ggg97 Novembris 9, 2012 Share Novembris 9, 2012 (labots) Krustpils iela. Mainīja vai kā, bet pārraka vairākas reizes. Tagad sataisīts it kā pa smuko un arī sastrēgumi mazinājušies Krustpils un Katlakana krustā no Grindeks puses, dēļ jaunās 3 joslas pa labi. Bet te nesen atkal kaut ko frēzēja. Labots Novembris 9, 2012 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 9, 2012 Share Novembris 9, 2012 Jāņem vērā, ka Latvijā ir viena no sūdīgākajām gruntīm pasaulē - pamatā melnzeme, kas sēžas, salst cauri ziemās, cilājās utt. Daļas Rīgas vispār purvainā vietā uzbūvēta. Tur dari ko gribi, tāpat viss pēc laika cilāsies un staigās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Novembris 10, 2012 Share Novembris 10, 2012 Ivo ko var bāzt batonus ausīs ?! Bļin, Taizemē(liels, liels purvs) var uzbleizt viaduktu pāri visai pilsētai. Maiami var tiltus purvos un jūrās būvēt, citur var kalnu klintīs caurumus kalt, zem jūras tuneļus būvēt, bet te nespējam lūkām vākus nolīmeņot, jo redz grunts ne tāda. Vienkārši galva un rokas, ne no turienes aug. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Novembris 10, 2012 Share Novembris 10, 2012 Ar vākiem ir tā, ka JA tos remontētu normāli (pamana kur ir iesēdies, veči atbrauc, paceļ, asfaltu) tad jau būtu viss OK, tikai pie mums ir mazliet bardaciņš Par Pērnavas/Čaka krustu, es esmu vienīgais kam liekas ka tagad tur viss ir bumbās, un pēc 8.00 kad tur sastrēgums bij uz minūtēm 20 un pilnīgs HAOSS, tagad izbraucu pāris dziesmu laikā (5-10 min) ? Jā kreisais likvidēts, BET cmon, varbūt tomēr izmantojam Deglava tiltu, labais/taisni un viss pa skaisto ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
specuks Novembris 12, 2012 Share Novembris 12, 2012 Ieliks kāds sānos tad tiešām būs viss pa skaisto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Novembris 12, 2012 Share Novembris 12, 2012 Apskaidrosi arī pārējiem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Novembris 12, 2012 Share Novembris 12, 2012 Ja kādreiz vecās akas, to vāki grima un veidojās bedres, tad tagad akas ar vākiem stāv uz vietas, bet sēžas ceļa segums. Es to Jūrmalā ik dienas izbaudu. Kāpēc ceļa segums sēžas neņemos kompetenti spriest, neesmu ceļinieks, bet vaina acīmredzot ir naudā, vai precīzāk, tās optimizēšanā. Grunts daudzviet mums tiešām nav dāvana, bet ar atbilstošiem līdzekļiem to noteikti var sataisīt kā vajag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Novembris 12, 2012 Share Novembris 12, 2012 Ventspilī, kad pārraktas ap 75% no galvenajām ielām, pēkšni sāka domāt par šo problēmu. Ataicināja , šķiet , Dāņus. Tie paskatījās, pabrīnījās un jautāja, a kādēļ jums tik daudz aku. Pie katras privātmājas pat pa 3 ? Dānijā esot viena aka uz 3-4 mājām. Tad, jautāti par to sēsšanos mūsu gruntē un ar tām ripanora caurulēm, ieteica taisīt četrkantainas. Tās esot vieglāk nostiprināt. Tagad atceros, ka Vācijā tiešām redzēju daļu aku ar kantainiem vākiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 13, 2012 Share Novembris 13, 2012 Bet te nesen atkal kaut ko frēzēja. Frēzēja Katlakalna ielu. Tur remontiņi notiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edgars89 Novembris 13, 2012 Share Novembris 13, 2012 teikšu, kā ceļinieks, bieži vien visas komunikācijas sabāzt nomalē vai zem trotuāra ir fiziski neiespējami, jo jāievero vēl arī savstarpējie attālumi starp komunikācijam, piemēram, starp gāzes vadu, augstpriegumu, ūdensvadu, telekomunikācijām, vājstrāvām, kanalizāciju u.t.t. un būvnieks būvē nevis kā ir labāk, bet kā ir projektā bieži vien iesēšanās notiek, jo pēc tehnoloģijas būtu jablīvē vismaz ik pēc katriem 30 cm, taču strādnieki būdami slinki, vai vienkārši trubinieki, sagāž virsū pus metru vai vēl labāk 1 metru un tad blietē, tad protams iegūt sablīvējumu nav iespējams. parasti sēžas vecā tipa akas, jaunā tipa akām nevajadzētu sēsties, ja ir normāli salikti gredzeni un, ja ir normāli sablīvēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!