Jump to content

Kādās cenās izdevīgāk pirkt mūsdienāš auto?


Recommended Posts

Tādat kā tauta domā,kādās cenās labak pirkt mūsdienas auto ? Teiksim līdz 1000ls nopirkt vecu auto,nobraukt 2-4 gadi, un pēc tam nodot lūžnos un pirkt tādu pašu citu? plusi būtu tādi - remonti lēti un vienkārši,maz elektrinikas,mazāk kam plīst,jāuztraucas par auto īpaši nav,utt

 

Vai arī labak pirkt par kādiem 3000-5000ls ,braukt desmit gadus un pēc tam par lētu naudu pārdot?

 

 

Kuru no variantiem mūsdienās tauta izvēlas un ,kas ir izdevīgāks?

Link to comment
Share on other sites

Arī par 3000-5000 Ls var gadīties iegrābties, ja nepaveicas.

Līdz 1000 Ls rēķinies ar auto, kas faktiski būs bez ekstrām - aļa kondiška / klima / el. logi. etc.

Jārēķina no sava komforta viedokļa :)

Kā arī sērijā līdz 1000 Ls manuprāt ir daudz lielāka iespēja uztrāpīt uz "mironi" , kuram pēc laiciņa viss sāks brukt un jukt.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Visizdevīgāk ir nelekt augstāk par savu pakaļu un izvēlēties to, ko var atļauties ne tikai nopirkt, bet arī uzturēt. Diemžēl ir daļa cilvēku, kas to vēl arvien negrib/nespēj saprast...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Lemoninsh

Izdevīgāk ir nepirkt! Brauc ar sabiedrisko transportu un ieekonomēsi žūksni naudas!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Pēdējos ~2-3 gadus, manuprāt, saprātīgākā izvēle ir Audi B4 ar 1.9TDI (visi baltie). 4-6l/100km, nereti ir ar kondicionieri. Ritošā nenokaujama, bet ja tomēr gadās, visu ritošo pārlasīt izmaksā ~ 100LVL. Lielākā daļa detaļu ir nomaināmas paša spēkiem. Auto ap 1800LVL + pēcpirkšanas apkopes.. manuprāt, 2000LVL jāiekļaujas. Un ja labi uzturēsi, ar viņu brauks vēl Tavi bērni.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

janka71

Nu jā cik, cilvēku tik viedokļu. es ieteiktu ņemt audi, bet ar gāzi reāli mēnesī maksāju ap 100Ls par degvielu tagad kad pārgāju uz gāzi ap 50LS. Nu ja grib rāvienu tad jebkurā laikā var pārslēgties uz benzīnu!

Liels plus cinkotam autiņam!

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

androidz

visu ritošo pārlasīt izmaksā ~ 100LVL.

Nav pasaulē tāds auto kura visu ritošo var pārlasīt par 100LVL. Kopš man ir golp3, kuram tiešām nācās nomainīt gandrīz visu ritošo, es sapratu, ka pat lētam lūznim, ja īsajā laika sprīdī jāmaina lielākā daļa ritošās, summiņa saskrien neslikta.

Bet ja vajag lētu braucamo bez pontiem vecais auduks nav sliktākais variants, jo liels (milzīgs) pluss ir sakarīgi bleķi, kas tīri labi turas pretī ruslanam. Jo visu var samainīt, bet ja rūsē nejēgā, tad baigi negribas ieguldīt remontos dranduļetā kura nākotne ir tolmets.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

androidz

 

Empīrisma vadīts, atļaušos tomēr pastāvēt uz to, ka Audi B4, ritošo var pārlasīt par ~100LVL. Tas nav neveltot laiku cenu salīdzinājumam vairākās bodēs. Piekam, ja to dara nesteidzīgi, mazākās/vieglākās detaļas var iepirkt ebay par grašiem. Vai, ja Vācijā dzīvo kāds paziņa, tur detaļas maksā tieši 3x lētāk, kā Latvijā. Pēdējais ar ko saskāros - slavenais BMW 525D dīzeļaugstspiedienasūknis LV ~800LVL, Vācijā jauns ar garantiju, kautkas ap 300EUR.

Link to comment
Share on other sites

Kurš ir tas labais auto ar kuru laimi baudīt, dod mājienu virzienā.

Vislabākā marka esot darba auto, cik vīri sirmām galvām stāsta. Vai uzminēju?

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Salasi ritošo pa 100Ls un pārlasi katru gadu. Tikai miljonārs var atļauties priecāties, ka nopircis bremžu klučus pa 3Ls, lodbalstu pa 7Ls utt, un tad tik mainīt ik pa pusgadu. Gudri tas nav, ir detaļas kur tomēr lētāk noteikti nebūs labāk. Nē nu ja darbs neko nemaksā un maina pats, tad var jau hobija pēc čakarēties.

 

Lētāk pa 1000Ls tiešām nav vērts pirkt, ja par konkrēto modeli neko nezini. Tomēr ne jau cena nosaka kvalitāti, tas ir atkarīgs no klases. Pērkot lietotu bez vēlākiem ieguldījumiem neiztik, ja nav zināms kad un kas mainīts.

Link to comment
Share on other sites

Laikam jau vispareizaak buus, par to lekshanu augstak par savu pakalju un prioritaateem, kaa arii vajadziibaaam... No personigas pieredzes varu teikt, ka visizturiigakais auto, kas ir bijis gjimenee ir Mercedes S-klase w-140, 4os gados noripoja 300 000 km un nekadu probleemu (stirnas neskaitaas) :) pardeva taalaak ar gandriz 380000 nobraukuu un krievi tik noteica "klasnaja tachka" :) tiesa, mashina tika pirkta 3 gadus veca, taa ka nezinu kaa ir ar taam s-klaseem tagad... Protams nesaku, ka tgd ir jaaperk s-klase, tas vienkārši kaa piemeers... Pretstataa varu teikt par ML mersedesu - pliisa, grabeeja, chiiksteeja utt.....

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

w140 jau arī ir viens no pēdējiem riktīgajiem meršiem, pirms pie lietas ķērās turki...

 

Bet nu ieteikt S klasi nevajag, nu vienalga vecāks vai jaunāks, izdevumi tur būs ievērojami, kaut vai degvielā. Mašīnas jau ir glaunas, braukt ir bauda, bet nu ne jau kuram katram.

Link to comment
Share on other sites

Ir divi VOLVO - S-80 un XC-90.Dzivoju laukos.Auto loti labi.Salidzinajumam lidz 2005.gadam bija divi BMW ari ta neko auto.

Remonti - ja visu var izdarit pats,tad ok.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Līdz 1000 Ls arī var nopirkt normālu auto!

Piemēram - šobrīd tirgoju savējo: Dodge Stratus, 2000.g. 2,4 L benzīns, automāts. Ir kondicionieris, ja kādu tāds interesē.

Kāpēc tirgoju? Tāpēc, ka sanāk lielāko daļu braukāt pa pilsētu un te patēriņš neiepriecina - 10-12 L/100 km. Varētu likt gāzi, bet man patīk (un ir vajadzīgs) liels bagāžnieks. Ja braukātu vairāk pa šoseju (patēriņš 7,5-8,5 L/100km), tad nemainītu. Komforts... mmm... :)

Nu jā - apnicis jau arī... 6 gadus braukāju.

Remonti? Gadā sanāk ap 100 Ls vai nedaudz vairāk ieguldīt (labi, labi - man detaļas pieejamas pa ļoti labām cenām!).

 

Atbildot autoram: es pirktu auto pa 2000-3000 Ls un pēc 2-3 gadiem mainītu (vai nemainītu, ja ļoti iepatīkas).

Labots - Ghost_az
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Salasi ritošo pa 100Ls un pārlasi katru gadu. Tikai miljonārs var atļauties priecāties, ka nopircis bremžu klučus pa 3Ls, lodbalstu pa 7Ls utt, un tad tik mainīt ik pa pusgadu. Gudri tas nav, ir detaļas kur tomēr lētāk noteikti nebūs labāk. Nē nu ja darbs neko nemaksā un maina pats, tad var jau hobija pēc čakarēties.

 

 

Žēl, ka neizproti to, ka Latvijā veikaliem ir paradums likt 300-500% uzcenojumu, bet argumentē ar tīnīgām glupībām par kitaiskiem un/vai poļu pakaļdarinājumiem :)

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Bet nu cenas apbrīnojamas reizēm ir, vienam korafānam te tikko nissan džipam beidzās garantija un uzreiz noklājās augstspiediena sūknis, jauns maksā 2500(!) ls, dīzeļcentrā restaurēja pa 700 ls, cipari vienkārši kaut kādi lol.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Džipiem tie sūkņi tā arī maksā un ne tikai pie mums.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

kā jau kuram.man piemēram nekādā gadījumā negribētos auto kas maxsā vairāk par 300Ls,kuram no exstrām ir kas vairāk par elektriskajiem logutīrītājiem un elektriskajām lampiņām,nekādā gadījumā nedrīkst būt kondicionieris un stūres pastiprinātājs,auto noteikti nav vācu ražojums un dīzelis.varētu būt kāds buss(amerikāņu noteikti).bet vislabāk justos ja varētu vispār iztikt bez šīm miskastēm ko sauc par auto.

Labots - dexterlabs
Link to comment
Share on other sites

tas ir jauns auto, tas gan ir arī darba auto un arī vācu auto, bet ne S-klases MB

 

Ja būsim godīgi, tad pie izmaksām vajadzētu pieskaitīt arī vērtības kritumu un šajā gadījumā jauns auto nevar būt izdevīgs "nevienā acī". Te var būt runa tikai par citiem ieguvumiem (prestižu/pašapziņu/komfortu/ drošību), bet noteikti ne izmaksām.

Link to comment
Share on other sites

chronos

Nu džeki daži jau te konkrēti lej, ja Ls100 iekļaujas remontos gada laikā tad vai nu Jūs nebrauciet vai nu melojiet. Par Ls100 tik viens lietotu riepu komplekts var sanākt ar visu nomaiņu. Tā brutāli man sanāk ka rēķinot ja es mēnesī Ls150 iegāžu degvielā (gāze), tad savi Ls50 uz to degvielas daudzumu ir jāatvēl remontam, vai nu pēc gada tā vairs nebūs mašīna, bet, tikai iespējams, braucošs lūznis. Tikko logu slotiņas nopirku, maximā uz atlaidi, grozi kā gribi Ls11 :grin: tas vēl ar baigo skidonu, tā bez skidona laikam ap Ls20 būtu. 3x-4x gadā eļļu nomainīt un tur jau ir vairāk kā Ls100, tak što var te nemaz nestāstīt par Ls100 remontos. Iepriekš nosauktie gan nebūs remonti, bet auto uzturēšanas izmaksas, bet ja kaut kas vēl jāremontē, tad tur jau vēl dārgāk sanāk.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu pag, pa manam tie 100ls remontos bija domāts mainīt kaut ko, kas nav tā teikt "apgrozāmais līdzeklis" pēc definīcijas - tb, riepas, slotiņas, eļļa, lampiņas, bukses un bremžu kluči iekšā neiet. Tur drīzāk tā pati turbīna, kkādas metināšanas, citas nomaiņas, kas nav jāveic ar zināmu periodiskumu, bet tad kad noplīst.

Link to comment
Share on other sites

chronos

Man pats absolūtais minimums 1x gadā ir 2x stūres pirksti Ls24 plus nomaiņa plus savērsums/savirze - tas ir ~Ls50, stabilizatora atsaites 2 gab Ls26 plus nomaiņa ~Lsnezinu cik, pieņemsim 15 - tas kopā jau būs ap Ls90, vai tas ar būtu jāskaita kā apkope :) un pavecam autiņam parasti ir arī kaut kas neplānots, teiksim kāds plaukts, vai gultnis, tad kāda siksna pa laikam jānomaina, vai kādu bukti uzsit, kāda lampiņa izdeg, parasti gada laikā kaut kas arī ar bremzēm jāizdara, tā kā paļubomu tur Ls100 ierakstīties ir nereāli. nemaz nerunājot par apdrošināšanām un nodokļiem, ko es nemaz nepieminēju, jo tas galīgi nav remonti.

vienkārši ar to gribu teikt ka ja pērc autiņu, tad rēķinies, ka izdevumi būs jebkurā gadījumā un atkarībā no veiksmes faktora tie var būt tikai vai nu mazāki vai lielāki.

Link to comment
Share on other sites

Ja autiņu uzpasē tad 100ls nevar iekļauties pat tad ja remontē pats (izņemot galīgi jaunu auto, kas neprasa ieguldījumus)

Bet vecam autiņam arī posmā no vienas skates uz otru nobrūk kāds gultnis, stures pirksts nemaz nerunājot uz skati gatavojot auto remonta izmaksas. :(

Ja regulāri braukā pa Latvijas laukiem gadās uzsist izputēju vai kādai riepai pumpu uzsist atkal izdevumi.

zem 1000ls visai nosacīti var atrast labu autiņu, kas vēl neprasīs pusštuku remontam, lai prieks braukt.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

chronos

 

Vot nesaprotu kādus tad tu liec tos stūres pirkstus, ka reizi gadā jāmaina?

Saliek biezpiena detaļas (kas uzmanīgi jānes no veikala laukā, lai nesabojājas) un tad stāsta ka viss totāli birst nost.

Cita lieta ir tas, ka ir cilvēku kategorija, kas nebrauc bet jāj, tiem netur pat dārgākas/oriģinālās daļas.

 

Bet nu nevajag jaukt uzturēšanu ar konkrētiem remontiem. Ja pie pirmā iet benzīni, apdrošināšanas, ceļa nodokļi un visādi tekošie izdevumi, tad remonti ir konkrēti tas, kas salūzt un ir jāmaina, lai turpinātu braukt. Ar to es saprotu lielākoties hadeni un motoru. Jāņem vērā, ka cilvēkiem arī atšķiras izpratne par to, kas ir mašīna darba kārtībā. Vienam, ka tik var palaist un tikt uz priekšu, po kas tur grab, cits atkal lien apakšā un maina vainīgās detaļas kā izdzird mazāko troksnīti. Šiem cilvēkiem vienāda modeļa auto uzturēšanai izmaksas arī būs dažādas.

 

Tādam b4 simts uz gadu tīri remontos, ja mašīna ir uzturēta atbilstošā kārtībā, nav nekas nereāls. Protams, ka vainas mēdz saskriet reizē, kādu laiku nekas nav un tad uzreiz vairākas bēdas, bet nu nekā nereāla.

Labots - S.Pidermans
Link to comment
Share on other sites

100 Ls tur bija domāts "nomainīt visu ritošo", nu nezinu gan, jāprasa ko tad saprot ar "visu ritošo"? Manai mašīnai ritošā ir vienkārša kā divi pirksti un detaļas nav pārāk dārgas, tomēr es nekādi nevaru iedomāties kā var iekļauties 100 latos. Četri bremžu diski ar klučiem vien jau būs gandrīz 100 ls. Četri gultņi, ja mainās tikai gultnis, tad kādi 40 ls, ja mainās kopā ar rumbu, tad var sanākt 100 ls un vairāk tikai par gultņiem vien. Amortizatori - man sanāca 35 ls aizmugurējie, 50 ls priekšējie, kopā 85 ls, ja maina arī augšējos atbalstus, tad atkarībā no katra auto konstrukcijas tur būs vēl + 10 līdz pat 50 ls, kā nu kuram jauto. Ir auto kuriem ir līmeņojošie amortizatori, ļoti patīkama lieta komforta ziņā, bet ne tik patīkami cenā, ap 250 ls par komplektu (2 gab), man tādi itkā ir paredzēti aizmugurē, bet liku parastos. Tālāk ņemam plauktus - parasti uz plaukta ir 3 detaļas - atbalsta šarnīrs un divas bukses. Ja šīs detaļas ir paredzēts mainīt, tad šarnīrs ap 15 ls, bukses ap 8 ls, kopā 62 ls. Ir lētākas, bet kā jau te minēja - likt šarnīru pa 7ls nav prāta darbs. Ja nav paredzēts mainīt, tad jāpērk viss plaukts komplektā, par abiem ganjau atkal kātējais simtiņš sanāk. Var jau, protams, vest restaurēt vai pirkt pašu lētāko iespējamo, nu nezinu, ja brauc varbūt zem 10000 km gadā, tad varbūt tas ir risinājums. Stabilizatora stieņa bukses - 10 ls par abām, atsaites - tādas kas iet ap 5000 km būs 10 - 12 ls, labākas 15 - 20 ls x2.

Varētu vēl turpināt un turpināt, kādai mašīnai tas viss sanāk 100 ls?

Link to comment
Share on other sites

chronos

chronos

 

Vot nesaprotu kādus tad tu liec tos stūres pirkstus, ka reizi gadā jāmaina?

Saliek biezpiena detaļas (kas uzmanīgi jānes no veikala laukā, lai nesabojājas) un tad stāsta ka viss totāli birst nost.

Cita lieta ir tas, ka ir cilvēku kategorija, kas nebrauc bet jāj, tiem netur pat dārgākas/oriģinālās daļas.

 

Normālas detaļas lieku :) ne jau šrotā pērku, vienkārši man tradicionālajā maršrutā Jelgava-Rīga tagad tik ceļu sāka remontēt, agrāk tur bija vienkārši katastrofa :) Pavasaros kad sniegs kusa nost tad tas bija brīnums, ja šosejas malā kāds nestāvēja ar pārsistu riteni. Tagad varbūt būs labāk, vismaz uz šosejas, bet no otras puses man jābrauc cauri visai Rīgai un tur izskatās, ka ceļus neviens netaisās remontēt. Plus arī tas ka sanāk liels nobraukums, uz darbu vien katru dienu 110km, ta vēl brīvdienās kaut kur aizbraucu un ārpus lielajām šosejām ceļi ar nekādi labie nav.

Link to comment
Share on other sites

chronos

 

Vot nesaprotu kādus tad tu liec tos stūres pirkstus, ka reizi gadā jāmaina?

Saliek biezpiena detaļas (kas uzmanīgi jānes no veikala laukā, lai nesabojājas) un tad stāsta ka viss totāli birst nost.

Cita lieta ir tas, ka ir cilvēku kategorija, kas nebrauc bet jāj, tiem netur pat dārgākas/oriģinālās daļas.

 

Lūdzu ņemiet vērā to, ka viens brauc 40 000 km gadā, cits varbūt 5000 km gadā, ir starpība, ja nobrauc zem 10000 km, tad ar pašiem lētākajiem stūres pirkstiem pietiks ilgam laikam.

Link to comment
Share on other sites

JoBo944

Par to kas ir ejošā detaļa vai neejošā varētu diskutēt savādākā jautājumā. Mašīna kura pirkta par 1000LVL vai 3000-5000LVL detaļu cenā diži neatšķirsies un arī tās visas jūsu iepriekšminētās amortizācijas izmaksas būs vienādas, šī starpība būs tad, kad izvēlēsies auto modeli un marku. Attiecībā uz autora uzdoto jautājumu ir jāsaka tā, ka pašam jāizvērtē, ja grib bieži riskēt tad iesaku ņemt auto ap 1000LVL varbūt paveiksies un ar maziem ieguldījumiem vēl skati iziesi. A ja paņemsi auto par 3000-5000LVL arī uz lūzni vari uzrauties, bet risks it kā mazāks.

Lūznim: + nav jāžēlo, pēc tam vari atdot sīcim pa mežu braukāt; - lielāks riska faktors;

Dārgākam auto: + izskatās prestižāk, mazāks riska faktors; - būs jātaupa, ja reiz ilgi taisies braukāt.

Link to comment
Share on other sites

chronos

Nezinu kā ar detaļu cenām autora cenu grupā, bet viena lieta gan ir neapstrīdama, jo jaunāks auto, jo detaļas tiem ir dārgākas attiecībā pret tās pašas markas iepriekšējo paaudzi. un vēl tāds joks ka bieži jaunākajai paaudzei ir daudz tādi mezgli, kuri iepriekšējai nemaz nebija, tā kā tīri teorētiski palielinās iespējamo detaļu skaits kurām var būt nepieciešama nomaiņa/remonts.

Link to comment
Share on other sites

Kāds ar MB A klasi ir saskāries? Interesē 1999-2002. gads 140 vai 160 ar benzīna dzinēju.

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

bieži jaunākajai paaudzei ir daudz tādi mezgli, kuri iepriekšējai nemaz nebija,

 

Jā, tieši tā. Visādi elektroniski devēji, mērītāji, dačiki un jo jaunāks un dārgāks pepelacs, jo viņu paliek vairāk, tie paliek komplicētāki, bet diemžēl ne lētāki. Un arī ne izturīgāki, jo tādiem ap 2000. gadu ražotiem autiņiem, redz, nu jau ir padsmit gadi, pārbāzti ar tam laikam modernām tehnoloģijām, inovatīviem risinājumiem un vispār elektroniku, un kad šitie visi loriņi sāk birt... jo tanīs gados vairs netaisīja ar domu, ka šitam savus 20 gadus ripot...

Un tas nav štukot buksi par 10 vai 15Ls ielikt, bez tā sūda pabraukt reāli nevar vai ir grūti, kompis trako, met kļūdas, patēriņš pakaļā, karoč skaiti rubļus, ja vispār gribi kustēt :)

Link to comment
Share on other sites

kā jau kuram.man piemēram nekādā gadījumā negribētos auto kas maxsā vairāk par 300Ls,kuram no exstrām ir kas vairāk par elektriskajiem logutīrītājiem un elektriskajām lampiņām,nekādā gadījumā nedrīkst būt kondicionieris un stūres pastiprinātājs,auto noteikti nav vācu ražojums un dīzelis.varētu būt kāds buss(amerikāņu noteikti).bet vislabāk justos ja varētu vispār iztikt bez šīm miskastēm ko sauc par auto.

 

Nu tad Tev ar žiguli braukāt vai vēl labāk ar veļuku. Vispār pats saproti, ka esi pilnīgu sviestu sarakstījis? Interesanti, Tu sievu arī meklētu vecu resnu un neglītu, pie tam tādu, kas Tev nedēļā vairāk par piečuku neprasītu? Un noteikti bez ekstrām - gredzeniem, auskariem, skūtām padusēm utt. :D

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Kāds ar MB A klasi ir saskāries? Interesē 1999-2002. gads 140 vai 160 ar benzīna dzinēju.

pašam nebija, bet korofāns sievai nopirka, šķiet 2001.gada bija.1.6 nu nav tā mašīna, visu laiku pa servisiem dzīvojās, problēma problēmai galā ar elektroniku, viņam kaut kā izcili tizli starteris ir novietots, ka tiek ūdens klāt un ik pa laikam tiek sabojāts. Nemaz nerunājot par to, ka viss motors ir salikts kurpju kastes izmēra nodalījumā un jebkā nomaiņai ir jāpārjauc daļa motora, lai tiktu klāt.

Varbūt viņam trāpījās nojāts eksemplārs, bet nu vienalga nekad tādu auto neņemtu, no mersedesa tur nekā nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Par MB A-klasi arī man ir ienākušās diezgan sliktas atsauksmes. Tad jau B-klasi vismaz. Vai, labāk, C-klasi, kaut vecāku! ;)

 

Runājot par remontiemm ~100 Ls gadā - jā, tajos nav iekļautas eļļas/slotiņas/bremžu kluči. Pagājušajā gadā sanāca virs 100 Ls, jo nācās nomainīt radiatoru (~45 Ls) un izdomāju, ka jāmaina arī priekšējie bremžu diski (+kluči). Pie reizes noplīsa arī bremžu caurulīte.

Šogad - nomainīti pakaļējie bremžu trumuļi (+loki). Skatē izmeta par stūres pirkstu. Tas viss kopā, ar visu savirzi - sanāk tieši 101 LVL. Šogad neko citu remontēt neplānoju! :D (tpu, tpu, tpu!)

Gadā nobraucu ~12-15 k km.

Var būt kādam interesē šāda "brīnummašīna"? 2000. gada Dodge Stratuss?

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Secinu, ka neviens.. nu līdz šai atbildei - neviens neizprot ko nozīmē 'pārlasīt ritošo'.

Tie kas pieminēja, ka tas ir gada laikā, arī nez no kurienes izrāva tādu termiņu. Nekur to neminēju. Tas ir drīzāk 3 gadu laikā. Un jā, Audi B4 var nobraukt 3 gadus ar 1x pārlasītu ritošo, ikdienā braukājot uz darbu ~ 50km. Tie kas te iekļāva eļļas maiņas, slotiņas un amortizatorus un riepas - iet pajautāt mammai atslēgas, lai izbrauktu kādu aplīti pa stāvvietu.

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Nu ta cienītais, lai veltīgi nedzesētu muti, pastāstī kas ietilpst ritošās pārlasīšanā? Kaut kā biju iedomājies ka amīši ietilpst gan...

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Vikings

Pats b3 passatu nopirku, ar kondišku, ādas salonu, apsildāmiem krēsliem, vienīgi elektrisko logi nebija. Ja parēķina, ka es esmu pārlasījis piekari (jauni Sachs gāzes amji, jaunas atsperes, ar visām putekļu gumijām, visas plauktu un aizm. tilta gumijas, stūres pirksti, "soldatjiķi", balstāboli), kas man izmaksāja ar visu savirzes regulēšanu ~150 latus. Pārlasīju, jo esošais mašīnas sēdinājums neapmierināja manas prasības, nepatīk braukt ar koka ratiem. Plus ieliku gāzi pa 50 latiem (bija jau daļas gāzei). Tagad man ir mašīna, kurai degviela izmaksā ~ 4,1 Ls/100 km, normāla stāvokļa mašīna. Gandrīz pats visu varu saremontēt. Lielus ieguldījumus neprasa.

Kā jau normāls cilvēks, es izvēlos mašīnu atkarībā no savām iespējām uzturēt mašīnu. Mēnesī nobraukāju apmēram 2 300 km.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Nu ta cienītais, lai veltīgi nedzesētu muti, pastāstī kas ietilpst ritošās pārlasīšanā? Kaut kā biju iedomājies ka amīši ietilpst gan...

Pirmkārt - termins "ritošās pārlasīšana" it totāli stulbs.

Parasti maina to, kas ir nolietojies, nevis visu pēc kārtas.

Otrkārt - vienam auto plīst no ļoti retas braukšanas, otram no ļoti lielas braukšanas - nav vienādi ekspluatētu auto un tāpēc ir nenopietni tā salīdzināt.

Treškārt - laicīgi pamanīts kādas daļas defekts un savlaicīgi novērsts palīdz samazināt remonta izmaksas.

Ceturtkārt - ...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...