Jump to content

samazināt sēdekļu apsildi


shpokas
 Share

Recommended Posts

Te noteikti ir kāds zinošs cilvēks, kas pratīs ātri pateikt vai un kā to izdarīt. Paldies jau iepriekš!

Vai es varu kaut kā samazināt sēdekļu apsildes stiprumu. Nav vairs komforta par ar mazāko līmeni, cep reāli.

Vai var pa vienkāršo ielikt niknāku drošinātāju vai es pārāk primitīvi domāju? Ir kāds cits ceļš, kā to izdarīt? Saprogrammēt ECU?

Link to comment
Share on other sites

Drošinātājs? Pričom tur drošinātājs? :blink:

 

Varbūt vienkārši nelieto to brīnumu? Vai arī, kad sēdeklis uzsilis līdz komforta līmenim, tad izslēdz. Atlikušo brauciena daļu diezi vai Tev viņu vajadzēs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varbūt vienkārši nelieto to brīnumu? Vai arī, kad sēdeklis uzsilis līdz komforta līmenim, tad izslēdz. Atlikušo brauciena daļu diezi vai Tev viņu vajadzēs.

 

nē, lietot es viņu toč gribu. bet varbūt pareizi, vajag tikai cepšanas laiku samazināt. kā to varētu izdarīt? ECU?

Link to comment
Share on other sites

Večiem vispār olas slikti sildīt esot. Es tai sātana pogai pat nepieskaros!

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Offt. bet kā čalim vispār var patikt apsildāmie sēdekļi?

Link to comment
Share on other sites

JP - Kas vainas apsildāmajiem benķiem?! :shok: Un kaitē jau tas siltums tikai mazajiem kustīgajiem, kas, savukārt, vismaz jaunībā nav nekas slikts, un attālina iespēju kļūt par pirmo/otro/trešoreiz tēti..

 

Autoram - ko tu, ellē, tur mels? Tu problēmu vari nodefinēt? Ja ar mazāko siltuma līmeni ir ok, tad to arī lieto. Nevienam auto neesmu redzējis benķus ar taimeri - visiem ir termostats.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

A kas vainas, ja ārā mīnus 20 un iekšā mašīnā no rīta kādi -10? Ieslēdz apsildāmās ierīces un vari uzreiz vālēt, nav jābrauc pižikā, mētelī un cimdos. Normāliem BMW un arī citiem ir tāda opcija kā apsildāma stūre? Ar teiksiet, ka pilnīgi lieka greznība, ja ārā ir tāds dubaks, ka stūri bez cimdiem nav iespējams noturēt?

 

Un pareiz ir, uzsilda līdz komforta līmenim, un slēdz ārā, nu cepināt visas vietas braucot gan diez vai ir gudri (tas arī laikam ir tas, ko shpokas grib, braucot visu laiku cepināt zvanus un uz pirmā ātruma ir par karstu)...

 

Nē, nu ja no rīta ceļas 3 stundas pirms darba, pusstundu silda mašīnu pirms braukšanas, tīrot sniegu izpīpē puspaciņu cigarešu, tad jau loģiski, visas malas ir piesilušas un pārsilušas no pečkas un ko tur vairs...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Tā arī nesapratu, kur ir problēma? Nevar sildītāju izslēgt kad paliek silti, vai kas?

Link to comment
Share on other sites

Murgs, autor Tavai a/m vai nu sabojājusies sēdekļu apsildes intensitāte, ka visu laiku cepina ar mazāko līmeni vai arī Tev pašam kādas veselības problēmas, ved tik uz servisu, lai pieslēdz pie datora un tad jau redzēs visas kļūdas.

 

Tā arī neatbildēji, kas tā par a/m?

Link to comment
Share on other sites

Es esmu dzirdējis, ka tā varot muguru sabeigt (jo izkāpjot no mašīnas uzreiz baigais šoks ar aukstumu), bet tas tā - "viena tante teica" līmenī. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

viux

 

Nu loģiski, ja tu sasvīdis izskrien ārā aukstumā ne to vien var apaukstēt/saķert. Tas pats kas ar kodišku, citiem jau topī tā, ka vislaik esot iesnas... Kondiška slikta, es paC neko...... Bet galvenā problēma ir tā, ka cilvēki nez kapēc grib šīs opcijas izmantot visu laiku, t.i. vai nu ieslēgts vai izslēgts - visu laiku. Bet jautājums - kamdēļ? Uzsilda/atdzesē līdz komforta/vēlamajai temperatūrai un tad slēdz ārā. Jo līdz ko vēlamā temperatūra ir sasniegta, tik ātri jau tas efekts nepazūd. Pēc laika var atkal ieslēgt, ja jūt, ka vajag. Kapēc turēt kondišen vislaik ieslēgtu, sēdēt ledusskapī, čakarēt sev veselību un auto degvielas patēriņu...

Labots - Konstatators
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gan jau ja riktīgi cepina visu laiku, tad var iedzīvoties kaut kādās problēmās, bet priekš tam jau ir galva uz pleciem lai saprastu cik vajag sildīt un kad pietiek. Es no rītiem ziemā parasti iedarbinu mašīnu, ieslēdzu sildītāju, notīru sniegu, nokasu ledu, tikmēr jau sēdeklis jau ir silts, iesēžos, izslēdzu sildītāju, tālāk jau mana pakaļa pati uztur normālu temperatūru... Nu ja baigi auksts liekas, tad atstāju vēl kādu brīdi ieslēgtu..

Link to comment
Share on other sites

Varbūt cilvēks vienkārši nezin,kā apsildi izslēgt. Nam pašam bija problēma ar darba autiņa kondišku. Tam Volvo kondiška caur pakaļu ieslēdzās automātiski,kad gaisu padod uz priekšējo logu. Es to nezināju un kā paslēgāju gaisa virzienu, tā kondiška strādā.Nu bļin, gandīz gribēju siksnu no kompresora raut nost, lai to sū** izslēgtu. Nevaru es ciest,ka man "velk uz krustiem" auksts gaiss. Jā, lai kondiška atdzesē salonu un tad rubī to laukā. Tāpat ar sēdekla apsildi, kad kule silta, slēdz laukā.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Vispār jau normālām mašīnām ir tāda lieta kā klimata kontrole, kas nevis tupi "velk uz krustiem", bet panāk, ka salonā ir tāda temperatūra, kādu esi uzstādījis. Bet esmu secinājis, ka vidējais cilvēks ir par tupu, lai saprastu, ka tā ir mērķa temperatūra, nevis tā, ko "man gribās, ka papūš sejā vēsumiņu". Uzliek tur 16 grādus, brīnās, ka klepo, un pēc tam stāsta, ka klimata kontroles un kondiškas vispār sucks. Kaut paši pat nav spējīgi pateikt ar ko atšķiras tīra kondiška no klimata kontroles.

 

Un vēl jau šajā kapitālisma kapeikpišanekonomnogriežapjāšanas laikmetā pat jauniem auto klimata kontrole (pāris sensori un vadības mikroshēma) skaitās baigi dārgā/krutā ekstra.

Link to comment
Share on other sites

ja nevari izturēt jau pašu pirmo līmeni,tad vai nu ved pie meistara,vai googlē pats,kā salabot.

tas protams tad,ja tiešām uz pirmo cep nereāli,nevis sajūtas atrofējušās.

Link to comment
Share on other sites

Vareetu buut, ka sildelements ir bojaats, paarraavumi atseviskjos kjeedes posmos, taapeec arii atlukushie karst varaak, pliisiis veel - saaks cept pa iistam.....

Link to comment
Share on other sites

paarraavumi atseviskjos kjeedes posmos, taapeec arii atlukushie karst varaak,

Smiekli pašam nenāk no tā ko uzrakstīji?

Ja sildelements ir bojāts, tad tas nesilda!

Te drīzāk pie vainas ir termoregulators, kurš ir kirdik...

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Autoram laikam ir tikai slēdzim viens stāvoklis ON vai OFF. Tā ir piemērām Focusam, protams ja ieslēgt un neslēgt ārā tad paliek pa karstu. Kaut, var būt arī termostats bojāts. Savukārt citām a/m (Zafīra) ir elektroniskais slēdzis ar 3 stāvokļiem, to parasti sākumā ieslēdzu uz stiprāko, vēlāk samazinu līdz minimumam vai vispār izslēdzu.

Link to comment
Share on other sites

daļa no jums te ir paši apcepušies, vārdā nesaukšu.

krēsla sildītājam ir trīs līmeņi, bet silda pārāk stipri jau ar mazāko. domāju, ko lai iesāk. pieklājīgi pajautāju, bet neesmu lasījis vēl nevienu saprātīgu atbildi, tikai visādus uzbraucienus un ieteikumus guglēt. guglēt ko?

pats slēgt ārā nevēlos, tāpēc ir domāta automātiska izslēgšanās, kura arī nostrādā, bet pārāk vēlu vai apsilde arī cep par stipru, nezinu. protams, es varu arī uz servisu braukt.

Labots - shpokas
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Nav vairs komforta par ar mazāko līmeni, cep reāli.

Ja jau VAIRS, tad Tev jau teica - termoregulators beigts.

Link to comment
Share on other sites

protams, es varu arī uz servisu braukt

Tas laikam būtu prātīgākais, savādāk kāds Tev vēl ieteiks likt ledu uz sēdekļiem, lai nav tik karsti...

Link to comment
Share on other sites

Patiesi, ja pats nejūties autoelektriķis, tad diezi vai tur būs kas tāds, ko saviem spēkiem salabosi. Drošinātājs ir pret elektrotraumām, tas nekādā veidā neregulē karstumu (ja vien nesāk taisīt kaut kādu kreiso ķīmiju). Šeit ir ieteikti praktiski padomi, ko var darīt neķeroties pie skrūvgrieža, lodāmura un Elfas kataloga. Ja tas neapmierina, tad zvani vien no rīta meistaram...

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Tad kad esmu pa mežu novazājies 2 stundu garumā pie -21, tad apsildāmie sēdekļi ir pašā laikā!

 

Offt. bet kā čalim vispār var patikt apsildāmie sēdekļi?
Link to comment
Share on other sites

Apsildāmajos auto sēdekļos iekšā ir termoregulators - līdzīgi kā gludekļiem. Uzsilda līdz vajadzīgajam līmenim un apsilde izslēdzas, sēdeklis atdziest - ieslēdzas. Ja pat uz pašu mazāko žarī par traku - termoregulators beigts.

 

Sliktā ziņa ir tāda, ka sataisīt grūti jo viņš atrodas dziļi sēdeklī - diezgan barbariska jaukšana ar iespēju nesalikt atpakaļ. Protams ka katram auto savādāk - te jāskatās remonta manuālis. Liekas ka vienkāršākais veids kā salabot būs nomainīt sēdekli ar citu no šrota.

Link to comment
Share on other sites

Es esmu dzirdējis, ka tā varot muguru sabeigt (jo izkāpjot no mašīnas uzreiz baigais šoks ar aukstumu), bet tas tā - "viena tante teica" līmenī.
\

 

Nu varbūt nevajag t-kreklā ziemā no mašīnas ārā kāpt - nebūz pēkšņa šoka? ;) bet iz dzīves - - es "slēpojot" (uz neapsildāma krēslinieka, -15C, iesvīdis protams) 1x nosaldēju muguru , dabūju pirkt autiņu ar apsidāmiem sēdekļiem, jo kaite kļuva hroniska, tiko ziemā iesēdies aukstā beņķī, tā mugura sāp.

Link to comment
Share on other sites

nu luudzu, luudzu veel kaadu liidziigu glupiibu!

 

laikam tevi kjeerusi taa elektrotrauma...

Ar "elektrotraumu" saprotot smagus apdegumus no nosvilušas mašīnas, kura aizdegās īssavienojuma rezultātā. Džīzuz, ko var pie vārdiem piesieties!
Link to comment
Share on other sites

Apsildāmajos auto sēdekļos iekšā ir termoregulators - līdzīgi kā gludekļiem.

 

paldies par info! beidzot kāds var normāli uzrakstīt, kas un kā.

Labots - shpokas
Link to comment
Share on other sites

mī un žē ... lasi arī ko raksta? tas jau bija teikts #7 un #8 postā.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...