DeUld Ierakstīts Septembris 19, 2012 Share Ierakstīts Septembris 19, 2012 Reklamējoties Google meklētājā, aizdomājos par iespēju novērst nevajadzīgus klikšķus, izslēdzot reklāmas rādīšanu konkurentiem. Iekš Google AdWords pastāv iespēja ievadīt tās IP adreses, kurām nerādīt reklāmas kampaņas, bet pastāv dilemma, kā uzzināt šīs konkurentu IP adreses, ja zināms ir vien viņu mājaslapu domens, jā, un paša uzņēmuma atrašanās vieta? Protams, šāda veida http://www.ip-adress.com/whois/ vietnēs var sameklēt IP adresi pēc domena, taču domena, hostinga IP adrese nav gluži tas pats, kas uzņēmuma datora IP, kā būt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Panāc lai konkurents aizsūta tev SMS no interneta. Kā būt ja konkurentam ir dinamiskā (regulāri mainās) IP adrese (teiksim no LTC)? Vakar bija konurenta IP, šodien klienta IP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 50%, ka parādīsies Gmails, piemēram, nerāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 (labots) Aizmet mailu ar bildīti iekšā vai bildes linku (HTML vēstule, bilde reāli uz remūtā servera atrodas - kā citylife utml sūta). Piemēram, vai jums ir tādas-un-šitādas preces pieejamas? Dabīgi, uz sava vai paziņas bezvārda servera izvieto. Logfailos skaties IP, kas to bildi taisa vaļā. Viss. Tur iespējams bloķēt attālināto bilžu ielādi un blablabla, bet nu drošāku variantu nez vai atradīsi. Labots Septembris 19, 2012 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Ar ko tu pamuļķīt nodarbojies? Tiešām nekāda jēdzīgāka nodarbe nav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Nesapratu, kāpēc lai konkurenti nevarētu redzēt Tavu reklāmu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Vilx, šamais baidās ka konkurenti klikšņinās uz viņa reklāmām kā negudri un radīs zaudējumus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Paranoja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Pa dicovery stāstīja par Googli. Tur bija arī pieminēta nianse par to ka konkurenti klikšķina. Kaut ko jau šie bija izdomājuši aizsardzībai. Uz to tak balstās visa googles barošana. Ja ne tagad tad agrāk balstījās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Tiešām paranoja... vai arī es nesaprotu jautājumu... Strādājot ar klientu, individuālā pieeja vienmēr (vienmēr!) būs daudz efektīvāka. Un tie pāris lašu starpība noslēdzot līgumu ne mainīs konkurentu zemāku cenu, ne peļņu. Pārdod preci- kāpēc ir tāda cena... Pārdod darbu- kāpēc ir tāda cena... A tas klikšķis- tikai Tevi paceļ tajā Googlē... vai tad tā nav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeUld Septembris 20, 2012 Author Share Septembris 20, 2012 Nu, kas ir uzķēruši to domu, tiem nav jāpaskaidro, bet kam tā ir paranoja, lai tā arī paliek. Galu galā pēc tādām mērauklām paranoja ir katram no mobilajiem operatoriem, kuri to vien skatās, kā viens otru pārspēt. Un kamēr ar savu reizēm īpašo piedāvājumu esi redzams konkurentam kā uz delnas, tikmēr ātri vien izprovocē sāncensību, padarot savu ikdienu nevajadzīgi stresaināku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!