Tārps Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 (labots) Pats iemontēju kaimiņa traktoram karterī sildītāju no krievu tējkannas. Jau vairākas ziemas nav problēmu. Tik vien kā jāpieslēdz 20 min iepriekš, bet pēc tam griež kā vasarā. Bez siltuma kolektorā degviela var zemā temperatūrā vispār nesprāgt, griez cik ātri gribi. Pat jaunie dīzeļauto bez kvēlsvecēm neiedarbojas. SNUKURINS, par kādu eļļas sadegšanu ir runa ? , ja pat rūpnīca rekomendē zem -5 sildīt karteri .Tā darīja pirms kara un dara vēl mūsdienās. Un kā Tu to fēnu dabūsi kolektorā ? Un kā var iepūst karsto gaisu cilindros, ja pat labākajā gadījumā ieplūdes vārsti vaļā būs tikai 2 cilindriem, pie tam pa tām vārstu spraugām iepūstais gaiss cilindros ar dzesēšanas ribām -15 grādos būs kā mironim plāksteris. Ir divu veidu traktoru iedarbināšana - ar starteri un ar iedarbināšanas dzinēju. Tur iepriekš, kur Zzigizz devis tos parametrus aķiem arī ir divi varianti : ar puskaču un ar starteri. Labots Decembris 10, 2012 - Tārps 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 un startējot vienmēr vajag nospiest sajūga pedāli (T-40 abus) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krišus Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Tārps, par to sildītāju no tējkannas lūdzu pastāsti sīkāk! Kā tieši tu viņu ieliki? Papildu caurumus urbi vai iztiki ar esošajiem? Štukoju, ka varētu kaut ko ielikt korķa vietā vai arī tur blakus vēl viens caurums ir, tik nestādos priekšā, cik tur ir vietas, jo kaut kur tak kloķvārpsta griežas... Karteri nekad neesmu rāvis nost un negribas, jo pagaidām eļļa nekur nesulo, bet pēc ārdīšanas ganjau blīvi jaunu nāksies meklēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Kvēlsveci labāk nelietot, jo tā iztērē aķīti, bet jēga maza. Vispār varētu piemest otru aķi klāt, un kad abi nobeigsies, tad nobeigsies. Gudrs gan esi un papildus censties starteri nosvilināt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Mūsu laikos jau bīves neviens nemeklē, tam mērķim ir speciāla silikona pasta. Tu-no-fjordiem - kādēļ gan Tu domā, ka ar 2 aķiem var starteri nosvilināt? Nē, nu ja virknē saslēdz, tad gan var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 (labots) Vai nav vienkāršāk ifrasarkanais gāzes sildītājs . Tādus jau lietoja padomlaikos- pašauj zem kartera un pēc laika viss notiek. Ja nemaldos, šitādu mūsdienās redzēju bodē metināsanas iekārtu bode kas ir pagalmā pirms ''Latgalītes''. Nu nav liesmas un siltums virzīts vienā virzienā . Nu tipa šitāds. Principā var piesegt apkārt, lai siltums neiet galīgi zudumā. Nu lai drošāk, stikla auduma segu . Bet par startera nosvilināšanu : ja ievēro pauzes, tad, nē, bet parasti limitē tas ka aķis vairs negriež. Ja divi paralēli, tad loģiski, pirmais var neizturēt aķis. šitādu joku redžeju vioenam paziņam padomlaikos- bija zapiņam ielicis bagāžniekā kombaina aķi. Vienmēr lepns ka lec, līdz vienā aukstā .. atvilkās uz darbu kājam, jo starteris bija nokūpējis no lielās ''zaģēšanas''. Īstenībā tam T40 ar to sildīšanu ir problēma. Atšķirībā no ūdensdzeses, sasilst tik eļļa, bet cilindri paliek auksti,ko nemīl dīzeļdzinēji. Atceros Belorusiem sildīšana bija vienkārša- uzvāra pāris spaiņus ūdens un lej radiatorā, bet pa noliešanas tecina ārā. Palaidās ka nemetās aukstumā. http://www.semicom.lv/M%C4%81ja_d%C4%81rza_piederumi/Industri%C4%81lie_sild%C4%ABt%C4%81ji/G%C4%81zes_sild%C4%ABt%C4%81js_NG_310_3000W_infrasarkanais__1833465_1101.html Labots Decembris 10, 2012 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Kartera vāks būs jāņem tomēr nost, bet tā nav problēma, jo ir tāds sarkans hermētiķis, ar kuru var tai pašai blīvei abas puses apziest. Jāizvēlas sildelements ar tikai vienu līkumu (ne tāds kā cūkas aste). Agrāk pārdevās pat atsevišķi. Domāju , ka Latgalītē vēl tagad var dabūt. Ir redzēti arī mūsdienīgi. Galvenais, lai ir ar uzgriežņiem. Kartera pašā apakšā ir tāds padziļinājums. Tam arī sānos izurbj divus caurumus kur to sildelementu ieskrūvē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krišus Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Ar gāzi vienīgais mīnuss, ka jāstaipa balonu un sildītāju. Šoziem mēģināšu iztikt ar to gāzes pūšamo sildītāju, vasarā jāķeras pie elektrosildīšanas ierīkošanas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Paņem 11 kg balonu un nebūs tā staipīšana tik traka. Tas gāzes patēriņs nav jau tik liels, pietiks n-tajām reizēm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 (labots) Mans tests par aķa atjaunošanu. Pie -5 no rīta knapi iegriež, pie -8 jau vairs nespēj pagriezt. Izlēju visu šķidrumu, nopirku elektrolītu, piepildīju. Šorīt griež ka prieks! -17C. Pirms tam lādēšana ar nelīdzēja, pēc uzlādēšanas ja 2 dienas nostāv nepielaista, pie -5 -7, jau vairs negrieza. Aķis 5 gadi lietots, man C-RV benzīns mazs vajadzīgs 45A.Secinājums - var! Labots. Tomēr nevar. Vēlāk pastāvēja 2 dienas pie -10C, i vsjo! Tas ka nomainīju elektrolītu, pacēla veiktspēju. Ja pie -5C pēc divām dienām negriež, tad tagad pie -5C pēc divām dienām griež. Pie zemākiem mīnusiem ir kirdih. Labots Janvāris 31, 2013 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 (labots) Viens ašais koncepts tosola sildīšanai no izgāstuves materiāliem: Pie mazā apļa (ja traktoram tāds ir) vai pie kopējās tosola sistēmas, ja nav termostata - pievieno kādu mašīnas pečkas radiatoru, mazu, ērtā vietā (perpendikulāri motoram) un tosola dzenāšanas motoriņu (šrotos tādus var dabūt). Ieslēdz motoriņu un ar lodlampu karsē to pečkas radiatoru. Izkust tas radiators nevar, aizdegties ar ne, bet siltumatdeve tosolam būs ideāla. Ātri sasildīsi galvu. Pielietojams arī lauka apstākļos. Labots Janvāris 19, 2013 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 Izkust tas radiators neva mūsdienās daudzi lieto gāzes lodlampas. tā kā ar šito tomēr uzmanīgāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 Kā šorīt dīzelistiem veicas? Jāizdzer als un jāpaprovē piešķilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 (labots) Man bencīnc 89tā gada, pieleca no pusapgrieziena. Starters pat lāgā iegriezt nepaspēja. Ārā stāvēja no vakar vakara, ne i kādas segas klāju virsū motoram, ne ko. Pa nakti bija ~ - 25C Labots Janvāris 19, 2013 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 man tā - ar otro 20sek zāģi aizgāja....pie - 18 +-. šogad lec švakāk ģizeļs ja salīdzinu ar iepriekšējām ziemām. laik kvēlsvecēm psc...sajūta ka daži katli nešancē uzreiz - ar starteri jāpiepalīdz...sveces denso jau iepirktas, pirmdien pieraksts uz pārbaudi / maiņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 Segas klāšana ir mīts! Ja nu vienīgi siltu mašīnu ar pus metru biezu segu neklāj, visu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 ar iepriekšējām ziemām. laik kvēlsvecēm psc Nomaini gan, es pirms ziemas nomainīju un jūtami vieglāk lec. Sanāca gan 10 ls gabalā :O Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 Man jau šorīt tika -15 Jūrmalā bija. Leca no 2-3 apgrieziena. Šogad salā zem -10 pirmās 5-7 sekundes pēc starta dīzelīts tā nevienmērīgi strādā. Jaunāks jau nepaliek. 200k pēc pirkšanas. Pirku jaunu. Pirms pāris nedēļām servisā pie visām sāpēm (eļļa, u.t.t.) pasūtināju arī jaunu aķi. DETA Power kautkāds par 60Ls. Papīri bardačokā., tāpēc precīzi nepateikšu. Vecais aķis pagājšgad pie -20 pievīla. Bet bija jau arī 6 gadi šogad pie maiņas. Siltā laikā vecais jau vēl grieza kā briedītis. Redzēs, kā jaunais kustinās pie ~-20. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 (labots) 200k dīzelim ir sīkums, kā arī jebkuram motoram, ja to uztur kārtībā. -25 no rīta, tiesa,man benzīns. pielēca kā parasti, nu nedaudz grūtāk grieza. Labots Janvāris 19, 2013 - mafijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 Kas tur daudz, ko uzturēt. Jāmaina tik laicīgi filtri un eļļa atbilstoši specifikācijai. Man eļļa WV 501 01, nav tā lētākā. Bet ir arī vēl dārgākas No un zobene ar visiem pričendāļiem, katrus 90k, protams. Mēģināju spogulī noķert, vai pimajās taktīs nenāk melnais dūmiņš, nekā tāda nemanīju. Tahometra sarkanajā daļa praktiski nav bijis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Janvāris 19, 2013 Author Share Janvāris 19, 2013 Man arī pieleca normāli, kā parasti. Temperatūru gan neatceros, bet kaut kas ap -15C bija. Vienīgā problēma - pakaļējām labajām durvīm mehānisms laikam aizsalis, nekādi nevar dabūt vaļā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 200k dīzelim ir sīkums Nu kā ta - manam (Vectra2.0 TDI) kaut kur tuvu pie 400k un nekāda vaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 19, 2013 Share Janvāris 19, 2013 (labots) Tas aukstam, zem -10, ~5 sek. tukšgaitas apgriezieni nedaudz peld. A varbūt tikai 3 sek. Rīt solās būt vēl aukstāks, būs jāpamēģina piefiksēt. Labots Janvāris 19, 2013 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Janvāris 31, 2013 Share Janvāris 31, 2013 Atjaunot tomēr nevar.Te pa augstāk postu. Vēlāk pastāvēja 2 dienas pie -10C, i vsjo! Tas ka nomainīju elektrolītu, pacēla veiktspēju. Ja pie -5C pēc divām dienām negriež, tad tagad pie -5C pēc divām dienām griež. Pie zemākiem mīnusiem ir kirdih. Aķu atjaunošana mīts vien ir. Biku var, bet ne ziemā pie lieliem mīnusiem. Ja tas ir beigtc, tad ir beigtc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Februāris 1, 2013 Share Februāris 1, 2013 Ko arī bija jāpierāda Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 (labots) Sveiki! Saskāros ar problēmu akumulatoru uzlādes lauciņā - lādējot skābes akumulatorus, gan auto, gan laivu (dziļās izlādes) pēc uzlādes (uzlādes gatavību nosaka rūpnieciski ražotā lādētāja gatavības indikācija, vai amperametrs), nekad netiek sasniegts vajadzīgais elektrolīta blīvums, vienmēr tas ir zem teorētiskās normas. tāpēc rodas sajūta, ka lielākā daļa nopērkamo lādētāju to neizdara vispār, vai arī jālādē akum. ļoti ilgi. Tāpēc radās doma izgatavot lādētāju ar man. reg. iespēju. Nesen mērīju blīvumu sava auto aķim 1.19 c/cm3 Ir transformators ar manuālu sprieguma regulēšanas iespēju (ar dimmera palīdzību tiek samazināts 220 V tīkla spriegums no max uz min primārajam tinumam, rezultātā uz sekundārā tiek iegust 3-21 V) +diožu tilts.+V/metrs+A/metrs Kāds būtu augšējais uzlādes sprieguma slieksnis lādēšanas laikā. Sevišķi lādēšanas stadijas beigās, kuru vērtību nebūtu ieteicams pārsniegt, protams ņemot vērā, lai netiktu pārsniegts pieļaujamais strāvas daudzums? Labots Jūlijs 2, 2013 - constrig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Jūlijs 2, 2013 Share Jūlijs 2, 2013 Uz skābes akumulatora maksimālais spriegums ir 14,2V. Tad,ja akumulators ir pilns, lādēšanas strāva vairāk neplūst. Protams, ja vajag fiksi uzlādēt, spriegumu mauc iekšā lielāku, bet pie 14,2V aķis var gadiem stāvēt pie lādētāja un vienmēr būs uzlādēts. Skābes aķis ir diezgan "pacietīgs" un aptiekas precizitāti nevajag. Ar to dimmeri uzmanies. Ja no tā laukā nāk bišku līdzstrāva(pussprādzis simistors), tad Tavs transformātors var nodegt. Es vienmēr regulēšanai izmantoju labratorijas autotransformātoru. Tā ir pārbaudīta vērtība Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!