Jump to content

Konkurentu uzņēmuma datora/-ru IP adreses noteikšana, vai iespējams?


DeUld
 Share

Recommended Posts

Reklamējoties Google meklētājā, aizdomājos par iespēju novērst nevajadzīgus klikšķus, izslēdzot reklāmas rādīšanu konkurentiem. Iekš Google AdWords pastāv iespēja ievadīt tās IP adreses, kurām nerādīt reklāmas kampaņas, bet pastāv dilemma, kā uzzināt šīs konkurentu IP adreses, ja zināms ir vien viņu mājaslapu domens, jā, un paša uzņēmuma atrašanās vieta? Protams, šāda veida http://www.ip-adress.com/whois/ vietnēs var sameklēt IP adresi pēc domena, taču domena, hostinga IP adrese nav gluži tas pats, kas uzņēmuma datora IP, kā būt?

Link to comment
Share on other sites

Panāc lai konkurents aizsūta tev SMS no interneta. Kā būt ja konkurentam ir dinamiskā (regulāri mainās) IP adrese (teiksim no LTC)? Vakar bija konurenta IP, šodien klienta IP.

Link to comment
Share on other sites

Aizmet mailu ar bildīti iekšā vai bildes linku (HTML vēstule, bilde reāli uz remūtā servera atrodas - kā citylife utml sūta). Piemēram, vai jums ir tādas-un-šitādas preces pieejamas? Dabīgi, uz sava vai paziņas bezvārda servera izvieto.

 

Logfailos skaties IP, kas to bildi taisa vaļā. Viss. Tur iespējams bloķēt attālināto bilžu ielādi un blablabla, bet nu drošāku variantu nez vai atradīsi.

Edited by usver
Link to comment
Share on other sites

Pa dicovery stāstīja par Googli. Tur bija arī pieminēta nianse par to ka konkurenti klikšķina. Kaut ko jau šie bija izdomājuši aizsardzībai. Uz to tak balstās visa googles barošana. Ja ne tagad tad agrāk balstījās.

Link to comment
Share on other sites

Tiešām paranoja... vai arī es nesaprotu jautājumu...

 

Strādājot ar klientu, individuālā pieeja vienmēr (vienmēr!) būs daudz efektīvāka. Un tie pāris lašu starpība noslēdzot līgumu ne mainīs konkurentu zemāku cenu, ne peļņu.

Pārdod preci- kāpēc ir tāda cena...

Pārdod darbu- kāpēc ir tāda cena...

 

A tas klikšķis- tikai Tevi paceļ tajā Googlē... vai tad tā nav?

Link to comment
Share on other sites

Nu, kas ir uzķēruši to domu, tiem nav jāpaskaidro, bet kam tā ir paranoja, lai tā arī paliek. Galu galā pēc tādām mērauklām paranoja ir katram no mobilajiem operatoriem, kuri to vien skatās, kā viens otru pārspēt. Un kamēr ar savu reizēm īpašo piedāvājumu esi redzams konkurentam kā uz delnas, tikmēr ātri vien izprovocē sāncensību, padarot savu ikdienu nevajadzīgi stresaināku

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...