Akumulatoru,lādētāju un inventoru var novietot kaut kur palīgtelpās,lai "nemaisās pa kājām".Bez tam var piegudrot vienkāršas ierīces inventora ieslēgšanai,kad pazūd strāva tīklā (piem.vienkāršs relejs inventora palaišanas ķēdē).Tā pat nav sevišķu problēmu akumulatora uzlādēšanai ar optimālu nelielu strāvu. Daži te pārāk dramatizē autoakuma lietošanas iespējas

 

Ir tāds. Invertors plus elektronika, kas nodrošina ieslēgšanos un izslēgšanos. Šķiet, ka maksāja Ls 90. Ja pats prot uztaisīt, tad droši vien detaļās būs lētāk. Pievienots pie auto akumulatora. Nemācēšu pateikt par kādām ilgtermiņa darbības problēmām, pamatā domāts dažu stundu elektrības pārtraukumiem. Tāpat reti kurš katls tur vairāk par 7-8h bez malkas piemešanas, un tik ilgi auto akumulatoram divus cirkulācijas sūknīšus noturēt nevajadzētu būt problēmām, manuprāt. Ja nu kādas katastrofas gadījumā elektrības nav dienām, vai arī vasarā jānodrošina saldētavu darbība, tad saimniecībā ir arī ģenerators.

Labots - ediots
Link to comment
Share on other sites

vienkāršo upšu un mašīnas aķu gadījumā neaizmirstam par dzesēšanu, ražotājs nav paredzējis, ka tā plastmasas kaste ar 7.x ah aķīti varētu darbināties vairāk par 10 minūtēm

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Ediot!

Topika autors kā reiz runā vismaz par dienu bez elektrības. Vairāk parokoties pa netu atradu ne vienu vien maziņu,ap 1kW ģeneratoru (maksā līdz 100Ls).Tāds variants būtu ideāls laukiem.Manā skatījumā noteikti labāks par akumulatoru un var būt pat labāks,jo papildus 220V dod ārā arī 12V.

Bet ja kāds grib elektroniku un akumulatorus,tad, manuprāt, labākais risinājums ir vēja ģeneratoru strāvas uzkrāšanas sistēmas.

Tur ir lielas ietilpības akumulatori un universāls inventors,kas gan uzpilda akumulatorus,gan,vajadzības gadījumā, dod 220V.Taisnība,lēti tāda uzparikte nav.

Link to comment
Share on other sites

Es ar interesi pasekoju pēdejo mēnesi,kā tad ir ar vēju un sauli. Vienā vārdā- pipec. Saules nav bijis vispār un kautcik nopietns vējš bija tikai sniegputeņa laikā. Ja kāds naivi cer,ka mūsu klimatā var ap ziemassvētkiem iztikt ar alternatīvo saules un vēja enerģiju, tad lai arī cer. Ne sū** nav iespējams akumulatorus uzlādēt no vēja. Vot ja gar māju tek kaut maziņs strautiņš, tad gan varētu kautkas sanākt, bet ne jau nu no saules un vēja.

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Didzis!

Tu esi foršs puika,bet šoreiz nošāvi greizi!

Es neaicinu izmantot ne sauli,ne vēju,ne ūdeni.Es ieteicu izmantot to vēja ģeneratora daļu,kas pilda enerģijas uzkrāšanas un izmantošanas funkcijas.Un tas ir:

Lielas ietilpības akumulatoru baterija un speciāls elektronikas bloks,kas veic un regulē akumulatoru uzlādēšanas procesu no cita enerģijas avota un pēc vajadzības no tiem pašiem akumulatoriem invertē 220V un pieslēdzas mājas elektrotīklam,kad Latvenergo nobeidzas.

Šos koplektus var dabūt atsevišķi un var dažādi variēt,nu bet,kā jau iepriekš teicu,firmas par to plēš bargu naudu.Bet domāju,ka arī pats to inventoru var uzķīlēt.Paldies dievam,detaļu iegāde mūsu laikos nav nekāda problēma.

Link to comment
Share on other sites

Topika autors kā reiz runā vismaz par dienu bez elektrības. Vairāk parokoties pa netu atradu ne vienu vien maziņu,ap 1kW ģeneratoru (maksā līdz 100Ls).

 

Vai tie palaižas paši automātiski tiklīdz pazūd elektrība?

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Ediots!

Tie mazie noteikti ka nē..Kaut gan speciāli nēsmu meklējis,var būt ka netā kaut kur ir arī tādi.Ja gribi tādas fīčas,kā automatisko palaišanu strāvai izslēdzoties un stopēšanu,tīklam atjaunojoties,tad jāskatās uz augstākiem plauktiemi.

Dzirdēju Radio-2 tirgū viena dāmīte piedāvāja 3-fāzu 3kW staciju par 160 Ls ar startera palaišanu.

Link to comment
Share on other sites

All-marss, OK, es tiešām iedomājos, ka Tu iesaki lādēt tās bačas no vēja. Protams,ka 100Ls vētrs stačoks pats nepalidīsies,kad štroms tīklā pazūd. Automātiskās elektrostacijas,kuras palaižas pašas, maksā daudz, daudz dārgāk un ir maz izplatītas. Tādas sistēmas jau krievulaikos bija piemēram Ogres radioreleju TV tornī. Tur visa aparatūra darbojās no 27V akumulatoriem,kurus visu laiku lādēja no divām neatkarīgām apakšstacijām .Tiklīdz pazuda štroms abās elektrolīnijās(maza iespēja), automātiski no tiem pašiem 27V akumulatoriem palaidās dīzeļelektrostacija. Ik pa divam nedēļām tika ar roku iedarbināta elektrostacija lai motors vienmēr būtu darba kārtībā. Tad vēl degviela bija jāmaina reizi pus gada,lai vienmēr svaiga. Tas viss tapēc,ka TV signāls no Maskavas uz Eiropu gāja caur desmitiem tādu radioreleju līniju torņiem un pietika tikai vienam nobrukt,lai visa līnija apstātos. Cik zinu mūsdienas parasti tik sareģita ssistēmas nelieto, bet operators vienkārši ar roki palaiž stačoku.

Vai ko tādu vajag privātmāja, es gan nezinu. Domāju,ka to nevajag. Ja saimnieks mājā,tad cik tur darba stačoku uzraut, bet ja neviena nav mājā, tead elektrību arī nevienam nevajag. Modernām datorprogramām ir pofig, ja datoram pazūd štroms, ledusskapis pa piecām minūtēm neatkusīs un stačoku var arī ar kabatas lukturīti šķūnītī atrast.

Link to comment
Share on other sites

Ja saimnieks mājā,tad cik tur darba stačoku uzraut, bet ja neviena nav mājā, tead elektrību arī nevienam nevajag. Modernām datorprogramām ir pofig, ja datoram pazūd štroms, ledusskapis pa piecām minūtēm neatkusīs un stačoku var arī ar kabatas lukturīti šķūnītī atrast.

 

A malkas katls ta kuras. Tāpēc mājās pie katla arī ir tas akumulators ar palaidēju. Skaidrs,ka visai mājai vajag tikai tad, kad paši mājās un tādam mērķim arī ir tas ģenerators, kuru pats arī uzrauj.

Link to comment
Share on other sites

Jā, ja tas regulators metas pa nullēm bez elektrības, tad jāmaina. Arī nācās vienu tādu nomainīt. Var jau būt, ka tā ir remontējama vaina, ja kāds zin, padodiet ziņu.
Par šo konkrēto Junkers apkures regulatoru nepateikšu, bet ir aizdomas, ka tur pulksteņa darbināšanai un iestatījumu turēšanai atmiņa tiek izmantots nevis akumulators, bet gan „Super Capacitor”. Šodien gadījās remontēt Siemens LOGO releju, un tam pulksteņa darbināšanai kā reiz iekšā bija NEC/TOKIN 5,5V 0,47F. Tādu pašu atradu arī iekš Danfoss ECL Comfort 200 apkures kontroliera. Tā, ka gan jau, ka tas ir tipveida paņēmiens, kā visādiem kotrolieriem, uz pāris stundām nodrošināt pulksteņa darbību pēc elektrības atslēgšanās.

Ak, jā, tam Siemens LOGO, tas Super Capacitor bija beigts - neturēja lādiņu ilgāk par 1 sekundi.

Link to comment
Share on other sites

Tādā gadījumā atliek pamērīt spriegumu darba režīmā uz tā "superkondensatora" un aizvietot to ar attiecīgu bateriju .

Link to comment
Share on other sites

Tie supercapacitor var izskatīties kā mazīņš oksīda (elketrolīta) kondesators, bet var arī būt savādākas formas. Iekš Siemens LOGO tas bija četrkantīgs, kā diožu boks, bet ar 2 izvadiem un uzrakstu "TOKIN 5,5V 470", kur 470, laikam nozīmē 0,47F (tieši faradi, ne mikrofaradi).

Link to comment
Share on other sites

Visi tik gusri kad autiņa ākis jāpieslēdz pie UPS. A jūs padomājāt kas notiek ar UPSI, kad jamam pieslēgts autiņa aķis. Lādēsanas strāva uzlec līdz maksimumam. Normālam UPSis sāk ierobežot strāvu un lādē ar max, ilgi lādē. A vot tāds lētucis. Tam nav nekāda aizsardzīva un lādēšanas ķede atņirdzās. Čau rasma! Paņemam atsevišķi invertoru, autiņa aķi, un lādekli. Super, mus sanāk online UPSis, jaudīgs! Vai tomēr atkal dūmi? Lādeklis lādē aķi, viss super. Bet tagad pieslēdzam invertoru un slodzi. Invertors ir vēl viens patērētājs priekš lādekļa. Rezultātā vai nu lādeklim nostrādā aizsardzība vai no lādekļa kūp dūmi. Ne velti Online opši (kārīgie) ir attiecīgi kostruēti lai štādi brīnumi nenotiek.

 

Te vēk daži teicās ka var paši uztaisīt tādu konstrukciju mājas apstākļos ar internetā sakasītām shēmām un pie tam vēl lētāk ne kā rupniecisko iekārtu. Uz priekšu! Bildes un shēmas studijā! Nevis tukšus vārdus. Es labprāt pēc tām tādu DIY s**u nokurinātu veicot elektriskus testus. Ja izdzīvos jūsu samopals, tad varēsiet sākt savu biznesu tādus ražot. Priecīgu jāņošanu! Dūmi kūpes un iestāsies jāņi visām jūsu pseidoshemočkām!

 

Autoram ar to Juker katlu, ieteiktu nomainīt elektroniku. Izklausās ka ir problēmas ar barošanu. Ja pats grib lipināt un remontēt, tad pirmkārt jāsaprot kas notiek smadzenes barošanā. Vai nav baterija vai tml. Ja tur nav ko remontēt, tad tavu UPSi var mierīgi aizstād at dažām baterijām (lādejamas/nelādējamas, whatever). Respektīvi. Ja pazūd elektrība, tad katlu sūtam gulēt, bet turpinam barot to daļu, kura atbild par parametru saglambāšanu. Tur toč kilovatus nevajag. Ja tā ir prasta SRAM mikrene, tad ar AA pirsktiņiem parametru saglabāšana novilks 1-2 gadus točno. Ātrāk baterijas nobeksies ne kā SDRAM mikrene izpumēs jamās tukšas. Nu, tur ir nianses, tik vajag jēdzīgu lodētāju-elektroniķi atrast.

Link to comment
Share on other sites

Ja tā ir prasta SRAM mikrene
Pat i nezinu cik vecai ir jābūt tai automātikai, lai parametri tiktu glabāti „prastā SRAM”. Nu točna ne jaunākai par 20 gadiem. Bet gan jau, ka tā automātika tomēr nav tik veca, un tās iestatījumu glabājas energo neatkarīgā flash atmiņā. Vienīgā lieta, kam tādā automātikā ir vajadzīga avārijas barošana ir iebūvētais pulkstenis. Ja reiz tur ir programmējam apkures temperatūra atkarībā no diennakts stundas, tad ir svarīgi, lai pulkstenis turpinātu darboties arī pēc tam, kad nav elektrības, bet tam pilnīgi pietiek ar to, ka nomaina bojāto super capacitor.
Vispār jau elektrības pazušana lauku rajonos daudziem ir aktuālā problēma, it īpaši, ja tas notiek ziemā. Ja tādas problēmas tiešām notiek bieži un ilgstoši, tad kaut kāds rezerves barošanas avots tik un tā būtu vēlams. Štrunts ar to, ka nedarbojas dators un nav interneta, bet ja dēļ elektrības nestrādā apkure, vai nevar aiziet uz tualeti, jo nestrādā ūdens sūknis un tualetē nav ūdens, tad tas nav labi.
Link to comment
Share on other sites

Paņemam atsevišķi invertoru, autiņa aķi, un lādekli. Super, mus sanāk online UPSis, jaudīgs! Vai tomēr atkal dūmi? Lādeklis lādē aķi, viss super. Bet tagad pieslēdzam invertoru un slodzi. Invertors ir vēl viens patērētājs priekš lādekļa. Rezultātā vai nu lādeklim nostrādā aizsardzība vai no lādekļa kūp dūmi. Ne velti Online opši (kārīgie) ir attiecīgi kostruēti lai štādi brīnumi nenotiek.

 

Neiekaisti tik ļoti. Slēdz klāt akumulatoru pie lādētāja, kad tas vajadzīgs, tik ļoti visu automatizēt nav nepieciešams. Praksē akumulators stāv uzlādēts darba gatavībā pieslēgts caur automātiku pie invetora. Pazūd elektrība, katls pārslēdzas uz akumulatoru. Atjaunojas elektrība, ņemam nost aķi un nesam pie lādētāja, lai ir gatavs nākamai reizei.

Labots - ediots
Link to comment
Share on other sites

K2 automātika? Tādai automātikai Didzis jau pateica mīnusus. Pietam Mērfija likumi nekad nav atcelti. Attiecīgi atčihnīsies ka ākis ir tukš tajā brīdi, kad tev pazudīs elektrība. Es teiktu tā: Ta jau labāk turam āki visu laiku pie lādētāja kamēr mums ir elektrība. Pazūd elektrība, pārslēdzam aķi uz invertoru. Parādās elektrība,neaizmirstam aķi pārslēgt pie lādētāja. Tieši tas moments: parādās elektrība arī ir K2 automātikas trūkums un var kaut ko aizmirst. Pie tam 12V =>1000W mums būs ~ 100A strāva. Yahoo! Normāla resnuma drātis jāvelk. Nepietiks ar puņķa vadu, kurš nāk komplektā ar ķiniešu invertoru.

 

Komutēt tādus 100A automātiskā režīmā arī nav diez ko patīkami... Atliek vien slēgt virknē vairākus aķīšu, bet tad papildus čakars ka vajag lādēt vārāk ākīšus utt utjp utml. Elementāri. Tur bez saviem sešiem simtiem neiztikt. Grozēs kā gribi, pakaļa kā bija pakaļā, tā arī paliek.

 

Redzu tikai risinājumu, ja nopēr 1 kW industiālu UPSi un normālu ģeneratoru mājās. Samuhļī automātiku kura šapņa pazušanas gadījumā piešķil ģenģeri 10-30 sekundēs pēc špaņa pazušanas un miers. Bet tas maksā samērā zolīdi.

Link to comment
Share on other sites

All-marss

Firza!

Vai tu zini,cik liels ir   FARADS  ?

Šitajā mazajā  TOKIN 5,5V 470F  ripulītī sešas zemeslodes kapacitātes! Zemeslodei esot ap 700 mikrofaradi. Līdz mūžīgam akumulatoram vairs tikai pāris soļu,un nevajadzēs nekādu UPŠu.

Labots - All-marss
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

 

 

Tie supercapacitor var izskatīties kā mazīņš oksīda (elketrolīta) kondesators, bet var arī būt savādākas formas. Iekš Siemens LOGO tas bija četrkantīgs, kā diožu boks, bet ar 2 izvadiem un uzrakstu "TOKIN 5,5V 470", kur 470, laikam nozīmē 0,47F (tieši faradi, ne mikrofaradi).

 

Beidzot apskatījos, kas ir iekšā tam vadības blokam, Junkers Ceracontrol TR 200.  Vai runa ir par to lielo apaļo bunduli (sorry) zem ekrāna?

5.5V, 1.0F

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Laikam jau tie "supercapacitator" nav mūžigi. Pirms kādas nedēļas atkal vienam verķim mainīju (tas gan nebija ne LOGO, ne Junkers), tādu kā bildē 5,5V 1F kondesatoru. Labi, ka bija biegts donors no kā to izlodēt.    

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...